Pagrindinis diskusijų puslapis Modelių kolekcijos 1:18 mastelio kolekcijos

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.

Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gerb.Zigmas » 2019 Bal 10, 16:31

1969 m. tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje debiutavo „Audi 100 Coupe S“. Jame buvo naudojama keturių laipsnių pavarų dėžė ir ventiliuojami priekiniai stabdžių diskai. Automobilis galėjo įsibėgėti iki 185 km/h.
Nuo „Audi 100“ sedano, kupė skyrėsi platesnėmis padangomis, reguliuojamo aukščio vairu, tachometru, elektroniniu laikrodžiu ir pagerinta, prabangesne salono apdaila. 1973 m. pirkėjams buvo pasiūlytas ir vairo stiprintuvas. Pirmasis automobilis turėjo 1,9 litro benzininį variklį su dviem karbiuratoriais. 115 AG galios motoras šimtui „suvalgydavo“ visus 17 litrų degalų. Po metų nuo premjeros tas pats variklis buvo siūlomas su vienu karbiuratoriumi – jis tik 3 AG silpnesnis, bet gerokai ekonomiškesnis.
Automobilis buvo gaminamas iki 1976 metų. Iš viso 31 tūkst. „Audi 100 Coupe S“ nuriedėjo nuo konvejerio Ingolštate. Gamybą teko nutraukti dėl vangaus pirkimo. Dėl ne itin gerų pardavimų teko kelis kartus pabranginti šį automobilį, todėl paskutiniais gamybos metais jo kaina, lyginant su pirmaisiais, buvo visais 30 proc. didesnė.

Audi 100 Coupe S
BoS Models

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 696
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gedas » 2019 Bal 10, 16:51

Įdomi istorija ir gražios nuotraukos (t)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
 
Pranešimai: 1882
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė laurisliux » 2019 Bal 14, 23:47

Gražu. Labai patiko modelio spalva :)
laurisliux
 
Pranešimai: 162
Užsiregistravo: 2017 Bal 08, 17:40

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Azzunix » 2019 Bal 15, 18:11

Ir Zigmas puikus fotografas patapo (t)
Šviesa gražiai perteikia spalvą ir formas (t)
Vartotojo avataras
Azzunix
 
Pranešimai: 1404
Užsiregistravo: 2014 Sau 24, 12:08
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gerb.Zigmas » 2019 Bal 16, 10:23

Dėkui už pagyras. Ant greitųjų papyškinau su telefonu :)
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 696
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė RobertasRR » 2019 Bal 16, 23:33

Audi 100 Coupe S <3
Vartotojo avataras
RobertasRR
 
Pranešimai: 1597
Užsiregistravo: 2012 Gru 18, 00:29
Miestas: Marijampolė
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė ypatingas » 2019 Bal 22, 19:12

Super !
ypatingas
 
Pranešimai: 243
Užsiregistravo: 2015 Lie 23, 12:58

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gerb.Zigmas » 2019 Bal 24, 13:46

„Quattro“ sistema gimė prieš beveik keturis dešimtmečius, kai buvo pristatyta 1980 metų Kovo 3–iąją, Ženevos automobilių parodoje. Tąsyk, „Volkswagen Audi Group“ (VAG) į serijinę gamybą paleido legendinę kupė „Audi Quattro“ („Ur-Quattro“). Kodėl „Ur”? Vokiečiai sako „UR“, norėdami pabrėžti, jog tai tikras, originalus daiktas, kas išties puikiai tinka apibūdinant šį klasika tapusį „Audi“ modelį. Juk tai ne kokia kasdieniška ir neįdomi „Audi“ 80, 90, 100 ar A4 „Quattro“. Tai „Audi Ur-Quattro“ – pirmasis serijinis sportinio tipo automobilis su visų varančiųjų ratų pavara nuo pat 1966–ųjų.
Ur Audi nuo įprastos „Coupe“ atskirti galima iš vieno esminio dalyko. Ją išduos papūsti sparnai, tuo metu buvę itin būdingi sportinėms automobilių versijoms.
„Audi Quattro“ buvo gaminamos nuo 1980 iki 1991 metų. 1980–87m gamintojas siūlė 2,1 litro, penkių cilindrų turbininį variklį. 1987–89m variklio kubatūra buvo padidinta iki 2,2 litro, o paskutinės kartos „Audi Ur Quattro“ (1989–91) turėjo galingiausią, 220 AG išvystantį 2,2 litro, penkių cilindrų DOHC turbininį variklį. To užteko, kad sena „Urkė“ pakankamai dinamiškai galėtų bėgėtis iki tais laikais sunkiai apčiuopiamų 230km/h. „Quattro“ transmisijos dėka, gero „launch‘o“ metu, iš vietos iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 6,3 sek.
Nestovintis vietoje ir nuolat vis greičiau bėgantis laikas keitė „Audi“ – Ur. Evoliucijos procesas šiai legendinei „ralio dopų žudikei“, suteikė ne tik kitą širdį, bet ir koregavo automobilio interjerą: buvo perdaryta centrinė konsolė, bei pakeistos įvairios rankenėlės aplink ją. Nuo 1983 metų buvo pradėti montuoti elektroniniai prietaisų skydeliai, šviečiantys žalia arba oranžine spalva, paversdami vairuotojo darbo vietą „Ziliton“ kompiuterinių žaidimu kambariu.
Paleisdama „Ur-Quattro“ modelį, „Audi“ konkurentams automobilių sporte smarkiai „sumaišė kortas“, mat ralyje iki to laiko dominavo tik viena (dažniausiai – galine) ašimi varomi automobiliai. „Audi Quattro“ įgijo labai didelį pranašumą, todėl varžybų prizus tiesiog „išgraibstydavo“ vieną po kito. Tai stulbino ne tik žiūrovus ir konkurentus, bet ir ralio kritikus, kurie nesitikėjo tokio pasisekimo trasose dėl automobilyje naudojamų gana sunkių transmisijos agregatų.
Šiuo metu geros būklės Ur-quattro kainos prasideda maždaug nuo 30 tūkst eurų...

Audi Ur-Quattro
Auto Art

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Gerb.Zigmas 2019 Bal 24, 14:41. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 696
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gedas » 2019 Bal 24, 14:24

Quottro gimė jau prieš beveik 40 metų. Greitai bėga laikas :time
Gražus daiktas, jau retai bepamatysi gatvėje, kad ir FWD.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
 
Pranešimai: 1882
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gerb.Zigmas » 2019 Bal 24, 14:40

Gedas rašė:Quottro gimė jau prieš beveik 40 metų. Greitai bėga laikas :time
Gražus daiktas, jau retai bepamatysi gatvėje, kad ir FWD.


Kadangi tekstas copy-paste, tai klaidų pasitaiko :) pataisyta :roll:
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 696
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė RobertasRR » 2019 Bal 24, 20:24

Audi Ur-Quattro :rx
o gal nuspėjama kiek tokių yra LT 1:1 ?
Vartotojo avataras
RobertasRR
 
Pranešimai: 1597
Užsiregistravo: 2012 Gru 18, 00:29
Miestas: Marijampolė
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė skoonkaz » 2019 Bal 25, 12:36

Super Ur-kė (t) ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų" :)
Vartotojo avataras
skoonkaz
 
Pranešimai: 190
Užsiregistravo: 2017 Rgp 06, 21:28
Miestas: Vilnius
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: AUDI

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gytis » 2019 Bal 25, 18:32

skoonkaz rašė:Super Ur-kė (t) ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų" :)


Iš mentų? :lol: Kiek vienas laikas kainuoja?
Vartotojo avataras
Gytis
 
Pranešimai: 2460
Užsiregistravo: 2012 Vas 04, 16:29
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė skoonkaz » 2019 Bal 25, 23:04

Gytis rašė:
skoonkaz rašė:Super Ur-kė (t) ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų" :)


Iš mentų? :lol: Kiek vienas laikas kainuoja?


Tokių (t) "laikų" bet Estijoj ir mentai stabdė :) blaivuma tikrino
Vartotojo avataras
skoonkaz
 
Pranešimai: 190
Užsiregistravo: 2017 Rgp 06, 21:28
Miestas: Vilnius
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: AUDI

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Kasparas » 2019 Bal 26, 12:25

Visai nieko audelės :) turiu ir aš vieną kolekcijoj ir vienos dar laukiu :)
Kasparas
 
Pranešimai: 70
Užsiregistravo: 2019 Bal 17, 11:13
Miestas: Vilnius
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: Tai, kas patinka.

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė laurisliux » 2019 Bal 29, 13:52

Wowow, modelis (t) carpeting'o privaryta sočiai :)
laurisliux
 
Pranešimai: 162
Užsiregistravo: 2017 Bal 08, 17:40

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gytis » 2019 Bal 29, 15:57

Audelė tai gera, bet modelių pasaulyje sudėtingiau, turbūt, gauti paprastą, nepūstais sparnais variantą.
Vartotojo avataras
Gytis
 
Pranešimai: 2460
Užsiregistravo: 2012 Vas 04, 16:29
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gerb.Zigmas » 2019 Bal 29, 21:56

Gytis rašė:Audelė tai gera, bet modelių pasaulyje sudėtingiau, turbūt, gauti paprastą, nepūstais sparnais variantą.


Otto yra išleidęs nepūstasparnę. Sunkiau turbūt 1:43 mąstelyje
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 696
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gerb.Zigmas » 2019 Geg 10, 19:25

Pirmosios kartos „Audi 80“ pasirodė 1972. Tai buvo revoliucinis kompanijos modelis su daug naujų sprendimų, kurie greitai pritaikyti ir kitiems modeliams. Šis naujas vidutinės klasės automobilis, papildė modelių gamą po „Audi 100“. Taip pat tai buvo tiesioginis Opel Ascona ir Ford Taunus konkurentas.
“Audi 80“ B1 tai harmoningo ir funkcionalaus dizaino automobilis gamintas dviejų bei keturių durų kėbulais.
Šį kartą - apie dviejų durų legendinės “bulkos” močiutę.
Pirmieji modeliai turėjo 1,3 ir 1,5 litro darbinio tūrio inline4 SOHC variklius kurių galia svyravo nuo 54 iki 84 arklio galių. Tačiau jau 1973m buvo išleista GT versija kuri turėjo 1,5 litro darbinio tūrio motorą jau su 100ag.
Tais pačiais metais ši Audi laimėjo “Europos metų automobilio” titulą, aplenkdama tokius konkurentus kaip Renault 5 ir Alfa Romeo Alfetta.
1975m išleista galingiausia šio modelio versija - GTE kuri turėjo 1,6 variklį su 110ag, juodos matinės spalvos variklio gaubtą, gražesnius ratlankius bei dar kelias nereikšmingas smulkmenas.

Power - 110 hp/6100 rpm.
Torque - 137 Nm/5000 rpm.
Engine displacement - 1588 cm3
Fuel consumption - combined 8.9 l/100
Acceleration 0 - 100 km/h 9.2 sec
Maximum speed 181 km/h
Kerb Weight - 855 kg.

Audi 80 GTE
KK-scale

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Gerb.Zigmas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 696
Užsiregistravo: 2013 Bal 25, 20:51
Mastelis: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Standartinė Gedas » 2019 Geg 10, 21:16

Juodas kapotas :rx O kokio velnio pasportintų mašinų kapotai buvo dažomi juodai, kas žino? :?
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
 
Pranešimai: 1882
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Kitas

Grįžti į 1:18 mastelio kolekcijos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


cron