Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Mar 14, 22:00, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Mar 14, 22:00, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Mar 14, 22:01, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Maserati Spyder GT - IXO

Maserati Coupé ir Spyder - GT klasės sportiniai automobiliai gaminti Italijos autogamintojo Maserati nuo 2002 iki 2007 metų, kuomet buvo pakeisti Maserati GranTurismo modelio.
Maserati Coupé yra keturvietis automobilis, o kabrioletas turi tik dvi sėdimasias vietas. Abu modeliai yra gaminami ant 3200 GT modelio bazės. Naujieji Coupé ir Spyder yra dar vadinami 4200 GT, kadangi turi 4.2 L variklį (senesniame modelyje buvo 3.2 L variklis). Coupé ir Spyder buvo suprojektuoti Giorgetto Giugiaro ItalDesign kompanijoje. Abu modeliai turi Ferrari/Maserati sukurtą 4244 cc variklį, kuris išvysto 390 AG (290 kW)/7000 rpm galią ir 451 Nm/4500 rpm sukimo momentą. Reikšmingiausi pasikeitimai variklio skyriuje yra tūrio padidėjimas nuo 3.2 iki 4.2 L ir tai, kad dabar variklis yra atmosferinis, o ne turbo (Maserati naudojo turbo variklius paskutinius 20 metų). Taip yra dėl to, kad naujas variklis yra kurtas Ferrari agregato pagrindu.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:17, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Mar 14, 22:01, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Mercedes Benz 300 SL "Gullwing" - Schuco

Mercedes-Benz 300SL buvo pradėtas gaminti 1954 metais. Tai buvo dvivietis uždaras sportinis automobilis su į viršų atsidarančiomis durimis. Vėliau buvo pasiūlytas ir atviras roadsteris. Savo laiku jis buvo pats greičiausias automobilis pasaulyje. automobilyje buvo panaudotas naujos kartos Bosch mechaninio tiesioginio įpurškimo sistema. Kuri, lyginant modelio su 4 durimis, galią padidino beveik dvigubai. Šešių cilindrų eilėje variklis turėjo 212 AG. ir pasiekdavo 260km/h greitį. Automobilis su bugniniais stabdžiais buvo varomas galiniais ratais.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:20, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Mercedes McLaren SLR - Altaya

Mercedes-Benz SLR McLaren - GT klasės egzotiškas, sportinis automobilis. Tai anglų ir vokiečių bendro darbo vaisius, kurį kūrė Mercedes-Benz ir McLaren bendrovės. Šis superautomobilis buvo greičiausias automobilis pasaulyje turintis automatinę pavarų dėžę. SLR „Sport, Leicht, Rennsport“ lietuviškai reiškia - sportiškas, lengvas, lenktyninis.
Mercedes-Benz SLR McLaren variklis sveria 232 kilogramus ir yra rankomis rinktas turbokompresorinis 5.4 litro aliuminis SOHC V8. Cilindrai yra išdėstyti 90 laipsnių kampu su trimis vožtuvais cilindrui ir dviem tarpiniais aušintuvais. Variklis sukuria maksimalią 626 AG/6500 galią ir maksimalų 780 Nm/3250 sukimo momentą. SLR kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, kad maksimaliai sumažinti automobilio svorį. Nepaisant to automobilis sveria visus 1768 kg, 100 km/h pasiekia per 3.8 sekundės ir pasiekia didžiausią 334 km/h greitį. SLR stabdžių diskai yra keraminiai su daug gersnėmis dėvėjimosi ir stabdymo savybėmis negu plieniniai. Mercedes-Benz tvirtina, kad šitie diskai yra atsparūs iki 1200 °C temperatūros.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:24, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Mercedes Benz SLS AMG - Schuco

Mercedes-Benz SLS AMG yra Vokietijos automobilių gamintojo „Mercedes Benz“ GT modelis, pakeitęs iki tol gamintą Mercedes-Benz SLR McLaren modelį. SLS AMG buvo pristatytas 2009 m. Frankfurto automobilių parodoje, o pradėtas pardavinėti 2010–2011 metais. Europoje šis modelis su visais mokesčiais kainuoja 177 310 eurų.
Automobilis 100 km/h greitį pasiekia per 3,8 sekundes, maksimalus greitis elektroniniu ribotuvu ribojamas iki 317 km/h.
Šio modelio atvaizdas yra ant Playstation 3 Gran Turismo 5 žaidimo viršelio, o nuo 2010 m. Formulės 1 sezono Mercedes-Benz SLS AMG naudojamas kaip saugos automobilis.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:33, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Pagani Zonda C12 S - IXO

Pagani Zonda tai sportinis superautomobilis gamintas italų gamintojo Pagani. Automobilis buvo gaminamas nuo 1999 m. Iki 2011 m. Su bandomaisias modeliais viso buvo pagaminta 206 ivairių modifikacijų modelių. Visi modeliai buvo gaminami iš anglies pluošto ir aliuminio. Pirmuosiuse modeliuose nemažai inžinerinių sprendimų buvo sugalvoti dalyvaujant garsiam F-1 čempionui Juan Manuel Fangio. Modelį taip pat buvo planuojama pavadinti jo vardu, bet po jo žūties 1995 m. Sumanymo atsisakyta. Zonda C12 debiutavo 2000 m. Ženevos automobilių parodoje. Varomas šešių litrų Mercedes-Benz V12 varikliu, kuris išvysto 389 A.G. Iki šimto kilomentrų automobilis įsibėgėja per 3.2 s. Nuotraukoje matomas modelis C12 S debiutavo 2002 m. S versijoje buvo galingesnis 7.0 L AMG perdarytas variklis, išvystantis 540 A.G. Maksimalus greitis Zondos C12 S buvo 335 km/h. Šios versijos modelių buvo pagaminta viso labo 15 vienetų. Toliau sekė modelis Zonda S su 7.3 L varikliu.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:36, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2014 Nov 03, 10:39, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2013 Oct 17, 23:09, edited 2 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Porsche 959 coupe 1986 - Corgi 1989

Porsche 959 buvo gaminamas nuo 1986 iki 1989 metų. pradžioje jis buvo kuriamas kaip B grupės ralio automobilis, vėliau kaip gatvinis modelis holomogacijos tikslais pagal FIA taisykles, kurios reikalavo bent 200 modelių pagaminti gatvėms skirtų automobilių. 1986 metais šis automobilis tapo greičiausiu serijiniu gatviniu modeliu. Ir juo išliko kol Ferrari pagamino F40. Savo gamybos metu jis buvo tituluojamas visų laikų moderniausiu sportiniu automobiliu kuris pasiekė serijinę gamybą. Tai buvo pirmasis tokios aukštos klasės automobilis varomas visais 4 ratais. Žurnalas Sports Car International 2004 metais šį modelį didikavo kaip numeris vienas automobilių pagamintų aštuntajeme dešimtmetyje. Šimto kilometrų greitį automobilis pasiekia per 3,7 sekunės, maksimalus automobilio greitis 317 km/h.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:38, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Porsche 911 (930) Slant Nose Cabrio 1989 - High Speed

1974 metais "Porsche" pristatė pirmąjį turbininį 911 modelį. Europoje jis vadinosi tiesiog Porsche 911 Turbo, šiaurės amerikoje jis buvo vadinamas Porsche 930. Šių automobilių dizainas itin išsiskyrė plačiomis arkomis, dėl platesnių ratų ir didžiuliu galiniu spoileriu, kuris net buvo pramintas „banginio uodega“ arba „arbatos padėklu“. Pirmieji modeliai buvo su 3 L varikliais, ir garsėjo savo neeiline akceleracija, iššūkiu galinčio tapti vairavimo, ir didžiulės turbo duobės bei milžinisko pagreičio jai pasibaigus. 1978 metais buvo pradėti montuoti 3.3 L varikliai ir intercoleris, kuris pasislėpė po galiniu spoileriu. Tai leido automobilio galią nuo 260 AG. pakelti iki 300 AG.
Gamybos skaičiai įgalino automobilį dalyvauti profesionaliose lenktynėse FIA Group 4. Lenktyninė versija buvo vadinama Porsche 934. Ten automobilis rungėsi su daugybe konkurentų, o labiausiai įsimintini susirėmimai vyko su BMW 3.0 CSL" Batmobile ". Laukinė FIA Group 5 versija Porsche 935 išsivystė iš 2.1 L RSR Turbo pagaminto 1974m. Išsiskiriantis smailiu automobilio variklio dangčiu,šis automobilis buvo pagamintas 1976 m pasaulio čempionato laimėjimo proga. Privačios komandos laimėjo daug lenktynų su šiais automobiliais kaip antai Le Mans 1979 metais. Sėkmingai naudojo šį automobilį iki 1980 kai pasikeitė FIA ir IMSA taisyklės .Tik 1989 metų modeliuose buvo įmontuota 5 pavarų greičių dėžė.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:43, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Porsche Carrera GT "Top Gear Power Laps" - Minichamps

Porsche Carrera GT turi viduryje sumontuotą variklį, kuris pradžioje buvo numatytas 6 cilindrų turbo, bet vėliau pakeistas į V10 variklį. Šis V10 buvo slaptai kuriamas Porsche Footwork F1 komandai 1992 metais. Variklis išvysto 612 AG, o nuo 0-100 km/h automobilis greitėja per 3.8 s (nors testuose buvo pasiekta 3.5 s rezultatas) ir pasiekia maksimalų 330 km/h greitį. Buvo montuojama tradicinė mechaninė pavarų dėžė, skirtingai nei pas konkurentą Ferrari Enzo svirtelėmis valdoma. Carrera GT pagaminta 1270 vnt. kaina siekė 444.400 $, tuo tarpu Ferrari Enzo kainavo 660.000 $. Carrera GT turi dideles šonines oro paėmimo angas (GT radiatoriai yra apytiksliai penkis kartus didesni nei 911 Turbo), 15 colių keraminius stabdžių diskus, 19 ir 20 colių ratlankius. Panašiai kaip Porsche 911 modeliai GT turi automatinį galinį spoilerį, kuris pakyla važiuojant virš 110 km/h.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:45, edited 7 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Nov 04, 11:15, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2015 Apr 22, 21:45, edited 2 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2015 Apr 16, 14:47, edited 2 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

:time
Last edited by Devilbullet on 2016 Nov 04, 11:15, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Devilbullet »

Nissan GT-R 2015 Gold 45th Anniversary - PremiumX

Nissan GT-R – vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje gaminamas „Nissan“ bendrovės. Jis buvo pristatytas 2007 metais Japonijoje, Tokijo automobilių parodoje, 2008 metais JAV ir visose kitose pasaulio rinkose 2009 m.
Nissan GT-R turi 3,8 L V6 variklį. Du lygiagretūs turbokompresoriai aprūpina 480 AG (360 kW)/6400 rpm galią ir 588 Nm/3200–5200 rpm sukimo momentą. Automobilio svoris yra 1730 kg, kurį laiko suvirinta plieninė važiuoklė. Variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir durys – aliumininės. Galinėje automobilio dalyje sumontuota pusiau automatinė pavarų dėžė ir ATTESA E-TS sistema, paskirstanti galią visiems keturiems ratams atskirai. Nissan GT-R gali pasiekti didžiausią 314 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia per įspūdingas 3,2 sekundės.
Dažnai galima girdėti, kad šis automobilis vertinamas dviprasmiškai. Vieniems tai neįtikėtinų specifikacijų puikiai valdomas ir galingas superautomobilis. Japonijoje net turintis pravardę “Godzilla”. Kitiems tai tiesiog sintetinių netchnologijų prikimštas automobilis, kuris nevertas superautomobilio statuso. Tačiau nesvarbu koks jo statusas superatomobilių atžvilgiu, šis automobilis yra tiesiog puikus pasirinkimas už tikrai nedidelę kainą lyginat technines specifikacijas. Gero vairuotojo rankose, juo galima pasiekti įspūdingų rezultatų. Įvairuose testuose ir bandymuose jis yra įveikęs tokius automobilius kaip Porche 911 GT3, MBW M3, Chevrolet Corvette C6 Z06, Audi R8.
Šis modelis taip pat buvo labai teigiamai priimtas ir automobilių žurnalistų. Jis pelnė daugybę apdovanojimų ir nominacijų, tokių kaip: Top Gear Awards – Sports car of the Year 2007, Autocar – Drivers Car of the Year 2008, Evo Magazine – Car of the Year 2008, Japan's Most Advanced Technology Award 2008, Popular Mechanics – Automotive Excellence Awards 2008 (Design), Automobile Magazine – Automobile of the Year v2009, MotorWeek – Driver's Choice Awards 2009– Best Performance Car 2009, Motor Trend – Motor Trend Car of the Year 2009, Popular Science – Auto Tech Grand Award Winner 2009, International Car of the Year 2009, World Performance Car 2009.
2011 metais net papuolė į Gineso rekordų knygą - Guinness world records – Fastest 0–60 mph acceleration by a four-seater production car.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Oct 02, 19:48, edited 4 times in total.
Gytis
konkurso nugalėtojas
konkurso nugalėtojas
Posts: 3071
Joined: 2012 Feb 04, 16:29
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda
Location: Kaunas

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Post by Gytis »

Man "šiti" pristatymai viską praneša! (t)
Tarp kitko, nebėdavok, kad jau baigi surinkt Lambus, dar tau plėstis ir plėstis. :D Ojei apie supercarus, tai išvis neišsemiami aruodai. :idea:
Post Reply