Andriaus Ferrari garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari – Italijos automobilių gamintojas, specializuojantis sportinių ir labai galingų automobilių gamyboje. Kompanija įkurta 1929 m. Enzo Ferrari. Iš pradžių Scuderia Ferrari rėmė lenktynininkus ir lenktyninių bolidų gamintojus. Vėliau, 1946 m. ši kompanija atsiskyrė ir tapo S.p. A. Ferrari, kuri dabar yra kontroliuojama Fiat grupės. Kompanijos būstinė Maranello yra įsikūrusi Modena mieste, Italijoje. Šiuo metu Ferrari prezidentu dirba italas Luca Cordero di Montezemolo.
Įkūrėjas Enzo Ferrari niekada neplanavo gaminti automobilių, kai sukūrė Scuderia Ferrari (1929 m.) ir paskirdamas ją remti jaunuosius lenktynininkus iš Modenos miestelio. Ferrari parengė ir sėkmingai sudalyvavo lenktynėse su Alfa Romeo automobiliais iki 1938 m., kai ši įkūrė savo lenktyninį padalinį Alfa.
1940 m. Enzo Ferrari pasimokęs ir suplanavęs kaip pritraukti mylimąją Scuderia į savo lenktyninius bandymus, jis paliko Alfa. Kadangi tuo metu dar galiojo kontraktas, Scuderia trumpam tapo Auto Avio Costruzioni Ferrari, kuri gamino auto-detales bei aviacijos priedus. Iš tikrųjų Ferrari sukūrė vieną lenktyninį automobilį („Tipo 815“) per savo nelenktyniavimo laikotarpį. Tai ir buvo pirmasis automobilis sukurtas Ferrari, kuris debiutavo 1940 m. Mille Miglia lenktynėse ir Antrojo Pasaulinio karo dėka dalyvavo tik keliose lenktynėse. 1943 m. Ferrari persikėlė į Maranello, kur ir šiuo metu yra kompanijos būstinė. Gamykla 1944 m. buvo subombarduota ir 1946 m. atstatyta.
„Scuderia Ferrari“ pažodžiui verčiant iš italų kalbos reiškia „Ferrari arklidės“, todėl gamyklos emblema yra piestu pasistojęs žirgas. Perkeltine prasme šis vardas verčiamas kaip „Komanda Ferrari“.
Pirmasis serijinis Ferrari automobilis buvo 1947 m. pagamintas 125 S su 1,5 l V12 varikliu. Enzo nenoriai pagamino ir pardavė šiuos automobilius, kad padidintų Scuderia kapitalą. Blizgančios, gražios, ryškios, šios greitos mašinos iškart įgavo daug teigiamos reputacijos. Enzo ir toliau nenoriai pardavinėjo savo automobilius, nes jis manė, kad dauguma perka tik dėl gero įvaizdžio, o ne dėl įspūdingų parametrų ir pasirodymų. Ferrari pasižymėjo savo stilingu dizainu, kurį dažniausiai kūrė Pininfarina. Šie automobiliai buvo skirti tiems, kurie yra turtingi, be to, jauni (arba jauni širdyse). Kiti dizaino namai taip pat bendradarbiavę su Ferrari – Scaglietti, Bertone, Touring, Ghia ir Vignale.
Enzo Ferrari tikroji aistra buvo lenktynės. Scuderia pradėjo kaip nepriklausoma lenktynininkų ir bolidų rėmėja, bet netrukus tapo Alfa Romeo padaliniu. Po pasitrukimo iš Alfa, ji pradėjo kurti savo automobilius. Pirmasis Ferrari komandos pasirodymas buvo Europos Grand Prix trasoje po antrojo pasaulinio karo.
Scuderia pradėjo dalyvauti Formulės 1 pasaulio čempionate nuo pat jos egzistavimo pradžios. José Froilán González buvo pirmasis pilotas iškovojęs pergalę 1951 m. Didžiosios Britanijos Grand Prix. Po metų Alberto Ascari pirmasis iškovojo čempiono titulą su Ferrari. Ferrari yra pati seniausia komanda Formulės 1 pasaulio čempionate, o taip pat ir sėkmingiausia. Iki 2007 m. komanda iškovojo po 15 asmeninės įskaitos čempionų titulų (1952–1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000–2004, 2007) ir komandinės konstruktorių įskaitos čempionų titulų (1961, 1964, 1975–1977, 1979, 1982–1983, 1999–2004, 2007), 201 Grand Prix pergales, surinko 4,753.27 taškus, 195 pirmosios starto vietos, 205 greičiausi ratai, dalyvavo 758 etapuose.
Žymusis Ferrari komandos simbolis yra juodas piestu stovintis žirgas geltoname skydo formos fone, dažnai su raidėmis S F reiškiančiomis Scuderia Ferrari (itališkai Ferrari arklidė) ir trimis juostomis viršuje (žalia-balta-raudona) žyminčiomis nacionalinę Italijos vėliavą. Serijiniai automobiliai turi stačiakampio formos ženkliuką ant variklio gobtuvo.
Panašus herbas – juodas žirgas geltoname fone yra ir Štutgarto miesto herbe, Vokietijoje. Ten kilę tokie koncernai kaip Mercedes-Benz ir amžini Ferrari konkurentai Porsche, kurie savo herbe taip pat turi Štutgarto simbolį savo emblemoje.
1923 birželio 17 d. Enzo Ferrari laimėjo lenktynes Savio trasoje, Ravenoje, kur sutiko grafą Frančeską Baraką, legendinį oro pajėgų didvyrį pirmajame pasauliniame kare, kuris mėgo paišyti žirgus ant savo lėktuvo šonų. Grafas pasiūlė Enzo naudoti šį žirgą ir ant jo gaminamų automobilių, kuris jam garantuotai turėjo atnešti sėkmę. Šiek tiek pakeitęs logotipo vaizdą – pakėlęs žirgo uodegą, vietoj balto panaudojęs geltoną foną (Modenos miesto spalvą) – Enzo Ferrari naudojo šį žirgą kaip Ferrari simbolį. Piestu pasistojęs žirgas dabar yra oficilus Ferrari prekinis ženklas.
Nuo pat trečiojo XX a. dešimtmečio italų lenktyniniai automobiliai Alfa Romeo, Maserati ir vėliau Ferrari bei Abarth buvo (dažnai būna ir dabar) nudažyti raudonai (Rosso Corsa). Tai buvo įprastinė nacionalinė Italijos lenktynių spalva. Vėliau ši spalva buvo priimta ir FIA.

Image
Last edited by Devilbullet on 2012 Nov 07, 22:56, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 125 S - Brumm

Ferrari 125 S (taip pat vadinamas 125 Sport) yra pirmasis automobilis, kurį pagamino Italijos automobilių gamintojas ir jam buvo suteiktas Ferrari vardas. 125 Sport buvo pristatytas visuomenei 1947 m. gegužės 11 d. Pjačencos lenktynių trasoje. Enzo nenoriai pagamino ir pardavė šiuos automobilius, kad padidintų Scuderia kapitalą. Blizgančios, gražios, ryškios, šios greitos mašinos iškart įgavo daug teigiamos reputacijos. Enzo ir toliau nenoriai pardavinėjo savo automobilius, nes jis manė, kad dauguma perka tik dėl gero įvaizdžio, o ne dėl įspūdingų parametrų ir pasirodymų.
Ferrari 125 S modelis turėjo 1,5 L V12 variklį. Su juo automobilis išvystydavo 118 AG.Automobilis turėjo hidraulinius būgninius stabdžius ant kiekvieno rato.
Šis modelis dalyvavo 14 lenktynių 1947 m. ir šešias iš jų laimėjo. Automobilis pazymetas 56 numeriu buvo vairuojamas F. Cortese.

Image

Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Sep 30, 19:31, edited 10 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 166 MM Barchetta - Mattel Hot Wheels Elite

Ferrari 166 s buvo 125 s evoliucija. Taip sportinis trasų automobilis tapo sportiniu gatvių automobiliu 166 Inter. Buvo pagaminta tik 39 vienetai modelio 166 S. Toliau sekė 166 Mille Miglia (MM). Pagaminta buvo žymiai didesnis skaičius ir gamyba tesėsi nuo1949 m. iki 1952 m. Ferrari 166 MM, tai praktiškai ta pati 166 S. Šis modelis buvo pirmasis Ferrari modelis kuris pasiekė dideliu tarptautinių laimėjimų, ir leido Ferrari tapti solidžiu bei konkurencingu atstovu sportinių automobilių pramonėje. Jis paveldėjo Aurelija Lampredi - sukurtą vamzdžių rėmą, bei 125 S pakabą. Automobilį kūrė Carlo Anderloni.
Ferrari 166 laimėjo Mille Miglia 1948 ir 1949 m. Taip pat 1949 šis Ferrari laimėjo 24 valandų Le Mano varžybas. Tais pačiais metais, kita 166 laimėjo 1949 Spa 24 valandų lenktynes. Įmontavus galingesnį variklį 166 dar kartą laimejo Mille Miglia 1950 metais.
Žurnalas “Motor Trend Classic” 166 MM Barchetta, visų laikų didingiausių Ferrari dešimtuke, įrašė šeštuoju numeriu.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:09, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari Auto Avio Construzioni 815 - Top Model (Made in Italy)

Auto Avio Costruzioni 815 buvo pirmasis Enzo Ferrari sukurtas automobilis, taciau jam nebuvo leista suteikti Ferrari vardo.Nes dauguma komponentų buvo panaudota iš Fiat 1100.Šis automobilis turejo 1.5 litro 72 arklio galių variklį, kuris galėdavo pasiekti 170 km/h greitį.Automobilis pažymėtas 66 numeriu buvo vairuojamas Alberto Ascari.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:11, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 250 GTO - Altaya

Ferrari 250 GTO buvo gaminamas nuo 1962 iki 1964 metų ir iš viso buvo pagaminti 39 automobiliai. 1964 metais pagaminti modeliai turėjo minimalių išvaizdos pakeitimų. Iki šių dienų yra išlikę keli automobiliai ir jų vidutinė kaina yra 14 milijonų eurų. Ferrari 250 GTO aprūpintas 3 litrų V12 variklių, kuris išvysto 302 AG. Maksimalus greitis yra 283 km/h.
Automobilių kolekcionierius iš Didžiosios Britanijos už šį automobilį aukcione sumokėjo 28,5 milijonus JAV dolerių arba 20 milijonų eurų. Šis automobilis taip pat neviename elitiniame automobilių žurnale buvo tituluotas geriausiu visų lakų Ferrari automobiliu.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:14, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 250 LM 1965 - Altaya

Paryžiuje, 1963 m. lapkričio 250 LM buvo sėkmingai "irašytas" į pasaulio lenktyninius automobilius. Pažymėtina, kad 250 LM įtrauktas į Šiaurės Amerikos Racing Team laimėjo 1965 m. 24 valandų Le Mans varžybas vairuojamas Jochen Rindt ir Masten Gregory. 1964 - 1965 metais buvo pagaminti 32 automobiliai. Visiškai nepriklausoma dviguba trikampio balansyro pakaba. Visu ratu diskiniai stabdžiai. Ferrari norėjo kad 250 LM būtų homologuotas lenktynėms kaip 3 grupės Grand Touring Car, tačiau 1964 m. balandį FIA atsisakė tai padaryti, nes automobilis neatitiko reikalavimo, kad būtų išleista bent 100 vienetų. Taigi automobilis turėjo buti leidžiamas kaip prototipas, kol 1966 metais buvo homologuotas kaip Group 4 Sports Car.
Nuotraukose matomas automobilis dalyvavo pasaulio čempionate 1968 m. Le Mans Lenktynėse ir užėmė 7 vietą. V12 3 litrų varikliu varomą automobilį vairavo David piper ir Richard Atwood.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:16, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

1958 Ferrari 250 Testa Rossa - Altaya

TR arba dar kitaip žinoma kaip 250 Testa Rossa priklausė Ferrari 250 šeimai, kuri išties buvo be galo plati. Automobilis buvo pristatytas 1957 ir gamintas iki 1958 metų. Iš viso buvo pagamintas 21 automobilis. Automobilio vardas Testa Rossa buvo duotas dėl raudonos vožtuvų spalvos. Automobilyje buvo sumontuotas 3 litru, V12 mototras išvystantis 300 AG. Šis modelis savo sėkme buvo lyginamas su legendiniu 250 GTO. 2009 Ferrari TR buvo parduota už tuo metu rekordine 12.1 milijono dolerių sumą.
Šis modelis pažymėtas 14 numeriu buvo Le Mans bei Sebring lenktynių nugalėtoju 1958 metais. Jiems pavyko triumfuoti Le Mans varžybose 1960, 1961 bei nugalėti daugelyje kitu varžybų. Buvo pagaminti keletos kėbulų variantų.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:18, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 458 Italia - Altaya

Ferrari 458 Italia yra Italijos automobilių gamintojo Ferrari sportinis automobilis su V8 varikliu per vidurį, kuris išvystė 570 AG. Šis automobilis pakeitė iki 2009 gamintą F430 modelį. Oficialiai 458 Italia modelis buvo pristatytas 2009 m. rugsėjo 15 d. Frankfurto automobilių parodoje ir Ferrari muziejuje. Ferrari 458 Italia dizainas, kaip ir daugumos Ferrari modelių, buvo sukurtas „Pininfarina“ studijos. Prie šio modelio kūrimo prisidėjo ir septynis kartus Formulės 1 čempionas vokietis Michaelis Šumacheris. Vokietis daug dirbo ir padedant kurti modelio vairą. 458 Italia nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdavo per mažiau nei 3 s., maksimalus greitis buvo apie 325 km/h. Modelyje buvo sumontuoti anglies keramikos stabdžių diskai su patobulintomis apkabomis ir ABS sistema. Buvo pritaikyta peciali tiesioginė kuro įpurškimo sistema, kuri gatvėms skirtuose modeliuose su per vidurį montuojamu varikliu, buvo panaudota pirmą kartą. Gana spudingai atrodė nedidelės vidutinės kuro sanaudos kurios siekė 13,3 Litro 100 km. O į aplinką buvo išmetama 307 g/km anglies dvideginio.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:21, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 275 GTB - Altaya

Ferrari 275, tai dviejų sėdimų vietų Gran Turismo klasės automobilis kurį Ferrari gamino tarp 1964 ir 1968 m. 3,3 L V12 variklis generavo 280-300 AG. Pininfarina sukurtas dizainas buvo evoliucionavęs 250 modelio pademonstruotos krypties. 275 modelyje Ferrari pristatė naują pakabos koncepciją kai perdavimo ir galinė ašis yra integruota. Kai kurie Scaglietti standartiniai 275 GTB korpusai buvo gaminami ne iš plieno o iš aliuminio. Ši versija buvo labiau sportinis automobilis nei GT klasė. 1965 metais pasirodė keletas antros kartos modelių su ilgesniu automobilio variklio dangčiu. 275 GTB/4 pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje 1966 m. spalio 1 d. ir buvo iš esmės atnaujintas automobilis, galintis pasiekti 165 mylių per valandą (266 km / h) generuojantis 300 AG. Beja tai buvo pirmasis automobilis kuris buvo siūlomas ne tik su plieno virbų ratklankiais, bet ir su kaltiniais plieniniais ratlankiais.
2004 metais žurnalas Sports Car International modelį 275 GTB/4 įrašė septintuoju numeriu, tarp geriausiu 60-ūjų metų automobilių.
O žurnalas Motor Trend Classic modelius 275 GTB/GTS jų sudarytame Didingiausiūjų visų laikų Ferrari sąraše įrašė trečiuoju numeriu.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:23, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 250 GT California spyder - Altaya

Pirmasis modelis 1957 m. buvo gaminamas su ketinimais pagrindiniais pirkejais pritraukti JAV pirkėjus. Didžoji dalis kėbulo buvo gaminama iš aliuminio, tvirtumą suteikiant plieno vamzdžiais. Naujasis 250 GT Spyder California buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje 1960 m. Automobilis buvo pastatytas naudojant 250 GT Berlinetta SWB bazę. Modelis buvo gaminamas su diskiniais stabdžiais, 250 V12 variklio galia siekė 237 AG būtent su tokiu varikliu buvo pagaminti 55 modeliai. Anglies stiklo kėbulą turinti replika, pagaminta ant MG automobilių bazės buvo filmuojama filme "Ferris Bueller's Day Off".
2008 m. gegužės 18 diena buvo pasiektas vienas iš rekordų parduodant šį automobilį aukcione už 7 040 000 eurų, įskaitant mokesčius. Tai buvo kerinčios juodos spalvos Ferrari 250 GT California spyder. Pirkėjas buvo britų radijo vedėjas Chris Evans.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:25, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 365 GTB/4 Daytona - Altaya

Ferrari 365 GTB / 4, geriau žinoma neoficialiu pavadinimas Ferrari Daytona,
yra GT klasės automobilis gamintas 1968-1973. Automobilis buvo pirmą kartą pristatytas visuomenei Paryžiaus automobilių salone 1968 metais ir pakeitė 275 GTB/4. Neoficialus pavadinimas Daytona prilipo žiniasklaidoje paminint Ferrari 330 P4 puikų pasirodymą 24 Hours of Daytona lenktynėse. Skirtingai nei Lamborghini tada nauja, su viduryje montuojamu varikliu Miura, Daytona buvo tradiciškai varikliu priekyje, galu varomais ratais. Kad pasiekti optimalų svorio paskirstymą gale buvo montuojama 5 pavarų mechaninė transmisija, ir 4-ratų nepriklausoma pakaba su laikančiosiomis svirtimis ir spyruoklėmis. Šiame modelyje buvo sumontuotas 4,4 litro V12 DOCH variklis kuris išvystė 352 AG. Maksimalus automobilio greitis buvo 280 km/h, o 100km/h greitį jis pasiekdavo per 5,4 s.
Nors dizainas buvo kurtas Pininfarina kūrėjo Leonardo Fioravanti kuris Buvo prisidėjęs ir prie ankstesniųjų Ferrari modelių, šio modelio dizainas radikaliai skyrėsi. Aštrus smailaus priekio dizainas priminė labiau Lamborghini nei Ferrari modelį. Buvo leidžiami skirtingi modeliai su lempomis už akrilinio stiklo, ir iškylančiomis. Šiuos pakeitimus įtakojo JAV eismo taisykliu pakeitimai.
2004 m. žurnalo Sports Car International surengtame balsavime, kaip ir panašiu metu kitas žurnalas Motor Trend Classic, modelius 365 GTB/4 ir GTS/4 paskelbė dviem pačiais geriausiais visų laikų Ferrari modeliais.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:27, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 500 Superamerica - Superfast - Altaya

Ferrari Superfast buvo aukščiausios klasės automobiliai gaminti 1964m.- 1966m. Tai buvo didžiulis Touring klases automobilis gamintas su didžiuliais V12 varkliais ir dažnai buvo užsakinėjami su išskirtiniais užsakovo pakeitimais kėbulo srityje. Visi Superamerica modeliai buvo gaminami su varikliu priekyje, galiniais varomais ratais. Šis modelis buvo pastatytas ant konceptinio modelio bazės ir neoficialiai gavo pavadinimą Superfast. Paskutinioji Superamerica laida jau gavo ši pavadinimą ir buvo vadinama 500 Superfast.
Automobiliai turėjo 5 L V12 variklį kuris išvystydavo 395 AG. Jis padėdavo automobiliui išvystyti 275 km/h. Superfast buvo pastatytas ant 330 GT 2+2 bazės. Viso buvo pagaminta 37 vienetai, iskaičiuojant ir paskutiniuosius "series II" kurių buvo pagaminta 11 vnt. juose buvo pakeista 5 pavarų greičių dėžė.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:28, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 456M - Altaya

Ferrari 456 yra Grand Tourer klasės automobilis su priekyje montuojamu varikliu. Tai po ilgos pertraukos išleista pamaina 412 modeliui, kuris buvo paskutinysis 4 vietų V12 varikliu gamintas modelis iki pasirodė 456. Tai buvo paskutinis Ferrari modelis gamintas su iškylančiomis - pasislepiančiomis lempomis.
456M buvo modifikuota - geresnė versija. Dauguma pakeitimų buvo padaryta aerodinamikos, aušinimo ir interjero srityse. Naudojant Bosch Motronic 5.2M variklio valdymo sistemą iš V12 variklio buvo išgaunama 436 AG. Maksimalus automobilio greitis buvo 302 km/h ir tai jį pavertė greičiausiu gamykliniu 2+2 tipo automobiliu tuo metu. 100 km/h greitį jis pasiekdavo per 5,2 s.
Ženevos automobilių parodoje Michaelis Schumacheris savo 456M GT buvo pristatęs demonstruoti parodoje. Pagal ši pavyzdį pirkėjai galėjo pasirinkti galimus papildomus priedus ar modifikacijas.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:30, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 512 BB LM - Brumm

Ferrari 512 BB LM tai sportinis, skirtas lenktynių trąsoms, automobilis. Šis modelis buvo sukurtas Pininfarina dizaino namų, naudojant vejo tunelius 1979. Automobilyje buvo sumontuotas patobulintas 5 litru Flat-12 motoras išvystantis 490 AG. Nuotraukose matomas modelis buvo paruoštas Le Mans lenktynėms. Šį modelį Brumm išleido savo dvidešimtmečio gyvavimo proga.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2017 Jan 23, 21:21, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 575M Maranello - Altaya

Ferrari 575M Maranello yra dviejų vietų GT klasės automobilis gamintas nuo 2002 m. iki 2006 m. Tai buvo, bendradarbiaujant su Pininfarina dizaino namais, iš esmės atnaujintas 550 Maranello modelis. Buvo atnaujintas dizainas, įdėtas galingesnis variklis, didesni stabdžių diskai, naujai perskirstytas svoris. Pirmą kartą buvo sumontuota nauja pusiau automatinė (elektrohidraulinė) F1 tipo pavarų dėžė iš Magneti Marelli. Tai buvo pirmasis V12 variklį turintis Ferrari kuriame buvo sumontuota tokia pavarų dėžė. Modelio numeris nurodo variklio darbinį tūrį, o raidė M santrumpa žodžio "modifikuota". Taigi šiame modelyje buvo sumontuotas 5,7 litro V12 variklis kuris išvystė 508 AG. Maksimalus automobilio greitis buvo 325 km/h. O 100 km/h greitį automobilis pasiekdavo per 4,2 s.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2017 Jan 28, 03:27, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 599 GTO - Mattel Hot Wheels Elite

2010 m. balandžio 8 d. Ferrari oficialiai atskleidė visas detales apie naująjį GTO. Jų tuo metu pristatytas 599XX buvo pats greičiausias keliams skirtas automobilis kuris Fiorano bandymų trasos ratą galėjo apvažiuoti per 1 minutę 24 sekundes, viena sekunde greičiau nei Enzo Ferrari. Jo variklis išvystė 670 AG esant 8250 apsisukimų per minutę, 620 Nm sukimo momentą esant 6500 aps. Ferrari teigia, 599 GTO gali pasiekti 100 km/h per 3,35 sekundės. Maksimalus greitis virš 335 km/h. 599 GTO sveria beveik 100 kg mažiau nei standartinis GTB. Gamyba buvo ribota iki 599 automobilų. Skirtingai nei ankstesnieji GTO, šis modelis nebuvo gaminamas homologacijos tikslu dėl galimybės dalyvauti lenktynėse.
2010 Paryžiaus automobilų parodoje buvo pristatyta atvira versija vadinama SA Aperta. Šis modelis buvo pastatytas kaip kolekcinė versija skirta dizainerių Sergio Pininfarina ir Andrea Pininfarina garbei. Buvo išleista tik 80 vienetų Ferrari SA Aperta.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2017 Jan 28, 03:29, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari 348 TS - Bang

Ferrari 348 galu varomas Ferrari dviejų vietų automobilis su per vidurį montuojamu varikliu gamintas nuo 1989 m. iki 1995 m. Trumpinys TS reiškia specialią greičių dėžės ir perdavimo ašies padėtį (vadinamąją T padėtį) o raidė S reiškia “spider - targa” kėbulo versiją.
Automobilio variklis buvo iš ankstesnio Ferrari GTO 288 modelio. Galingas, 8 cilindrų iš kurių kiekvienas turėjo po 4 vožtuvus, variklis turėjo 300 AG. Buvo pagaminta 4230 vienetų TS kėbulo automobilių. Visuose spider versijose buvo įmontuota dviguba variklio kompiuterio valdymos sistema twin Bosch 2.5 Motronic ECU, dvigubo antiblokavimo ABS sistema, be to visi modeliai turejo išmanią automatinę kondicionavimo - šildymo sistemą. USA rinkai skirtuose modeliuose buvo variklio diagnozavimo įranga veikianti automatiškai. Europiniuose reikėjo ją paleisti mygtuku. Automobilio aušinimo radiatoriai buvo iš automobilio nosies pernešti į automobilio šonus, tai leido sumažinti automobilio svorį, ir padidinti kabinos ilgį, bet durys tapo labai plačios dėl oro paemimo angų. Automobilis buvo su nepriklausoma pakaba kurios aukštį buvo galima reguliuoti. Taip pat buvo galima nuimti galinę porėmio dalį esančia virš variklio, tai padėdavo pasiekti didesni greitį. Maksimalus automobilio greitis buvo 275 km/h. 100 km/h greitį jis pasiekdavo per 5,6 s.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2017 Jan 28, 03:37, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari California - Altaya

Ferrari California tai GT klasės sportinis automobilis. Tai 2+2 kabrioletas turintis kietą susilankstantį stogą. Automobilis varomas tiesioginio įpurškimo 4,3 L V8 variklio, kuris išvysto 454 AG. Naujos kartos V8 variklis neįpratsai buvo įmontuotas priekyje. Automobilis pavadinimą pasiskolina iš garsiojo šeštojo dešimtmečio Ferrari 250 GT.
Automobilis išsiskiria įpatinga Boch sukurta tiesiogine kuro įpurškimo sistema. Didžiausias automobilio greitis 310 km/h, iki 100 km/h įsibėgėja per 3.9 sekundes. Ferrari specialistai praleido bemaž 1000 valandų tobulindami šio modelio aerodinamiką, su uždaru stogu tai buvo vienas iš aerodinamiškiausių modelių iki Ferrari F12 Berlinetta išleidimo.
Ferrari California viešai buvo pristatyta 2008 m. rugsėjo mėn. vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje. Sklandė gandai, kad šis modelis pradžioje buvo kuriamas kaip naujas “Maserati” modelis, bet siekdami didesnio pelno, nes gamybos sąnaudos buvo aukštos, įmonė jį paženklino kaip “Ferrari”. Nors patys gamintojai tai neigia. Automobilis gaminamas pastačius naują liniją jau dirbančioje gamykloje Maranello mieste. Ferrari užsibrėžė labai drąsų tikslą, pradėdami gaminti šį modelį. Jų tikslas buvo per pirmuosius dvejus prekybos metus parduoti 5000 modelių, ir tokiu būdu pagerinti savo pardavimus 50%. Remiantis įvairiais automobilių žurnalistikos šaltiniais, 60% California pirkėjų, buvo nauji Ferrari klientai.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2017 Jan 28, 03:39, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari Dino 246 GTS - Altaya

Dino buvo galu varomas, per vidurį montuojamu varikliu varomas Ferrari modelis gamintas nuo 1968 iki 1976 m. Dino buvo terminoligija sugalvota pavadinti automobilius kurie turėjo mažiau nei 12 cilindrų, kad išsaugoti anksčiau naudotus V12 ir flat-12 terminus, nepainiojant automobilių su mažesniu cilindrų skaičiumi. Pakeitus automobilių žymejimą šio pavadinimo buvo atsisakyta. Dino buvo bandymas gaminti salyginai pigius sportinius automobilius. Skaičiai sekantys po pavadinimo Dino reiškė litražą ir cilindrų skaičių (246 - 2.4 L 6 Cilindrai, 308 - 3.0 L 8 cilindrai). Dino 246 buvo pirmasis "Ferrari" modelis gaminamas dideliais kiekiais. Šis modelis labai giriamas del jo gero valdymo savybių ir išskirtinio dizaino.
2004 metais, Sports Car International įrašė šį modelį 6 numeriu į Top Sports Cars of the 1970s. O žurnalas Motor Trend Classic skyrė jam septintąją vietą savo didingiausiųjų visų laikų Ferrari dešimtuke.
Nuotraukoje matomo automobilio 3 kartos varianto, su minimaliomis modifikacijomis, buvo pagaminta 1274 vienetai. Šis modelis turėjo V6 variklį išvystantį 192 AG.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2017 Jan 28, 03:46, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Ferrari garažas

Post by Devilbullet »

Ferrari Enzo - Altaya

Enzo Ferrari, V12 varikliu viduryje ginkluotas ir pradžioje vadintas berlinetta, bet vėliau pavadintas bendrovės įkūrėjo vardu - Enzo Ferrari. Enzo Ferrari buvo pradėtas gaminti 2002 metais panaudojant geriausias Formulės-1 technologijas, tokias kaip anglies pluošto kėbulas, elektrohidraulinio poslinkio perdavimo sistema ir anglies pluošto sustiprinto silicio karbidu kompozicinės medžiagos keraminiais stabdžių diskais. Taip pat buvo naudojamos technologijos kurios buvo neleidžiamos F1. Tarp jų aktyvi aerodinamikos ir traukos kontrolė. Jame buvo sumontuotas naujos kartos V12 variklis kuris pakeitė senesnes architektūros variklius. Šis naujos architektūros variklis įtakojo visus ateities V12 ir V8 variklius, naudojamus daugelyje šiuolaikinių Ferrarių. Variklio galia siekė 651 AG. Iki 100 km/h šis modelis įsibėgėdavo per 3,14 sekundės, o maksimalus automobilio greitis buvo 355 km/h.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2017 Jan 23, 21:38, edited 3 times in total.
Post Reply