Gerb.Zigmas Audi 1:18

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.
User avatar
Azzunix
Posts: 1503
Joined: 2014 Jan 24, 12:08
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
Location: Kaunas

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Azzunix »

Spėju - kad nebūtų atspindžių nuo kapoto, nes dažydavo juodai matiniais dažais.
Net ir priekines paneles užtat flokuot pradėjo, kad nebūtų atspindžių.
sharrasitto
Posts: 351
Joined: 2015 Sep 13, 16:48
Masteli: 1/18
Kolekcionuoju: Iconic Racing Cars
Location: Kaunas

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by sharrasitto »

Azzunix wrote:Spėju - kad nebūtų atspindžių nuo kapoto, nes dažydavo juodai matiniais dažais.
Net ir priekines paneles užtat flokuot pradėjo, kad nebūtų atspindžių.
Taip, viskas del atspindziu. Viskas atejo is 60-70s amerikieciu, kurie turejo didziuli nenuozulnu kapota, o jie tam tikru kampu suformuodavo atspindzius vairuotojui. Didzioji dauguma siuolaikiniu automobiliu jau neturi tokiu fiziniu duomenu, todel, galbut atrodo keista, kaip kapoto atspindziai gali pasiekti vairuotojo akis :)
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

Automobilių sportas yra puiki žaidimų aikštelė inžinieriams ir marketingo specialistams, todėl nenuostabu, jog devintame dešimtmetyje „Audi“ specialistai pradėjo darbuotis prie „SCCA Trans-Am“ čempionatui skirto bolido. Nors ši mintis skambėjo nuostabiai, tačiau „Audi“ turėjo vieną problemą – naujasis bolidas privalėjo būti sukurtas vos per kelis mėnesius. Per trumpą laiko tarpą „Audi“ inžinieriai turėjo sukurti naują bolidą, jį išbandyti ir ištobulinti. Misija neįmanoma? Tik ne Herwartui Kreineriui ir jam pavaldžiai inžinierių komandai.
Tuomet visi „SCCA Trans-Am“ serijos dalyviai naudojo vieną ir tą pačią formulę – tai buvo vamzdelinės konstrukcijos bolidai su galinių varančiųjų ratų pavara ir milžiniškais 8 cilindrų varikliais. Tuo tarpu vokiečiai nusprendė pasirinkti kitą kelią. Jie į savo dirbtuves atsivežė „Audi 200“ sedaną, jį išrinko ir pradėjo pjaustyti, platinti ir modifikuoti.
Vietoj 8 cilindrų, daugiau nei 650 arklio galių išvystančio galiūno „ Audi“ bolidas gavo pakankamai kukliai atrodantį 2.1 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį su turbina. Šis „mažytis“ variklis sugebėdavo išvystyti 510 arklio galių. Be to, priekyje tūnantis motoras buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara. Iki šiol ne vienas „SCCA Trans-Am“ serijos automobilis keturių varančiųjų ratų pavaros neturėjo.
Vairuoti naująjį bolidą „Audi“ pakvietė „Trans-Am“ čempionus : Bobą Tulliusą, daugkartinį „Le Mano“ nugalėtoją Hurley Haywoodą ir Hans-Joachimą Stucką ir pasaulio ralio čempionato legendą Walterį Rohrlį.
Pirmosios „Audi 200 Quattro Trans-Am“ lenktynės įvyko 1988 metų, balandžio 16 dieną. Į lenktynes „Audi“ atvyko pavelavusi, nes inžinieriai iki paskutinės minutės stengėsi pašalinti visus trūkumus ir norėjo įsitikinti, jog „200 Quattro Trans-Am“ lenktynių metų nepateiktų nemalonių siurprizų.
Nors „Audi“ bolidas turėjo mažesnį arklio galių kiekį po kapotu, tačiau keturių varančiųjų ratų pavara, puikus svorio paskirstymas ir puikiai veikiantys agregatai leido europietiškam bolidui būti greitesniam ne tik tiesiojoje, bet ir posūkiuose, kuriuose sunkiasvorė „Corvette“ ar „Camaro“ atrodė kaip tingūs meškinai.
Pirmose lenktynėse „Audi“ užėmė antrąją vietą, tačiau pirmosios pergalės nereikėjo laukti. Antrame „SCCA Trans-Am“ čempionato etape „Audi“ iškovojo pirmąją pergalę ir neužleido pirmosios pozicijos iki pat 1988 metų sezono pabaigos.
Varžybų organizatoriai norėdami pažaboti „Audi 200 Quattro Trans-Am“ privertė vokiečius sumontuoti papildomą antsvorį, kuris bolido svorį padidino nuo 1100 iki 1200 kilogramų. Vėliau „Audi“ komandos nariai privalėjo atlikti dar keletą pakeitimų, tačiau „200 Quattro Trans-Am“ automobiliui šios modifikacijos nepadarė jokios įtakos. Net ir su storiausiais tramdomaisiais marškiniais, Walteris Rohrlis sugebėjo paskutiniame sezono etape laimėti varžybas ir netgi užfiksuoti geriausią rato įveikimo laiką.
1988 metų sezone „Audi“ iškovojo net 8 pergales iš 13 galimų. „Audi“ automobiliai net 19 kartų finišavo TOP 5. Šie pasiekimai leido „Audi“ ekipai iškovoti konstruktorių taurę, o Hurley Haywoodas sugebėjo tapti 1988 metų „Trans-Am“ čempionu.
„SCCA Trans-Am“ norėdama pažaboti europietišką bolidą, 1988 metų pabaigoje pristatė naują reglamentą, kuriame buvo reikalaujama, jog dalyvių automobiliai būtų varomi tik galiniais ratais. Be to, varžybose dalyvaujančios mašinos privalėjo turėti amerikietišką variklį. Šių pakeitimų dėka „Audi 200 Quatrro Trans-Am“ buvo pašalintas iš „SCCA Trans-Am“ čempionato.

Audi 200 Quattro Trans Am
Minichamps

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Henris »

Pikta silkė :vrs
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gedas »

Geras modelis, gera istorija.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
skoonkaz
Posts: 242
Joined: 2017 Aug 06, 21:28
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: AUDI
Location: Vilnius

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by skoonkaz »

Dairausi ir aš šio modelio, tik kai eBay pamatau kainą greit noras dingsta :)
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

Pavyko nebrangiai nupirkti gal prieš 3 metus iš žmogaus. Be dėžutės :(
User avatar
Paulius43
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 1849
Joined: 2011 Apr 01, 23:44
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
Location: Valencia

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Paulius43 »

(t) Idomi istorija, geras modelis ir puikios foto!
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

Pirmosios kartos RS6 pirmą kartą pasirodė dar gūdžiais 2002 metais. Jau tada prekyboje pasirodęs universalas (o truputi vėliau ir sedanas) tapo vienu geriausiu to meto “sleeperiu”. Vien dėl to, jog RS6 iš išorės atrodė pakankamai paprastas ir civilizuotas, tačiau esant reikalui šis Über wagon galėjo duoti į kaulus ne vienam sportiškam automobiliui... Nuo paprasto A6 modelio šis vizualiai skyrėsi plačiomis ratų arkomis, slenksčiais, didesnėmis aušinimo angomis priekiniame bamperyje, bei turėjo imitacines “groteles” galiniame bamperyje.
Automobilis turėjo 4,2 litro, 8 cilindrų benzininį agregatą aprūpintą papildomu Bi-Turbo “įpūtimu”, kuris išvystydavo 450 arklio galių (331kw). Dėka inžinierių išmanumo ir kintamos vožtuvų sistemos, šis variklis didžiausią sukimo momentą rodydavo 1,950 – 5,600 sūkių diapazone. O tai reiškė, jog galia yra pačiuose reikalingiausiuose sūkiuose. Tokios charakteristikos leido beveik 2 tonas sveriančiam automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 4,6sec.
Iki šių dienų šis modelis yra mėgiamas benzingalvių, o metams bėgant jo vertė kyla.

Audi RS6 Avant
Otto

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gedas »

Fainą fotografavimo vietą radai (t) Nesu universalų mėgėjas, bet šituos gerbiu 8-)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Azzunix
Posts: 1503
Joined: 2014 Jan 24, 12:08
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
Location: Kaunas

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Azzunix »

:o gražuma..
ypatingas
Posts: 288
Joined: 2015 Jul 23, 12:58

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by ypatingas »

WOW :vrs
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

“Pikes Peak“ lenktynės, vykstančios ant Paiko kalno (Koloradas, JAV), prasidėjo dar 1916 m. ir bėgant laikui tapo reikšmingu automobilių sporto renginiu, kurio lenktynes sekė gerbėjai iš viso pasaulio. Ilgą laiką didžioji lenktynių trasos dalis buvo padengta žvyru, taigi devintajame dešimtmetyje tai buvo puiki vieta pademonstruoti akivaizdžius „quattro“ visų varančiųjų ratų pranašumus Šiaurės Amerikos rinkoje.
“Audi“ „Pikes Peak“ lenktynėse triumfavo trejus metus iš eilės. 1985 m. pirmą kartą pasisekė M. Mouton, kuri, būdama vienintelė moteris varžybose, su savo „Audi Sport Quattro S1“ 12 sekundžių pagerino ankstesnį trasos rekordą. Dar po metų geriausią rezultatą pademonstravo Boby Unseris, o 1987 m. „lenktynes į debesis“ laimėjo ralio legenda Walteris Röhrlas su savo „Audi Sport Quattro S1“. Po šios pergalės W. Röhrlas tapo pirmuoju lenktynininku, kuris į kalno viršūnę pakilo per mažiau nei 11 minučių.

5cyl inline 2,2 turbo
600hp (447kw)
1090kg
0-100km/h ~3sec

Audi Quattro S1 Pikes Peak
Otto

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gedas »

3 sekundės. Ant žvyro per kokias 3,3? :D
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Post Reply