Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

McLaren F1 - Minichamps

McLaren F1 yra sportinis automobilis, suprojektuotas ir pagamintas McLaren Automotive. Gamintas buvo nuo 1992 m. Debiutavo 1992 m. gegužė 28 d. “The Sporting Club” Monake. Projektuotas ir kurtas Gordon Murray,o Peter Stevens buvo atsakingas už išorės kūrimą. 1998 m. kovo 31 dieną McLaren F1 buvo pripažintas greičiausiu keliams pritaikytu automobiliu. Jis pasiekdavo 372 km / h greitį su įjungtu ribotuvu, o jį išjungus galėjo pasiekti 390,99 km/h. Gordon Murray kurtas automobilis pilnas itin brangių medžiagų bei inovatyvių sprendimų. Gaminat automobilį buvo naudojama daug anglies pluošto, titano, aukso, magnio lydiniu ir kevlaro. Tai buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis kuriame buvo naudojama anglies pluošto monokoko technologija. Automobilyje vairuotojo sėdynė buvo įrengta pačiame centre, priekyje degalų bako, ir buvo pastūmėta į priekį daugiau nei įprasta. F1 modelyje buvo sumontuoti ventiliuojami, perforuoti aliumininiai stabdžių diskai. 332 mm priekyje ir 305 mm gale. Tuo metu gatvės automobiliams anglies pluošto stabdžiai dar nebuvo tinkamai ištobulinti, GTR modeliuose jau buvo montuojami ir keraminiai stabdžių diskai. Automobilio širdimi buvo pasirinkti 60 laipsnių V12 BMW varikliai. Buvo pagaminti 106 įvairių modifikacijų modeliai. Tik 71 buvo gatvėms pritaikyti modeliai.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:18, edited 11 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

McLaren GTR '97 "Long Tail" - IXO

Mclaren F1 GTR Tai sportinis automobilis McLaren gamintas Grand Touring tipo lenktynėms nuo 1995. Ir lenktynėse dalyvavo iki pat 2005 metų, kai atsistatydino paskutinis GTR iš lenktynininkų tarpo. Šis automobilis išgarsėjo 1995 metais laimėdamas 24 Hours of Le Mans lenktynes, nugalėdamas galingesniais laikytus konkurentus. Daugybėje lenktynių nuo BPR Global GT Series, FIA GT Championship, JGTC iki British GT Championship. Ir pasirodydavo labai gerai.
GTR '97 "Long Tail" atsiradimo priežastis buvo BPR Global GT Series pertvarkius į FIA GT Championship 1997 metais buvo pakeistos taisyklės dėl Premier GT1 klasės automobilių. Vienas svarbiausių reikalavimų buvo išgauti daugiau prispaudžiamosios jėgos, todėl beveik nepakeičiant anglies pluošto monokoko, skirtingai nei gatvėms skirtame automobilyje, atsirado ilgesnė nosis ir galinė dalis, bei didelis galinis spoileris. O arkos buvo išplėstos kad būtų galima uždėti platesnes padangas kokios buvo reikalaujamos dėl didesnio sukibimo. Taip pat buvo padidinta ir prošvaisa. Dar buvo patobulintas variklis ir įmontuota nauja greičių dėžė.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:21, edited 7 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

McLaren MP4-12C "Top Gear Power Laps" - Minichamps

McLaren MP4 - 12C, žinomas tiesiog kaip "McLaren 12C, yra superautomobilis suprojektuotas ir pagamintas McLaren Automotive. Modelio dizainas buvo pristatytas dar 2009 metais, o gaminti MP4–12C buvo pradėtas 2011 metų viduryje. Tai pirmasis serijinės gamybos automobilis kurį suprojektavo ir gamino pati McLaren įmonė. Paskutinysis gamintas modelis buvo F1 kurio gamyba buvo nutraukta dar 1998 metais. Automobilis buvo pagamintas naudojant anglies pluošto kompozicines medžiagas tiek važiuoklėje tiek kėbulo gamyboje. Jame buvo sumontuotas M838T 3.8 litro V8 twin-turbo variklis viduryje. Maksimali variklio galia siekė 592 AG ir pasiekė 601 Nm sukimo momentą. Modelyje buvo įgyvendinta nemažai sprendimų paimtų tiesiai iš F-1 bolidų, vienas iš tokių yra galinio rato, esančio posūkio vidinėje pusėje, pristabdymas siekiant sumažinti nepasukamumui. Galią ratams tiekė septynių greičių dviejų sankabų greičių dėžė. Oficialus didžiausias greitis buvo 328 km/h, bet žurnalistams iš SportAuto.de pavyko pasiekti net 343 km/h greitį. 2012 metais buvo pristatyta ir Spider versija, su nuimamu stogu. Automobilio gamyba oficialiai nutraukta 2014 metais po to kai buvo pristatyta patobulinta 650S versija.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:25, edited 10 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Nov 04, 11:13, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Aston Martin DB4 - Vitesse

DB4 tai išskirtinis automobilis kurį Aston Martin gamino nuo 1958 iki 1963 metų. Modelis išsiskyrė nauju dizainu, kurio krypties gamintojas laikėsi dar ilgai ir ateityje. Šio automobilio pasirodymas sukėlė didelį susidomėjimą kai buvo pristatytas London automobilių parodoje 1958 m. Rėmas buvo gaminamas iš vamzdžių, o kėbulo dizainą kūrė "Carrozzeria Touring" įsikūrusi Milane. Nors automobilio dizainas buvo kurtas Italijoje tai buvo pirmasis Aston Martin pagamintas Buckinghamshire, Anglijoje. 3,7 L variklis generavo 240 AG. ir buvo linkęs perkaisti, tačiau pirkėjai šį trukumą buvo linkę užmiršti. Modelis turėjo diskinius stabdžius, pažangią važiuoklę, nepriklausomą priekinę pakabą. Maksimalus žurnalo The Motor magazine žurnalistų mėginto automobilio greitis buvo 224.2 km/h, o iki 100 km/h DB4 įsibėgėdavo per 9,3 sekundės. Bandytasis modelis tuo metu su mokesčiais kainavo 3967 svarų sterlingų.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:30, edited 9 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Aston Martin DB5 - Norev

Aston Martin DB prabangus GT klasės automobilis gamintas 1963-1965 m. Pavadinime naudojamos raidės DB buvo pagarbos išraiška įmonės vadovui David Brown (vadovavusiam 1947–1972 m.). Labiausiai šį modelį išgarsino buvimas pagrindiniu, veiksmo filmų herojaus James Bond, automobiliu. Automobilis filmavosi filmuose Goldfinger, Thunderball, GoldenEye, Tomorrow Never Dies, Casino Royale. Šis automobilis buvo tolesnė DB4 modelio raida bet buvo daug skirtumų. Pagrindiniai skirtumai buvo tokie: vietoj 3,7 L buvo montuojami 4,0 L , nauja ZF 5 pavarų greičių dėžė, trys SU karbiuratoriai. Automobilis turėjo 282 AG ir galėdavo pasiekti 233km / h.
Standartinėje modelio DB5 komplektacijoje buvo el. langai, vilnos kilimai, dvigubas degalų bakas, chrominiai vieliniai ratai, alyvos aušintuvas, magnio lydinio korpusas specialiai sukurtas pagal superleggera patentų techniką, odinis salonas ir net gesintuvas. Automobilis turėjo 4 vietas ir buvo 2 durų.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:31, edited 8 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Aston Martin DBS (From James Bond movie - CASINO ROYALE) - Universal Hobbies

Aston Martin bendrovė DBS pavadinimą jau naudojo 1967-72 metų GT klasės kupė, kuris buvo pristatytas 1969 metų James Bondo filme „On Her Majesty's Secret Service“. Šis DBS V12 pakeitė buvusį kompanijos flagmaną Aston Martin Vanquish S. Naujoji versija buvo sukurta Aston Martin DB9 pagrindu, jis buvo pristatytas garsiajame Jamso Bondo filme „Casino Royale“ 2006 metais ir 2008 metais „Quantum of Solace“ filme.
Automobilio galią generuoja įspūdingas 6 litrų V12 variklis iš DBR9 lenktyninio automobilio, jis pasiekia 517 AG ir 570 Nm sukimo momentą. Automobilis komplektuojamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 6 greičių "Touchtronic" automatine. DBS yra dvivietis kupė priešingai DB9 modeliui, kuris yra 2+2 kupė. DBS turi aliumininę važiuoklę ir yra pagamintas iš lengvasvorio magnio, anglies pluošto mišinio ir aliuminio. Tai yra pirmas serijinis Aston Martin, turintis anglies pluošto detales, todėl sveria tik 1578 kg. Galingas automobilis sugeba spurtuoti nuo 0 iki 100 km/h per valandą per vos 4 sekundės, o maksimalus greitis yra daugiau kaip 312 km/h. DBS turi keraminius stabdžių diskus – pirmus tokius Aston Martin automobilyje. Priekiniai diskai yra 398 mm skersmens su 6 stūmoklių stabdžių suportais, galiniai yra 360 mm skersmens su 4 stūmoklių suportais. Pakaboje naudojami adaptyvūs amortizatoriai, kurie gali būti reguliuojami ir turi iki 5 padėčių.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:37, edited 10 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Bugatti EB110 - Minichamps

Bugatti EB110 tai sportinis, varikliu per vidurį ginkluotas, superautomobilis. Jis buvo pristatytas 1991 metų rugsėjo 15 dieną. Tai buvo jubiliejinis Bugatti modelis. Pristatytas jis buvo Versalyje Paryžiuje lygiai po 110 metų nuo Ettore Bugatti gimimo.
Modelyje buvo įmontuotas Quad-turbo V12 variklis turėjęs 60 vožtuvų. Modelis buvo varomas visų keturių ratų pavara ir turėjo šešių pavarų greičių dėžę. EB110 įsibėgėjimas iki 100 km/h buvo 3,4 sekundės, o GT versijos maksimalus greitis 343 km/h. Bugatti EB110 pakaba buvo pagaminta iš anglies pluošto ir aliuminio. Tik 5 modeliai buvo pagaminti bandomąja aliuminine pakaba, kiti 8 iš mišrių medžiagų. 1992 metais buvo pristatyta lengvesnė ir galingesnė SS (Super Sport) verija. Šio EB110 SS pasiekiami skaičiai buvo dar įspūdingesni. 348 km/h maksimalus greitis or 3,2 sekundės pasiekti 100km/h greičiui.
1994 m. Michaelis Schumacheris įsigijo banana-yellow spalvos Bugatti EB110 Super Sport. Taip suteikdamas Bugatti bendrovei daug viešumo ir reklamos. Deja 1995 metais, dėl milžiniskų įmonės vadovo Artioli ambicijų nupirkti Lotus įmonę ir pagaminti keturių vietų EB112 modelį, bendrovė bankrutavo.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:39, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Bugatti Veyron EB 16.4 - Altaya

Bugatti Veyron EB 16.4 – super automobilis pagamintas „Volkswagen AG“ padalinio „Bugatti Automobiles SAS“. Tai ilgą laiką buvo greičiausias automobilis pasaulyje, galintis važinėti paprastomis gatvėmis. Kiekvienas pirmos kartos Veyron buvo parduodamas už 1 100 000 eurų (skirtingose šalyse kaina skiriasi), o gaminimo kaštai yra apie 6 mln. eurų kiekvienam automobiliui. Automobilis varomas 1001 AG (736,2kW) W16 variklio. Jis gali pasiekti maksimalų 408,47 km/h greitį, o Super Sport versija su 1200 AG (883 kW) varikliu – 431,072 km/h. Šis automobilis pradėtas gaminti 2005 m. rugsėjį. Jis surenkamas rankomis „Volkswagen“ gamykloje šalia buvusios „Bugatti“ būstinės Molshaime (Elzase, Prancūzija). Automobilis pavadintas prancūzų lenktynininko Pierre Veyron garbei, kuris laimėjo 24 valandų Le Mano lenktynes 1939 m., kuomet lenktyniavo už senąją originaliąją „Bugatti“ įmonę.
Automobilio raida prasidėjo 1999 m. nuo EB 18,4 Veyron koncepcinio automobilio, pristatyto Tokijo automobilių parodoje. Jis buvo tokio paties dizaino ir išvaizdos kaip ir galutinis Veyron variantas. Vienas didelis skirtumas buvo tas, kad EB 18,4 naudojo W18 variklį, kuris turėjo tris eiles po šešis cilindrus. Veyrono vyriausiasis dizaineris buvo Hartumt Warkuss su išorės dizaineriu Jozef Kaban iš „Volkswagen“, pakeitęs Giorgetto Giugiaro iš „ItalDesign“, kuris užsiiminėjo trimis pradiniais „Bugatti“ konceptais.
„Volkswagen“ vadovas Ferdinand Piech, 2000 metais Ženevos automobilių parodoje, paskelbė Veyron gamybos pradžią. Buvo pažadėta, kad tai bus greičiausias, galingiausias ir pats brangiausias automobilis istorijoje. Vietoj W18, gaminamas modelis turėjo naudoti VR6/WR8 – tipo W16 variklį, pirmą kartą pristatytą 1999 m. Bentley Hunaudieres koncepciniame automobilyje. W16 turėjo turėti keturis turbokompresorius ir būti gaminamas remiantis 1001 arklio galia ir 407 km/h didžiausiu greičiu, taip pat buvo paskelbta 1 mln. eurų kaina.
Plėtojimas tęsėsi ir 2001 metais EB 16/4 Veyron buvo paskelbtas pažengusiu koncepciniu automobiliu. Metų pabaigoje „Bugatti“ paskelbė kad automobilio, oficialiai vadinamo Bugatti Veyron 16,4, gamyba prasidės 2003 metais. Deja, automobilis patyrė žymių bėdų kūrimo metu. Pasiekti reikalaujamą didžiausio greičio stabilumą buvo sunku – vienas prototipas buvo sunaikintas avarijoje, o kitas išslydo viešos demonstracijos metu Mazdos greitkelyje Laguna Seca‘oje. Veyron gamyba buvo atidėta dėl šių ir kitų problemų. Piëch tais metais pasitraukė iš „Volkswagen“ grupės vadovo posto ir į jo vietą atėjo Bernd Pischestrieder. Naujasis vadovas, tuoj pat, nusiuntė Veyron atgal prie braižybos lentos, dideliems persvarstymams. „Bugatti“ prezidentas, buvo pakeistas Thomas’o Bscher’io 2003 m. gruodį ir Veyron pakeitimai buvo padaryti vadovaujant buvusiam „VW“ inžinieriui, „Bugatti“ inžinierių vadovui Wolfgang Schreiber.
Gamybai paruošta Veyron versija buvo pristatyta 2005 m. Tokijo automobilių prodoje.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:47, edited 11 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Corvette Sting Ray racer-concept - Auto Art

Corvette Stingray Racer buvo privačiai finansuojamas konceptinis automobilis, kuris buvo pamatas kuriant C2 kartos Corvette Stingray. Stingray Racer konceptas buvo suprojektuotas Pete Brock, pačio jauniasio dizainerio tuo metu dirbuvio General Motors.
Sting Ray bazei buvo panaudotas Corvette SS kuris buvo kurtas LeMano 24 valandų lenktynėms. Vairuojamas Dr Dick Thompson Merilendo Marlboro trasoje 1959 m. balandžio 18 d. automobilis užėmė 4 vietą. Jis laimėjo SCCA Nacionalinį čempionatą 1960 m.
Vėliau šis Sting Ray pasitraukė iš lenktynių. Bill Mitchell (General Motors vice prezidentas) modifikavo šį modelį, vienas iš pagrindinių pakeitimų buvo įmontuota keleivio sėdynė. Modelis buvo pritaikytas kasdieniniam naudojimui. Automobilis buvo demonstruojamas įvairiose parodose kaip bandomasis modelis. Nors savaitgaliais juo naudodavosi pats Bill Mitchell. General Motors dizaino studijoje iki šių dienų stovi šis modelis kaip istoriškai reikšmingas automobilis.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:50, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Dodge Viper GTS - Del Prado

Dodge Viper yra vienas iš galingiausių serijinių automobilių, kurį kada nors gamino Dodge kompanija. Dviejų vietų sportinis automobilis buvo pradėtas gaminti 1992 metais. Automobilis debiutavo 1989 metais kaip koncepcija, tačiau 1991 metais buvo pristatytas kaip serijinis modelis. Dodge Viper buvo gaminamas keturiomis kartomis. Tai buvo pirmasis automobilis su V10 varikliu kurį gamino Dodge padalinys, esantis koncerno Chrysler dalis. Nuotraukoje matomas modelis yra antros kartos. Pristatytas 1996 m. modelis buvo vadinamas GTS. Nors automobilis buvo labai panašus į pirmtaką, bet tai buvo iš esmės visiškai naujas automobilis. Visiškai pakeista važiuoklė, 25 procentais pagerintas jos efektyvumas. Perdaryti stabdžiai taip sutrumpinant stabdymo kelią, palengvintas ir galingesnis variklis. Automobilis buvo labai mėgstamas tarp „Drag“ tipo lenktynių mėgėjų. Nemodifikuotas gamyklinis Viper GTS buvo varomas V10 varikliu kurio galia siekė 450 AG. GTS versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdavo per 4 sekundes. O jo maksimalus greitis buvo 298 km/h.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:53, edited 10 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Shelby Cobra 427 S/C - Kyosho

AC Cobros turejo didelę lenktynių karjerą. Shelby norėjo sukurti automobilį "Corvette-Žudiką". Taip atsirado net 227 kg uz Corvette lengvesnė Shelby Cobra. 1963 metais vasario 2 dieną lenktynininkas Dave MacDonald garsiūjų Corvečių, Porschų, Maseračių ir Jaguarų apsuptyje pirmąjį kartą su Cobra laimėjo pirmają vietą. Shelby vėliau pasiūlė įpatingą Dragonsnake variklio paketą su kuriuo Cobra laimėjo eilę NHRA tipo lenktynių automobilį vairuojant Bruce Larson ir Ed Hedrick.
Nors Cobros pasirodymai buvo įpatingai sėkmingi Ford gamyklai ir Shelby šis projektas buvo nuostolingas, todėl 1967 metais buvo nutrauktas automobilių importavimas iš jungtinės karalystės. Vėliau buvo išleista dar keletas automobilio modifikacijų keičiant kėbulą ir variklio paketus. Įmonė AC užsidarė 1984 ir teises i vardą pardavė škotijos bendrovei, vėliau teises į vardą įsigijo Brian A. Angliss.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 18:56, edited 8 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

1966 Ford GT40 MK II - Del Prado

Ford GT40 automobilis buvo aukščiausios kokybės, sportinis automobilis laimėjas 4 iš eilės 24 Hours of Le Mans nuo 1966 iki 1969 (1966MK II, 1967 MK IV, 1968-1969 seniausia važiuoklės konstrukcija,Mk I). Šis automobilis buvo sukurtas siekiant nugalėti Ferrari kompanija ilgo nuotolio lenktynėse, kuri tuo metu dominavo lenktynėse. Jame buvo naudojamas 4,7 litro “Ford” variklis,kurio kubatūra buvo padidinta iki 4,9 l (taip pat žinomas kaip 5.0 )su specialaus lydinio Gurney Weslake cilindrų galvutėmis. Automobilis buvo pavadintas GT (Grand Touring) 40 dėl jo aukščio kuris buvo 40 colių (1,02 m.ties priekiniu stiklu). Buvo naudojami dideli Ford V8 varikliai 4,2 litro, 4,7 litro ir 7 litro, lyginant Ferrari V12, kurie turėjo 3,0 litro arba 4,0 litrų variklius. MK II turėjo 7.0 litro variklį iš Ford Galaxie. Nuotraukoje matome 1966 m. automobilį laimėjusį 24 Hours of Le Mans vairuojamas Bruce McLaren ir Chris Amon. Tose lenktynėse visas tris pirmasias vietas laimėjo Ford GT40 automobiliai.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:01, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2014 Nov 03, 10:38, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Mar 14, 21:59, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Jaguar E-Type - Atlas

Jaguar E-Type (UK) arba XK-E (JAV) yra britų automobiliai pagaminti Jaguar tarp 1961 ir 1975 metų. Šio automobilio gera kokybė ir konkurencinga pasirinkta kaina padarė ši modeli savotiška 1960 metu ikona markei. Buvo parduota 70,000 vienetu įvairiu modifikacijų E tipo. 2008 m. kovo mėn Jaguar E-Type užėmė pirmąją vietą "Daily Telegraph" sąraše "100 gražiausių automobilių". 2004 metais Sports Car International magazine paskelbė E tipo jaguarus savo numeris vienas sportiniu automobiliu 1960 metams.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:05, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Lotus Esprit Turbo 1985 (S3) (From James Bond movie - FOR YOUR EYES ONLY) - Universal hobbies

Lotus esprit buvo sportinis automobilis gamintas anglijoje, kompanijos Lotus nuo 1976m. iki 2004 m. Pradžioje automobilis buvo pristatytas kaip konceptinis Italdesign modelis. Pirmą kartą pasirodęs Turino automobilių parodoje 1972m. Vėliau buvo pradėda serijinė gamyba. Pradžioje automobilį buvo sumanyta pavadinti Kiwi, tačiau laikantis Lotus įmonės tradicijos automobilius vadinti vardais prasidedančiais E raide, buvo nuspresta automobilį pavadinti Esprit.
Esprit buvo pradėtas gaminti 1976m birželį, pakeistamas Europa Lotus modelių seriją. Pirmojoje kartoje, automobilius varė Lotus 907 4-cilindrų variklis, kuris turėjo 2.0 litrų 160 AG europinėje versijoje ir 2.0 litrų 140 AG amerikos rinkai skirtoje versijoje.
1980 metais buvo pradėti gaminti pirmieji Turbo Esprit modeliai. Pradžioje tai buvo dar vienas specialusis leidimas. Šis modelis dėl sponsorių spalvų buvo vadinamas Essex Esprit. Turėjo naujo tipo karteri (sauso tipo 910) generuojantį 210 AG ir 100 k/h greitį galėjo pasiekti per 6,1 sekundės. Maksimalus greitis buvo 240 k/h.
Iki 1980 metų pabaigos Lotus kūrė tris skirtingas komplektacijos, važiuoklės ir dizaino versijas. 1981m. balandžio mėnesį pasirodė trečioji karta S3, Turbo Esprit. Abu naujieji modeliai turėjo vienodo tipo važiuokles, interjerą, o kėbulo formos buvo kuriamos vienodos abiems. Ir toliau buvo naudojami 2.2 L varikliai o Turbo modelis grįžo prie paprastesnės karbiuratoriaus sistemos (šlapio karterio tepimo). Abiejų modelių dizainas buvo truputį pakeistas. To pasekoje automobilio viduje atsirado truputi daugiau vietos kojoms ir virš galvos.
Išoriškai Turbo "Esprit" išlaikė visą Essex automobilių aerodinaminį kėbulo komplektą, atsirado masyvesni bamperiai, abu modeliai buvo parduodami su 5 colių BBS lengvo lydinio ratlankiais.
Nuo1985 metų buvo nežymiai pakeista priekinė važiuoklė ir pakoreguotas dizainas.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:10, edited 8 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Koenigsegg CC8S - Altaya

Koenigsegg CC8S yra švedų gaminamas superautomobilis su varikliu per vidurį. Tai pirmasis šio gamintojo pagamintas serijinio superautomobilio modelis. Šis modelis pradžioje startavo kaip CC konceptas 1997 pirma karta pristatytas Kanų kino festivalyje. Sulaukus palankaus vertinimo po penkerių metų įmonė pristatė pirmąjį CC8S.
Dvivietis, targa tipo nuimama stogo dalį turintis automobilis turėjo daugybę aukščiausių technologijų. Kebulas ir važiuoklė buvo kevlaro, anglies pluošto, ir aliuminio rinkinys. Aliuminis 4.7 L DOHC V8 variklis su keturiais vožtuvais kiekvienam cilindrui su anglies pluošto dangteliu svėrė viso labo tik 210 kg. Šis variklis buvo pajėgus išvystyti 646 AG. Jėgą galiniams ratams skirstė šešių laipsnių mechaninė greičių dėžė. Automobilis iki 0–100 km/h įsibėgėja per 3.5 s, maximalus greitis 390 km/h.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:14, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Nov 04, 11:14, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Mar 14, 22:00, edited 4 times in total.
Post Reply