Gerb.Zigmas Audi 1:18

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

1969 m. tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje debiutavo „Audi 100 Coupe S“. Jame buvo naudojama keturių laipsnių pavarų dėžė ir ventiliuojami priekiniai stabdžių diskai. Automobilis galėjo įsibėgėti iki 185 km/h.
Nuo „Audi 100“ sedano, kupė skyrėsi platesnėmis padangomis, reguliuojamo aukščio vairu, tachometru, elektroniniu laikrodžiu ir pagerinta, prabangesne salono apdaila. 1973 m. pirkėjams buvo pasiūlytas ir vairo stiprintuvas. Pirmasis automobilis turėjo 1,9 litro benzininį variklį su dviem karbiuratoriais. 115 AG galios motoras šimtui „suvalgydavo“ visus 17 litrų degalų. Po metų nuo premjeros tas pats variklis buvo siūlomas su vienu karbiuratoriumi – jis tik 3 AG silpnesnis, bet gerokai ekonomiškesnis.
Automobilis buvo gaminamas iki 1976 metų. Iš viso 31 tūkst. „Audi 100 Coupe S“ nuriedėjo nuo konvejerio Ingolštate. Gamybą teko nutraukti dėl vangaus pirkimo. Dėl ne itin gerų pardavimų teko kelis kartus pabranginti šį automobilį, todėl paskutiniais gamybos metais jo kaina, lyginant su pirmaisiais, buvo visais 30 proc. didesnė.

Audi 100 Coupe S
BoS Models

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gedas »

Įdomi istorija ir gražios nuotraukos (t)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
laurisliux
Posts: 177
Joined: 2017 Apr 08, 17:40

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by laurisliux »

Gražu. Labai patiko modelio spalva :)
User avatar
Azzunix
Posts: 1503
Joined: 2014 Jan 24, 12:08
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
Location: Kaunas

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Azzunix »

Ir Zigmas puikus fotografas patapo (t)
Šviesa gražiai perteikia spalvą ir formas (t)
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

Dėkui už pagyras. Ant greitųjų papyškinau su telefonu :)
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by RobertasRR »

Audi 100 Coupe S <3
ypatingas
Posts: 288
Joined: 2015 Jul 23, 12:58

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by ypatingas »

Super !
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

„Quattro“ sistema gimė prieš beveik keturis dešimtmečius, kai buvo pristatyta 1980 metų Kovo 3–iąją, Ženevos automobilių parodoje. Tąsyk, „Volkswagen Audi Group“ (VAG) į serijinę gamybą paleido legendinę kupė „Audi Quattro“ („Ur-Quattro“). Kodėl „Ur”? Vokiečiai sako „UR“, norėdami pabrėžti, jog tai tikras, originalus daiktas, kas išties puikiai tinka apibūdinant šį klasika tapusį „Audi“ modelį. Juk tai ne kokia kasdieniška ir neįdomi „Audi“ 80, 90, 100 ar A4 „Quattro“. Tai „Audi Ur-Quattro“ – pirmasis serijinis sportinio tipo automobilis su visų varančiųjų ratų pavara nuo pat 1966–ųjų.
Ur Audi nuo įprastos „Coupe“ atskirti galima iš vieno esminio dalyko. Ją išduos papūsti sparnai, tuo metu buvę itin būdingi sportinėms automobilių versijoms.
„Audi Quattro“ buvo gaminamos nuo 1980 iki 1991 metų. 1980–87m gamintojas siūlė 2,1 litro, penkių cilindrų turbininį variklį. 1987–89m variklio kubatūra buvo padidinta iki 2,2 litro, o paskutinės kartos „Audi Ur Quattro“ (1989–91) turėjo galingiausią, 220 AG išvystantį 2,2 litro, penkių cilindrų DOHC turbininį variklį. To užteko, kad sena „Urkė“ pakankamai dinamiškai galėtų bėgėtis iki tais laikais sunkiai apčiuopiamų 230km/h. „Quattro“ transmisijos dėka, gero „launch‘o“ metu, iš vietos iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 6,3 sek.
Nestovintis vietoje ir nuolat vis greičiau bėgantis laikas keitė „Audi“ – Ur. Evoliucijos procesas šiai legendinei „ralio dopų žudikei“, suteikė ne tik kitą širdį, bet ir koregavo automobilio interjerą: buvo perdaryta centrinė konsolė, bei pakeistos įvairios rankenėlės aplink ją. Nuo 1983 metų buvo pradėti montuoti elektroniniai prietaisų skydeliai, šviečiantys žalia arba oranžine spalva, paversdami vairuotojo darbo vietą „Ziliton“ kompiuterinių žaidimu kambariu.
Paleisdama „Ur-Quattro“ modelį, „Audi“ konkurentams automobilių sporte smarkiai „sumaišė kortas“, mat ralyje iki to laiko dominavo tik viena (dažniausiai – galine) ašimi varomi automobiliai. „Audi Quattro“ įgijo labai didelį pranašumą, todėl varžybų prizus tiesiog „išgraibstydavo“ vieną po kito. Tai stulbino ne tik žiūrovus ir konkurentus, bet ir ralio kritikus, kurie nesitikėjo tokio pasisekimo trasose dėl automobilyje naudojamų gana sunkių transmisijos agregatų.
Šiuo metu geros būklės Ur-quattro kainos prasideda maždaug nuo 30 tūkst eurų...

Audi Ur-Quattro
Auto Art

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by Gerb.Zigmas on 2019 Apr 24, 14:41, edited 1 time in total.
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gedas »

Quottro gimė jau prieš beveik 40 metų. Greitai bėga laikas :time
Gražus daiktas, jau retai bepamatysi gatvėje, kad ir FWD.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

Gedas wrote:Quottro gimė jau prieš beveik 40 metų. Greitai bėga laikas :time
Gražus daiktas, jau retai bepamatysi gatvėje, kad ir FWD.
Kadangi tekstas copy-paste, tai klaidų pasitaiko :) pataisyta :roll:
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by RobertasRR »

Audi Ur-Quattro :rx
o gal nuspėjama kiek tokių yra LT 1:1 ?
User avatar
skoonkaz
Posts: 242
Joined: 2017 Aug 06, 21:28
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: AUDI
Location: Vilnius

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by skoonkaz »

Super Ur-kė (t) ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų" :)
Gytis
konkurso nugalėtojas
konkurso nugalėtojas
Posts: 3071
Joined: 2012 Feb 04, 16:29
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda
Location: Kaunas

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gytis »

skoonkaz wrote:Super Ur-kė (t) ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų" :)
Iš mentų? :lol: Kiek vienas laikas kainuoja?
User avatar
skoonkaz
Posts: 242
Joined: 2017 Aug 06, 21:28
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: AUDI
Location: Vilnius

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by skoonkaz »

Gytis wrote:
skoonkaz wrote:Super Ur-kė (t) ir foto gražios. Prieš kelias savaites draugui iš Talino varėm Coupe quattro. Prisirinkom "laikų" :)
Iš mentų? :lol: Kiek vienas laikas kainuoja?
Tokių (t) "laikų" bet Estijoj ir mentai stabdė :) blaivuma tikrino
Kasparas
Posts: 92
Joined: 2019 Apr 17, 11:13
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Tai, kas patinka.
Location: Vilnius

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Kasparas »

Visai nieko audelės :) turiu ir aš vieną kolekcijoj ir vienos dar laukiu :)
laurisliux
Posts: 177
Joined: 2017 Apr 08, 17:40

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by laurisliux »

Wowow, modelis (t) carpeting'o privaryta sočiai :)
Gytis
konkurso nugalėtojas
konkurso nugalėtojas
Posts: 3071
Joined: 2012 Feb 04, 16:29
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda
Location: Kaunas

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gytis »

Audelė tai gera, bet modelių pasaulyje sudėtingiau, turbūt, gauti paprastą, nepūstais sparnais variantą.
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

Gytis wrote:Audelė tai gera, bet modelių pasaulyje sudėtingiau, turbūt, gauti paprastą, nepūstais sparnais variantą.
Otto yra išleidęs nepūstasparnę. Sunkiau turbūt 1:43 mąstelyje
User avatar
Gerb.Zigmas
Posts: 698
Joined: 2013 Apr 25, 20:51
Masteli: 1:18 ir 1:43
Kolekcionuoju: Audi

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gerb.Zigmas »

Pirmosios kartos „Audi 80“ pasirodė 1972. Tai buvo revoliucinis kompanijos modelis su daug naujų sprendimų, kurie greitai pritaikyti ir kitiems modeliams. Šis naujas vidutinės klasės automobilis, papildė modelių gamą po „Audi 100“. Taip pat tai buvo tiesioginis Opel Ascona ir Ford Taunus konkurentas.
“Audi 80“ B1 tai harmoningo ir funkcionalaus dizaino automobilis gamintas dviejų bei keturių durų kėbulais.
Šį kartą - apie dviejų durų legendinės “bulkos” močiutę.
Pirmieji modeliai turėjo 1,3 ir 1,5 litro darbinio tūrio inline4 SOHC variklius kurių galia svyravo nuo 54 iki 84 arklio galių. Tačiau jau 1973m buvo išleista GT versija kuri turėjo 1,5 litro darbinio tūrio motorą jau su 100ag.
Tais pačiais metais ši Audi laimėjo “Europos metų automobilio” titulą, aplenkdama tokius konkurentus kaip Renault 5 ir Alfa Romeo Alfetta.
1975m išleista galingiausia šio modelio versija - GTE kuri turėjo 1,6 variklį su 110ag, juodos matinės spalvos variklio gaubtą, gražesnius ratlankius bei dar kelias nereikšmingas smulkmenas.

Power - 110 hp/6100 rpm.
Torque - 137 Nm/5000 rpm.
Engine displacement - 1588 cm3
Fuel consumption - combined 8.9 l/100
Acceleration 0 - 100 km/h 9.2 sec
Maximum speed 181 km/h
Kerb Weight - 855 kg.

Audi 80 GTE
KK-scale

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2292
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Gerb.Zigmas Audi 1:18

Post by Gedas »

Juodas kapotas :rx O kokio velnio pasportintų mašinų kapotai buvo dažomi juodai, kas žino? :?
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Post Reply