Pagrindinis diskusijų puslapis Modelių kolekcijos 1:18 mastelio kolekcijos

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.
[R]
 

Gerb.Zigmas Audi garažas

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Bal 26, 16:21

Cia matysite 1:18 izymius, retus ar siaip "nusipelniusius" Audi modelius. Atrades laiko, prie kiekvieno modelio foto bandysiu prideti po idomu aprasyma kuo tas modelis garsus.

Audi V8 Quattro DTM 1990m. 3,6 litro, 462ag (340kw)
Minichamps

1988-aisiais „Audi“ nutarė nesnausti ir nepaleisti iš akiračio BMW su dvejais metais anksčiau pristatytu prabangiu 7 serijos sedanu. Taigi, nuo Neckarslumo surinkimo linijos nuriedėjo prašmatnus „Audi V8“ limuzinas, Lietuvoje puikiai žinomas, kaip automobilis, vežiojęs prezidentą Algirdą Mykolą Brazauską.
Šie modeliai pasižymėjo ne tik galingais V8 motorais, bet ir visų varančiųjų ratų „Quattro“ važiuoklėmis – jų nauda jau buvo įrodyta ir pasaulio ralio čempionate, tarp B grupės monstrų.
Visgi, „Audi“ kompanijai laurų vien ralyje neužteko – jie troško pripažinimo ir žiedinėse lenktynėse. Juk dvi varančiosios ašys ant slidžios dangos ralyje yra akivaizdžiai naudingesnės, tačiau vokiečiai siekė pademonstruoti revoliucinės važiuoklės privalumus ir ant asfalto žiedinėse lenktynėse. Todėl visiškai šviežias V8 per 2 metų laikotarpį buvo pritaikytas ir Vokietijos kėbulinių automobilių čempionatui (DTM žiedinėms lenktynėms). Taip viskas ir prasidėjo.
Debiutiniame 1990-ųjų sezone „Schmidt MotorSport“ komanda tiesiog dominavo trasose. Automobiliai su atmosferinėmis 3,6 litro V8 jėgainėmis (414-456 AG), nors ir buvo gerokai sunkesni nei konkurentų technika, dėl visų varančiųjų ratų transmisijos demonstravo neįtikėtiną greitį. Sezone jie nepaliko jokių šansų nei „Mercedes-Benz“, nei BMW, nei „Opel“ atstovams užlipti ant apdovanojimų pakylos – pirmoji, antroji bei trečioji pozicijos atiteko būtent „Audi V8“ techniką pilotavusiems lenktynininkams.
Kitaip sakant, „Audi“ sulaužė mitą, kad žiedinėse lenktynėse svarbiausias kriterijus yra svoris – V8 modeliai buvo maždaug 300 kg sunkesni už konkuruojančius „Mercedes-Benz 190“, BMW M3 bei „Opel Omega“. Tačiau pastarieji turėjo gerokai silpnesnes jėgaines ir tik po du varančiuosius ratus.
„Audi“ varžovams nosį nušluostė ir kitais metais bei tapo pirmuoju gamintoju, du kartus iš eilės laimėjusiu DTM lenktynėse. Visgi, ruošdamasi 1992-ųjų sezonui Vokietijos kompanija kiek persistengė. DTM lenktynių organizatoriai sužinojo, kad V8 variklio alkūniniam velenui buvo atliktos neleistinos modifikacijos (jis pernelyg skyrėsi nuo gamyklinio) ir uždraudė lenktyniauti su šiais varikliais.

V8 vietos tarp garbingiausiųjų „Audi“ modelių nusipelnė ne tik dėl aukštų pasiekimų lenktynėse. Tai buvo prabangaus „Audi A8“ protėvis – automobilio, kuris yra neabejotinas dabartinis kompanijos vėliavnešys.


Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Audi 90 Quattro IMSA GTO 1989m. 700Ag ir 720Nm
Minichamps

Po to, kai buvo uždaryta „Group B“ ralio klasė, „Audi“ turėjo sugalvoti išeitį, kur turėtų leisti reikštis kompanijos sportiniam padaliniui, todėl buvo pasirinkta dalyvauti JAV vykstančiose „Trans-Am“ žiedinėse lenktynėse.
Iš pat pradžių viskas sekėsi geriau, nei tikėjosi patys vokiečiai. „Audi“ momentaliai tapo šios žiedinių lenktynių serijos lyderiais, debiutantais, 1988 metais iškovodami aštuonias pergales su legendiniu „Audi 200 Quattro“ automobiliu. Tokia sėkmė nepatiko daugeliui varžovų bei organizatoriams, kurie vokiečiams atsuko šaltą dušą. Tai lėmė, jog jau sekančiame „Trans-Am“ sezone buvo uždrausta naudoti visų varančiųjų ratų pavaras. Žinoma, tai nuvylė „Audi“, tačiau gamintojas nenorėjo atsisakyti savo tobulinamos „Quattro“ sistemos ir todėl nusprendė sukurti naują bolidą, skirtą „IMSA GTO“ čempionatui.
„IMSA GTO“ varžybų taisyklės reikalavo jog čempionate dalyvaujantys bolidai būtų lenktyninės įprastų serijinių automobilių versijos, tiksliau, šie trasos monstrai turėjo tik kiek priminti paprastas mašinas, po savimi slėpdami galingą ir sudėtingą techniką. Taigi, „Audi“ sukonstravo komplikuotą plieno vamzdžių rėmą, kuriame sukišo įmantrius komponentus, kurie prieš tai puikiai tarnavo ralio boliduose. Skirtingai nuo paprastų „Audinių“, ši turėjo daugiasvirtę pakabą bei didžiulius ventiliuojamus stabdžius.
Būdingai tikram „Audi“ stiliui, variklis buvo sumontuotas kaip įmanoma arčiau priekinio buferio – gerokai už priekinės ašies. Agregato pasirinkimas buvo saugus ir patikrintas „Group B“ ir „Pikes Peak“ ralio varžybose – tai penkių cilindrų, dvidešimties vožtuvų variklis su šalia sumontuota milžiniška „KKK“ turbina. Pilnai aliumininis, vos 2,2 litro darbinio tūrio monstras generavo daugiau nei 700 arklio galių ir 720 NM sukimo momento. Visa šį žiauri jėga asfaltą pasiekdavo per penkių bėgių greičių dėžę, sujungtą su visais keturiais ratais.
Kaip ir minėjome, taisyklės reikalavo, jog „IMSA GTO“ bolidas atkartotų serijinės mašinos siluetą, todėl vokiečiai pasirinko „Audi 90“ stogą. Visos kitos kėbulo panelės yra pagamintos iš lengvų medžiagų – juk kažkaip reikėjo paslėpti platesnes nei 300 milimetrų padangas! Kadangi pats gamintojas rūpinosi bolido kūrimu, lenktynių padalinys nemažai laiko praleido vėjo tunelyje, taip stengdamiesi išgauti kuo geresnes aerodinamines savybes. Kad išmetamosios dujos nesugadintų pro kėbulą tekančios oro srovės, išmetimo vamzdis buvo išvestas tiesiog šone, ten, kur turėtų sėdėti keleivis.
Kuomet vokiečiai lenktyniavo „Trans-Am“ čempionate, jie bendradarbiavo su „Group 44“ komanda, tačiau „IMSA GTO“ varžybose „Audi“ nusprendė pasikliauti vien savo jėgomis, o už naujų bolidų vairų pasodino tuometinį „Trans-Am“ čempioną Hurley Haywood ir dabar jau legenda tapusį Hans-Joachim Stuck. Kuomet komanda dalyvaudavo ilgų distancijų lenktynėse, vairuotojams į pagalbą ateidavo Scott Goodyer ir Walter Rohrl. Deja, tačiau „Audi“ turėjo praleisti pirmąsias lenktynes dėl vėlavimo užbaigti bolido tobulinimus.
Pirmasis „Audi 90 IMSA GTO“ debiutas įvyko Majamije, 45 minučių sprinto varžybose, kurių nei vienas iš bolidų nepasiekė dėl avarijos ir sugedusios greičių dėžės. Tačiau nesėkmes ilgai nepersekiojo komandos ir jau sekančiose varžybose Summi Point trasoje „Audi“ nuskynė pirmąsias dvi vietas. Sezonui įsibėgėjus vokiečiai laimėjo šešias iš devynių lenktynių. Kadangi pirmose trijose varžybose komanda nepelnė taškų, čempionato pabaigoje paaiškėjo, jog vos keliais taškais „Audi R5“ (toks buvo gamintojo vidinis kodas) pralaimėjo laurus nuskynusiam „Mercury Cougar XR7“ bolidui.
Turbūt net nereikia pažymėti, jog „90 IMSA GTO“ sėkmė JAV trasose nebuvo nepastebėta Ingolštate besiglaudžiančios vadovybės, todėl vokiečiai nusprendė toliau bandyti visų varančiųjų ratų sistemos potencialą vietinėse, „DTM“, lenktynėse. Tai reiškė, jog po debiutinių metų, mūsų aptartas bolidas daugiau nebeišvydo rimtų lenktynių. Tačiau sprendžiant iš 1989 metų sezone parodytų bolido galimybių, galime drąsiai spėti, jog sekančiais metais „90 IMSA GTO“ būtų dominavęs visą sezoną. Gaila, tačiau mes taip niekada ir nesužinosime, ką dar būtų pasiekęs šis sudėtingas , pažangus ir velnioniškai greitas bolidas.


Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Gerb.Zigmas 2016 Geg 08, 13:14. Iš viso redaguota 17 kartus.
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas

Standartinė Henris » 2013 Bal 26, 16:40

Sveikas prisijungęs prie mūsų .
Šauni pradžia, aštuonioliktukai (t)
Vartotojo avataras
Henris
 
Pranešimai: 2258
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 10:47
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: Viskas kas greitai juda

Re: Gerb.Zigmas

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Bal 26, 16:43

Henris rašė:Sveikas prisijungęs prie mūsų .
Šauni pradžia, aštuonioliktukai (t)


Dekui, yra dar pora 1:43 modeliuku. Bandysiu pakurti tema ju skyrelyje irgi...
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Paulius43 » 2013 Bal 27, 13:09

Ziaurus tas IMSA!! nebuvau mates su nuimtu kapotu :o :o :o
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
Vartotojo avataras
Paulius43
 
Pranešimai: 1434
Užsiregistravo: 2011 Bal 01, 23:44
Miestas: Valencia
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Bal 27, 16:18

Paulius43 rašė:Ziaurus tas IMSA!! nebuvau mates su nuimtu kapotu :o :o :o


Nu tada dar pora foto specialiai tau :) O del to nusimancio kapoto as nesu patenkintas, gamintojas galejo isspresti ta reikala kitaip. Labai jau prastas ir vaikiskas tvirtinimas padarytas...Net imant modeli i rankas reikia atsargiai imti nes gali nukrista tas kapotas :( Tuo tarpu kai V8 DTM modelis turi dvieju padeciu metalinius kapoto lankstus (t)

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Gerb.Zigmas 2013 Bir 08, 11:34. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė CitroFriend » 2013 Bal 29, 11:56

Kodėl tik Minichamps?
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
CitroFriend
 
Pranešimai: 1017
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 14:25
Miestas: Vilnius
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Bal 29, 12:56

CitroFriend rašė:Kodėl tik Minichamps?


Na tikslaus ir profesionalaus atsakymo neturiu :) pries pradedamas rinkti apie firmas domejausi galbut ne tiek ir daug. Aki patrauke Minichamps. Mano nuomone gan neblogas detalumas, kokybe irgi nebloga ir pasirinkimas nera is mazuju. Pataisykite jeigu klystu :) neturiu didelio ziniu bagazo apie gamintojus...kol kas :)

kaip jau minejau berods kitoje temoje - jeigu minichamps netures man pasiulyti norimo ar trukstamo modelio tai rinksiuos kito gamintojo modeli ir tiek :)
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė CitroFriend » 2013 Bal 29, 19:06

Tikrai neturės :)
Be Autoart, Norev bei Otto ir Kyosho - nė iš vietos :D
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
CitroFriend
 
Pranešimai: 1017
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 14:25
Miestas: Vilnius
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Bir 08, 11:44

Garaze naujas eksponatas :) Nuotraukos ikeliu pardavejo, nes pats kol kas neturejau laiko normaliai pafotkinti ir siaip dar truksta igudziu :)

Audi UR Quattro 1988m. 2,2T I5 20V
Autoart

UR "Audinę" nuo įprastos „Coupe“ atskirti galima iš vieno esminio dalyko. Ją išduos papūsti sparnai, tuo metu buvę itin būdingi sportinėms automobilių versijoms.
„Audi Quattro“ buvo gaminamos nuo 1980 iki 1991 metų. 1980–87m gamintojas siūlė 2,1 litro, penkių cilindrų turbininį variklį. 1987–89m variklio kubatūra buvo padidinta iki 2,2 litro, o paskutinės kartos „Audi Quattro“ (1989–91) turėjo galingiausią, 220 AG išvystantį 2,2 litro, penkių cilindrų DOHC turbininį variklį. To užteko, kad sena „Urkė“ pakankamai dinamiškai galėtų bėgėtis iki tais laikais sunkiai apčiuopiamų 230km/h.
Nestovintis vietoje ir nuolat vis greičiau bėgantis laikas keitė „Audi“ – UR. Evoliucijos procesas šiai legendinei „ralio dopų žudikei“, suteikė ne tik kitą širdį, bet ir koregavo automobilio interjerą: buvo perdaryta centrinė konsolė, bei pakeistos įvairios rankenėlės aplink ją. Nuo 1983 metų buvo pradėti montuoti elektroniniai prietaisų skydeliai, šviečiantys žalia arba oranžine spalva, paversdami vairuotojo darbo vietą „Ziliton“ kompiuterinių žaidimu kambariu.
Paleisdama „UR–Quattro“ modelį, „Audi“ konkurentams automobilių sporte smarkiai „sumaišė kortas“, mat ralyje iki to laiko dominavo tik viena (dažniausiai – galine) ašimi varomi automobiliai. „Audi Quattro“ įgijo labai didelį pranašumą, todėl varžybų prizus tiesiog „išgraibstydavo“ vieną po kito. Tai stulbino ne tik žiūrovus ir konkurentus, bet ir ralio kritikus, kurie nesitikėjo tokio pasisekimo trasose dėl automobilyje naudojamų gana sunkių transmisijos agregatų.
Grįžtant prie gatvinės UR, priminsime, jog tai pakankamai retas automobilis ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Per 11 „Audi Quattro“ gamybos metų tokių mašinų buvo pagaminta 11452. Šiomis dienomis, bent jau Lietuvoje, tokius modelius galima skaičiuoti ant vienos rankos pirštų... ir tai, kažin, ar visų jų prireiktų...


Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Gerb.Zigmas 2013 Rgp 26, 19:26. Iš viso redaguota 4 kartus.
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė CitroFriend » 2013 Bir 08, 14:01

Man atrodo, jog šita buvo dvilitrė, ne du du.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
CitroFriend
 
Pranešimai: 1017
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 14:25
Miestas: Vilnius
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Bir 08, 15:10

CitroFriend rašė:Man atrodo, jog šita buvo dvilitrė, ne du du.


Nesu girdejes apie 2,0 turbo 20v...nes tokio nebuvo :)
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Lap 18, 17:47

Lengvas "teaser'is" apie naujienas 18-likiniu gretose...kol kas foto telefonine, nerandu laiko issamiau pafotkinti :(

Audi Sport Quattro ir S2 Coupe

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Henris » 2013 Lap 18, 20:51

Laukiam daugiau nuotraukų.
Vartotojo avataras
Henris
 
Pranešimai: 2258
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 10:47
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: Viskas kas greitai juda

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Lap 23, 12:59

1983 m. Audi Sport quattro tapo sensacija kaip galingiausias serijinis vokiškas automobilis. Automobilio istorija labai ypatinga. Siekiant pirmauti automobiliu sporto varžybose, Ur-quattro pagrindu buvo sutrumpinta važiuokle ir sukurtas variklis su dviem paskirstymo velenais bei keturiais vožtuvais kiekvienam cilindrui.
Tarptautinese sporto taisyklese nurodyta, kad norint tokiu automobiliu lenktyniauti B grupes raliuose, butina pagaminti mažiausiai 200 jo vienetu. Ingolstadt gamybiniuose cechuose buvo pagaminta butent 214 tokiu vienetu, kurie buvo parduoti visame pasaulyje už kiek mažiau nei 200 000 Vokietijos markiu už vieneta. Labai ilga laikotarpi tai buvo brangiausias Audi parduodamas automobilis. Taciau klientas už tuos pinigus isigydavo ypatinga gamini.
Automobilyje buvo panaudotos geriausios tuo metu technologijos. 1983 m. pristatytas Frankfurto automobiliu parodoje, 225 kW (306 AG) Audi Sport quattro buvo galingiausias serijinis vokiškas automobilis.
Inžinieriams pavyko iveikti praraja tarp visiškai lenktyninio automobilio, kurio techniniai duomenys ispudingi, ir patikimo automobilio, važinejancio greitkeliais. Sport quattro korpusas buvo pagamintas iš aramidu ir stiklo pluoštu sustiprinto plastiko bei anglies ir kevlaro mišiniu.
Dar yra like apie 140 iš 214 serijiniu Sport quattro automobiliu. Dabartine šiu automobiliu kaina viršija pirmine ju kaina, kai tie automobiliai buvo nauji.

Audi Sport Quattro 1984m
AutoArt

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Audi Sport Quattro vs Audi UR-quattro

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė arvydas » 2013 Lap 23, 18:52

Paaasaka. (t) Visa laiką paikdavo Audinės ir dabar patinka.
Tik gaila lentynoj nė vienos neturiu. :cry:
Pažiūrėti čia http://arvydo.jimdo.com
Vartotojo avataras
arvydas
konkurso nugalėtojas
konkurso nugalėtojas
 
Pranešimai: 425
Užsiregistravo: 2012 Bal 05, 20:30
Miestas: Vilnius
Kolekcionuoju: 1/43

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Lap 23, 19:09

Privertusi viso pasaulio gamintojus kaip pašėlusius ieškoti savo visų varančiųjų ratų sprendimų, legendinį „Quattro“ „Audi“ nusprendė pratęsti išleisdama aptakią, bet greitai pamirštą S2 kupė.
Nebeliko agresyvių kampuotų linijų, o su jomis dingo ir „aštrus“, pagarbią baimę keliantis „Quattro“ charakteris. Vėjo tunelyje nugairinta kupė atrodė visiškai taip pat, kaip ir kiti paskutinio dešimtmečio „Audi“ automobiliai.
Šiandien 1 525 kg nėra labai daug, bet tuo metu, kai pigesnių automobilių durys uždarant skambėjo kaip konservų dėžutės, sunkios „Audi“ plokštės ir preciziškai suformuotas prietaisų skydelis vairuotoją ir keleivius perkėlė į naują perteklinės prabangos erą. Iš tiesų jau trečioji „Audi 80“ karta bylojo apie smarkiai besikeičiantį automobilio įvaizdį: siekiant prabangos ir saugumo buvo pučiami matmenys ir svoris.
„Audi“ savo klientus nusprendė apsaugoti įdomiai – vietoj įprastų oro pagalvių buvo montuojama ekscentriška „Procon-Ten“ sistema. Susidūrimo metu su važiuokle ir vairu sujungtas plieninis lynas staiga įtempdavo sėdynių diržus, o vairą stumtelėdavo priekinio stiklo link, prakirsdamas prietaisų skydelį. Sistema keleivius apsaugojo išties efektyviai,
Kitais atžvilgiais S2 taip pat nepavyko pakartoti debiutinės „Quattro“ sėkmės. Viskas lyg ir buvo gerai, automobilis teikė daug vilčių, tačiau dingo originaliojo modelio įkvėpimas. Iš pirmo žvilgsnio, tiesa, taip neatrodė: S2 buvo išties gražaus profilio, stambus priekis ir galas sudarė ryškų kontrastą plonam ir žemam stogui, o surinkimo, ypač salono, kokybė buvo beveik „NASA“ lygio.
Po dangčiu vis dar skambėjo tas pats šlovingas penkių cilindrų variklis, pasiekiantis tą pačią 220 AG galią, bet automobilio elgesys buvo neatpažįstamai pakeistas. Kas buvo negerai?
Nors naujasis „Quattro“ važiavo lyg ir taip pat, kaip originalusis, įvairios elektroninės sistemos, ypač į greitį reaguojantis „Servotronic“ vairas, atėmė iš vairuotojų neišdildomus pojūčius ir tarsi paslėpė automobilio dvasią.
O ilgesnės pavaros nuslopino variklio entuziazmą. Labai neigiamai šie sprendimai gal ir neskamba, bet to užteko, kad automobilio pavadinimo pakeitimas iš legendinio „Quattro“ į banalų S2 būtų nuviliančiai adekvatus.

Tai pirmas automobilis iš žinomos „S“ serijos, turintis galingą 5 cilindrų turbo variklį. Audi S2 buvo gaminamas ant Audi B3 80/90 bazės ir turi 2.2 L 20 vožtuvų turbo benzininį variklį su 220 AG (vėliau 230 AG) tokį kokį naudojo Sporte Quattro automobilis. S2 standartiškai turėjo quattro nuolatinę visų varomųjų ratų sistemą ir mechaninę 5 arba 6 pavarų dėžę. Pradžioje Audi S2 buvo gaminamas kaip 2 durų kupė, bet vėliau pristatyti ir universalo, bei sedano (pagaminti tik 306 vnt.) variantai. S2 Avant taip pat buvo panaudotas kaip pagrindas Audi RS2 Avant modeliui. Kupė modelis greitinasi iki 100 km/h per 5.8 sekundės, didžiausias greitis 246 km/h. Iki šių dienų, Audi S2 su savo dideli potenciala turinciu varikliu yra mėgstama tarp autosportu uzsiemančių žmonių. Tiek tarp profesionalų, tiek tarp megejų.

Audi S2 Coupe
Otto Models

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

B2 vs B4

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Sitam modeliui jauciu papildomus sentimentus nes mano pirmasis automobilis buvo butent toks raudonas Coupe 8-)
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Henris » 2013 Lap 23, 20:09

Gražuma (t)

Sakei Sport Quattro lyg ir broką turi, bent jau nuotraukose nieko nesimato, tiek modelis tiek automobilis (t)
Vartotojo avataras
Henris
 
Pranešimai: 2258
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 10:47
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: Viskas kas greitai juda

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Lap 23, 20:53

Henris rašė:Gražuma (t)

Sakei Sport Quattro lyg ir broką turi, bent jau nuotraukose nieko nesimato, tiek modelis tiek automobilis (t)


Jo, yra dazymo brokas ant kapoto ir abieju dureliu. Atrodo, kad butu kas prilietes su kazkuo dar neisdziuvusius dazus...Galesiu idomumo delei imesti foto su broku jei pavyks ji tinkamai nufotografuoti nes ir plika akimi ne is pirmo karto pasimato jis :)
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė CitroFriend » 2013 Lap 23, 21:35

Įdomūs aprašymai. Nejau pats kurpi? :D
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
CitroFriend
 
Pranešimai: 1017
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 14:25
Miestas: Vilnius
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2013 Lap 23, 22:53

CitroFriend rašė:Įdomūs aprašymai. Nejau pats kurpi? :D


Ne, tik sudedu info is vieno ar keliu saltiniu...nors galeciau ir pats rasyti, ziniu turiu...bet esu tinginys :D
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Kitas

Grįžti į 1:18 mastelio kolekcijos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


cron