Supersportkarai 1:18
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Man EB110 taip patinka, kad kazkada net nepadorios mintys kilo "pajamt" AA 1/18.. bet susilaikiau Super.
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Henris
- Posts: 2599
- Joined: 2011 Mar 01, 10:47
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: McLaren
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Nevaržykite savęs kolega, jamkit
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Tai kad neteisingas mastelis, o ir vietos neturiu.. netelpa 43-iukai kur ten 18-kinius det.. As ne Gytis, man namie neleidzia viso kambario vitrinom isklot..
Man EB110 kartu su F1 turbut labiausiai istrige i atminti kaip svajoniu automobiliai. Kaip tik ziurejau modeliu sarasa ir netycia pamaciau, kad savo pirma EB110 (Revellio "kompozita" ) pirkau dar 1999-aisais.
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Lamborghini Diablo SV-R 1996 GT Spirit
Diablo SV-R buvo pirmas oficialus gamyklinis lenktyninis Lamborghini automobilis. Daugiausia jais lenktyniauta specialioje Trophy serijoje. Buvo pagaminta 31-a SV-R versija. Baigę lenktynininkų karjerą SV-R buvo pritaikomi važinėti įprastais keliais. Dėl to konkrečiai šis egzempliorius gavo keleivio sėdynę.
GT-Spirit yra išleidę ir mėlyną šio SV-R versiją, tačiau ją kritikavo dėl neišbaigtumo ir neatitiko originalui. Šis juodas dervinukas yra tikslesnis. Nors tamsi spalva slepia detales (sunkiau matyti karboninis spoileris), tačiau geltoni ratai sukuria labai ryškų kontrastą. Ketvirtas Diablo mano kolekcijoje.
Diablo SV-R buvo pirmas oficialus gamyklinis lenktyninis Lamborghini automobilis. Daugiausia jais lenktyniauta specialioje Trophy serijoje. Buvo pagaminta 31-a SV-R versija. Baigę lenktynininkų karjerą SV-R buvo pritaikomi važinėti įprastais keliais. Dėl to konkrečiai šis egzempliorius gavo keleivio sėdynę.
GT-Spirit yra išleidę ir mėlyną šio SV-R versiją, tačiau ją kritikavo dėl neišbaigtumo ir neatitiko originalui. Šis juodas dervinukas yra tikslesnis. Nors tamsi spalva slepia detales (sunkiau matyti karboninis spoileris), tačiau geltoni ratai sukuria labai ryškų kontrastą. Ketvirtas Diablo mano kolekcijoje.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2042
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportskarai 1:18
gražus Lamborghini Diablo SV-R
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ačiū, Robertai
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Jagul rinkties, tai is tu 4 jamciau sidabrini...
Idomi istorija, nezinojau, kad tokius taike gatvem. Modelis geras, bet originalas man asmeniskai nelabai tikusios kombinacijos (juoda+geltona kad net akis skauda + raudonos sedynes). Bet skonio reikalas
Idomi istorija, nezinojau, kad tokius taike gatvem. Modelis geras, bet originalas man asmeniskai nelabai tikusios kombinacijos (juoda+geltona kad net akis skauda + raudonos sedynes). Bet skonio reikalas
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Saleen S7 Twin Turbo 2005 Top Marques
Amerikiečiai praeitame amžiuje vangiai gamino sportinius automobilius su varikliais viduryje, skirtus važiuoti gatvėmis ir keliais. Kai kas suskaičiavo, kad Saleen S7 buvo tik šeštas toks automobilis iš JAV. 2000 metais pasirodęs Saleen buvo pirmasis nuo nulio anksčiau Ford Mustang tiuningu garsėjusios kompanijos sukurtas automobilis. Kad pastiprintų kompanijos reputaciją su Saleen S7 dalyvauta Le Mans ir kitose panašaus lygio varžybose. Standartinei S7 versijai buvo parūpintas 550 AG 7 litrų atmosferinis variklis, o 2005-aisiais pristatyta Twin Turbo versija, kurios galingumas siekė net 750 AG, o teorinis automobilio maksimalus greitis buvo net 399 km/h. Car and Driver bandytojai S7 Twin Turbo prieš 16 metų pavadino vienu iš labiausiai jaudinančių automobilių pasaulyje ir vienu greičiausių, kokį jie kada nors buvo bandę. Saleen S7 šmėžavo ne viename amerikietiškame filme (Bruce Almighty, xXx, Redline, Iron Man, Alvin and the Chipmunks) ar muzikos klipuose (pvz., 50 Cent - Candy Shop). To laikmečio kompiuteriniuose žaidimuose taip pat buvo privalomas.
Derviniu Top Marques leidimu pakeičiau seniau turėtą diecastinį Hot Wheels, kuris nebuvo labai blogas, bet su TM leidimu konkuruoti tikrai negalėjo.
Amerikiečiai praeitame amžiuje vangiai gamino sportinius automobilius su varikliais viduryje, skirtus važiuoti gatvėmis ir keliais. Kai kas suskaičiavo, kad Saleen S7 buvo tik šeštas toks automobilis iš JAV. 2000 metais pasirodęs Saleen buvo pirmasis nuo nulio anksčiau Ford Mustang tiuningu garsėjusios kompanijos sukurtas automobilis. Kad pastiprintų kompanijos reputaciją su Saleen S7 dalyvauta Le Mans ir kitose panašaus lygio varžybose. Standartinei S7 versijai buvo parūpintas 550 AG 7 litrų atmosferinis variklis, o 2005-aisiais pristatyta Twin Turbo versija, kurios galingumas siekė net 750 AG, o teorinis automobilio maksimalus greitis buvo net 399 km/h. Car and Driver bandytojai S7 Twin Turbo prieš 16 metų pavadino vienu iš labiausiai jaudinančių automobilių pasaulyje ir vienu greičiausių, kokį jie kada nors buvo bandę. Saleen S7 šmėžavo ne viename amerikietiškame filme (Bruce Almighty, xXx, Redline, Iron Man, Alvin and the Chipmunks) ar muzikos klipuose (pvz., 50 Cent - Candy Shop). To laikmečio kompiuteriniuose žaidimuose taip pat buvo privalomas.
Derviniu Top Marques leidimu pakeičiau seniau turėtą diecastinį Hot Wheels, kuris nebuvo labai blogas, bet su TM leidimu konkuruoti tikrai negalėjo.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2042
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportkarai 1:18
Įkelsiu gerokai seniau daryta grupinę Porsche 935 variacijų foto
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- RobertasRR
- Posts: 2042
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportkarai 1:18
graži 4veriukė
-
- Posts: 177
- Joined: 2017 Apr 08, 17:40
Re: Supersportkarai 1:18
Graži evoliucija, ir finalinė forma - Jagerio turbūt ir fantastiškiausia iš visų
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportkarai 1:18
Pagani Zonda F 2005 Almost Real
Zonda versija F debiutavo 2005 metais Ženevos automobilių parodoje. Raidė F pavadinime reiškia Formulės Vienas vairuotojo Juano Manuelio Fangio pirmąją pavardės raidę. Tuo metu tai buvo pati ekstremaliausia Zonda versija, nors daugeliu komponentų vis dar dalijosi su pirmaisiais modeliais, įskaitant 7.3L AMG V12 variklį, tačiau specialiai šiai modifikacijai galia buvo padidinta iki 602 AG (443 kW) ir 760 Nm. Gamyba apribota iki 25 automobilių.
Galima drąsiai teigti, kad 2021-aisiais tarp 1:18 superautomobilių rinkėjų tai buvo didžiausią šurmulį sukėlęs modeliukas. Pirmiausia, Almost Real su šiuo leidimu įlindo į AUTOart teritoriją ir priešingai nei konkurentas, šį modelį pagamino klasikiniu metal diecast būdu. Dabartiniai visi AUTOart leidimai gaminami iš plastiko (composite diecast). Išėjus Almost Real Zonda F modeliui prasidėjo lyginimai su vienu geriausiu AUTOart darbu Zonda R (dar metal diecast). Pats tokio modelio nesu turėjęs rankose, bet bendra nuomonė yra tokia, kad jie – lygiaverčiai. Tai didžiulis įvertinimas Almost Real, kurie su šiuo modeliu pradėjo naujo kokybės lygmens modeliukų seriją AR+. Pliusų yra daug – labai gražus karbonas, veikianti pakaba, smulkmeniškai atkurtos detalės, įdėtas ir uždangalas kaip BBR Enzo leidime bei dailių atsuktuvėlių ir atidarytuvų rinkinys. Premium įspūdis gavus modelį tikrai sukuriamas.
Zonda versija F debiutavo 2005 metais Ženevos automobilių parodoje. Raidė F pavadinime reiškia Formulės Vienas vairuotojo Juano Manuelio Fangio pirmąją pavardės raidę. Tuo metu tai buvo pati ekstremaliausia Zonda versija, nors daugeliu komponentų vis dar dalijosi su pirmaisiais modeliais, įskaitant 7.3L AMG V12 variklį, tačiau specialiai šiai modifikacijai galia buvo padidinta iki 602 AG (443 kW) ir 760 Nm. Gamyba apribota iki 25 automobilių.
Galima drąsiai teigti, kad 2021-aisiais tarp 1:18 superautomobilių rinkėjų tai buvo didžiausią šurmulį sukėlęs modeliukas. Pirmiausia, Almost Real su šiuo leidimu įlindo į AUTOart teritoriją ir priešingai nei konkurentas, šį modelį pagamino klasikiniu metal diecast būdu. Dabartiniai visi AUTOart leidimai gaminami iš plastiko (composite diecast). Išėjus Almost Real Zonda F modeliui prasidėjo lyginimai su vienu geriausiu AUTOart darbu Zonda R (dar metal diecast). Pats tokio modelio nesu turėjęs rankose, bet bendra nuomonė yra tokia, kad jie – lygiaverčiai. Tai didžiulis įvertinimas Almost Real, kurie su šiuo modeliu pradėjo naujo kokybės lygmens modeliukų seriją AR+. Pliusų yra daug – labai gražus karbonas, veikianti pakaba, smulkmeniškai atkurtos detalės, įdėtas ir uždangalas kaip BBR Enzo leidime bei dailių atsuktuvėlių ir atidarytuvų rinkinys. Premium įspūdis gavus modelį tikrai sukuriamas.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3099
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: Supersportkarai 1:18
Na, turint omeny, kad OlmoustReal yra Minichampso, tiksliau Minimaxo kūrinys, tai tikėtina, kad kokybę jie išgauti moka. Detalumas fantastiškas! O vat būtent to aš visada ir pavydžių 1:18 mastelio kolekcionieriams.
- RobertasRR
- Posts: 2042
- Joined: 2012 Dec 18, 00:29
- Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
- Location: Marijampolė
- Contact:
Re: Supersportkarai 1:18
Zonda
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportkarai 1:18
Visų gamybinių ir korporacinių vingių nebesugaudau, bet tegul nesustoja su tokiais modeliais.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportkarai 1:18
Jaguar C-X75 2010 VAV
C-X75 yra elektrinis hibridas, kurį Jaguar kūrė ne vieni, o pasitelkę Formulės Vienas komandos Williams padalinį Advanced Engineering. Oficialus debiutas įvyko Paryžiuje 2010 metais. Kiekvieną ratą varo YASA elektriniai motorai, o akumuliatorius įkrauna dvi dyzelinės mikroturbinos (vietoj įprasto keturtakčio variklio). Bendra maksimali sistemos galia siekė 789 AG ir 580 kW. Kai buvo kalbama apie serijinę modelio gamybą, šias turbinas turėjo pakeisti įprastas benzininis variklis, tačiau iki 2013 metų buvo pagaminti tik penki serijinės specifikacijos automobiliai. C-X75 debiutavo didžiajame kine James Bond juostoje Spectre, kurio filmavimui buvo pateikti dar septyni automobiliai (arba bent jų muliažai). Tai kaip filme važiavo C-X75 „kalta“ lietuviška ralio mokykla, nes kaskadininkų komandoje buvo Vilniuje su mama lietuve augęs ir lietuvišką ralio mokyklą baigęs Martynas Ivanovas (patėvis buvo lenktynininkas). Vėliau emigravęs į Maskvą ir tėvo ruso kvietimu pradėjęs filmuotis automobilių gaudynių scenose, o vėliau tapęs etatitinio Džeimso Bondo automobilių „naikintojų“. CV sąraše yra darbas Greiti ir įsiutę, Neįmanoma misija ir daug kitų kultinių filmų su automobiliais.
Pats modeliukas nėra niekuo ypatingas įprastas dervinukas. Gražios ryškios oranžinės spalvos (filme, deja, C-X75 buvo kiek tamsesnio atspalvio). Įdomiau, ar ne - bet mano modelis yra su pakeltoje padėtyje esančiu galiniu spoileriu. Lyg yra kalbų, kad šį modelį išleis Almost Real. Ar jis pakankamai paklausus, kad kolekcininkai plačiai pravertų pinigines už brangų funkcinį diecastą? Laikas parodys.
C-X75 yra elektrinis hibridas, kurį Jaguar kūrė ne vieni, o pasitelkę Formulės Vienas komandos Williams padalinį Advanced Engineering. Oficialus debiutas įvyko Paryžiuje 2010 metais. Kiekvieną ratą varo YASA elektriniai motorai, o akumuliatorius įkrauna dvi dyzelinės mikroturbinos (vietoj įprasto keturtakčio variklio). Bendra maksimali sistemos galia siekė 789 AG ir 580 kW. Kai buvo kalbama apie serijinę modelio gamybą, šias turbinas turėjo pakeisti įprastas benzininis variklis, tačiau iki 2013 metų buvo pagaminti tik penki serijinės specifikacijos automobiliai. C-X75 debiutavo didžiajame kine James Bond juostoje Spectre, kurio filmavimui buvo pateikti dar septyni automobiliai (arba bent jų muliažai). Tai kaip filme važiavo C-X75 „kalta“ lietuviška ralio mokykla, nes kaskadininkų komandoje buvo Vilniuje su mama lietuve augęs ir lietuvišką ralio mokyklą baigęs Martynas Ivanovas (patėvis buvo lenktynininkas). Vėliau emigravęs į Maskvą ir tėvo ruso kvietimu pradėjęs filmuotis automobilių gaudynių scenose, o vėliau tapęs etatitinio Džeimso Bondo automobilių „naikintojų“. CV sąraše yra darbas Greiti ir įsiutę, Neįmanoma misija ir daug kitų kultinių filmų su automobiliais.
Pats modeliukas nėra niekuo ypatingas įprastas dervinukas. Gražios ryškios oranžinės spalvos (filme, deja, C-X75 buvo kiek tamsesnio atspalvio). Įdomiau, ar ne - bet mano modelis yra su pakeltoje padėtyje esančiu galiniu spoileriu. Lyg yra kalbų, kad šį modelį išleis Almost Real. Ar jis pakankamai paklausus, kad kolekcininkai plačiai pravertų pinigines už brangų funkcinį diecastą? Laikas parodys.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1848
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportkarai 1:18
Superines naujienos!
Zonda geras modelis, nezinojau, kad AR isleido diecasta.
Bet kas ir koks geras Zondos modelis, jei reiktu rinktis, imciau Jaguara Liuks, beveik kaip ir filmo versija.. maniskis aisku 1/43 ir konceptas, kiek zinau, filmo versijos nera mano mastely..
Zonda geras modelis, nezinojau, kad AR isleido diecasta.
Bet kas ir koks geras Zondos modelis, jei reiktu rinktis, imciau Jaguara Liuks, beveik kaip ir filmo versija.. maniskis aisku 1/43 ir konceptas, kiek zinau, filmo versijos nera mano mastely..
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija