Viktoro 1:43

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Sveiki, kolegos. Ką gi, pradėsiu ir aš po truputį rodyt savo džiaugsmą, stengsiuos dėt bent po 1-2 modeliukus per dieną, žiūrėsim kaip ką spėsiu :)

Pirmas modelis, kurį norėčiau Jums parodyti yra 1948 metų Ford F-1 (Minichamps). Puikus darbinis arkliukas, galėjo vežti iki pusės tonos sveriantį krovinį, turėjo V8 100 a/g variklį bei 3 bėgių mechaninę greičių dėžę. Buvo ypač mėgiamas fermerių, smulkių verslininkų, įvairių prekiautojų bei ūkininkų. Taip sakant, JAV alternatyva mūsų, t.y. europiečių, "kablukams".
Attachments
DSC01712.JPG
DSC01710.JPG
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Antras modelis kurį Jums parodysiu yra ГАЗ-АА, nors man tai yra Ford-AA (Наш Автопром). Kaip rašoma literatūroje, "GAZ-AA yra licencijuota Ford-AA kopija". Ir iš tikrųjų, Fordas išdavė licenciją tuometinei didžiausiai Sovietų Sąjungos automobilių gamyklai GAZ gaminti savo produkciją (t.y. būtent Ford-AA modelį) su GAZ emblema. Automobilis turėjo 3,3 l. darbinio tūrio 40 a/g variklį bei galėjo vežti iki pusantros tonos sveriantį krovinį (iš čia ir liaudyje paplitęs pavadinimas - "polutorka").
Attachments
DSC01723.JPG
DSC01725.JPG
User avatar
Clementinas
Posts: 628
Joined: 2011 Mar 02, 17:55
Masteli: 1:43 ir 1:18
Kolekcionuoju: Ferrari
Location: Odense
Contact:

Re: Viktoro 1:43

Post by Clementinas »

Smagu matyti tavo kolekcija, puikus pirmieji modeliai (t)
User avatar
CitroFriend
Posts: 1075
Joined: 2011 Mar 01, 14:25
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
Location: Vilnius

Re: Viktoro 1:43

Post by CitroFriend »

Smagu,kad prisijungei :)
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Ačiū, kolegos.

Kadangi kažkaip pradėjau nuo sunkesnės technikos, tai ir šį kart pristatau Jums pick-up'ą Volkswagen Amarok (Minichamps). Šis automobilis plačiajai publikai oficialiai buvo pristatytas 2009 m. gruodžio 7 d. Argentinoje kur ir yra gaminamas. Žodis "Amarok" šiaurės Kanados eskimų kalba reiškia vilką. Manytina, kad pavadinimas puikiai atspindi automobilio būdą: agresyvi išvaizda, puikus pravažumas, ištvermė, galia - tobulas derinys tokios klasės automobiliui.
Attachments
DSC01737.JPG
DSC01738.JPG
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Viktoro 1:43

Post by Henris »

Na, pagaliau sulaukem ir Viktoro. Gera pradzia (t)
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Ką gi, pratęskime pažintį su mano lentynų turiniu.

Šiandien tai būtų (vėl gi komercinis/darbinis transportas) Volkswagen T1 (Shuco Junior). 1950 metais pradėtas gaminti mikroautobusas aukštyn kojom apvertė pasaulio suvokimą apie komercinius automobilius, nes tai buvo pirmasis autobusiukas (o vėliau ir sunkvežimiukas - pikapas) kuris buvo pagamintas panaudojus lengvojo automobilio agregatus - šiuo atveju, beabejo, tai buvo žymusis vabalas. Neužilgo, pamatę VW sėkmę, šią idėją perėmė ir kiti pasaulio automobilių gamintojai, tokie kaip pvz. Ford (sukūrę Transit modelį)ir begalė kitų.
Attachments
DSC01663.JPG
DSC01664.JPG
DSC01666.JPG
DSC01667.JPG
User avatar
Alberto22285
Posts: 395
Joined: 2011 Mar 04, 21:11
Location: Manchester/Vilnius

Re: Viktoro 1:43

Post by Alberto22285 »

gera pradzia (t) pries pora dienu ir as amorka isigyjau tik zalia :)
User avatar
Linas
Posts: 455
Joined: 2011 Mar 02, 23:05
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 ir kita
Location: Kėdainiai

Re: Viktoro 1:43

Post by Linas »

Pasamprotavimui :) - su laiku turbut visi rimtesti kolekcionieriai prisijungs prie musu, o tai daug ka pasako apie si foruma ir jo kokybe.
Sveikinu prisijungus ir laukiam visu eksponatu ;)
Beje, ar yra vyraujanti tema tavo kolekcijoje?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy.
It would be a waste of life to do nothing with one’s ability, for I feel that life is measured in achievement,
not in years alone.” Bruce McLaren 1937–1970
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Linas wrote:Pasamprotavimui :) - su laiku turbut visi rimtesti kolekcionieriai prisijungs prie musu, o tai daug ka pasako apie si foruma ir jo kokybe.
Sveikinu prisijungus ir laukiam visu eksponatu ;)
Beje, ar yra vyraujanti tema tavo kolekcijoje?
Ačiū. Pagrinde kolekcijoje yra amerikiečiai, VAG (Volkswagen Auto Group) automobiliai + dar šis bei tas kas patinka :)
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Labas vakaras, gerbiami kolegos :)

Šiandien parodysiu Jums dar vieną mano lentynose prisiglaudusį darbinį arkliuką - ГАЗ-53 (Компаньон). Sovietų sunkvežimis, su nežymiais pakeitimais gamintas nuo 1961 iki pat 1993 metų. Turėjo 3,5 L darbinio tūrio, 75 a/g variklį, bei 4 bėgių mechaninę greičių dėžę. Dėl paties modeliuko pasakytina, kad gan prastai nudažytas, labai tikėtina, kad dažytas grubiu stambniu teptuku (kaip ir dauguma originalų :D ), tačiau puikiai perteikia originalo dvasią.
Attachments
DSC01889.JPG
DSC01888.JPG
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Šiandien parodysiu Jums legendinius rusiškus visureigius, kurie, beje, yra gaminami ir dabar (aišku, modifikuoti, patobulinti, bet esmė liko ta pati).

UAZ 469 ir UAZ 452.

Yra toks posakis: "ko tik rusai neprigalvoja, kad tik kelių netiest..." Šitie automobiliai puikiai tą atspindi. Puikus pravažumas, ganėtinai paprasta ir patikima konstrukcija daro juos puikiais automobiliais Rusijos keliams, ypač kalbant apie šalies gilumą, provinciją. Taip pat minėti automobiliai yra plačiai naudojami įvairių pasaulio šalių kariuomenėse, UAZ 469 pirma ir buvo kuriamas kaip karinis automobilis, o tik paskui jau ūkinis-buitinis. Bet jie turi vieną trūkumą - vos 75 arklio galių variklį, ko kartais tikrai neužtenka (beje, į šiuos UAZ'us buvo dedamas variklis nuo GAZ-24 "Volga")
Attachments
DSC01695.JPG
DSC01696.JPG
DSC01697.JPG
DSC01698.JPG
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Viktoro 1:43

Post by Henris »

UAZ 469 rusiškas Galenvagenas, net reklamą nukosijo :D
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Henris wrote:UAZ 469 rusiškas Galenvagenas, net reklamą nukosijo :D
Ten jau nebe 469, bet UAZ Hunter (indeksas - 315195), jau daug maž šiuolaikinis variklis su įpurškimu, priekyje nebeliko lingių, yra dedamos spyruoklės, priekyje diskiniai stabdžiai ir t.t., žodžiu, nuo UAZ-469 ten liko tik siluetas, kitaip tariant "veido bruožai" :))
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Viktoro 1:43

Post by Henris »

Taip, reklama apie UAZ Hunter, bet esmė ta pati.
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Šiandien pristatau Jums vieną mėgstamiausių savo modelių. Edsel Bermuda (Minichamps). Daugelis mano, kad Edsel sukūrimas buvo viena didžiausių katastrofų automobilizmo istorijoje, bet šeštajame dešimtmetyje daugelis autogamintojų išgyveno sunkius laikus, ir Edsel, matyt, tapo viso labo "atpirkimo ožiu". Labai savotiškas dizainas nulėmė automobilio nepopuliarumą, nuo 1960 metų žodis Edsel tapo Nesekmės sinonimu. Per trejus gamybos (1958-1960) metus buvo parduota tik 118,287 vnt. Edsel automobilių. Pardavimai vyko blankiai, todėl Ford Motor Company turėjo nutraukti nuostolingą projektą. Bet man Edsel automobiliai netgi labai prie širdies.
Attachments
DSC01718.JPG
DSC01719.JPG
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Viktoro 1:43

Post by Henris »

Stai ir amerikonai atkeliavo, liuks (t)
User avatar
CitroFriend
Posts: 1075
Joined: 2011 Mar 01, 14:25
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
Location: Vilnius

Re: Viktoro 1:43

Post by CitroFriend »

Atrodo tikrai labai įdomiai.Gatvėj pamačius būtų jau kažką :)
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

Šiandien šis tas įdomesnio Lietuvos liaudžiai - tikras sportcar'as :) Ford GT (DeAgostini). Amerikiečių sportinis automobilis, gamintas 2005-2006 metais (viso pagaminta 4038 vnt.), turintis V8 5,4 litrų darbinio tūrio 550 a/g variklį bei 6 bėgių mechaninę greičių dėžę.
Attachments
DSC01707.JPG
DSC01709.JPG
User avatar
Viktoras
Posts: 191
Joined: 2011 Jul 08, 09:23

Re: Viktoro 1:43

Post by Viktoras »

1955 Chrysler C300 (MotorMax). Gražus, prabangus bet tuo pačiu ir sportiškas automobilis. Viso buvo pagaminta 1725 vnt. Pirkėjas užsisakęs tokį automobilį net negalėjo žinoti, kokios spalvos jį gaus (raudonos, baltos ar juodos) - savotiška loterija. Šonianiai veidrodėliai irgi gamintojo nebuvo numatyti. Dėl sportiškumo, pasakytina, kad į šiuos kraislerius buvo montuojamas 5,4L 300 a/g "Hemi" V8 variklis, galėjo išvystyti 200 km/h greitį (1955 metai!), neblogai sekėsi žymiose Amerikos NASCAR lenktynėse.
Attachments
DSC01643.JPG
DSC01644.JPG
Post Reply