Supersportkarai 1:18

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.
User avatar
RobertasRR
Posts: 1916
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportkarai 1:18

Post by RobertasRR »

švedukai :rx
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

Ferrari 288 GTO Evoluzione #00 1986 Looksmart

Ferrari 288 GTO Evoluzione buvo kuriamas net ne žiedinėms, o ralio B grupės lenktynėms. Vis dėlto projektas buvo sustabdytas, tačiau likę šeši prototipai įėjo į istoriją kaip tarpinis modelis tarp 288 GTO ir F40, o jau pastarasis dalyvavo daugelyje žiedinių lenktynių. 940 kg svėręs Evoluzione iki 100 km/h greitėjo per mažiau nei 3 sek., o maksimalus greitis siekė 363 km/h. Tai gerokai daugiau nei pasiekdavo vėliau pasirodę gatviniai F40, Porsche 959 ar Bugatti EB110.
Mano Looksmart leidimo modeliuko #00 prototipas yra viešai demonstruojamas Enzo Ferrari muziejuje Modenoje (nemaišyti su Ferrari muziejumi Fiorano). Deja, kai pats lankiausi šiuose muziejuose, vietoj jo buvo eksponuojamas kitas automobilis. Matyt, eksponatai muziejuose rotuojami su esančiais sandėliuose.
Tai antras Looksmart darbas mano kolekcijoje ir jis tikrai geresnis už turimą Lamborghini Zagato. Man kiek kliūna tik šiek tiek per maži ratlankiai, nors nematavau, ar tikrai neatitinka originalo. Prieš gerus trisdešimt metų Evoluzione buvo išleidę Jouef Evolution – metalinį, atsidarantį, bet jis labai paseno moraliai. Būtų nesąžininga net lyginti su Looksmart. Paturėjęs jį tam tikrą laiką, iškeičiau nesulaukęs Looksmart pamainos.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Su F40 LM
Image
Image
Image

Su F40 LM ir 288 GTO
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
RobertasRR
Posts: 1916
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportkarai 1:18

Post by RobertasRR »

Evoluzione
kosmosas :rx
ir visa trijulė (t)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

RobertasRR wrote: 2022 Sep 28, 19:58 Evoluzione
kosmosas :rx
ir visa trijulė (t)
Dėkui! Mano akimis, tai viena geriausių visų laikų Ferrari evoliucijų 8-)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Gedas »

McLaren F1 GTR Gulf Team Davidoff #39 24h Le Mans 1997 Minichamps

Reikia būti labai geru genealogu, kad susigaudytumei „McLaren F1 GTR“ virsmų istorijoje. Nes daugelis iš „McLaren F1“ tiek daug kartų keitė rūbą, kad labai lengva suklysti pasakojant jo istoriją. Į mano modeliukų kolekciją pateko šasi numeriu #25R. Automobilis buvo pagamintas „Gulf Team Davidoff“ komandai dalyvauti FIA GT organizuojamose lenktynėse 1997 metais. Deja, 1997 metų 24 valandų lenktynių nebaigė – startiniu numeriu #39 pažymėtas automobilis užsidegė. 1999 metais jis buvo parduotas japonams „Hitotsuyama Racing“ ir 1999 metų „Le Mans Fuji 1000 km“ lenktynių ten taip pat nebaigė. Nuo 2000 iki 2003 metų dalyvavo JGTC čempionate. Po metų pertraukos, 2005 metais, veteranas buvo mobilizuotas dar dviem startams JGTC čempionate Fuji.
Ilgauodegiai „McLaren F1 GTR“ radosi 1997-aisiais pasikeitus techniniam automobilių reglamentui. Ilgesnis kėbulas leido sukurti didesnę prispaudžiamąją jėgą. Išdidintos arkos talpino maksimaliai leidžiamus plačius ratus. Nors BMW variklio darbo tūris dėl ilgaamžiškumo buvo 0,1 litru sumažintas iki 6.0 litrų, tačiau dėl efektyvesnės oro padavimo sistemos, maksimali generuojama galia nepakito (apie 600 AG/441 kw). Standartinė pavarų dėžė buvo pakeista į 6 laipsnių sekvencinę.
Kol į rankas nepaėmiau klasikiniu metal diecast būdu pagaminto modeliuko, nemaniau, kad žydra spalva buvo nudažytas su metallic dažais. Hobis vėl moko autoistorijos. Nors pats modeliukas neprilygsta savo detalumu TSM ar „AUTOart“ darbams, tačiau kainos ir kokybės santykis pagal šiandienines kainas tikrai yra puikus. Man labai norėjosi surasti turimam trumpauodegiui 1995 metų Le Mano nugalėtojui draugiją ir šis #39 jam labai tinka. Be to, juos sieja bendras rėmėjas – įžymioji „Tokyo Ueno Clinic“.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Henris
Posts: 2535
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Supersportkarai 1:18

Post by Henris »

Nais. Turbūt vienas gražiausių liverių
User avatar
RobertasRR
Posts: 1916
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportkarai 1:18

Post by RobertasRR »

džiaugsiuosi kad neprasidedu su racing liveries'iais :D

papildymas (t)
Post Reply