Andriaus Lamborghini garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Henris wrote:Ir kaip tas WhiteBox ?
Žinant kokios yra alternatyvos, koncepciniai modeliai iš WhiteBox mane, tikrai tenkina. Kokybe geriausių IXO nesiekia. Bet daug maž gero žurnalinio lygio. Bet dažymas gal ir geresnis. Seni MC atrodo prasčiau nei šie WhiteBox.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Gallardo Nera - Minichamps

2006 metais Lamborghini Paryžiaus automobilių parodoje pristatė Gallardo Nera. Modelis pradėtas gaminti buvo 2007 metais. Šio modelio tikslas buvo pademonstruoti plačias apdailos ir įrangos pasirinkimo galimybes. Labiausiai modelis išsiskiria savo dažymu. Vienos išorės detalės buvo nudažytos juoda matine spalva o kitos blizgia juoda. Galiniai žibintai buvo užtamsinti, automobilį puošė specialiai pagaminti juodos spalvos "Callisto" ratlankiai, o stabdžių apkabos buvo dažomos sidabro spalva.
Pasirinkimo galimybės buvo plačios ir interjere. Buvo galima rinktis derinius iš dviejų spalvų odos "Nero Perseus" ir "Bianco Polar". Šiame modelyje odos apdaila buvo galima pasirinkti ant rankinio stabdžio, klimato kontrolės panelės, bėgių perjungimo svirties apdailoje, durų apdailoje. Net stogas su statramščiais viduje galėjo būti išklotas puikia alkantaros oda. Įrangos sąrašas taip pat platus. Jį sudarė navigacijos sitema, galinio vaizdo kamera, signalizacija, kėbulo pakėlimo sistema. Kaip papildomos opcijos buvo automatinė E-Gear greičių dėžė, permatomas galinis variklio dangtis, anglies keramikos stabdžiai, bei su "Bluetooth" suderinama radija.
Variklis liko nepakeistas, 512 AG 5,0 litro V10 kuris iki 100km/h įsibėgėdavo per 4 sekundes, o maksimalus greitis buvo 315 km/h. Nera turėjo visų varančiūjų ratų sistemą kaip ir ankstesnis Gallardo. Nors apie kabrioleto gamybą nebuvo kalbama, bet neoficialiai toks pageidavimas galėjo būti įgyvendintas. Viso buvo pagaminta 185 vienetai Gallardo Nera.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:23, edited 1 time in total.
User avatar
zheniax
Posts: 370
Joined: 2013 Jun 08, 00:04
Kolekcionuoju: subaru,mitsubishi evo,truputis ralio,mc rae auto,keli rusai...

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by zheniax »

lambo kaip visada ispudinga.....
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini P140 - WhiteBox

Lamborghini P140 konceptas buvo kuriamas kaip Jalpa įpėdinis. Veliau jis evoliucionavo į Cala konceptą.
Tuo metu tiek vokiečių tiek japonų gaminami automobiliai buvo greiti ir kainos labai nesiskyrė, todėl reikėjo sukurti konkurencingą “Mažojo Lamborghini” projektą. Šio koncepto užduotis atkreiptį jūsų dėmesį, ir palikti nepamirštamą įspūdį. Kiekviena linija turėjo pabrėžti Lamborghini paveldą, ir greitį. Tuo pačiu turėjo būti originalu ir nauja. Buvo kalbama apie targa versiją, ar net roadster variantą. Sukurti P140 modelio išorės dizainą buvo paprašyta Carrozzeria Bertone, Chrysler Design Center ir Marcello Gandini. Lamborghini pardavimo tinkle buvo pristatyta keletas dizaino versijų.
Nors dėl “Mažojo Lamborghini” išorės dizaino buvo daug svarstoma, ir kaip žinome vėliau atsirado Cala, buvo nuspręsta, kad automobilyje bus naujas variklis.
Visiškai naują V10 QuattroValvole variklį su elektronine kuro įpurškimo sistema, Lamborghini inžinieriai sukūrė vos per septynis mėnesius, ir tai buvo labai modernus, lengvas ir kompaktiškas agregatas.
Vis tik P140 projektas buvo nustumtas į šalį norint dėmesį sukaupti prie Lamborghini Diablo, Diablo VT ir 1994 Diablo 30Th Anniversary Special Edition modelių. Nors 1995 metais pasirodė Cala konceptas, ir buvo pristatinėjamas kaip Jalpa įpedinis, žinome, kad vėliau modelis nebuvo pradėtas gaminti. Ir tik po nemažo laiko tarpo išvydome Gallardo modelį, su visiškai kitokiu V10 varikliu.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:25, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini P132 - WhiteBox

Lamborghini P132 konceptas, buvo kuriamas kaip Countach įpedinis. Lamborghini šį darbą atlikti patikėjo Marcello Gandini. Po Countach modelio dvidešimtpenkmečio, buvo norima kuo greičiau pristatyti naują modelį, kuris užims šio vietą. Gandini dizainas buvo labai agresyvus ir futuristinis. Pradžioje galinis dangtis buvo pagamintas iš permatomo stiklo, tačiau tai neleido varikliui tinkamai atvėsti, todėl buvo atsisakyta šios dizaino dalies.
Originalusis Gandini dizainas toliau buvo naudojamas Cizeta Moroder nes tuo metu Lamborghini buvo nupirktas Chrysler koncerno. Šis stipriai perdarė projektą, ko pasekoje buvo sukurtas dizainas, kuris Chrysler manymu buvo tinkamesnis konkuruoti su Ferrari TestaRossa. Tačiau ir šis nepateisino lūkesčių. To pasekoje, dar kartą buvo perkuriamas. Rezultatas buvo labai netolimas galutiniam naujajam modeliui – Diablo. Pirmasis P132 modelis, pripildytas įvairiausios matavimo ir bandymų įrangos, nuvažiavo tūkstančius kilometrų Nardi lenktynių trasoje. Būtent tokia P132 modifikacija, kokią matome nuotraukoje, stovi ir Lamborghini muziejuje.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:27, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Bertone Athon - WhiteBox

Lamborghini Athon konceptas, sukurtas pačiais sunkiausiais įmonei laikais. Pirmą kartą buvo pristatytas 1980 m. Turino automobilių parodoje. Šis Bertone dizaino namų kūrinys buvo orientuotas atkreipti USA automobilių pirkėjų dėmesį, todėl buvo apsistota ties futuristine kabrioleto išvaizda. Projektui vadovavo Marc Deschamps. Pats automobilis buvo pagamintas ant jau nebegaminamo Silhouette bazės. Modelis buvo varomas 2,6 litro V8 variklio, kuris turėjo 260 AG. Deja modelis taip ir nepasiekė gamybos konvejerio, ir buvo patalpintas Bertone muziejuje. Šis konceptas padėjo susigražinti spaudos, bei plačiosios publikos dėmesį, tuo metu sunkumų krečiamai Lamborghini.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:29, edited 1 time in total.
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by RobertasRR »

papildymas (t)
User avatar
zheniax
Posts: 370
Joined: 2013 Jun 08, 00:04
Kolekcionuoju: subaru,mitsubishi evo,truputis ralio,mc rae auto,keli rusai...

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by zheniax »

Grazus modelis.beje ratai kaip ant pontiako....
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by RobertasRR »

šiandien teko garbė aplankyti Devilbullet ir apžiūrėti garažą super car'ų. Labo žinoma (t) ir kitų

nustebino Lambo WhiteBox modelių kokybė
User avatar
Azzunix
Posts: 1503
Joined: 2014 Jan 24, 12:08
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Azzunix »

Gerai gerai atsiminsiu ir as gal buciau prilekes pasimeetint.. :(
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Visada laukiamas ;) Kažkaip nepagalvojom ir neprasinešėm :?
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini P147 Acosta - WhiteBox

Dar 1988 metais numeris P147 (kai kuriais atvejais L147) buvo numatytas kaip būsimojo Lamborghini flagmano concepto numeris. 1995 metais, kai įmonę valdė Megatech grupė, buvo nuspręsta pradėti būsimojo Diablo įpėdinio kūrimą. 1996 metais, siekiant pagreitinti procesą, buvo nuspręsta, kad bus vienu metu dirbama prie dviejų skirtingų modelių. Abu jie priklausė tam pačiam P147 projektui tačiau turėjo skirtingus vardus. Acosta ir Canto. Prisimenant ankstesnių Lamborghini šedevrų sėkmę, vadovavimas Acosta projektui buvo patikėtas Marcello Gandini kuris jau kurį laiką dirbo Bertone dizaino namuose, bet neturėjo savarankiškų projektų. O Canto modelį kūrė Zagato.
Gandini sukurtas produktas vis dar atspindėjo veržliojo buliaus bruožus, bet turėjo ir naujų, netikėtų detalių. Viena iš tokių buvo automobilio priekis. Ploni priekiniai žibintai, ir laiptelio formos kapoto dangtis atrodė neįprastai. Didžiulės oro paėmimo – išmetimo angos galinėje dalyje, padėjo spręsti variklio aušinimo problemas, su kuriomis susidūrė ir Zagato meistrai kurdamio Canto. Tačiau buvo nuspręsta, kad Acosta dizainas buvo per daug inovatyvus. Netrukus Lamborghini P147 Acosta modelio darbai buvo sustabdyti ir modelis paliktas nebaigus variklio skyriaus darbų.
Dabar P147 Acosta modelis stovi Lamborghini muziejuje.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:31, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Countach Evoluzione - WhiteBox

Iš pirmo žvilgsnio, atrodo, kad šis Countach modelis nepabaigtas gaminti. Tačiau tokia ir buvo jo paskirtis. Jis buvo Lamborghini bandymų poligonas ant ratų.
Šiam projektui vadovavo pats Horacio Pagani. Tuo metu jis vadovavo naujam kompozicinių medžiagų deparatmentui. Buvo nuspręsta plieno konstrukciją, pakeisti kompozicinėmis medžiagomis. Kokpitas (grindys, stogas, šoninės panelės ir centrinis tunelis) buvo pagamintas iš vientiso gabalo, kuris buvo pagamintas iš aliuminio, anglies pluošto, kevlaro ir specialių klijų. Visas šis “sumuštinis” buvo iškeptas vakuume 140 laipsnių temperatūroje. Priekinis ir galinis dangčiai, bei priekinis bamperis, taip pat buvo pagamintas iš tokios medžiagos. Durys ir sparnai buvo pagaminti iš aliuminio. Dėl šių komponentų lengvumo, automobilis tesvėrė 980 kg. Tai net 500 Kg mažiau nei Countach QV5000S. Pasiektas svoris, ir nedidelis variklio perreguliavimas, leido šiam modeliui pasiekti 330 km/h greitį, Nardo bandymų trasoje. Evoluzione nebuvo dažomas, ir buvo galima matyti visas sujungimo ir tvirtinimo žymes, bei kėbulo detalių liejinio sandarą. Spartietiškai atrodė ir vidaus apdaila. Modelyje buvo įmontuota dvi sėdynės, anglies pluošto prietaisų skydelis (su tachometru, vandens temperatūros, kuro lygio ir tepalo slėgio davikliais), keletas kiliminės dangos gabalų, kurie pridengė daugybę laidų, sujungtų su įranga, fiksuojančia įvairius parodymus bandymų metu. Čia nebuvo nei priekinių žibintų, nei kondicionieriaus, nei valytuvų. Buvo sukurti specialūs ratų gaubtai, kurie vėliau buvo pašalinti dėl nepakankamo stabdžių aušinimo.
Šiame modelyje buvo išbandoma nemažai naujų idėjų ir sprendimų. Tarp tokių buvo, elektroniškai reguliuojama slopinimo ir aukščio reguliavimo sitema, ABS stabdžių sistema, keturių varomūjų ratų sistema su skirtingu galios paskirstymu ratams,
Tačiau tokių medžiagų naudojimas buvo labai prangus. Avarijos atveju detalės labai sunkiai remontuojamos, daugeliu atvejų neremontuojamos o tik keičiamos. Modelis savo gyvavimą baigė avarijos testu. Šis testas suteikė labai svarbių duomenų apie tokios konstrukcijo atsparumą smūgiams.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:33, edited 2 times in total.
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by RobertasRR »

Lamborghini countach evoluzione (t)
manau reikėtų ir šitos nuotraukos
Image
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Gedas »

(t) netašytas
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
zheniax
Posts: 370
Joined: 2013 Jun 08, 00:04
Kolekcionuoju: subaru,mitsubishi evo,truputis ralio,mc rae auto,keli rusai...

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by zheniax »

geras beast,as...:-)kaip is madmax...
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo Roadster 1992 Prototipo - WhiteBox

Ženevos automobilių parodoje 1992 metais buvo pristatyta, tuometinio Lamborghini flagmano versija su atviru stogu - Diablo Roadster. Pašalinus stogą, buvo patobulinta važiuoklė, kad susidorotų su pasikeitusia automobilio fizika. Taip pat buvo ir akivaizdžių pasikeitimų išorės dizaino elementuose, kurie vėliau buvo pritaikyti ir vėlesniuose Diablo bei Diablo VT modeliuose. Vieni iš tokių pasikeitimų buvo kėbulo spalvos šoniniai veidrodėliai, kurie prieš tai buvo juodi. Prietaisų skydelyje buvo sumažinti visų elementų gabaritai, nei vieno iš jų nepašalinant, ir išlaikant ergonomiką. Pasikeitė ir variklio dangčio vedinimo angų išdėstymas, suteikiant vietos matomumui per galinio matymo veidrodėlį, kuris buvo pritvirtintas ant priekinio stiklo viršaus. Padidėjo šoninės, bei galinės oro paėmimo angos, kad sumažinus angas ant variklio dangčio, daugiau oro į variklio skyrių patektų per padidintąsias. Šonines angas vėliau paveldėjo ir VT modifikacija.
Modelį planuota gaminti metus, deja gamyba nebuvo pradėta. Bet tik kol kas.
Tačiau keletas klientų labai norėjo atviro Diablo, todėl Walter Koenig iš vokietijos perdarė keletą Coupe modelių į Roadsterius. Pritaikė jiems galinį ir priekinį spoilerius. Rankas pridėjo ir prie variklio. Pridėjus dvi turbinas ir perreguliavus variklį, gauta 750 A.G. Buvo "pagaminta" ir keletas Targa kėbulo modelių. Kiek žinoma buvo perdaryti penki modeliai, trys specialaus Koenig dizaino ir du pagal originalų Diablo Roadster dizainą. Koenig net susisiekė su ratlankių gamintoja OZ, kad ši pagamintų didesnius(18 colių) ratus, bet kontraktas tarp Lamborghini ir OZ neleido to padaryti. Koenig teko pasitenkinti 17 colių originalaus dizaino ratais centrinę jų dalį nudažius pagrindine kėbulo spalva.
1995 metais Koenig nutraukė modelių perdarinėjimą, nes tai prarado prasmę, kai Lamborghini patys pradėjo gaminti ir pardavinėti oficialią Lamborghini Roadster versiją.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:34, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini 400 GT Flying Star II - WhiteBox

Lamborghini 400 GT Flying Star II buvo pristatytas 1966 metais, Turino automobilių parodoje. Tai buvo paskutinis Carrozzeria Touring dizaino namų projektas iki uždarymo. Ši bendrovė gyvavo 40 metų nuo pat 1926 metų, kai buvo įkurta Felice Bianchi Anderloni. Ji taip pat sukūrė ir Lamborghini 350 GT dizainą. Tačiau 1966 metai tapo lemtingi šiai įmonei. Tais metais bendrovė dar pristatė ir Fiat 124 convertible.
Kaip ir Lamborghini 3500 GTZ Zagato, Flying Star II buvo suprojektuotas ant 10 centimetrų trumpesnės bazės nei 350 GT. Kuriant Lamborghini Flying Star II, komandai vadovavo, įmonės Carrozzeria Touring įkūrėjo sūnus, Carlo Anderloni. Tačiau rezultatas buvo gana nuviliantis. Griežtos dizaino linijos ir neįprasta stogo forma, priminė daugiau universalą nei coupe. Modelyje erdvės tapo tikrai per daug kiek reikėtų dviems žmonėms su keletu lagaminų. Tik baigtas modelis Touring gamykloje pristaytas su įprastais 350 GT dizainui ratais, bet prieš Turino automobilių parodą jie buvo pakeisti į visiškai naujo dizaino Campagnolo ratlankius iš magnio lydinio.
Netrukus po Flying Star II pristatymo, Carrozzeria Touring buvo uždaryta, o automobilis parduotas prancūzui Jacques Quoirez. Šis, bėgant laikui, atnaujino beveik visa automobilio interjerą. Modelis buvo dar kartą pristatytas publikai 1987 metais, Paryžiuje Retro automobilių parodoje. Vėliau keletą kartų parduotas kitiems savininkams.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:36, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Aventador J – AutoArt

Praėjus pusei metų po Aventador pristatymo, buvo nutekinti gandai, apie Lamborghini planus, gaminti roadster versiją. Tačiau oficialiai Lamborghini Aventador J buvo pristatytas 2012 metų Ženevos automobilių parodoje.
Modelis be stogo ir net standartinio priekinio stiklo naudojo tą patį 6,5 litro V12 variklį, kuris buvo sumontuotas standartiniame Aventador modelyje ir išvystė 700 AG. Variklis galią tiekė per itin lengvą 7 pavarų automatinę dėžę. Priekyje sumontuoti 20, o gale 21 colio ratlankiai su specialiais anglies pluošto sparneliais, kurie nukreipia oro srautą į stabdžių diskus, kad geriau juos aušintų. Važiuoklė pagaminta iš anglies pluošto. Apskritai šiame modelyje labai daug anglies, tik kiek kitokia forma. Gamintojas, panaudojo anglies ir gumos mišinį, kuris dar vadinams ”Carbonskin”. Iš šio mišinio buvo pagaminta dalis sodynių ir vidaus apdailos. Modelyje buvo atsisakyta oro kondicionieriaus ir radijos vien tam, kad pasiekti kuo mažesnę bendrą automobilio masę. Modelis sveria vos 1,575 tonos.
Modelis pristatytas Ženevos automobilių parodoje, buvo parduotas už 2 mln. 800 tūkst. amerikos dolerių. Buvo pagamintas ir dar vienas modelis, neoficialiais duomenimis, pirkėjas buvo markės gerbėjas Shaikh Al Yahyaa. Tačiau modelio pardavimo kaina liko nežinoma.
Įdomu tai, jog automobilis nuo pirmojo štricho iki galutinio rezultato buvo pagamintas per 6 savaites. Tai tikrai labai trumpas laikas, vertinant tai, kad didelė dalis kėbulo detalių buvo gaminamos specialiai J modeliui. Automobilio projektuotojas – dizaineris Filippo Perini teigia, kad šio modelio dizainą, jis nupiešė per vieną savaitgalį.
Pradžioje buvo manoma, kad modelio pavadinime J buvo nurodyta dėl FIA Appendix J taisyklės. Bet vėliau pokalbyje su dizaineriu Filippo Perini, išaiškėjo, jog tai buvo užuominą į Jota. Dizaineris įkvėpimo kurdamas J modelį sėmėsi būtent iš Jota paveldo. Jota taip pat buvo patvirtintas pagal FIA Appendix J taisyklę.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:38, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo VT 6.0 2000 – Altaya

Kai Audi AG koncernas perėmė Lamborghini iš ankstesniųjų savininkų, buvo imtasi Diablo modelio atšviežinimo ir modernizavimo darbų, kol jo įpėdinis Murcielago, dar buvo tik kuriamas.
Užduotis, atnaujinti Diablo dizainą, buvo skirta dizaineriui Luc Donckerwolke. Kadangi laikas spaudė, modelio išorė dramatiškai nepasikeitė. Buvo pakeista automobilio priekinis bamperis, kuriame atsirado dvi didelės oro paėmimo angos. Galinių lempų apvadai buvo dažomi kėbulo spalva. Diablo VT 6.0 gavo naujus OZ 18 colių lietus ratus, kurių dizainas priminė paskutiniųjų Countach modelių ratų dizainą. Šie, skirtingai nei ankstesnių Diablo modelių, buvo lieti iš vientiso aliuminio bloko. Vidaus atnaujinimai siejosi su tipine vokiška mada, bet išsaugojo centrinę koncolę iš anglies pluošto. Taip pat buvo sumontuotas naujas oro kondicionierius, šiek tiek buvo pakeistas pėdalų bei sodynės išdėstymas.
Kaip galima suprasti iš pavadinimo, modelyje buvo sumontuotas 6 litrų V12 variklis. Šis variklis buvo naudotas Diablo GT versijoje. Variklis gavo atnaujintą ECU versiją, buvo patobulintas kuro padavimas ir dujų išmetimo procesas, su kintamu vožtuvų darbo nustatymu. Šis variklis išvystė 575 AG ir generavo 620 Nm sukimo momentą. Modelis buvo gamintas ant ankstesniojo VT bazės.
Kadangi buvo ruošiamas naujas Lamborghini flagmanas, buvo nuspręsta, kad nebus siūloma bestogė versija, bus gaminamas tik coupe. Tačiau klientams pageidaujant, buvo galima užsakyti vien galiniais ratais varomą modelį.
Dėl padidėjusio finansavimo ir pagerėjusios inžinerinės ekspertizės iš Audi, modelis buvo labai aukštos surinkimo kokybės. Šis modelis buvo vienas iš lengviausiai suvaldomų Diablo. Dėl to greitai užsitarnavo „praktiškausio“ Diablo vardą.
Prieš išleidžiant Diablo į užtarnautą poilsį, buvo išleistas ribotos serijos Diablo VT 6.0 SE. Viso buvo pagaminta 42 vienetai SE. Jie buvo išskirtinai dviejų spalvų, "Oro Elios" kuri simbolizavo ankstyvą aušrą ir "Marrone Eklipsis" kuri simbolizavo saulėlydį. SE modeliuose buvo montuojamas 549 AG turintis 6 litrų V12 variklis.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:39, edited 1 time in total.
Post Reply