Pagrindinis diskusijų puslapis Modelių kolekcijos 1:18 mastelio kolekcijos

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.
[R]
 

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Devilbullet » 2014 Gru 30, 19:33

Tikrai piktai atrodantis automobilis, nesu Audi didelis fanas, bet atrodo jie gamina kokybiškus automobilius. Kaip modelis 1:18 man vistiek keista, kad atsidarančių detalių tarpai, ne visur vienodi. Bet čia ko gero tik tyrinėjant fotografiją toks vaizdas, įtariu paėmus į rankas, aplanko tas geras jausmas. :twisted:
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Paulius43 » 2014 Gru 30, 19:50

RS6 butu mano svajoniu automobilis.. Realistiskas, t.y. didelis, talpus, o viduriai lenktyniniai.. nes visi sportniai tai iseiginiai :D Tik truputi baisu pagalvoti apie sanaudas (servisas, padangos, degalai, draudimas, baudos...)

Modelis neblogai ziurisi, nors ankstesnis RS4 man geresnis (nera tu tarpu..).
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
Vartotojo avataras
Paulius43
 
Pranešimai: 1420
Užsiregistravo: 2011 Bal 01, 23:44
Miestas: Valencia
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Azzunix » 2014 Gru 30, 21:37

Tokio tikro modelio ir aš neatsisakyčiau :D
Vartotojo avataras
Azzunix
 
Pranešimai: 1175
Užsiregistravo: 2014 Sau 24, 12:08
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Peugeot Rally cars, F1

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė RobertasRR » 2014 Gru 30, 21:55

manau universalas nr1 kurio daugiausia norėtų 1:1 :idea:
Vartotojo avataras
RobertasRR
 
Pranešimai: 1391
Užsiregistravo: 2012 Gru 18, 00:29
Miestas: Marijampolė
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė arvydas » 2014 Gru 30, 22:30

Saldainiukas Audi RS6 Avant (t)
Pažiūrėti čia http://arvydo.jimdo.com
Vartotojo avataras
arvydas
 
Pranešimai: 418
Užsiregistravo: 2012 Bal 05, 20:30
Miestas: Vilnius
Kolekcionuoju: 1/43

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gedas » 2014 Gru 31, 00:49

Mano balsas geltonajam 8-) :D
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1247
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2014 Gru 31, 02:59

Dėkui už komentarus (t)

Nereiktu pamiršti, kad pilkasis monstras yra Minichampas ir plius - dilerinis :( tai biški nuvilia...nėra nei kilimų, nei kabančių saugos diržų bei itin kokybiško nudažymo, pvz kuo pasižymi prieš tai aprašyta R8.

Jei atvirai tai į Audi centrą važiavau pirkti dviejų 1:43, net buvau nužiūrėjęs kuriuos (ne mažiau įspūdingesni), bet pamatęs tą pilką "über avant" nesusilaikiau. Be to - gavau už gerą kainą (t)

Realiai, jį pastačius prie kitų mano 1:18 - Otto, AutoArt ir t.t. tai tuos trūkumus kuriuos pastebėjote atperka pačios mašinos masyvumas, "piktumas", spalva... Tai pagalvojau - ai tie mažesni (1:43) palauks ;)
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 747
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2015 Bir 26, 18:29

Pirmas egzempliorius šiemet 18-tukų lentynoje. Tai visiems gerai pažystamas B grupės ralio monstras - Audi S1 :vrs

Truputis istorijos, bendrai su Sport Quattro, iš kurio ir gimė S1.

1981 metais „Audi Quattro“ įžengus į ralį, modelis pradėjo skleisti revoliuciją šiame sporte. Tai buvo pirmasis ralio automobilis, kuris sėkmingai naudojo keturių varomų ratų sistemą. Tačiau šis modelis turėjo ir silpnų pusių. Automobilis buvo per ilgas ir per sunkus. Po dviejų automobilio evoliucijų, modelis buvo pakeistas į visiškai naują „Audi Sport Quattro“ 1984 metais.

Kaip ir daugelis kitų gamintojų, „Audi“ į homologacijos taisykles žiūrėjo atlaidžiai. Kompanija pradėjo produkciją vos su dviem šimtais automobilių.
Vienas didžiausių ir sunkiausių darbų su kuriuo „Audi“ susidūrė, buvo ratų bazės trumpinimas ir svorio mažinimas. Kėbulas buvo patrumpintas tiesiai už durų. Variklis liko ir toliau montuojamas priešais priekinę ašį. Trumpa „Sport Quattro“ ratų bazė pabrėžė keistas automobilio proporcijas. Vėliau svoris buvo mažinamas medžiagų dėka, pakeistos plieno detalės buvo pagamintos iš stiklo pluošto ir aliuminio.

Penkių cilindrų, 2,1 litro motoras papildomai turėjo mechaninį kompresorių. Visą tai leido varikliui išspausti mažiausiai 350 arklio galių. Variklis, kaip jau minėta montuojamas buvo priešais priekinę ašį, o tai leido lengviau įdiegti keturių varomų ratų sistemą.
1984 metais „Audi“ pagamino 200 „Sport Quattro“ vienetų ir modelis pilnai atitiko homoglogaciją. Naujasis „Audi“ ralio ginklas buvo ralio žvaigždžių Hannu Mikkola, Walter Röhrl, Michele Mouton and ir Stig Blomqvist rankose. Atsižvelgiant į tai, jog 1983 metais „Audi“ su H.Mikkola triumfavo čempionate, 1984 metams tikslai savaime suprantama buvo labai aukšti.
S.Blomqvist vairavimo stilius, kuris pasižymėjo ypač dažnu automobilio slydimu, labai tiko vairuojant „Sport Quattro“ automobilį. Puikiai mėtydamas automobilio galą, švedas laisvai susidorojo su modelio nepakankamu priekio pasukimu, kuris kamavo automobilį. Jis nugalėjo penkiuose iš dvylikos etapų ir tapo 1984 metų ralio čempionu. Mikkola ir Röhrl taip pat laimėjo po vieną ralį, o tai leido „Audi“ iškovoti konstruktorių taurę. Tačiau padėjo kilti „Sport Quattro“ modelio sėkmei grėsmė. Sezonui įsibėgėjus buvo pristatytas „Peugeot 205 T16“ modelis su varikliu montuojamu už ekipažo narių, automobilis sugebėjo laimėti tris ralius.
Ralio Grupės B taisyklės leido atlikti automobiliams evoliucijas, bet su sąlyga, jog bus pagaminta dar papildomai 20 modelių. Tuo „Audi“ pasinaudojo ir sukūrė „Audi Sport Quattro S1“ autombilį, kuris debiutavo 1985 metais „Tūkstančio ežerų ralyje“. Automobilis įgavo pastebimai kitokį makiažą, dėka detalių ant automobilio priekio ir masyvaus galinio spoilerio. Problemų kėlęs mašinos svoris buvo išspręstas perkeliant kelias detales į automobilio galą.

Šiame automobilyje variklis jau išvystydavo ne mažiau 500 arklio galių. Spręsdama turbinos vėlavimo problemas, kompanija įdiegė „anti-lag“ sistemą, kuri suko turbiną nors ir akseleratorius būdavo atleistas. Dėka šios sistemos, automobilis visas sproginėjo ir leido liepsnas, tai ypač žavėjo visus ralio fanus, jie tai dievino. Kai kuriuose raliuose, „Audi“ eksperimentavo su „PDK“ dviguba automatine greičių dėže.
Iki „Sport Quattro S1“ debiuto, mažyliai „Peugeot“ laimėjo šešis iš aštuonių etapų. „Audi“ buvo žymiai galingesni ir turėjo geresnį sukibimą, tačiau „Peugeot“ pasižymėjo ypač lengvu automobilio valdymu. Vos „Audi“ sugebėjusi sutramdyti „Peugeot“, komanda susidūrė su nauja problema. Tai „Lancia“, kuri buvo „pagardinta“ tiek turbo kompresoriumi, tiek mechaniniu kompresoriumi.
„Audi“ inžinieriams žiema buvo toli gražu ne iš lengviausių. Jie smarkiai dirbo tobulindami variklį. Rezultate gavosi 600 arklio galių, kurie debiutavo 1986 metų pradžioje. Tačiau Portugalijos ralyje, „Audi“ likimas ralyje pasisuko visiškai netikėta linkme. Komanda paskelbė pasitraukianti iš sporto, kuomet trys žiūrovai žuvo įlėkus „Ford RS200“ automobiliui į minia, o dar trisdešimt buvo sužeistų.

"Audi“ taip pat dalyvavo „Pikes Peak“ varžybose už Atlanto, Jungtinėse Valstijose. 1984 metais Michelle Mouton tapo pirmąją moterimi laimėjusia „Lenktynes į debesis“ varžybas. 1985 metais ji vėl šventė pergalę su „Sport Quattro S1“. Bobby Unser pratęsė pergalių kelia ir 1986 metais. Atšaukus ralio Grupės B varžybas 1987 metais, konkurencija „Pikes Peak“ varžybose ypač padidėjo. Röhrl tais metais kalnų varžybose vairavo modifikuotą „Sport Quattro S1“ modelį, kuris pagal sklindančias tuo metu kalbas sugebėjo išvystyti kiek daugiau nei tūkstantį arklio galių.
„Audi“ ralio programa truko vos penkis metus, tačiau net ir per tokį trumpą laiką gamintoja sugebėjo pasižymėti. Patirtis kuriant tokį sėkmingą automobilį buvo panaudota projektuojant „GT“ automobilius, kuriems pavyko triumfuoti „Trans-Am“, „DTM“ ir „BTCC“n lenktynių serijose.

Audi S1
Otto
1:18

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 747
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gedas » 2015 Bir 28, 15:46

Piktas pabaisiukas (t)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1247
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė zheniax » 2015 Lie 09, 16:03

Tikras ralio automobilis...:-)
Vartotojo avataras
zheniax
 
Pranešimai: 380
Užsiregistravo: 2013 Bir 08, 00:04
Kolekcionuoju: subaru,mitsubishi evo,truputis ralio,mc rae auto,keli rusai...

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Azzunix » 2015 Lie 09, 20:31

Tiek modelis tiek 1:1 yra nerealiai gerai atrodantys super ralio agregatai :) O garsas... :o
Vartotojo avataras
Azzunix
 
Pranešimai: 1175
Užsiregistravo: 2014 Sau 24, 12:08
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Peugeot Rally cars, F1

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2016 Geg 06, 20:48

Lenktyniniai „Audi“ automobiliai visuomet buvo ne tik įdomūs, bet ir greiti ir sugebėję pasiekti puikių pergalių.
Štai šis 1988 metų „Audi 200 Quattro“ yra laimėjęs 1988 metų „Trans Am“ čempionatą Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Šis žiedinių lenktynių monstras savyje slepia 2,1 litro penkių cilindrų jėgainę su 510 AG galia, kuri buvo perduodama į visus keturis varomuosius ratus. Automobilis turėjo itin aerodinamišką kėbulą, kuris ilgai buvo bandomas vėjo tunelyje.
Debiutavęs „Trans Am“ čempionate 1988 metais, jis iškart visų buvo „nurašytas“, jo niekas nelaikė rimtu konkurentu, kadangi jo variklio galia buvo mažiausia tarp visų dalyvių. Tačiau esmė buvo teisingas variklio galios paskirstymas į visus keturis ratus, o ne jos kiekis.
„Audi 200 Quattro Trans Am“ lenktynėse turėjo geriausią sukibimą ir buvo pats judriausias trasoje. Jis buvo itin konkurencingas, o ypač tai atsiskleidė šlapioje trasoje. Jau antrose sezono lenktynėse buvo pasiekta pirma pergalė. Sezono gale „Audi“ komanda turėjo aštuonias laimėtas varžybas iš 13 lenktynių ir užėmė pirmąją vietą konstruktorių įskaitoje.
Gaila, bet „Trans Am“ lenktynėse sekančiais metais buvo pakeistos taisyklės ir keturiais ratais varomi bolidai uždrausti.

Audi 200 quattro Trans-Am series 1988
Minichamps

Paveikslėlis
upload pic

Paveikslėlis
upload pictures

Paveikslėlis
free photo upload

Paveikslėlis
screen cap

Paveikslėlis
photo sharing sites

Paveikslėlis
screenshot on pc

Paveikslėlis
upload a gif

Paveikslėlis
photo share

Paveikslėlis
free upload
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 747
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gedas » 2016 Geg 06, 21:01

Šitas žiauriai geras. Kaip ir daugelis kitų steroidais pripumpuotų daugiau mažiau kasdieniškų auto. Labai geras papildymas (t)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1247
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Azzunix » 2016 Geg 06, 22:03

Patinka tokie techniskai idomus nugaletojai, o tuom pasigirti Audi tikrai gali :-)
Vartotojo avataras
Azzunix
 
Pranešimai: 1175
Užsiregistravo: 2014 Sau 24, 12:08
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Peugeot Rally cars, F1

Re: Gerb.Zigmas Audi modeliai

Standartinė Gerb.Zigmas » 2016 Geg 08, 12:38

Dėkui (t) su lyg šiuo modeliu jau turiu visus tris garsiuosius to laikmečio "žiedinius" Audi monstrus 8-)

V8 DTM
Paveikslėlis
image upload

90 IMSA GTO
Paveikslėlis
gif image hosting

200 Trans-Am
Paveikslėlis
image url
Paskutinį kartą redagavo Gerb.Zigmas 2016 Geg 09, 06:56. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 747
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi garažas

Standartinė Gedas » 2016 Geg 08, 16:02

Labai geri. Ypač paskutiniai du.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1247
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Gerb.Zigmas Audi garažas

Standartinė sharrasitto » 2016 Geg 08, 22:12

puikiai!
sharrasitto
 
Pranešimai: 275
Užsiregistravo: 2015 Rgs 13, 16:48
Miestas: Vilnius
Mastelis: 1/43
Kolekcionuoju: Brabus / AMG / DTM

Re: Gerb.Zigmas Audi garažas

Standartinė CitroFriend » 2016 Geg 09, 14:31

Man turbūt divinoskė kažkaip geriausiai žiūris :)
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
CitroFriend
 
Pranešimai: 1017
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 14:25
Miestas: Vilnius
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.

Re: Gerb.Zigmas Audi garažas

Standartinė Gerb.Zigmas » 2016 Geg 09, 14:40

Man asmeniškai irgi 90 gražiausia, pikčiausia 8-) tik gaila, kad biški brokuota papuole, kapotas kreivokai užsideda :x
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 747
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi garažas

Standartinė Gerb.Zigmas » 2016 Rgp 24, 18:54

Ši pikta Audi dalyvavo „Pikes Peak“ varžybose už Atlanto, Jungtinėse Valstijose.
1984 metais Michelle Mouton tapo pirmąją moterimi laimėjusia „Lenktynes į debesis“ varžybas. 1985 metais ji vėl šventė pergalę su „Sport Quattro S1“ (600ag). Bobby Unser pratęsė pergalių kelia ir 1986 metais.
Atšaukus ralio Grupės B varžybas 1987 metais, konkurencija „Pikes Peak“ varžybose ypač padidėjo. W. Röhrl tais metais kalnų varžybose vairavo modifikuotą „Sport Quattro S1“ modelį, kuris pagal sklindančias tuo metu kalbas sugebėjo išvystyti kiek daugiau nei tūkstantį arklio galių.
Audi dominavo "Pike Peaks" lenktynėse 6 metus iš eilės. 1987m buvo paskutiniai kai varžybas laimėjo Audi automobilis.

Audi Sport Quattro S1 "Pike Peaks"
OTTOmobile

Paveikslėlisfree pic

Paveikslėlisimage upload no compression

Paveikslėlispost images

Paveikslėlisimgurl

Paveikslėlisimage posting

Paveikslėlisimagehosting

Paveikslėlisadult image hosting
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
 
Pranešimai: 747
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

AnkstesnisKitas

Grįžti į 1:18 mastelio kolekcijos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias