Pagrindinis diskusijų puslapis Modelių kolekcijos Įvertink mano naują modelį

Į kolekciją pateko naujas modelis? Rašykite čia ir kolegos įvertins.
[R]
 

Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2012 Lap 02, 17:47

Lamborghini - Jota SVR - Kyosho

Lamborghini Miura yra sportinis automobilis gamintas Italijos automobilių "Lamborghini nuo 1966 iki 1972 metų. Laikoma kad šis automobilis įtvirtino galingų, dviviečių su varikliu viduryje sportinių automobilių erą. Nors su viduryje montuojamu varikliu automobiliai buvo sėkmingai naudoti tokių konkurentų kaip Ford GT40 ir Ferrari 250 LM Le Mane, Miura tapo pirmuoju tokios konstrukcijos automobiliu važinėjančiu gatvėmis.
Trys pagrindiniai Lamborghini inžinieriai, Gian Paolo Dallara, Paolo Stanzani ir Bob Wallace turėdami sportinio automobilio viziją, kuris galėtų dalyvauti varžybose, bet taipat būtų pasiekiamas ir paprastiems vairuotojams gatvėse kūrė projektą P400. Siekdami, kad Lamborghini projektas neatrodytų perdaug brangus, jie dirbo naktimis, ir kai pagaliau pateikė jam savo darbo rezultatus, jis pritarė jų projektui, ir uždegė jiems žalią šviesą testi darbus. Automobilis buvo plieninių vamzdžių konstrukcijos ir aliumininių kėbulo dalių. Į automobilius buvo montuojamas 3,9 L V12 variklis kuris taip pat buvo montuotas ir į 400GT modelį. Tik variklis buvo montuojamas skersai ir turėjo 350 AG. Vėlesnėse modifikacijose variklio galia buvo didinama. Kurti automobilio eksterjero dizainą buvo patikėta Bertone.
1966 metais jis pirmą kartą pasirodė Ženevos automobilių parodoje. Įdomiausia buvo tai, kad automobilis parodai buvo paruoštas likus vos keletui dienų iki parodos, jei galima laikyti tai paruošimu. Už automobilio dizainą buvo atsakingas garsusis Bertone. Tačiau ruošdami automobilio kėbulą, niekas perdaug nesivargino pasitikrinti ar kėbulas tiksliai tinka ant važiuoklės su varikliu. Deja suktis iš padėties teko ant važiuoklės uždedant netikrą variklio imitaciją – balastą, o variklio skyrių kruospščiai slėpti nuo žurnalistų. Nežiūrint į šias smulkmenas automobilio debiuto metu, 1976 m. šių modelių buvo parduota 111, o iš viso jų buvo pagaminta 761 vienetas. Didžiulį automobilio popoliarumą taip pat įtakojo pasirodymas filme The Italian Job (originaliojoje versijoje).
1970 metais, Lamborghini vairuotojas - bandytojas Bob Wallace dėl tam tikrų FIA taisyklių papildymų, gavo patobulintą Lamborghini Miura modelį, kuris buvo pavadintas Jota. Buvo sukurtas tik vienas modelis pavadintas Miura Jota, ir vėliau parduotas.
Tačiau klijentai išgirdę apie Jota, pareikalavo jiems pagaminto modelio. Gamintojas negalėjo sau leisti pradėti serijinės modelio gamybos, todėl pasiūlė patobulinta SV modelį kuris buvo žymimas SV/J – SV/R. Vėliau buvo pagaminta dar keletas skirtingų modifikacijų.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2017 Bal 04, 23:09. Iš viso redaguota 10 kartus.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2012 Lap 05, 22:10

Lamborghini 350 GT - Minichamps

Pirmasis sportinis serijinis „Lamborghini“ automobilis tapo 1964 m. „Lamborghini 350GT“, turintis 3,464 kubinių cm variklį ir išvystantis maksimalų 254 km/val greitį. Automobilis 100 kilometrų greitį pasiekdavo per 6.8 s. Lamborghini 350 GT turėjo diskinius stabdžius priekyje ir gale. Taip pat penkių pavarų mechaninę greičių dėžę, keturių ratų nepriklausomą pakabą, dauguma turėjo ir aliuminio kėbulą. Debiutavęs Ženevos automobilių parodoje, ir sulaukęs didžiulio susidomėjimo, jis buvo sėkmingai gaminamas iki pat 1968 m.Lamborghini pagamino 135 vnt. 350 GT, vėliau pakeisdami didesnio darbinio tūrio modeliu 400 GT. Automobilis kainavo 15,600 amerikos dolerių.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2012 Lap 06, 22:33

Lamborghini Urraco - Minichamps

Lamborghini Urraco buvo, pagamintas 1970 metais Italijos automobilių gamintojo Lamborghini. Tais pačiais metais jis buvo pristatytas ir Turino automobilių parodoje, bet pirkėjams nebuvo prieinamas iki 1973 metų.
Automobilis buvo 2 +2 kėbulo tipo kupė suprojektuotas Marcello Gandini, kuris tuo metu dar dirbo Carrozzeria Bertone. Šis modelis kaip ir Miura buvo pigesnis nei kiti super automobiliai, ir sudarė konkurenciją panašiame segmente esantiems Ferrari Dino ir Maserati Merak.
Viso buvo pagaminta 791 Urraco modelis, 21 iš jų buvo skirtas USA rinkai. Siekiant laikytis Amerikos automobilių taisyklių, USA skirti modeliai turėjo didesnius priekinius bamperius ir teršalų išmetimo kontrolės sistemą, ir mažiau arklio galių nei europiniai modeliai. P200, P250 ir P300 atitinkamai turėjo 2 L, 2.5 L ir 3 L V8 variklius.
Vėliau gaminti Lamborghini Silhouette ir Lamborghini Jalpa modeliai buvo gaminami ant Urraco bazės.

2005 balandžio 12 d. „Top Gear“ parengė reportažą apie Lamborghini Urraco ir pagrindinius jo, to meto konkurentus Ferrari Dino ir Maserati Merak. Kiekvienas laidos vedėjas gavo po 10 000 svarų, ir jiems buvo paliepta nusipirkti už šią sumą po super automobilį. James May atvyko su Lamborghini Urraco gana neįprastu būdu, ant techninės pagalbos automobilio priekabos. Pasiteisino jis keletu nedidelių problemėlių su elektra. Beje jiems duotoje užduotyje, atvykti į tam tikrą vietą, Urraco modeliui pritrūko mažiausiai. Kaip galima suprasti, nei vienas senolis neišlaikė išbandymo.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2012 Lap 12, 21:18

Mercedes Benz 300 SL "Gullwing" - Schuco

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2014 Lap 03, 10:36. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Gytis » 2012 Lap 15, 00:53

Šitas Lamborghini geras. (t) :lol:
Vartotojo avataras
Gytis
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1885
Užsiregistravo: 2012 Vas 04, 16:29
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Sau 08, 23:40

McLaren F1 - Minichamps

McLaren F1 yra sportinis automobilis, suprojektuotas ir pagamintas McLaren Automotive. Gamintas buvo nuo 1992 m. Debiutavo 1992 m. gegužė 28 d. “The Sporting Club” Monake. Projektuotas ir kurtas Gordon Murray,o Peter Stevens buvo atsakingas už išorės kūrimą. 1998 m. kovo 31 dieną McLaren F1 buvo pripažintas greičiausiu keliams pritaikytu automobiliu. Jis pasiekdavo 372 km / h greitį su įjungtu ribotuvu, o jį išjungus galėjo pasiekti 390,99 km / h. Gordon Murray kurtas automobilis pilnas itin brangių medžiagų bei inovatyvių sprendimų. Gaminat automobilį buvo naudojama daug anglies pluošto, titano, aukso, magnio lydiniu ir kevlaro. Tai buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis kuriame buvo naudojamas anglies pluošto monokoko technologija. Automobilyje vairuotojo sėdynė buvo įrengta pačiame centre, priekyje degalų bako, ir buvo pastūmėta į priekį daugiau nei įprasta. F1 modelyje buvo sumontuoti ventiliuojami, perforuoti aliumininiai stabdžių diskai. 332 mm priekyje ir 305 mm gale. Tuo metu gatvės automobiliams anglies pluošto stabdžiai dar nebuvo tinkamai ištobulinti, GTR modeliuose jau buvo montuojami ir keraminiai stabdžių diskai. Automobilio širdimi buvo pasirinkti 60 laipsnių V12 BMW varikliai. Buvo pagaminti 106 įvairių modifikacijų modeliai. Tik 71 buvo gatvėms pritaikyti modeliai.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2013 Spa 17, 23:12. Iš viso redaguota 2 kartus.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Henris » 2013 Sau 09, 15:10

Gerulis (t) Vis neprisiruošiu F1 isigyti, mąstau taip pat apie šią spalvą.

P.S. Visi McLaren'ai turėjo BMW V12 variklius. Apie kitus variklius buvo tik pamąstymai ir derybos su Honda, kurios niekom nesibaigė ir buvo susitarta su BMW.
Keliams buvo skirti 71 vnt.
F1 - 64 vnt.
LM - 5 vnt.
GT - 2 vnt.
Prototipai 7 vnt.
F1 - 5 vnt.
LM - 1 vnt.
GT - 1 vnt.
Lenktyniniai GTR - 28 vnt
Vartotojo avataras
Henris
 
Pranešimai: 2249
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 10:47
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: Viskas kas greitai juda

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Sau 09, 16:33

Tinka jam ta spalva, pasitaisiau skaičiuose,ne taip truputi supratau skaitydamas. Pastaruoju metu modeliai labai išbrange aukcionuose, o iš parduotuvės vienam pirkti brangoka dėl siuntimo. Jau seniai norėjau F1 bet vis nerasdavau proto ribose kainos. Labai tinka jis mano kolekcijoje tarp įvairių supercarų. :)
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Vas 06, 22:50

Bugatti Veyron EB 16.4 - Altaya

Bugatti Veyron EB 16.4 – super automobilis pagamintas „Volkswagen AG“ padalinio „Bugatti Automobiles SAS“. Tai yra greičiausias automobilis pasaulyje, galintis važinėti paprastomis gatvėmis. Kiekvienas Veyron parduodamas už 1 100 000 eurų (skirtingose šalyse kaina skiriasi), o gaminimo kaštai yra apie 6 mln. eurų kiekvienam automobiliui. Automobilis varomas 1001 AG (736,2kW) W16 variklio. Jis gali pasiekti maksimalų 408,47 km/h greitį, o Super Sport versija su 1200 AG (883 kW) varikliu – 431,072 km/h. Pradėtas gaminti 2005 m. rugsėjį. Jis surenkamas rankomis „Volkswagen“ gamykloje šalia buvusios „Bugatti“ būstinės Molshaime (Elzase, Prancūzija). Automobilis pavadintas prancūzų lenktynininko Pierre Veyron garbei, kuris laimėjo 24 valandų Le Mano lenktynes 1939 m., kuomet lenktyniavo už originalią „Bugatti“ įmonę.
Automobilio raida prasidėjo 1999 m. nuo EB 18,4 Veyron koncepcinio automobilio, pristatyto Tokijo automobilių parodoje. Jis buvo tokio paties dizaino ir išvaizdos kaip ir galutinis Veyron variantas. Vienas didelis skirtumas buvo tas, kad EB 18,4 naudojo W18 variklį, kuris turėjo tris eiles po šešis cilindrus. Veyrono vyriausiasis dizaineris buvo Hartumt Warkuss su išorės dizaineriu Jozef Kaban iš „Volkswagen“, pakeitęs Giorgetto Giugiaro iš „ItalDesign“, kuris užsiiminėjo trimis pradiniais „Bugatti“ konceptais.
„Volkswagen“ vadovas Ferdinand Piech, 2000 metais Ženevos automobilių parodoje, paskelbė Veyron gamybos pradžią. Buvo pažadėta, kad tai bus greičiausias, galingiausias ir pats brangiausias automobilis istorijoje. Vietoj W18, gaminamas modelis turėjo naudoti VR6/WR8 – tipo W16 variklį, pirmą kartą pristatytą 1999 m. Bentley Hunaudieres koncepciniame automobilyje. W16 turėjo turėti keturis turbokompresorius ir būti gaminamas remiantis 1001 arklio galia ir 407 km/h didžiausiu greičiu, ir buvo paskelbta 1 mln. eurų kaina.
Plėtojimas tęsėsi ir 2001 metais EB 16/4 Veyron buvo paskelbtas pažengusiu koncepciniu automobiliu. Metų pabaigoje „Bugatti“ paskelbė kad automobilio, oficialiai vadinamo Bugatti Veyron 16,4, gamyba prasidės 2003 metais. Deja, automobilis patyrė žymių bėdų kūrimo metu. Pasiekti reikalaujamą didžiausio greičio stabilumą buvo sunku – vienas prototipas buvo sunaikintas avarijoje, o kitas išslydo viešos demonstracijos metu Mazdos greitkelyje Laguna Seca‘oje. Veyron gamyba buvo atidėta dėl šių ir kitų problemų. Piëch tais metais pasitraukė iš „Volkswagen“ grupės vadovo posto ir į jo vietą atėjo Bernd Pischestrieder. Naujasis vadovas, tuoj pat, nusiuntė Veyron atgal prie braižybos lentos, dideliems persvarstymams. Neumann, „Bugatti“ prezidentas, buvo pakeistas Thomas’o Bscher’io 2003 m. gruodį ir Veyron pakeitimai buvo padaryti vadovaujant buvusiam „VW“ inžinieriui, „Bugatti“ inžinierių vadovui Wolfgang Schreiber.
Gamybai paruošta Veyron versija buvo pristatyta 2005 m. Tokijo automobilių prodoje.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2013 Vas 12, 09:45. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Vas 06, 22:53

Shelby Cobra 427 S/C - Kyosho

AC Cobros turejo didelę lenktynių karjerą. Shelby norėjo sukurti automobilį "Corvette-Žudiką". Taip atsirado net 227 kg uz Corvette lengvesnė Shelby Cobra. 1963 metais vasario 2 dieną lenktynininkas Dave MacDonald garsiūjų Corvečių, Porschų, Maseračių ir Jaguarų apsuptyje pirmąjį kartą su Cobra laimėjo pirmają vietą. Shelby vėliau pasiūlė įpatingą Dragonsnake variklio paketą su kuriuo Cobra laimėjo eilę NHRA tipo lenktynių automobilį vairuojant Bruce Larson ir Ed Hedrick.
Nors Cobros pasirodymai buvo įpatingai sėkmingi Ford gamyklai ir Shelby šis projektas buvo nuostolingas, todėl 1967 metais buvo nutrauktas automobilių importavimas iš jungtinės karalystės. Vėliau buvo išleista dar keletas automobilio modifikacijų keičiant kėbulą ir variklio paketus. Įmonė AC užsidarė 1984 ir teises i vardą pardavė škotijos bendrovei, vėliau teises į vardą įsigijo Brian A. Angliss.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2014 Sau 05, 21:54. Iš viso redaguota 3 kartus.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė RobertasRR » 2013 Vas 07, 19:12

Cobra (t)

Cobra atsimenu nuo "COBRA TV Series" su M. Dudikoff
Vartotojo avataras
RobertasRR
 
Pranešimai: 1393
Užsiregistravo: 2012 Gru 18, 00:29
Miestas: Marijampolė
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Vas 07, 22:29

Lamborghini Islero - Minichamps

Lamborghini Islero buvo sportinis automobilis gamintas Lamborghini tarp 1968 ir 1969. Šis modelis pakeitė iki tol gamintą 400 GT su V12 varikliu. Automobilis debiutavo 1968 metų Ženevos automobilių parodoje. Tradiciškai automobilis buvo pavadintas buliaus vardu, kurį koridoje nukovė Manuel Rodriguez "Manolete" 1947 m. rugpjūčio 28 dieną.
4 litrų V12 variklis išvystydavo 325 A.G. Jame buvo įmontuota 5 pavarų greičių dėžė, turėjo visiškai nepriklausomą pakabą, visus diskinius stabdžius. Maksimalus greitis buvo 248 km/h ir iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 6,4 s. Pirmos versijos modelio buvo pagaminta tik 125 vnt. Vėliau 1969 m. buvo išleista S versija. Variklio galia buvo pakelta iki 350 A.G. Maksimalus greitis padidėjo iki 259 km/h. Modelyje buvo nemažai nedidelių dizaino detalių patobulinimų, didesni stabdžių diskai, perreguliuota pakaba, pakeistas prietaisų skydelio interjeras. Šios versijos modelių buvo išleista 100 vnt. Ferruccio Lamborghini ir pats vairavo Islero kaip ir jo brolis. Islero buvo žinomas ir iš Roger Moore trilerio “The Man Who Haunted Himself” kuriame buvo nufilmuotas.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2013 Vas 12, 09:43. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Vas 07, 22:31

Lamborghini Espada - Minichamps

Lamborghini Espada buvo GT klasės keturvietis coupe automobilis gamintas Lamborghini tarp 1968 ir 1978 m. Šis modelis sulaukė nemažo pasisekimo ir dėl savo praktiškumo buvo populiarus tarp pirkėjų. Tai buvo pats sėkmingiausias Lamborhgini modelis tuo metu.
Automobilį suprojektavo Marcello Gandini iš Bertone. Espada ispanų kalba reiškia – kardas, skirtas nužudyti bulių koridoje. Pirmieji modeliai buvo gaminami su 4 litrų V12 varikliais išvystančiais 325 A.G. Espada pasiekdavo 245 km/h greitį. Turėjo visiškai nepriklausomą pakabą ir visus diskinius stabdžius. Vienuose modeliuose buvo mechaninė pavarų dėžė, bet buvo pasiūlyta ir viena pirmoji automatinė pavarų dėžė galinti susidoroti su didele V12 galia. Per visą dešimties metų gamybos periodą buvo išleista net trys Espada modelio serijos. Tai buvo S1 (1968-1970), S2 (1970-1972) ir S3 (1972-1978). Kiekiviena serija gaudavo patobulintą variklį, bei stipriai pakeistą interjerą, bet išorė keitėsi labai nežymiai. Nuo 1970 m. Buvo siūlomas vairo stiprintuvas. O nuo 1974 ir automatinė greičių dėžė.
Ant espada bazės buvo pagamintas ir vienetinis Faena modelis. Tai buvo keturvietis automobilis ir buvo ilgesnis 18 centimetrų nei Espada. 1978 metais jis buvo pristatytas Turino automobilių parodoje, ir šiuo metu priklauso vienam šveicarų kolekcionieriui.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2013 Vas 12, 09:44. Iš viso redaguota 2 kartus.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Vas 07, 22:33

Lamborghini Jarama - Minichamps

Lamborghini Jarama yra sportinis cuope kurį Lamborghini gamino tarp 1970 ir 1976 m. Jis buvo sukurtas Bertone dizainerio Marcello Gandini. Ferruccio Lamborghini nusprendė pavadinti automobilį Jarama dėl dviejų prežaščių. Viena tai trasos esančios netoli Madrido pavadinimas, o antra ta, kad taip buvo vadinamas ir regionas kuriame buvo auginami ir kovodavo koridos buliai.
1970 metai, dėl pasikeitusių saugumo ir CO emisijų normų Amerikoje, lamborghini turėjo perdaryti Islero modelį. Tai pastūmėjo sukurti naują modelį pavadintą Jarama. Modelis buvo gaminamas ant sutrumpintos Espada platformos. Kad atitiktų Amerikos standartus Jarama buvo 10,7 cm trumpesnė nei Espada. Nors Jarama buvo sunkesnė už Islero ji pasiekdavo tokį patį didžiausią greitį. Buvo gaminamos dvi versijos GT (1970–1973) turintis 350 A.G. ir GTS (1973–1976) dar žinoma kaip S versija turintis 365 A.G. Taip pat GTS modeliuose galėjo būti papildomai pasirenkami vairo stiprintuvas, nuimamos stogo plokštės, automatinė greičių dėžė. Viso buvo pagaminta 328 jarama modeliai.
Asmeniškai Ferruccio Lamborghini vairuota GTS versija čiuo metu eksponuojama Lamborghini muziejuje. Jarama nesunku supainioti su ISO Lele modeliu jų išorės dizaina mažai skiriasi, nes jų dizainą kūrė tas pats Marcello Gandini.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2013 Vas 12, 09:44. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Clementinas » 2013 Vas 07, 23:39

Labai superinis papildymas, ypac Espada (t)
www.spakovas.com
Vartotojo avataras
Clementinas
 
Pranešimai: 631
Užsiregistravo: 2011 Kov 02, 17:55
Miestas: Odense
Mastelis: 1:43 ir 1:18
Kolekcionuoju: Ferrari

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Paulius43 » 2013 Vas 08, 22:56

Neblogas papildymas!
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
Vartotojo avataras
Paulius43
 
Pranešimai: 1422
Užsiregistravo: 2011 Bal 01, 23:44
Miestas: Valencia
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Linas » 2013 Vas 08, 23:01

puikus papildymas, tuoj turbut visus Lamborghini surinksi? ;)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy.
It would be a waste of life to do nothing with one’s ability, for I feel that life is measured in achievement,
not in years alone.” Bruce McLaren 1937–1970
Vartotojo avataras
Linas
 
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2011 Kov 02, 23:05
Miestas: Kėdainiai
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 ir kita

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Gytis » 2013 Vas 08, 23:59

Man irgi Espada labai patiko :lol:
Vartotojo avataras
Gytis
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1885
Užsiregistravo: 2012 Vas 04, 16:29
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Vas 09, 21:44

Na dar keletas liko ir bus pagrindinių modelių kolekcija pilna. Modifikacijų ko gero nerinksiu. Tada bus kitas tikslas užsibrėžtas. Labai dėkingas Gyčiui kad Espada atsirado mano lentynoje. Toliau medžiosime dar trūkstamus.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2013 Rgp 22, 14:38

Lamborghini GT400 2+2 - Minichamps

Pirmasis GT400 iš esmės buvo vyresnysis GT350 brolis. Pirmieji modeliai turėjo padidinto tūrio 4 L V12 variklį kuris išvystydavo 320 AG. Automobilis buvo gaminamas iš aliuminio. Viso buvo pagaminta 23 GT400 modeliai.
Vėliau 1966 m Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas atnaujintas GT400 modelis kuris vadinosi GT400 2+2. Šis modelis buvo nežymiai pailgintas, nors ratų bazė išliko ta pati. Šis pakeitimas leido jam gale įmontuoti keletą papildomų sėdynių, kai ankstesnieji GT350 turėjo tik vietos bagažui pasidėti, arba vieną sedynę. Modelį kūrė Carrozzeria Touring. Automobilis taip pat turėjo Lamborghini kurtą, pavarų dėžę, kurioje kiekviena pavara turėjo po sinchronizatorių, kas labai pagerino jos darbą. Viso buvo pagaminta 224 vienetai GT400 2+2 automobilių.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Kitas

Grįžti į Įvertink mano naują modelį

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias