Andriaus Lamborghini garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Italijos Emilijos Romanijos regione 1916-aisiais metais gimė Ferruccio Elio Arturas Lamborghini. Augęs ūkininkų šeimoje vaikinas greitai nusprendė, ką veiks ateityje, – jį be galo traukė technika ir mechanika.

Nuo ankstyvos jaunystės italas kartu su savo tėvu sukosi prie traktorių. Baigęs vidurinę bei techninės krypties aukštąją mokyklą Bolonijoje Ferruccio susidūrė su dideliu nuopuoliu – jis tapo karo belaisviu ir buvo įkalintas britų armijos. Tačiau belaisvį britai vertė dirbti technikos srityje – čia ir užvirė visa košė.

Net ir neturėdamas užtektinai detalių bei įrangos jis sugebėdavo aptarnauti bei pataisyti karinę techniką. Karui pasibaigus ponui Lamborghini buvo leista grįžti namo. Turėdamas pakankamai daug bene sunkiausiomis sąlygomis įgytos patirties jis nusprendė kurti savo traktorių verslą.

1949-aisiais nedideliame garaže Ferruccio surinko pirmuosius traktorius. Italams tokia nagingo vyruko kūryba patiko ir netrukus „Lamborghini“ traktoriai buvo vadinami geriausiais visoje Italijoje. Sakoma, kad gabusis meistras savo gimtajame mieste organizuodavo traktorių varžybas – taip jis siekė parodyti savo technikos pranašumą.

Stabiliai finansiškai laikęsis „Lamborghini“ traktorių kompanijos įkūrėjas jautė aistrą ir sportiniams automobiliams. Tais laikais jis turėjo „Mercedes-Benz SL300“, „Jaguar E-type“ bei „Ferrari 250GT“. Visgi, savo tautiečių kūryba jis nusivylė.

Vyrauja keletas nuomonių, kodėl Ferruccio Lamborghini įkūrė savo sportinių automobilių gamyklą. Visos jos susijusios su konfliktu tarp Enzo Ferrari(„Ferrari“ bendrovės savininko) ir Lamborghini. Populiariausia versija papasakota Ferruccio Lamborghini sūnaus, kad Lamborghini atvažiavo pas Enzo Ferrari į gamyklą pasiskųsti dėl savo automobilio „Ferrari 250 GT“ sankabos kokybės. Enzo palinkėjo Lamborghiniui ir toliau gaminti traktorius, nes automobiliuose, o juo labiau sportiniuose, esą jis (Lamborghini) nieko nesupranta. Lamborghini grįžęs į savo gamyklą išardė „Ferrari 250 GT“ važiuoklę ir pastebėjo, kad daugelio detalių gamintojas yra tas pats, kuris gamina detales ir „Lamborghini“ traktoriams. Savo sandėliuose jis rado tinkamą detalę ir po pakeitimo problema buvo išspręsta. Nusprendęs, kad jo automobiliai turės V12 variklius, jų kūrimui pasitelkė talentingą inžinierių Giotto Bizzarrini, iki tol dirbusį prie „Ferrari“ V12 kūrimo.

Lygiai prieš pusę amžiaus, 1963-iaisiais Italijos Sant Agatos miestelyje buvo pastatyta nauja automobilių gamykla. Vos per ketverius mėnesius „Automobili Lamborghini“ specialistai suprojektavo sportišką 350GTV su V12 atmosferiniu varikliu. Šio motoro platforma buvo naudojama dešimtmečius. Ferruccio savo techniką demonstravo ir tarptautinėse automobilių parodose, beveik po kiekvieno šios jaunos įmonės pasirodymo spaudoje mirgėjo vien teigiami atsiliepimai. Žurnalistai nevengė „Lamborghini“ įvardinti, kaip pajėgių „Ferrari“ konkurentų, kad ir kaip ponui Enzo visa tai nepatiko.

Sakoma, kad Ferruccio Lamborghini ir Enzo Ferraris po pirmosios akistatos taip daugiau niekada ir nesusitiko, tačiau priešais jų taip pat niekas nevadino.

Įdomu tai, kad „Lamborghini“ bendrovės vadovo Zodiako ženklas yra jautis, be to, vyrą visada žavėjo korida. Tai tapo priežastimi, kodėl šios markės automobilius puošia buliaus atvaizdai. 1966-aisiais „Lamborghini“ pristatė vieną gražiausių automobilių visoje istorijoje ir pavadino jį itališkos bulių veislės vardu „Miura“. Beveik visi serijiniai „Lamborghini“ superautomobiliai nuo to laiko buvo vadinami būtent bulių veislių pavadinimais ar tiesiog garsių bulių vardais.

Ferruccio Lamborghinis bendrovę valdė iki 1972-ųjų, o po širdies smūgio 1993-iųjų žiemą italas mirė. Pakeitusi daugybę naujų savininkų nuo aštuntojo dešimtmečio pradžios dabar Italijos superautomobilių gamintoja priklauso Vokietijos pramonės gigantei „Audi“.


Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 11:39, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini 350 GTV - Starline models

Lamborghini 350 GTV buvo prototipas pirmojo, Lamborghini gaminto, serijinio modelio Lamborghini 350 GT. Jo prieštaringai vertintą dizainą kūrė Franco Scaglione, ir buvo surinktas Turine Carrozzeria Sargiotto. Jo vamzdžių konstrukcijos važiuoklę pagamino Giorgio Neri ir Luciano Bonacini Modenoje, o Giotto Bizzarrini sukūrė jam variklį. Pradžioje sukurtas variklis buvo 3.5 L V12, ir turėjo 342 AG. , prie 8000 sūkių per minutę turėjusį 326 niutonmetrų.
Ferruccio Lamborghini buvo nepatenkintas keletu charakteristikų, ir užsakė automobilio perdarymą Carrozzeria Touring. Pagrindinis jo noras buvo padaryti automobilį labiau praktišką. Taip ir gimė naujasis, truputį pakeistas Lamborghini 350 GT. Variklio parametrai buvo pakeisti ir jis turėjo 274 AG. esant 6,500 apsisukimų per minutę. Taip pat buvo nežymiai pakeistas dizainas. GTV taip ir liko parodų automobiliu, kuris nebuvo visiškai išbaigtas. Vėliau automobilių prekeivis Romano Bernandoni ir Lamborghini ekspertas Stefano Pasini įkalbėjo GTV parduoti jiems. Pagal naujo savininko pageidavimą, jie pakeitė automobilio spalvą, ir privedė jį iki važiuojančio automobilio būsenos. Po eilės metų stovėjimo japonijos Noritake kolekcijoje, automobilis sugryžo atgal į Lamborghini gamyklos muziejų.

Image

Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 11:38, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini 350 GT - Minichamps

Pirmasis sportinis serijinis „Lamborghini“ automobilis tapo 1964 m. „Lamborghini 350GT“, turintis 3,464 kubinių cm variklį ir išvystantis maksimalų 254 km/val greitį. Automobilis 100 kilometrų greitį pasiekdavo per 6.8 s. Lamborghini 350 GT turėjo diskinius stabdžius priekyje ir gale. Taip pat penkių pavarų mechaninę greičių dėžę, keturių ratų nepriklausomą pakabą, dauguma turėjo ir aliuminio kėbulą. Debiutavęs Ženevos automobilių parodoje, ir sulaukęs didžiulio susidomėjimo, jis buvo sėkmingai gaminamas iki pat 1968 m.Lamborghini pagamino 135 vnt. 350 GT, vėliau pakeisdami didesnio darbinio tūrio modeliu 400 GT. Automobilis kainavo 15,600 amerikos dolerių.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 12:37, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini GT400 2+2 - Minichamps

Pirmasis GT400 iš esmės buvo vyresnysis GT350 brolis. Pirmieji modeliai turėjo padidinto tūrio 4 L V12 variklį kuris išvystydavo 320 AG. Automobilis buvo gaminamas iš aliuminio. Viso buvo pagaminta 23 GT400 modeliai.
Vėliau 1966 m Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas atnaujintas GT400 modelis kuris vadinosi GT400 2+2. Šis modelis buvo nežymiai pailgintas, nors ratų bazė išliko ta pati. Šis pakeitimas leido jam gale įmontuoti keletą papildomų sėdynių, kai ankstesnieji GT350 turėjo tik vietos bagažui pasidėti, arba vieną sedynę. Modelį kūrė Carrozzeria Touring. Automobilis taip pat turėjo Lamborghini kurtą, pavarų dėžę, kurioje kiekviena pavara turėjo po sinchronizatorių, kas labai pagerino jos darbą. Viso buvo pagaminta 224 vienetai GT400 2+2 automobilių.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 13:41, edited 2 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini - Jota SVR - Kyosho

1970 metais, Lamborghini vairuotojas - bandytojas Bob Wallace dėl tam tikrų FIA taisyklių papildymų, gavo patobulintą Lamborghini Miura modelį, kuris buvo pavadintas Jota. Buvo sukurtas tik vienas modelis pavadintas Miura Jota, ir vėliau parduotas.
Tačiau klijentai išgirdę apie Jota, pareikalavo jiems pagaminto modelio. Gamintojas negalėjo sau leisti pradėti serijinės modelio gamybos, todėl pasiūlė patobulinta SV modelį kuris buvo žymimas SV/J – SV/R. Vėliau buvo pagaminta dar keletas skirtingų modifikacijų.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 13:44, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Urraco P250 - Minichamps

Lamborghini Urraco buvo, pagamintas 1970 metais Italijos automobilių gamintojo Lamborghini. Tais pačiais metais jis buvo pristatytas ir Turino automobilių parodoje, bet pirkėjams nebuvo prieinamas iki 1973 metų. Taip nutiko todėl, kad parodoje pristatytas automobilis, buvo neparuoštas serijinei gamybai, ir dar reikėjo daug nuvekti, kol tai buvo padaryta.
Automobilis buvo 2+2 kėbulo tipo kupė, suprojektuotas Marcello Gandini, kuris tuo metu dar dirbo "Carrozzeria Bertone". Šis modelis kaip ir Miura buvo pigesnis nei kiti super automobiliai, ir sudarė konkurenciją panašiame segmente esantiems Ferrari Dino ir Maserati Merak. P250 modelis buvo varomas viduryje sumontuotu V8 varikliu, kuris išvystė 220 A.G. Tai buvo visiškai kitam klientų segmentui skirtas modelis nei Miura, tačiau susidomėjimas šiuo automobiliu buvo tikrai nemažas. Automobilis nors ir nebuvo itin galingas, jo išvaizda surinkimo kokybė ir žemos sportinės sėdėsenos pojutis, jį pavertė puikiu "Baby Lamborghini". Urraco P250 maksimalus greitis buvo 240 km/h, o 100 km/h greitį jis pasiekdavo per 6,9 sekundes.
Viso buvo pagaminta 791 vienetai (P200, P250, P300) Urraco, 21 iš jų buvo skirtas USA rinkai. Siekiant laikytis Amerikos automobilių taisyklių, USA skirti modeliai turėjo didesnius priekinius bamperius ir teršalų išmetimo kontrolės sistemą, taip pat mažiau arklio galių nei europiniai modeliai. Beja P250 buvo pati populiariausia Urraco versija. Viso buvo pagaminta 520 vienetų P250 modelių.
Lamborghini Urraco P200, P250 ir P300 atitinkamai turėjo 2 L, 2.5 L ir 3 L V8 variklius.
Vėliau gaminti Lamborghini Silhouette ir Lamborghini Jalpa modeliai buvo gaminami ant Urraco bazės.

2005 balandžio 12 d. „Top Gear“ parengė reportažą apie Lamborghini Urraco ir pagrindinius jo, to meto konkurentus Ferrari Dino ir Maserati Merak. Kiekvienas laidos vedėjas gavo po 10 000 svarų, ir jiems buvo paliepta nusipirkti už šią sumą po super automobilį. James May atvyko su Lamborghini Urraco gana neįprastu būdu, ant techninės pagalbos automobilio priekabos. Pasiteisino jis keletu nedidelių problemėlių su elektra. Beje jiems duotoje užduotyje, atvykti į tam tikrą vietą, Urraco modeliui pritrūko mažiausiai. Kaip galima suprasti, nei vienas senolis neišlaikė išbandymo.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 13:46, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Countach LP500S - DeAgostini

Lamborghini Countach buvo su viduryje montuojamu varikliu gamintas 1974-1990 metais. Šis automobilis buvo pradininkas pleišto formos kėbulo dizaino, kuris veliau tapo labai populiarus sportinių automobilių tarpe. Į priekį paslinktas keleivių salonas paliko daugiau vietos didesniam ir galingesniam varikliui. Tai taip pat padėjo išpopuliarėti automobiliui. Modelyje buvo sumontuotas V12 variklis, kuris buvo įrengtas per vidurį. Dėl naujos automobilio variklio pozicijos buvo išgautas geresnis automobilio balansas ir galios paskirstymas. Pirmieji modeliai buvo planuoti išleisti su 5 litrų varikliais, bet tos idėjos pradžioje buvo atsisakyta, ir pirmuosiuose modeliuose buvo montuojami 4 litrų varikliai. Vėliau buvo pradėti montuoti 4,8 litro varikliai. O vienose iš paskutinių kartų "Quattrovalvole" buvo įrengti 5,2 litro varikliai kurie turėjo po keturis vožtuvus kiekvienam cilindrui. LP500S pasiekdavo 300 km/h greitį, o iki 100 km/h įsibėgėdavo per 5.4 s


Nuotraukoje matomas modelis yra LP500S. Kadangi Tiesioginis LP400S konkurentas iš Ferrari buvo greitesnis, Lamborghini turėjo kažko imtis. Buvo mėginama turbo-charged versija, bet susidūrus su aušinimo problemomis, šis projektas buvo nutrauktas ankstyvoje stadijoje. Taigi geriausias sprendimas buvo padidinti stūmuoklių skersmenį ir eigą. Taip vietoje 4 litrų variklio, naujojoje LP500S versijoje pradėjo plakti 4,8 litro širdis. Taip pat buvo perprojektuotos degimo kameros, sumažintas suspaudimo laipsnis. pritaikytas didesnis Weber karbiuratorius.
Išorės dizainas praktiškai nepakito. Kadangi papildomo variklio aušinimo nereikėjo oro įsiurbimo angos taip pat nebuvo keičiamos. Dar vienas iš nematomų pokyčių buvo aliuminio lydinio "OZ" ratlankiai, kurie pakeitė ant vėlesniųjų LP400S modelių montuotus magnio lydinio "Campagnolo". Naujieji buvo truputį sunkesni. Salone buvo panaudota kokybiškesnė oda.
Countach LP500S pritatytas publikai buvo 1982 metais ženevos automobilių parodoje. Nors vis dar buvo galima įsigyti ir senąjį LP400S modelį, galima numanyti, kad jo pardavimai sumažėjo. Visi norėjo naujojo LP500S. Nors pastarasis buvo 290 kg sunkesnis, jis vis vien buvo greitesnis nei LP400S.
Laida Top Gear šiam automobiliui paskyrė pirmą vietą jų sudarytame sąraše "100 seksualiausių visų laikų superautomobilų". 2004 m. Amerikos automobilių žurnalas Sports Car International paskelbė ši automobilį trečioje vietoje Top Sports Cars of the 1970s.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 13:48, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo (From James Bond movie - DIE ANOTHER DAY) - Universal Hobbies

Lamborghini Diablo pirmiesiems pirkėjams tapo prieinamas nuo 1990 metų sausio 21 dienos. Diablo turėjo V12 5,7 litrų 48 vožtuvų variklį, su nauja tiesioginio įpurškimo sistema, kuris generavo 492 AG. Iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 4,5 sekundes. Maksimalus automobilio greitis buvo 325 km/h. Nors Nardo trasoje buvo pasiektas ir 340 km/h greitis. Variklio aušinimo angos, skirtingai nuo Contach, buvo švelniai įkomponuotos plačiame siluete. Tai padėjo pasiekti geresnius aerodinamikos parametrus. Suvaldyti automobilį ant kelio padėjo ant 17 colių ratų sumontuotos Pirelli P Zero padangos. Diablo buvo geresnės komplektacijos nei Coutach. Standartiniame įrangos sąrašą buvo reguliojamos sėdynės (buvo galima užsisakyti pageidaujamo dydžio) ir vairas, šoniniai langai buvo iš vientiso stiklo gabalo ir juos buvo galima nuleisti iki galo, o tai labai pagerino matomumą. Taip pat buvo sumontuota Alpine garso sistema, o vėlesniuose modeliuose buvo pasiūlytas vairo stiprintuvas. Pirmuosiuose modeliuose nebuvo galima ABS sistema, vėliau ji tapo standartinės įrangos dalimi. Papildomai buvo galima pasirinkti skirtingus sėdynių apmušalus, CD diskų keitiklį ir žemų dažnių kolonėlę, galinį spoilerį ir išskirtinį laikrodį salone.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 13:50, edited 15 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Murcielago 2001 - 2006 - AutoArt

Lamborghini Murciélago - dviejų durų, dviejų vietų sportinis superautomobilis pristatytas 2001 metais ir pakeitęs Diablo modelį. Murciélago turėjo viduryje įmontuotą V12 variklį, ir buvo varomas visais keturiais ratais. Galia teikiama per 6 pavarų mechaninę pavarų dėžę. Kėbulas pagamintas naudojant anglies pluoštą, plieną bei aliuminį. Modelyje sumontuotas, tik esant dideliam greičiui, elektromechaniškai iškylantis spoileris, bei oro ėmimo angos, tai automobiliui leidžia išlikti stabiliam ir efektyviai aušinti V12 variklį. Pirmosios kartos modelyje montuoto variklio galia buvo 572 AG. Murciélago 100 km/h greitį pasiekdavo per 3,8 sekundės.
Lamborghini Murciélago, trimis kartomis, buvo gaminamas iki pat 2010 metų. Nuo 2001 m. iš viso buvo pagaminti 4099 Murciélago vienetai. Šis modelis buvo populiariausias Lamborghini modelis su 12 cilindrų varikliu. Jo pirmtakas Diablo buvo gaminamas 11 metų, tačiau pasiekė tik 2 900 egzempliorių ribą. Šiuo metu populiariausiu Lamborghini modelis yra Gallardo - nuo 2003-iųjų pagaminta per 10 tūkst. egzempliorių.
Vardas Murciélago reiškia "šikšnosparnį" ispanų kalba. Šiuo vardu pavadintas koridos bulius išgyveno net 24 kardo dūrius 1879 metų kovoje. Jis kovojo su tokia aistra, kad matadoras nusprendė išsaugoti jam gyvybę – reta garbė kovos buliui. Vėliau šis bulius buvo dovanotas Don Antonio Miura – savininkui rančos pavadinimu Miura (šiuo vardu taip pat pavadintas kitas Lamborghini automobilis).

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 13:52, edited 7 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Gallardo - Schuco

Lamborghini Gallardo - Lamborghini sportinis automobilis, kuris buvo pristatytas ženevos automobilių parodoje 2003 metais. Tai populiariausias Lamborghini modelis. Gallardo - nuo 2003-iųjų pagaminta per 10 tūkst. egzempliorių. Pavadinimas Gallardo reiškia garsią kovos bulių veislę. Modelyje buvo įmontuotas V10 variklis, kuris generavo 513 AG. Automobilis iki 100 km/h greitį pasiekdavo per 4,2 sekundes. Maksimalus modelio greitis 309 km/h. Buvo galima rinktis iš mechaninės ir pusiau automatinės greičių dėžių. Pirmosios greičių dėžės buvo nelabai pavykusios todėl gamintojas 2005 metais atliko nemažai patobulinimų, kad atsikratyti modelį kankinančių ligų.
Du tokius modelius 2004 metais gavo ir Italijos policija, viena marketingo tikslais skyrė pati Lamborghini, kitą padovanojo nepriklausomos organizacijos.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image

Lamborghini Gallardo - AutoArt

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Nov 14, 15:17, edited 6 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Murcielago roadster Concept Car - AutoArt

2006 metais Los Angeles automobilių parodoje Lamborghini pristatė konceptinį roadsterį, kuris vėliau labai mažai pakitęs tapo Murciélago LP 640 Roadster.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 11:48, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Murcielago LP640 - Mattel Hot Wheels Elite

2006 m. Kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje buvo pristatyta nauja Murciélago versija LP640. Murciélago gavo galingesnį 6.5 litro agregatą, kuris išvystydavo 631 AG., 100km/h greitį automobilis pasiekdavo per 3,3 sekundės. Maksimalus greitis 339 km/h. Buvo atliktas nedideli eksterjero patobulinimai, modelis gavo vieną plokščią vamzdį išmetimo sistemos gale, kurį apgaubė didelis galinis difūzorius, atliktas pakabos modifikavimas, patobulinta sankaba, kad tiktų su naujo tipo automatine "E-Gear" pavarų dėže, įdiegta paleidimo kontrolės sistema. Modelis gavo ir naują skaidrų variklio dangtį, naujus silicio karbido keraminius stabdžių diskus. Salone buvo atnaujintas prietaisų skydelis, įmontuotos geresnį šoninį prilaikymą turinčios sodynės, nauja garso sistema.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 11:49, edited 4 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

2008 Lamborghini Reventón - Mattel Hot Wheels Elite

Lamborghini Reventón - turi viduryje sumontuotą variklį ir yra galingiausias, bei brangiausias (iki šio modelio pagaminimo) kada nors sukurtas serijinės gamybos Lamborghini automobilis kainuojantis milijoną eurų. Oficialiai bus pagaminti tik 20 šių automobilių, kiekviename iš jų tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių bus pažymėta, kuris iš 20 šis automobilis yra. Tradiciškai Reventón yra pavadintas vardu kovos buliaus, kuris yra žinomas garsaus toreadoro Félix Guzmán nužudymu 1943 metais. Nors Reventón eksterjeras yra visiškai naujas, tačiau beveik visi mechaniniai elementai, taip pat ir variklis yra pasiskolinti iš Murciélago LP640 modelio. Pagal oficialų pareiškimą spaudai, išorės dizainas buvo įkvėptas greičiausių lėktuvų – karinių naikintuvų. Kad pabrėžti tai, Lamborghini organizavo lenktynes tarp Reventón ir Panavia Tornado naikintuvo.
Lamborghini Reventón turi 6.5 L V12 variklį su 640 AG (480 kW) galia ir gali įsibėgėti iki 100 km/h per tiek pat kaip ir Murciélago LP640 - 3,4 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 340 km/h greitį.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 11:52, edited 5 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Aventador LP700-4 - Mattel Hot Wheels Elite

Lamborghini Aventador LP700-4 – naujausias Lamborghini modelis pirmą kartą pristatytas 2011-ųjų Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje. Šis modelis tapo nuo 2010 m. nebegaminamo Lamborghini Murciélago įpėdiniu. Iš viso planuojama pagaminti 4000 vienetų šių automobilių. Automobilio kaina Europoje siekia 255 000 eurų.
4,78 m ilgio, 2,26 m pločio ir 1,13 m aukščio automobilis yra komplektuojamas su V12 6,5 l varikliu, pasiekiančiu 700 AG (esant 8250 aps./min.) ir maksimalų 690 Nm sukimo momentą (esant 5500 aps./min.).
Lamborghini Aventador LP700-4 sveria tik 1575 kg – beveik 200 kg mažiau nei Murcielago. Ženkliai sumažintas svoris padėjo pagerinti ekonomiškumą apie 20 proc. Gamintojų teigimu, visais ratais varomas Aventador iš vietos iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 2,9 sek., o maksimalus greitis siekia 350 km/val.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 11:53, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Islero - Minichamps

Lamborghini Islero buvo sportinis automobilis gamintas Lamborghini tarp 1968 ir 1969. Šis modelis pakeitė iki tol gamintą 400 GT su V12 varikliu. Automobilis debiutavo 1968 metų Ženevos automobilių parodoje. Tradiciškai automobilis buvo pavadintas buliaus vardu, kurį koridoje nukovė Manuel Rodriguez "Manolete" 1947 m. rugpjūčio 28 dieną.
4 litrų V12 variklis išvystydavo 325 A.G. Jame buvo įmontuota 5 pavarų greičių dėžė, turėjo visiškai nepriklausomą pakabą, visus diskinius stabdžius. Maksimalus greitis buvo 248 km/h ir iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 6,4 s. Pirmos versijos modelio buvo pagaminta tik 125 vnt. Vėliau 1969 m. buvo išleista S versija. Variklio galia buvo pakelta iki 350 A.G. Maksimalus greitis padidėjo iki 259 km/h. Modelyje buvo nemažai nedidelių dizaino detalių patobulinimų, didesni stabdžių diskai, perreguliuota pakaba, pakeistas prietaisų skydelio interjeras. Šios versijos modelių buvo išleista 100 vnt. Ferruccio Lamborghini ir pats vairavo Islero kaip ir jo brolis. Islero buvo žinomas ir iš Roger Moore trilerio “The Man Who Haunted Himself” kuriame buvo nufilmuotas.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Espada - Minichamps

Lamborghini Espada buvo GT klasės keturvietis coupe automobilis gamintas Lamborghini tarp 1968 ir 1978 m. Šis modelis sulaukė nemažo pasisekimo ir dėl savo praktiškumo buvo populiarus tarp pirkėjų. Tai buvo pats sėkmingiausias Lamborhgini modelis tuo metu.
Automobilį suprojektavo Marcello Gandini iš Bertone. Espada ispanų kalba reiškia – kardas, skirtas nužudyti bulių koridoje. Pirmieji modeliai buvo gaminami su 4 litrų V12 varikliais išvystančiais 325 A.G. Espada pasiekdavo 245 km/h greitį. Turėjo visiškai nepriklausomą pakabą ir visus diskinius stabdžius. Vienuose modeliuose buvo mechaninė pavarų dėžė, bet buvo pasiūlyta ir viena pirmoji automatinė pavarų dėžė galinti susidoroti su didele V12 galia. Per visą dešimties metų gamybos periodą buvo išleista net trys Espada modelio serijos. Tai buvo S1 (1968-1970), S2 (1970-1972) ir S3 (1972-1978). Kiekiviena serija gaudavo patobulintą variklį, bei stipriai pakeistą interjerą, bet išorė keitėsi labai nežymiai. Nuo 1970 m. Buvo siūlomas vairo stiprintuvas. O nuo 1974 ir automatinė greičių dėžė.
Ant espada bazės buvo pagamintas ir vienetinis Faena modelis. Tai buvo keturvietis automobilis ir buvo ilgesnis 18 centimetrų nei Espada. 1978 metais jis buvo pristatytas Turino automobilių parodoje, ir šiuo metu priklauso vienam šveicarų kolekcionieriui.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 16:45, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Jarama - Minichamps

Lamborghini Jarama yra sportinis cuope kurį Lamborghini gamino tarp 1970 ir 1976 m. Jis buvo sukurtas Bertone dizainerio Marcello Gandini. Ferruccio Lamborghini nusprendė pavadinti automobilį Jarama dėl dviejų prežaščių. Viena tai trasos esančios netoli Madrido pavadinimas, o antra ta, kad taip buvo vadinamas ir regionas kuriame buvo auginami ir kovodavo koridos buliai.
1970 metai, dėl pasikeitusių saugumo ir CO emisijų normų Amerikoje, lamborghini turėjo perdaryti Islero modelį. Tai pastūmėjo sukurti naują modelį pavadintą Jarama. Modelis buvo gaminamas ant sutrumpintos Espada platformos. Kad atitiktų Amerikos standartus Jarama buvo 10,7 cm trumpesnė nei Espada. Nors Jarama buvo sunkesnė už Islero ji pasiekdavo tokį patį didžiausią greitį. Buvo gaminamos dvi versijos GT (1970–1973) turintis 350 A.G. ir GTS (1973–1976) dar žinoma kaip S versija turintis 365 A.G. Taip pat GTS modeliuose galėjo būti papildomai pasirenkami vairo stiprintuvas, nuimamos stogo plokštės, automatinė greičių dėžė. Viso buvo pagaminta 328 jarama modeliai.
Asmeniškai Ferruccio Lamborghini vairuota GTS versija čiuo metu eksponuojama Lamborghini muziejuje. Jarama nesunku supainioti su ISO Lele modeliu jų išorės dizainas mažai skiriasi, nes jų dizainą kūrė tas pats Marcello Gandini.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2016 Apr 20, 21:54, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Miura SV 1971 - Minichamps

Lamborghini Miura yra sportinis automobilis gamintas Lamborghini nuo 1966 iki 1972 metų. Laikomasi nuomonės, kad šis automobilis įtvirtino galingų, dviviečių, su varikliu viduryje sportinių automobilių erą. Nors su viduryje montuojamu varikliu automobiliai buvo sėkmingai naudoti tokių konkurentų kaip Ford GT40 ir Ferrari 250 LM Le Mane, Miura tapo pirmuoju tokios konstrukcijos automobiliu važinėjančiu gatvėmis.
Trys pagrindiniai Lamborghini inžinieriai, Gian Paolo Dallara, Paolo Stanzani ir Bob Wallace turėdami sportinio automobilio viziją, kuris galėtų dalyvauti varžybose, bet taipat būtų pasiekiamas ir paprastiems vairuotojams gatvėse, kūrė projektą P400. Siekdami, kad Lamborghini vadovui projektas neatrodytų per daug brangus, jie dirbo naktimis, ir kai pagaliau pateikė jam savo darbo rezultatus, jis pritarė jų projektui uždegdamas jiems žalią šviesą tęsti darbus. Automobilis buvo plieninių vamzdžių konstrukcija su aliuminėmis kėbulo dalimis. Į Miura automobilius buvo montuojamas 3,9 L V12 variklis kuris taip pat buvo montuotas ir į 400 GT modelį. Tik variklis buvo montuojamas skersai ir turėjo 350 AG. Vėlesnėse modifikacijose variklio galia buvo didinama. Kurti automobilio išorės dizainą buvo patikėta Bertone.
1966 metais jis pirmą kartą pasirodė Ženevos automobilių parodoje. Įdomiausia buvo tai, kad automobilis parodai buvo paruoštas likus vos keletui dienų iki parodos, jei galima laikyti tai paruošimu. Už automobilio dizainą buvo atsakingas garsusis Bertone. Tačiau ruošdami automobilio kėbulą, niekas perdaug nesivargino pasitikrinti ar kėbulas tiksliai tinka ant važiuoklės su varikliu. Deja suktis iš padėties teko ant važiuoklės uždedant netikrą variklio imitaciją – balastą, o variklio skyrių kruospščiai slėpti nuo žurnalistų. Nežiūrint į šias smulkmenas automobilio debiuto metu, 1966 m. šių modelių buvo parduota 111, o iš viso jų buvo pagaminta 764 vienetai. Didžiulį automobilio popoliarumą taip pat įtakojo pasirodymas filme The Italian Job (originaliojoje versijoje). Nuotraukoje matomo SV versijos modelio buvo pagaminta 150 vnt.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2018 Dec 12, 11:41, edited 8 times in total.
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Gerb.Zigmas »

Super modeliukai (t) Kaip tu padarai tokias foto? Bandziau ir as kazkada...sufokusuoja nan prieki arba gala ir viskas :( Kaip fona toki igauni? Seseli? Naudoji papildoma apsvietima?
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Esu pasidaręs dėžę fotografavimui. Visa dėžė viduje baltu popieriumi išklijuota, viršuje lempa įmontuota. O dėl sufokusavimo, tai fotkinu su paprasta muiline, ir nenaudoju skaitmeninio tik optinį artinimą, ir fotoaparatą laikau kiek atokiau, tokiu atveju nukreipus jį į modelį fokusuoja geriau. bet ir man gaunasi daug nekokių kadrų, čia kantrybės reikia. dar fotoaparate reikia nustatyti baltos šviesos šaltinį, kad fonas nebūtų labai geltonas. Galima dar minimaliai pašviesinti su programa kokia nuotraukoms, bet reikia išlaikyti spalvas, nepersistengti. Manau čia geriau už mane yra viską išmanančių tikrai. Aš tiek išspaudžiu kiek leidžia sąlygos 8-)
Post Reply