Pagani Huayra - Welly
Po sėkmingo Zonda modelio, Pagani ilgai delsę, 2011 Ženevos automobilių parodoje, pristatė naująjį modelį Huayara. Jo pavaidinas buvo paimtas iš senovės Inkų kalbos, reiškiantis vėjų ir audrų dievą. Teisingai tariamas jis „vai-rah”. Automobilis kainavo 1 198 000 eurų.
Automobilyje sumontuotas specialiai šiam modeliui gamintas Mercedes-AMG twin turbo V12 variklis. Šis 6 litrų variklis išvysto 720 AG ir 1000 Nm sukimo momenta. Jo maksimalus greitis yra apie 372 km/h. 100km/h greitį jis pasiekia per 3,2 sekunės. Modelyje sumontuota septynių greičių sekvensinė greičių dėžė ir vieno disko sankaba. Nenaudoti dvigubos sankabos buvo nuspręsta siekiant nepadidinti automobilio svorio, nes šis mechanizmas būtų papildomai pridėjęs 70 kg svorio, kas praktiškai būtų panaikinę dvigubos sankabos privalumus siekiant geresnės dinamikos. Tokios strategijos rezultatas vos 96 kg sverianti transmisija. Huayra buvo sumontuoti įspūdingi Brembo stabdžiai, diskai pagaminti iš anglies keramikos, kiekvienas suportas tiek gale tiek priekyje turi po 4 cilindriukus. Išmetimo Sistema pagaminta iš titano, ir viso labo sveria tik 10 kg.
Skirtingai nei Zonda modelyje, Huayra modelyje naudojama aktyvi aerodinamika. Priekyje bei gale sumontuota po keletą pagal poreikį besireguliuojančių aerodinaminių plokščių. Jos veikia analizuojant visas automobilyje dirbančias sistemas (ABS, ECU, automobilio pasvirimo kampas, pagreitis, šoninis apkrovimas ir t.t.) ir siekia išgauti didžiausią prispaudimo jėgą, ir geriausią pasipriešinimo koeficientą.
Pagani Huayra žinomoje laidoje “Top Gear” žurnalisto Richard Hammond buvo įvertinta labai teigiamai. Bei tapo greičiausiai “Top Gear” trasą įveikusiu automobiliu pasiekęs 1:13,8 laiką. Taip pat paties pavadinimo žurnale buvo paskelbtas "The Hypercar of the Year 2012".