Pagrindinis diskusijų puslapis Modelių kolekcijos Įvertink mano naują modelį

Į kolekciją pateko naujas modelis? Rašykite čia ir kolegos įvertins.
[R]
 

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Bal 06, 22:06

Priglausčiau dar LP500 S Wolf versiją, LP500 S (geresnės kokybės nei turiu, nors nedega) ir LP400 vėlesnę versiją. Bet iš esmės, tai pagrindinės modifikacijos yra 8-) Yra dar daug svarbesnių prioritetų sąraše :shock:
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė RobertasRR » 2016 Bal 06, 22:47

o kokia čia versija?
iš filmo "Cannonball Run"

Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
RobertasRR
 
Pranešimai: 1389
Užsiregistravo: 2012 Gru 18, 00:29
Miestas: Marijampolė
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Bal 06, 23:10

Čia LP400 S pagal viską turėtų būti, tik su priekiniu spoileriu. Buvo dar su amerikiniu priekiniu bamperiu tokiu atsikišusiu. Ten USA buvo toks saugumo reikalavimų reglamentavimas. Bet ne kartą yra pažymėta, kad tie spoileriai buvo labiau dėl vaizdo, nei dėl naudos.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Gedas » 2016 Bal 06, 23:15

Dar reikėtų paminėti, kad čia LP400 S vidurinysis Series 2 leidimas (iš viso buvo 3 serijos): http://www.carbuildindex.com/6673/6673/
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1245
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Andriaus naujienos

Standartinė sharrasitto » 2016 Bal 07, 09:43

Nu cia idomybes! :o
sharrasitto
 
Pranešimai: 275
Užsiregistravo: 2015 Rgs 13, 16:48
Miestas: Vilnius
Mastelis: 1/43
Kolekcionuoju: Brabus / AMG / DTM

Re: Andriaus naujienos

Standartinė RobertasRR » 2016 Bal 07, 22:25

pagal wiki

LP500 prototype - 1

LP400 - 157

LP400 S - 327

LP500 S - 321

LP500 Turbo S prototype -

5000 QV - 676

25 Anniversary - 650

Evoluzione prototype - 1





o kaip dar skirstosi? modeliai? senesnis naujasnis ? bet gal kodai koki yra?
Vartotojo avataras
RobertasRR
 
Pranešimai: 1389
Užsiregistravo: 2012 Gru 18, 00:29
Miestas: Marijampolė
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Gedas » 2016 Bal 08, 06:35

Čia dar vienetinių yra: http://www.lambocars.com/countach/
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1245
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Bal 08, 09:56

Gedas rašė:Čia dar vienetinių yra: http://www.lambocars.com/countach/


Ač šiuo puslapiu naudojuosi aprašydamas savo modelius. Taip pat čia nemažai fotografijų, galima pasitikslinti ar vienas ar kitas modelis pagamintas pakankamai tiksliai, ar nėra kas supainiota. Tai pat čia net yra savininkų atliktų konversijų su aprašymais, o tai dažnai būna įdomus keistenybių aruodas :)
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Azzunix » 2016 Bal 08, 21:54

Kolega papildė kolekciją labai rimtai (t) 8-)
Vartotojo avataras
Azzunix
 
Pranešimai: 1173
Užsiregistravo: 2014 Sau 24, 12:08
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Peugeot Rally cars, F1

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Gytis » 2016 Bal 09, 11:58

Paveikslėlis
Devilbullet rašė:Čia LP400 S pagal viską turėtų būti, tik su priekiniu spoileriu. Buvo dar su amerikiniu priekiniu bamperiu tokiu atsikišusiu. Ten USA buvo toks saugumo reikalavimų reglamentavimas. Bet ne kartą yra pažymėta, kad tie spoileriai buvo labiau dėl vaizdo, nei dėl naudos.

Va šitas modelis vienas iš labiausiai mano geidžiamų Lambų modelių!
Vartotojo avataras
Gytis
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1884
Užsiregistravo: 2012 Vas 04, 16:29
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Bal 09, 17:16

Mačiau Ebay IXO vaikšto apie 80 - 100 € tokios spalvos arba raudonas. Bet man tas priekinis sparnas kelia dvejopą jausmą. :?
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Geg 02, 00:12

Lamborghini Urraco P300 – IXO

1974 metais Lamborghini pristatė atnaujintą Urraco modelį P300. Šiame modelyje buvo įmontuotas padidinto tūrio V8 3 litrų variklis. Šis variklis išvystė 250 A.G. Automobilis pasiekdavo 260 km/h maksimąlų greitį, o iki 100 km/h įsibėgėdavo per 5,6 sekundes. Laikomasi nuomonės, kad tai buvo geriausias modelis iš Urraco gamos. Variklis nebuvo vienintelis pakeitimas. Buvo modifikuota ir važiuoklė, nežymiai pasikeitė ir keletas išorės dizaino detalių. Buvo perdarytas priekinio dandgčio dizainas, bei 6iek tiek pastumtos priekinės lempos. Variklio salone taip pat buvo juntami pasikeitimai, nes dabar salonas buvo dar geresnės surinkimo kokybės, ir surenkamas jis buvo pačioje Lamborghini gamykloje , ne “Bertone” įmonėje, kaip ankstesnieji modeliai. Taigi dabar modelis atrodė būtent toks, kokį jį isivaizdavo Ferruccio Lamborghini, dar prieš pristatant rinkai. Tai buvo puikus GT klasės automobilis su V8 varikliu, kuris surinkimo kokybe nenusileido V12 broliams. Tačiau didelė P300 problema buvo tai, kad jis taip ir nebuvo oficialiai pradėtas platinti USA rinkoje. O tai buvo didžiausia tokių automobilių rinka pasaulyje. USA rinkai buvo siūlomi Urraco P250 Typo III modeliai su reikalaujama emisijos reguliavimo sistema. Šis modelis su V8 2,5 litro varikliu teturėjo 180 A.G. Ir didelio susižavėjimo nekėlė. Todėl buvo pagaminti vos 190 vienetų P300 kurie buvo skirti kitoms rinkoms. P300 Gamyba tęsėsi 5 metus ir toks skaičius nebuvo laikomas nesėkme. Nes Urraco pagrindu pagamintas Silhouette atviru stogu nesulaukė didelio susidomėjimo ir tebuvo pagaminta 52 vienetai.
Tačiau keletas P300 modelių į USA vis tik pateko aplinkiniais keliais.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2016 Geg 19, 10:00. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Geg 02, 00:17

Lamborghini Concept S – Altaya

Ženevos automobilių parodoje 2005 metais Lamborghini pristatė Concept S, kuris įkūnijo naują Lamborghini dizaino studiją. Kaip ir anksčiau, Lamborghini istorijoje, pagaminti GTS 350 ir Miura Roadster, šis modelis įkūnijo gamintojo unikalumą ir norą būti išskirtiniais, kurti automobilius su charakteriu.
Šis modelis buvo kurtas vyriausiojo Lamborghini dizainerio Luc Donckerwolke. Buvo kalbama, kad jis įkvėpimo sėmėsi iš klasikinių lenktyninių automobilių skirtų vien vairuotojui. Tai buvo ekstremali automobilio atviru stogu interpretacija. Concept S buvo kuriamas Gallardo pagrindu. Jis neturėjo tradicinio priekinio stiklo ir keleivio bei vairuotojo vietos buvo atskirtos pertvara. Vietoje priekinio stiklo buvo sumontuoti atskiri, nedidelio aukščio stiklai abgaubiantys kiekvieną vietą atskirai, kurie oro srautą nukreipė virš keleivių galvos. Viduryje atsiradusia proskyna oro srautas buvo nukreipiamas tiesiai į variklio aušinimo angą viduryje variklio dangčio. Vairuotojas galėjo matyti kas vyksta gale, ne per įprastą galinio vaizdo veidrodėlį, o per viduje esantį ekrana, kuriame buvo matomas vaizdas transliuojamas tiesiai iš gale esančios, elektra reguliuojamos kameros. Concept S modelio aerodinamika buvo optimizuota pasitelkiant didesnius priekinius ir galinius spoilerius bei didelį galinį difusorių. Toks neįprastas dizainas automobiliui suteikė futuristinę išvaizdą.
Vėliau vairuojamas ir pilnai funkcionuojantis Concept S prototipas buvo pristatytas USA vykusiose “Monterey Concorso Italiano” bei “Pebble Beach Concours d'Elegance” parodose. Modelio dizainas buvo praktiškai nepakitęs, tik keletas smulkmenų buvo patobulinta. Viena iš tokių buvo homologacijos tikslais kiek pakeisti oro kreiptuvai, kurie atliko priekinio stiklo funkciją. Automobilyje buvo sumontuotas galingas V10 variklis, toks kaip ir Gallardo modeliuose.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2016 Geg 19, 10:00. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Gedas » 2016 Geg 02, 08:23

Keistuolis (t)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1245
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Geg 02, 22:02

Lamborghini Diablo - Minichamps

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2016 Lap 02, 12:48. Iš viso redaguota 2 kartus.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Geg 02, 22:09

Lamborghini Jalpa Spyder - WhiteBox

Lamborghini Jalpa modelio gamybos metu, įmonėje gimė idėja, kad pilnai bestogė versija, galėtų būti patrauklesnė pirkėjams nei targa tipo modelis. Taip atsirado Athon modelis, kuris apskritai neturėjo stogo. Jis sulaukė gerų publikos reakcijų įvairiose parodose, ir tai paskatino sukurti žemiškesnę versiją. 1987 metais buvo pradėtas kurti Jalpa Spyder modelis su pilnai nuleidžiamu stogu.
Galinė dalis buvo projektuojama panaši į Athon modelio, kėbulas buvo nudažytas sidabrine metaliko spalva, o salone vyravo šviesiai mėlyna oda. Automobilyje, kaip ir kituose Jalpa modeliuose, buvo sumontuotas V8 variklis. Tačiau automobilis neatrodė toks kerintis, kaip buvo tikėtasi. Žiūrint į Jalpa Spyder iš šono, buvo akivaizdžiai matoma, kad galinė dalis neproporcingai didelė žvelgiant į likusią automobilio dalį. Keleivio bei vairuotojo sodynės, bestogėje versijoje atrodė per daug pastumtos į priekį, nors targa modelyje tai nekrito į akis. Nors modeliui labiau tiktų kietas togas, deja tuo metu daugumos kabrioletų stogai buvo medžiaginiai. Tokį turėjo ir Jalpa Spyder. Stogas buvo pilnai funkcionuojantis. Deja Lamborghini nusprendė, kad projektas bus nutrauktas, nes modelis neatrodė pakankamai egzotiškas, koks turėtų būti tikras Lamborghini. Nors buvo nuomonių, kad tai būtų buvęs sėkmingas modelis, nes buvo vienintelis tuo metu, Lamborghini visiškai nuleidžiamu stogu. Tiesą sakant buvo du automobiliai. Vienas jau praktiškai parengtas gamybai, o kitas tik pradėtas gaminti (tebuvo važiuoklė ir kėbulas) ir skirtas esant reikalui pritaikyti reikalingus pakeitimus. Tačiau abu modeliai buvo pamiršti gamyklos sandėliuose.
Gal būt Lamborghini Jalpa Spyder nebūtų išlikęs iki šių dienų, jei jo nebūtų įsigijęs Tonino Lamborghini. Deja, automobilio būklė buvo labai prasta. Modelis neturėjo priekinio ir galinio bamperių, bei galinių žibintų, kėbulas buvo aplankstytas ir aprūdijęs. Prietaisų skydelio, su visais tachometrais, taip pat nebuvo. Todėl modelis buvo atkurtas tiek originaliai kiek buvo įmanoma. Dalies panelių ar interjero detalių nebuvo įmanoma niekur gauti, todėl buvo pritaikytos alternatyvos. Priekinis bamperis buvo pritaikytas net ne nuo Jalpa modelio, kaip ir galiniai žibintai, išmetimo sistema buvo pritaikyta nuo USA rinkai skirto Jalpa. Modelis buvo nudažytas ryškiai mėlyna spalva.
Dažnai teiraujamasi, ar nebūtų galima panaudoti seno Jalpa modelio originalias detales ir paversti šį modelį labiau panašesnį į originaliuosius Jalpa modelius, tik palikti jį su šiuo pilnai nuleidžiamu stogu. Vienaip ar kitaip, Jalpa Spyder yra ir liks Lamborghini istorijos dalis, kuri neturi būti pamiršta.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2016 Geg 19, 10:03. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Geg 02, 23:19

Lamborghini Zagato Raptor – Altaya

Ženevos automobilių parodoje 1996 metais visų žvilgsnius prikaustė išskirtinis Lamborghini Zagato Raptor. Nesunku suprasti jog prie šio vienetinio automobilio gamybos prisidėjo Zagato. Tiksliau tai buvo “Zagato Styling Center” kompanija kuri buvo Zagato partnerė, vadovaujama Alain Wicki. Išorės dizainą glaudžiai bendradarbiaudami kūrė Andrea Zagato, Alain Wicki ir Zagato vyriausiasis dizaineris Nori Harada. Alain Wicki vylėsi, kad šis modelis bus pagamintas ribota 50 vientų serija. Tai turėjo būti įgyvendinama po Ženevos automobilių parodos atgarsių apie naująjį Raptor.
Raptor labiausiai dėmesį pritraukė išskirtiniu sprendimu, kad norint pakliūti į alkantaros oda išklotą automobilio saloną reikėjo pakelti didžiulį, bendros konstrukcijos su langais bei stogu, dangtį. Be to buvo galimybė, dalį dvigubo išlinkimo (tokia forma jau buvo tapusi Zagato firminiu ženklu) stogo konstrukcijos nuimti ir automobilį naudoti kaip bestogį roadsterį. Taip pat buvo galimybė pašalinti keleivio sodynę, ir automobilį paversiti tik vairuotojui skirtu bolidu. Tačiau standartiškai tai turėjo būti dvivietis sportinis automobilis, turintis iš plieno vamzdžių pagamintą važiuoklę bei rėmą ir iš anglies pluošto pagamintą kėbulą. Raptor modelyje buvo naudojama Diablo VT keturių varančiųjų ratų sistema o ir taip galingas V12 variklis, naudotas Diablo, buvo pastiprintas kompresoriumi. Šis Z-Engineering sukurtas kompresorius, automobiliui padėjo išvystyti 620 AG (492 AG. be šio įrenginio). Ši galia Raptor leido pasiekti 330 km/h (o gal ir didesnį, nes tikslių duomenų nėra) greitį. Beja buvo ketinama šį kompresorių serijinėje gamyboje siūlyti kaip pasirenkamą opciją. Įdomu ir tai, kad Raptor, net ir su uždėta nuimamąja stogo dalimi, buvo 300 kg lengvesnis nei Diablo. Todėl galėjo aplenkti beveik visus, tuo metu sutinkamus konkurentus kelyje. Nors Raptor salonas buvo gana spartietiškas, jame kaip standartinė įranga buvo oro kondicionierius. Padidinus automobilio galią, reikėjo padirbėti ir su stabdžiais. Todėl Buvo atsisakyta Diablo modelyje naudotų Brembo stabdžių ir sumontuota “Alcon” gamintos stabdžių apkabos bei didesni stabdžių diskai. Buvo pakeisti ir ratai. Raptor pasipuošė 18 colių skersmens magnio lydinio ratais. ABS bei sukibimo kontrolės sistemų, kurios buvo naudotos Diablo, buvo atsisakyta. Todėl šis modelis tapo tikru iššūkiu, kuris buvo skirtas ne kiekvienam. Pats Alain Wicki, buvęs lenktynininkas, buvo įsitikinęs, kad stabdžių sistema be elektroninės ABS automobilį gali sulėtinti greičiau, nei naudojant elektroninę ABS sistemą. Žinoma tuo atveju, jei žinai kaip tai reikia daryti.
Kad ir kaip būtų gaila, Raptor taip ir netapo serijiniu modeliu. Todėl nebuvo paskelbta ir planuota kaina, be abejo ji būtų buvusi didesnė nei Diablo modelio.
Po Ženevos parodos, Raptor buvo nugabentas į Lamborghini ir testuojamas. Ten buvo pasiekti labai geri, ir Lamborghini vardą pateisinantys, važiavimų rezultatai. Tačiau keletas priežasčių lėmė, jog Lamborghini nenorėjo, kad Zagato Raptor būtų pradėtas gaminti. Viena iš jų buvo ta, kad Lamborghini nenorėjo, jog Zagato pradėtų gaminti konkurentą (ir tikrai stiprų), tų pačių Zagato jau kuriamam Canto, kuris buvo planuojamas Diablo įpėdinis. Taip pat Lamborghini nepanoro, kad Canto pirkėjams pasirodytų kaip pagražintas Raptor. Todėl nusprendė dar kartą atnaujinti savo Diablo, ir pasiūlė atnaujintą Diablo modelį, kuris turėjo tapti paskutiniu, iki debiutuojant Canto.
Vėliau, kai Zagato buvo atšaukti kaip Canto kūrėjai, ir įpėdinį Diablo kurti buvo pakviesti Bertone, Raptor galėjo būti pradėtas gaminti. Alain Wicki norėjo pats pradėti Raptor gamybą su Zagato pagalba, bet vėliau ir jis nusprendė, kad įspūdingasis Raptor, liks tik vienetiniu prototipu. Beja šis prototipas kurį laiką priklausė būtent Alain Wicki. Vėliau buvo parduotas aukcione. Paskutiniais duomenimis, šiuo metu jis prilauso privačiai kolekcijai USA.

Paveikslėlis

Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paskutinį kartą redagavo Devilbullet 2016 Geg 19, 10:04. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

Re: Andriaus naujienos

Standartinė RobertasRR » 2016 Geg 03, 21:48

pagaliau galiu pasakyt kad ir aš kažką turiu :D

Lamborghini Urraco P300 – IXO taip šio IXO kokybė (t) nepaminėjai limited edition
Lamborghini Diablo - Minichamps :rx

kaip visada aprašymai, ir Altaya toks modeliams padas duoda solidumo
Vartotojo avataras
RobertasRR
 
Pranešimai: 1389
Užsiregistravo: 2012 Gru 18, 00:29
Miestas: Marijampolė
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Gedas » 2016 Geg 03, 22:04

Vario spalvos Diablo Minichamps forume jau ketvirtas ar penktas :D Man jis labai patiko, kai turėjau. Kiti papildymai irgi šaunūs ir įdomūs. Praturtina kolekciją (t)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Vartotojo avataras
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
 
Pranešimai: 1245
Užsiregistravo: 2011 Kov 01, 17:24
Miestas: Klaipėda
Mastelis: 1:18
Kolekcionuoju: supersportskarus

Re: Andriaus naujienos

Standartinė Devilbullet » 2016 Geg 03, 23:08

RobertasRR rašė:pagaliau galiu pasakyt kad ir aš kažką turiu :D

Lamborghini Urraco P300 – IXO taip šio IXO kokybė (t) nepaminėjai limited edition
Lamborghini Diablo - Minichamps :rx

kaip visada aprašymai, ir Altaya toks modeliams padas duoda solidumo


Tiesą sakant, didžioji dalis nežurnalinių būna "limited edition",tai gal dėl to ir nepažymiu dažniausiai.
Visa šita Žurnalinė serija gana nebloga, ir dažymas ir detalės, ir vidaus nepamiršta realistiškiau (su spalvomis) pagaminti. ;)
Vartotojo avataras
Devilbullet
 
Pranešimai: 909
Užsiregistravo: 2011 Kov 11, 16:34
Miestas: Kaunas
Mastelis: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars

AnkstesnisKitas

Grįžti į Įvertink mano naują modelį

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias