Andriaus Lamborghini garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo VT-R Roadster– WhiteBox

1997 metais Lamborghini pagamino Diablo Roadster VT-R kuris buvo skirtas vienam čempionatui. Šis automobilis buvo pagamintas VT modelio MY1995 pagrindu, bet esminis skritumas buvo, kad jis buvo varomas tik galiniais ratais. Modelyje buvo sumontuotas gamykliškai modifikuotas V12 variklis kuris išvystė 540 AG. Šis Diablo VT-R pasiekdavo 335 km/h greitį. Automobilis buvo gaminamas kaip SV-R modelio įpėdinis, tačiau nors buvo gaminamas VT pagrindu, jis ženkliai skyrėsi nuo standartinio VT Roadsterio. Vietoje priekinių žibintų buvo sumontuotos oro paėmimo angos, viduje buvo sumontuota tik viena sportinė sodynė. Didžiulės papildomos oro paėmimo angos buvo sumontuotos ant variklio dangčio, iš karto virš vairuotojo sodynės, ir kitoje pusėje, kur sodynės nebuvo. Dėl šios priežasties nebuvo kur tvirtinti nuimamos stogo dalies. Todėl jos apskritai buvo atsisakyta.
Dalyvavimas Lamborghini čempionate turėjo kainuoti didžiulius pinigus, tačiau vėliau, jam pasibaigus, Diablo VT-R modelis turėjo tapti vairuotojo nuosavybe. Be to, dar butų pristatomas rinkinys, kuris padėtų automobilį paversti bendro naudojimo keliams skirtu Diablo su galingesniu varikliu. Arba paversti jį į modifikuotą GT klasės bolidą.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:21, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Jalpa Spyder - WhiteBox

Lamborghini Jalpa modelio gamybos metu, įmonėje gimė idėja, kad pilnai bestogė versija, galėtų būti patrauklesnė pirkėjams nei targa tipo modelis. Taip atsirado Athon modelis, kuris apskritai neturėjo stogo. Jis sulaukė gerų publikos reakcijų įvairiose parodose, ir tai paskatino sukurti žemiškesnę versiją. 1987 metais buvo pradėtas kurti Jalpa Spyder modelis su pilnai nuleidžiamu stogu.
Galinė dalis buvo projektuojama panaši į Athon modelio, kėbulas buvo nudažytas sidabrine metaliko spalva, o salone vyravo šviesiai mėlyna oda. Automobilyje, kaip ir kituose Jalpa modeliuose, buvo sumontuotas V8 variklis. Tačiau automobilis neatrodė toks kerintis, kaip buvo tikėtasi. Žiūrint į Jalpa Spyder iš šono, buvo akivaizdžiai matoma, kad galinė dalis neproporcingai didelė žvelgiant į likusią automobilio dalį. Keleivio bei vairuotojo sodynės, bestogėje versijoje atrodė per daug pastumtos į priekį, nors targa modelyje tai nekrito į akis. Nors modeliui labiau tiktų kietas togas, deja tuo metu daugumos kabrioletų stogai buvo medžiaginiai. Tokį turėjo ir Jalpa Spyder. Stogas buvo pilnai funkcionuojantis. Deja Lamborghini nusprendė, kad projektas bus nutrauktas, nes modelis neatrodė pakankamai egzotiškas, koks turėtų būti tikras Lamborghini. Nors buvo nuomonių, kad tai būtų buvęs sėkmingas modelis, nes buvo vienintelis tuo metu, Lamborghini visiškai nuleidžiamu stogu. Tiesą sakant buvo du automobiliai. Vienas jau praktiškai parengtas gamybai, o kitas tik pradėtas gaminti (tebuvo važiuoklė ir kėbulas) ir skirtas esant reikalui pritaikyti reikalingus pakeitimus. Tačiau abu modeliai buvo pamiršti gamyklos sandėliuose.
Gal būt Lamborghini Jalpa Spyder nebūtų išlikęs iki šių dienų, jei jo nebūtų įsigijęs Tonino Lamborghini. Deja, automobilio būklė buvo labai prasta. Modelis neturėjo priekinio ir galinio bamperių, bei galinių žibintų, kėbulas buvo aplankstytas ir aprūdijęs. Prietaisų skydelio, su visais tachometrais, taip pat nebuvo. Todėl modelis buvo atkurtas tiek originaliai kiek buvo įmanoma. Dalies panelių ar interjero detalių nebuvo įmanoma niekur gauti, todėl buvo pritaikytos alternatyvos. Priekinis bamperis buvo pritaikytas net ne nuo Jalpa modelio, kaip ir galiniai žibintai, išmetimo sistema buvo pritaikyta nuo USA rinkai skirto Jalpa. Modelis buvo nudažytas ryškiai mėlyna spalva.
Dažnai teiraujamasi, ar nebūtų galima panaudoti seno Jalpa modelio originalias detales ir paversti šį modelį labiau panašesnį į originaliuosius Jalpa modelius, tik palikti jį su šiuo pilnai nuleidžiamu stogu. Vienaip ar kitaip, Jalpa Spyder yra ir liks Lamborghini istorijos dalis, kuri neturi būti pamiršta.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:24, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Zagato Raptor – Altaya

Ženevos automobilių parodoje 1996 metais visų žvilgsnius prikaustė išskirtinis Lamborghini Zagato Raptor. Nesunku suprasti jog prie šio vienetinio automobilio gamybos prisidėjo Zagato. Tiksliau tai buvo “Zagato Styling Center” kompanija kuri buvo Zagato partnerė, vadovaujama Alain Wicki. Išorės dizainą glaudžiai bendradarbiaudami kūrė Andrea Zagato, Alain Wicki ir Zagato vyriausiasis dizaineris Nori Harada. Alain Wicki vylėsi, kad šis modelis bus pagamintas ribota 50 vientų serija. Tai turėjo būti įgyvendinama po Ženevos automobilių parodos atgarsių apie naująjį Raptor.
Raptor labiausiai dėmesį pritraukė išskirtiniu sprendimu, kad norint pakliūti į alkantaros oda išklotą automobilio saloną reikėjo pakelti didžiulį, bendros konstrukcijos su langais bei stogu, dangtį. Be to buvo galimybė, dalį dvigubo išlinkimo (tokia forma jau buvo tapusi Zagato firminiu ženklu) stogo konstrukcijos nuimti ir automobilį naudoti kaip bestogį roadsterį. Taip pat buvo galimybė pašalinti keleivio sodynę, ir automobilį paversiti tik vairuotojui skirtu bolidu. Tačiau standartiškai tai turėjo būti dvivietis sportinis automobilis, turintis iš plieno vamzdžių pagamintą važiuoklę bei rėmą ir iš anglies pluošto pagamintą kėbulą. Raptor modelyje buvo naudojama Diablo VT keturių varančiųjų ratų sistema o ir taip galingas V12 variklis, naudotas Diablo, buvo pastiprintas kompresoriumi. Šis Z-Engineering sukurtas kompresorius, automobiliui padėjo išvystyti 620 AG (492 AG. be šio įrenginio). Ši galia Raptor leido pasiekti 330 km/h (o gal ir didesnį, nes tikslių duomenų nėra) greitį. Beja buvo ketinama šį kompresorių serijinėje gamyboje siūlyti kaip pasirenkamą opciją. Įdomu ir tai, kad Raptor, net ir su uždėta nuimamąja stogo dalimi, buvo 300 kg lengvesnis nei Diablo. Todėl galėjo aplenkti beveik visus, tuo metu sutinkamus konkurentus kelyje. Nors Raptor salonas buvo gana spartietiškas, jame kaip standartinė įranga buvo oro kondicionierius. Padidinus automobilio galią, reikėjo padirbėti ir su stabdžiais. Todėl Buvo atsisakyta Diablo modelyje naudotų Brembo stabdžių ir sumontuota “Alcon” gamintos stabdžių apkabos bei didesni stabdžių diskai. Buvo pakeisti ir ratai. Raptor pasipuošė 18 colių skersmens magnio lydinio ratais. ABS bei sukibimo kontrolės sistemų, kurios buvo naudotos Diablo, buvo atsisakyta. Todėl šis modelis tapo tikru iššūkiu, kuris buvo skirtas ne kiekvienam. Pats Alain Wicki, buvęs lenktynininkas, buvo įsitikinęs, kad stabdžių sistema be elektroninės ABS automobilį gali sulėtinti greičiau, nei naudojant elektroninę ABS sistemą. Žinoma tuo atveju, jei žinai kaip tai reikia daryti.
Kad ir kaip būtų gaila, Raptor taip ir netapo serijiniu modeliu. Todėl nebuvo paskelbta ir planuota kaina, be abejo ji būtų buvusi didesnė nei Diablo modelio.
Po Ženevos parodos, Raptor buvo nugabentas į Lamborghini ir testuojamas. Ten buvo pasiekti labai geri, ir Lamborghini vardą pateisinantys, važiavimų rezultatai. Tačiau keletas priežasčių lėmė, jog Lamborghini nenorėjo, kad Zagato Raptor būtų pradėtas gaminti. Viena iš jų buvo ta, kad Lamborghini nenorėjo, jog Zagato pradėtų gaminti konkurentą (ir tikrai stiprų), tų pačių Zagato jau kuriamam Canto, kuris buvo planuojamas Diablo įpėdinis. Taip pat Lamborghini nepanoro, kad Canto pirkėjams pasirodytų kaip pagražintas Raptor. Todėl nusprendė dar kartą atnaujinti savo Diablo, ir pasiūlė atnaujintą Diablo modelį, kuris turėjo tapti paskutiniu, iki debiutuojant Canto.
Vėliau, kai Zagato buvo atšaukti kaip Canto kūrėjai, ir įpėdinį Diablo kurti buvo pakviesti Bertone, Raptor galėjo būti pradėtas gaminti. Alain Wicki norėjo pats pradėti Raptor gamybą su Zagato pagalba, bet vėliau ir jis nusprendė, kad įspūdingasis Raptor, liks tik vienetiniu prototipu. Beja šis prototipas kurį laiką priklausė būtent Alain Wicki. Vėliau buvo parduotas aukcione. Paskutiniais duomenimis, šiuo metu jis prilauso privačiai kolekcijai USA.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:26, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo SE30 Jota 1994 – Altaya

1993 metais, Lamborghini minėdama savo 30 metų jubiliejų, pristatė ribotos serijos Diablo SE30. Modelis buvo parodytas susirinkusiai Sant'Agata mieste publikai, kur vyko Lamborghini dienos. Šį modelį buvo galima drąsiai vadinti pačiu sportiškiausiu modeliu, pagamintu Lamborghini per pastaruosius keletą metų. SE30 versija buvo pagaminta taip, kad su specialiu “Jota” paketu galėjo dalyvauti GT klasės automobilių pasaulio čempionate. Dėl šios priežasties automobiliui buvo pritaikyta speciali dieta. Kuri padėjo sutaupyti 125 kg. Vietoje standartinių šoninių langų buvo panaudotas sintetinis stiklas, languose atsiverdavo tik nedidelė anga, buvo pašalinti įprasti lango pakėlėjai. Viduje taip pat viskas buvo orientuota į minimalistinį dizainą, tačiau nerėžė akies. Prietaisų skydelis buvo paimtas iš VT modelio. Salone vyravo mėlyna alkantaros oda bei anglies pluoštas. Čia nebuvo nei oro kondicionieriaus, nei CD grotuvo nei radijos. Vietoje jų buvo galima rasti ryškiai raudonos spalvos jungiklį kuris aktyvuodavo automatinį gesintuvą, įtaisytą variklio skyriuje, jei kartais ten taptų per karšta. Anglies pluošto sodynės turėjo keturių tvirtinimo taškų diržus, kurie užtikrino, kad vairuotojas sodynėje laikysis tvirtai. Vairas buvo mažesnis, o jo apačia plokščia, kad vairuotojui būtų lengviau įsiropšti į vidų. Tačiau vairas tapo daug sunkesnis, nes buvo atsisakyta vairo stiprintuvo. Įdomu tai, kad ant vairo esantis Lamborghini ženklelis, buvo lygiai toks pats, kaip ir prieš 30 metų pagamintame GTV.
Pakeitimai buvo lengvai pastebimi ir išorėje. Dauguma kėbulo detalių, kaip ir anksčiau buvo gaminamos iš aliuminio, tačiau aplink oro įsiurbimo angas buvo panaudota nemažai anglies pluošto. Buvo pakeistas priekinio bamperio dizainas, jis tapo kiek žemesnis su dviem didesnėmis oro įsiurbumo angomis. Jis taip pat buvo ir praplatintas, kad būtų išvengta turbulencijos priekiniams ratams. Šoninės aušinimo angos taip pat buvo nežymiai pakeistos. Galinis sparnas buvo standartinėje komplektacijoje ir padėdavo geriau prispausti automobilio gala važiuojant dideliu greičiu. Dėl atliktų variklio patobulinimo darbų bei įpurškimo sistemos pakeitimų, šis V12 monstras išvystydavo 525 AG. 100 km/h greitį SE30 pasiekdavo per 4 sekundes, o maksimalus automobilio greitis buvo 331 km/h. Elektroniškai reguliuojama pakaba, kuri buvo naudojama VT modeliuos, buvo pašalinta. Lamborghini sugebėjo net pagerinti SE modelio stabilumą kelyje nenaudodami šios sistemos. Standartiniame SE buvo montuojama keturių lygių sukibimo kontrolės sistema, vienas iš jų buvo “išjungi”. SE30 buvo varomi galiniais ratais, todėl platūs galiniai ratai tapo dar truputį platesni. Ant SE modelio buvo sumontuoti specialiai jam sukurti 18 colių OZ ratlankiai, kurie buvo pagaminti iš įpatingai lengvo magnio mišinio. Ant šių ratlankių buvo sumontuotos Pirelli P Zero padangos. Nors šiame Diablo nebuvo ABS sistemos, stabdžių diskai buvo sumontuoti ženkliai didesni ir buvo perforuoti. Pirmasis modelis buvo nudažytas levandų atspalvio metaliko spalva. Ir nors toks pasirinkimas atrodė ganėtinai keistas, jis suteikė SE30 dar daugiau egzotiškumo. Viso buvo pagaminta 150 vienetų SE30 modelių, vėliau 15 iš jų buvo pritaikytas “Jota” paketas.
Lamborghini SE30 Jota buvo standartinis SE30 kuriam buvo pritaikytas specialus “Jota” paketas. Viso buvo pagaminta 28 vienetai šių “Jota“ paketų. Tačiau sumontuoti Lamborghini gamykloje buvo tik 15 iš jų. Tačiau likusieji paketai buvo siūlomi SE30 savininkams įsigyti ir įsidiegti ne Lamborghini gamykloje o oficialiose atstovybėse, kuriose buvo siūloma Įsigyti Diablo SE30. Kiek žinoma, bent dalinai nepanaudoti liko tik 2 paketai. Diablo SE30 Jota projektas buvo sumanytas, kai “Megatech” perėme Lamborghini kompaniją iš “Chrysler” ir sumanė panaudoti pastarosios vykdytą F1 varilklio programą, kurią “Crysler” visiškai nuraukė 1994 metais. “Jota” paketui priklausė tokie pakeitimai kaip dvi papildomos oro paėmimo angos kurios iškilo iš karto pasibaigus stogo linijai, taip pat buvo perdarytas ir variklio dangtis. Buvo perprogramuota ECU kuro špurškimo sistema, lengvesni švaistikliai, bei degimo kameros. Šis specialus paketas Lamborghini Diablo SE30 Jota modeliui leido pasiekti 595 AG. Automobilis 100km/h greitį pasiekdavo per 3,9 sekundes, o maksimalus greitis buvo 340 km/h.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:28, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Canto 1999 - Altaya

Dar 1988 metais numeris P147 (kai kuriais atvejais L147) buvo numatytas kaip būsimojo Lamborghini flagmano concepto numeris. 1995 metais, kai įmonę valdė Megatech grupė, buvo nuspręsta pradėti būsimojo Diablo įpėdinio kūrimą. 1996 metais, siekiant pagreitinti procesą, buvo nuspręsta, kad bus vienu metu dirbama prie dviejų skirtingų modelių. Abu jie priklausė tam pačiam P147 projektui tačiau turėjo skirtingus vardus. Acosta ir Canto. Prisimenant ankstesnių Lamborghini šedevrų sėkmę, vadovavimas Acosta projektui buvo patikėtas Marcello Gandini kuris jau kurį laiką dirbo Bertone dizaino namuose, bet neturėjo savarankiškų projektų. O Canto modelį kūrė Zagato.
Pirmasis 1998 metais sukurtas Zagato Canto dizaino projektas nelabai patiko vadovui Ferdinand Piëch. Todėl jis nusprendė, kad šis nevisiškai atitinka ankstesniųjų Lamborghini legendinių modelių Countach ir Miura filosofiją. Todėl projektas buvo užšaldytas. Tačiau 1999 metų vasario mėnesį jam buvo pateiktas gerokai patobulintas Zagato Canto dizaino variantas. Šis dizaino projektas buvo daug labiau išbaigtas, o labiausiai pastebima buvo geriau į bedras Canto kėbulo linijas įsiliejančios variklio aušinimo angos bei galinė automobilio dalis. Šiek tiek buvo pakesti ir rūko žibintai, bei priekiniai posūkių žibintai. Taip pat buvo padirbėta ir su varikliu. Dabar modelyje buvo sumontuotas 6 litrų V12 variklis, kuris per pirmuosius testus pasiekė net 640 AG. Tačiau buvo nuspręsta galią truputį sumažinti iki 610 AG. 1999 metais pranešime spaudai buvo pristatytas būtent toks variklis. Tame pačiame pranešime buvo nurodyta, kad publikai šis prototipas bus pristatytas 1999 metų Ženevos automobilių parodoje, o Diablo modelis dar liks gaminamas keletą metų, kol bus tobulinamas Canto.
Tačiau net ir po Ženevos parodos viešai pristačius Zagato dizaino namų kurtą Canto, Zagato negavo kontrakto kurti naujojo Diablo įpėdinio. Lamborghini nusprendė nenaudoti Zagato dizaino Diablo įpediniui. Ir vėl susisiekė su Bertone dizaino namais.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:30, edited 2 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo GT2 2002 - Altaya

Lamborghini Diablo GT2, tai dar vienas kovinis Diablo modelis, kurį Lamborghini pagamino 2002 metais. Šis automobilis buvo tolesnė GTR modelio bei GT2 1998 metų prototipo evoliucija. GT2 modelyje buvo montuojama greita kuro užpylimo sistema, anksčiau matyta GTR modelyje. Modelyje buvo sumontuotos neįprastai atrodančios, apvalios oro paėmimo angos variklio skyriui aušinti. Buvo pakeistas priekinis bamperis – spoileris. Masyvus galinis spoileris taip pat priminė GTR modelį. Įspūdingai atrodė ir didžiulis galinis difuzorius. Kaip ir GTR modelyje buvo sumontuoti Plexiglas medžiagos langai su nedidelėmis slankiojamomis angomis. Viduje, vietoje analoginio spidometro, buvo sumontuotas elektroninis. Vairo mechanizmas net nebuvo pridengtas apdailos detalėmis, salone vyravo lenktyninių automobilių stiliaus jungikliai, versta oda. Buvo sumontuota viena lenktyninė sodynė. Šiuo metu nuotraukoje matomas modelis stovi Lamborghini muziejuje Italijoje.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:32, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster – Altaya

Šis nekantriai lauktas modelis buvo pristatytas 2012 metais Los Angeles automobilių parodoje, o pardavinėti klientams buvo pradėtas 2013 metais. Tai buvo jau anksčiau išleisto Lamborghini V12 flagmano Aventador versija su nuimamu stogu. Bestogėje versijoje buvo montuojamas tas pats V12 variklis, kuris išvystė 700 AG. Maksimalus automobilio greitis 350 km/h, o 100km/h greitį jis apsiekia per 3 s. Tai tikrai įspūdingi skaičiai bestogei versijai. Nuimamos stogo dalys pagamintos iš anglies pluošto. O nuėmus jas yra galimybė galinį stiklą laikyti pakėlus. Dėl šios priežasties salone juntamas vėjas yra mažesnis. Žinoma jei norisi klausytis V12 simfonijos, galima važinėti visiškai nuleistu galiniu langu. Roadster versija turėjo analogišką koplektaciją kaip ir coupe. Joje taip pat buvo Start/Stop sistema, kuri padėjo pasiekti geresnių ekologinių parametrų, kai keletas V12 valiklio cilindrų yra “užmigdomi” kol prireks daugiau galios.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:51, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini - Zagato 3500 GTZ – Altaya

1965 metais Zagato dizaino namai buvo laikomi vieni iš sėkmingiausių, todėl nieko keisto, kodėl jie buvo pasirinkti kurti naują dizainą, naudojant patikimą ir patikrintą 350 GT bazę. Naujasis jų kūrinys Lamborghini 3500 GTZ, buvo sukurtas naudojant 10 centimetrų sutrumpintą Lamborghini 350 GT automobilio važiuoklę ir variklį. Šis kūrinys publikai buvo pristatytas 1965 metų Londono automobilių parodoje. Baltos spalvos modelis su juodos spalvos interjeru – tikra klasika. Antrasis automobilis buvo sidabrinės spalvos. Viso buvo pagaminti tik du 3500 GTZ modeliai. Tačiau kritikų nuomone, automobilio išvaizda neatitiko to meto proporcijų ir priekinė jo dalis susiliejo su minia. Šis Ercole Spada kūrinys turėjo labai nemažai panašumų su Ferrari 250 GTO. Tačiau buvo ir šiuo dizainu sužavėtų žmonių. Reikėtų paminėti, kad struktūrinės linijos buvo panaudotos kuriant Alfa Romeo TZ 2. Beje šio modelio kūrimas, ilgą laiką buvo vienintelis bendras darbas tarp Zagato ir Lamborghini. Ilgą laiką Ferruccio automobilių dizainą kurti patikėdavo Bertone dizaino namams, nes jų darbas jam patiko labiau.
Pirmasis, baltos spalvos automobilis, vėliau buvo parduotas buvusiam lenktynininkui Marchese Gerino Gerini. Tačiau pastarasis buvo ir Lamborghini atstovas Milano mieste, todėl vėliau jis šį modelį pardavė klientui iš Australijos. Šis perkėlė vairą į dešinę pusę ir perdažė automobilį raudona spalva. Neseniai šis modelis buvo nupirktas vokiečio kolekcininko, kuris išsiuntė jį į Nyderlandus atlikti restauraciją bei perkelti vairą į kairiąją pusę ir perdažyti šviežia raudona spalva. Dėl antrojo automobilio likimo sklando daug gandų. Kalbama, kad pradžioje su juo važinėjo pats Stanzani, vėliau pardavė jį amerikiečiui klientui, bet automobilis buvo nepataisomai sudaužytas autoavarijoje. Taip pat buvo kalbama, kad antrajame automobilyje buvo sumontuotas vienas iš pirmųjų 4 litrų variklių. Tačiau kaip buvo parašyta dokumentuose, jame turėjo būti 3,5 L variklis su repco stūmuokliais.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:53, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini 400 GT Monza – Altaya

Šį automobilį būtų galima pavadinti prototipu arba pagal specialų užsakymą pagamintu kėbulu 400 GT bazei. Šį kėbulą kūrė gerai žinomi Neri & Bonacini. Tie patys kurie kūrė važiuoklę, kuri buvo panaudota gaminat GTV.
1966 metais, Neri & Bonacini pradėjo kurti šio aliuminio kėbulo dizainą. Tų pačių metų Birželio mėnesį kėbulas buvo baigtas. Jų kūrinį buvo nuspręsta pavadinti Monza 400. Žvelgiant į 400 GT Monza buvo galima įžvelgti panašumų su Ferrari automobiliais. Net priekinis stiklas buvo panaudotas toks, kokį montavo šis gamintojas. Automobilį įsigijo amerikietis. Bet 1967 metų Balandį jis pardavė 400 GT Monza ispanui. Ispanijoje šis automobilis yra iki šiol. Kalbama kad turtingas kolekcionierius pagamino šio modelio repliką, tačiau tai nepatvritinti gandai.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:55, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo VT - AutoArt

1993 metais buvo pristatyta nauja Diablo versija su prierašu VT. Pagrindinis šio modelio privalumas, jog jis, galima sakyti, buvo varomas 4 ratais. Ši sistema buvo vadinama "Viscous Traction". Sistemos veikimo principas, kad galiniams ratams prarandant sukibimą, dalis galios nukreipiama į priekinius ratus. Priekiniams ratams buvo galima perduoti iki 25 procentų galios. Dėl šios priežasties buvo sumontuotos šiek tiek siaurenės priekinės padangos. Galinės padangos liko tokios pat kaip buvo ant tik galu varomo modelio.
Dizainas praktiškai nepakito, tik priekyje atsirado oro paėmimo angos stabdžių diskams aušinti, o galinės oro paėmimo angos nežymiai padidėjo. Šie pakitimai vėliau buvo pritaikyti ir vien galiniais ratais varomiems Diablo. Todėl dažnai skirtumas tarp modelių išorės tebuvo VT ženklelis gale. Variklis taip pat nebuvo pakeistas ir vis dar turėjo 492 AG. Tačiau pagerėjo dinaminės savybės ir dabar 100 km/h greitį automobilis pasiekė per 4,09 sekundės, o maksimalus greitis padidėjo iki 328 km/h. Tiek VT tiek tik galu varomoms versijoms, buvo galima papildomai užsakyti galinį spoilerį. Viduje buvo pakeistas prietaisų skydelis. Variklio skuriuje buvo panaudota nemažai anglies pluošto, kad pasiekti geresnius šilumos atidavimo parametrus. Variklį geriau aušinti padėjo nežymiai pakeistos variklio aušinimo angos. Buvo pakeisti ir stabdžiai. Vietoje dviejų stūmuoklių, buvo naudojamos keturių stūmuoklių stabdžių diskų apkabos.
VT modeliai buvo lengviau valdomi, nes vien galu varomi Diablo, kentėdavo nuo per didelio pasukamumo.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:57, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Murcielago Roadster – AutoArt

Murcielago Roadster teko laukti visus metus, po 2003 metais pristatyto konceptinio modelio. Gamyklinis modelis buvo baigtas tik 2004 metais. Tačiau tai nesumažino didžiulės modelio laukiančiųjų eilės. Nors buvo dvejonių, ar gamyklinis modelis liks toks pat įspudingas koks buvo konceptas, jis liko praktiškai nepakitęs. Visus nudžiugino ir tai, kad buvo galima, kaip papildomą opciją, užsakyti įspūdingus 18 colių ratlankius, kurie buvo pademonstruoti ant koncepto. Labai kokybiškai ir skiriant daug dėmesio detalėms buvo įrengtas ir automobilio salonas. Vairuotojo sodynė buvo pagaminta iš perforuotos odos o keleivio sodynė pagaminta iš lygios odos. Lygiai taip pat ir kairiųjų bei dešiniųjų durų apmušalai. Apskritai visas kokpitas labiau orientuotas į vairuotoją. Šis roadsteris nebuvo vien coupe nurėžtu stogu. Buvo pakoreguotos priekinio ir šoninių langų linijos. Atrodė, lyg šoniniai langai pasisleptų oro įsiurbimo angose. Žinoma reikėjo atlikti ir struktūrinių pakeitimų. Variklio skyriuje buvo pritaikytos papildomos konstrukcijos kurios suteikė automobiliui reikiamo standumo. Kaip papildomą opciją buvo galima šias konstrukcijas pasirinkti iš anglies pluošto.
Murcielago Roadster turėjo 6 litrų V12 variklį kuris išvystė 580 AG. Lamborghini deklaravo, kad maksimalus automobilio greitis yra 320 km/h. Tačiau buvo pažymima, kad toks greitis pasiekiamas tik su uždėtu stogu. Taip pat buvo pabrėžiama, kad nuimtu stogu nerekomenduojama važiuoti greičiau nei 160 km/h. Bet patys automobilių savininkai kalbėjo, kad net ir 200 km/h važiavimas nuimtu stogu, nesukeldavo didelių nepatogumų. Vienas iš svarbesnių neįprastų “siurprizų” buvo tai, kad per centrinį galinio matymo veidrodėlį buvo matomi tik automobilių stogai. Matomumą užstojo aukšta galinė automobilio dalis. Tai užkliuvo autožurnalistams ir jie pabrėžė, kad pastatyti automobilį atbuline eiga gali būti sudėtinga. Tačiau kiekvienas Lamborghini automobilių entuziastas žino, kaip reikia parkuoti šio gamintojo modelius. Ogi į viršų pakeltomis durimis sėdint ant slenksčio ir švelgiant atgal. Žinoma tam reikia šiek tiek praktikos, bet gale pavyksta puikai priparkuoti automobilį.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:59, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Veneno – Kyosho

Minėdami savo gyvavimo penkiasdešimtmetį, Lamborghini nustebino visą automobilių pasaulį ir pristatė paslaptyje laikytą superautomobilį. 2013 metų Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas Lamborghini Veneno. Šis modelis buvo pagamintas ant Aventador LP700-4 bazės. 6.5 litro V12 variklis išvysto 750 AG. Automobilis 100km/h greitį pasiekia per 2,8 sekundės. O maksimalus jo greitis yra 355 km/h. Jame sumontuota mechaninė ISR septynių pavarų greičių dėžė. Ant šio, keturiais ratais varomo monstro, buvo sumontuoti viena centrine veržle priveržiami ratlankiai, visai kaip F1 bolidų. Šie ratlankiai veikia kaip savotiškos turbinos ir pučia orą į stabdžių diskus, kad pastarieji neperkaistų.
Ženevos automobilių parodoje pristatytas automobilis buvo pilkos spalvos, su puikiai derančiais anglies pluošto elementais, bei Italijos trispalvės juostele prie šoninių variklio aušinimo angų. Aplink visą apatinę kėbulo ir įvairių difuzorių bei sparnų dalį buvo apibrėžta ryški raudona linija, tokia pati buvo ir ant padangų išorinės dalies. Modelio išorės dizainas buvo labai priklausomas nuo aerodinaminių elementų, ir sulaukė įvairių reakcijų. Kai kuriems šis modelis atrodė perspaustas įvairiais aerodinaminiais elementais. Tačiau Veneno modelis buvo sukurtas paminėti 50 metų sukaktį gamintojo, kuris visą savo gyvavimo istoriją, kūrė egzotiškus ir išskirtinius automobilius. Būtent dėl šių aerodinaminių detalių, automobilis generavo milžinišką prispaudžiamąją jėgą važiuojant dideliais greičiais. Bet tuo pačiu jis buvo legalus ir bendro naudojimo keliuose. Jame net yra ESP sistema, bei oro pagalvės. Veneno viduje nenusileidžia išorei. Automobilio sėdynės buvo pagamintos iš tokio pat mišinio kaip ir Aventador J. Šiame mišinyje naudojama guma ir anglies pluoštas. Lamborghini šią medžiagą vadina anglies pluošto oda. Pats automobilio monokokas pagamintas iš anglies pluošto. Dalis prietaisų skydelio padengta anglies pluošto oda. Kitur matomas puikiai čia derantis anglies pluoštas. Nors pats prietaisų skydelis panašus į Aventador, tačiau galime pastebėti, kad grafika jame kitokia, čia galite rasti net G-Jėgos matuoklį, kuris rodo kokias perkrovas patiria vairuotojas. Tai tikrai padaro įspūdį. Kuriant Veneno pavyko „sutaupyti“ 125 kg. Lygiai tiek šis modelis lengvesnis už išlengvintą Aventador. Esant tokiam svoriui Veneno pasiekia 1,93 kg/AG santykį. Pasaulį išvydo tik trys Veneno Coupe automobiliai. Ir kiekvienas iš jų kainavo 3 milijonus eurų.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 14:01, edited 2 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Gallardo GT3 Reiter Engineering – Altaya

2005 metais vokiečių įmonė “Reiter Engineering” kuri užsiima automobilių tobulinimu ir rengimu lenktynėms, ėmėsi trasai ruošti pirmosios kartos Lamborghini Gallardo. Jų tikslas buvo paversti Gallardo GT3 klasės bolidu. Šie Gallardo turėjo V10 variklius kurie išvystydavo 520 AG. Priklausomai nuo užsakovų pageidavimo, modeliai turėjo būti varomi visais keturiais arba tik galiniais ratais. Įmonė, vos pradėjusi darbus, sulaukė klientų susidomėjimo. Todėl pirmieji bolidai buvo baigti jau 2006 metų sausio mėnesį. Labai greitai šis GT3 klasės Gallardo sulaukė ir pirmojo krikšto lenktynių trasoje, debiutuodamas dviejų dienų lenktynėse, naujai atsiradusios Lambo-Racing komandos savininkų rankose. Visais ratais varoma versija buvo paruošta dalyvauti 2006 VLN Nordschleife čempionate. Viso „Reiter Engineering“ paruošė 48 vienetus įvairioms lenktynėms pritaikytų Gallardo modelių.
Nuotraukoje matomas modelis dalyvavo 24h Spa 2007 serijos lenktynėse ir buvo vairuojamas Antoine Leclerc ir Vadim Kuzminykh iš S-Berg Racing komandos.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Post Reply