Page 14 of 21

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Jun 08, 22:42
by Gytis
Aš suklydau, ten turbut S4 arba RS4.

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Jun 09, 12:19
by Gerb.Zigmas
Super modelis. Realiai si masina buvo aplenkusi laika :) Seimyninis universalas turintis supercaro bruozu :)

p.s. Vakar tokia gyvai apziurinejau, gaila pavaziuot nedave :D

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Jun 09, 13:32
by zheniax
CitroFriend wrote:Ir kas tau, Gyti, nepatiko? :)

Ok,šis ypatingas :)
Visko patyrusi vargšė.Ir apdažyta,ir mėtyta - vėtyta.Kritus sykį gerai ant kieto paviršiaus.Ko pasekoje - nulaužtas veidrodukas,spoileris,ir sulaužyta pakaba.Viskas sunkiai,nervinantis ir tt. bet atstatyta.Moralas - jokių moterų šventykloj! :D
Tai pirmas mano 1/18 tikras kolekcinis modelis.Šeši metukai ne taip jau ir mažai :)
Va.Po GC8,ši drop eye Impreza man labiausiai patinka.Turi kažką tokio,kažką...
Pats modelis nerealiai gerai padarytas.Na,erzina girgždukas,toks jis.Bet aa visi tokie.
O daugiau - nudažytas nerealiai,saulėj blizga konkrečiai keramika :)
Stabdžiai,ratai,variklis,salonas - viskas kaip ir puikumėlis.
Turbūt galima duot dešimtuką :)

Jei kam įdomu - apie fotošopą ir pan.Tai nenaudoju.Minimaliai paryškinu.O šis shootas išvis tiesiai iš fotiko.


Bet tai kai varau,ką ;D

Autoart Subaru Impreza WRX Sti


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



Klausimas/prasymas....
Kas gamintojas,kokia kaina,kur gauti?jei gali smulkiau papasakok savo istorija...kaip gavai ir t.t. Aciu

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Jun 09, 13:47
by zheniax
CitroFriend wrote:Šiokis tokis veidroduko pabandymas :]

Autoart Citroën Xsara WRC

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



Labai grazus modelis...noreciau ir as tokio...:-)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Jun 09, 16:21
by CitroFriend
Kas gamintojas- paryškintai parašyta. Kur gauti - http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... _PrefLoc=2

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Sep 15, 20:19
by CitroFriend
Otto Citroën SM Proto Michelin

Michelin padangų bandymams sukūrė štai tokį mutantą. Panaudojo DS bazę. Šis varantas už originalų SM yra lengvesnis, platesnis bei žemesnis. Taipogi turi hidraulinę pakabą. Maserati V6 2.7 litro variklis buvo modifikuotas į 3.0. Trys Vėberio karbiuratoriai, ir dar n pričindalų leido galią pakelti šimtu arklių. Tad šis aparatas su tais varganais 270 ag galėjo pasiekti 270km/h, bei per 27 sekundes įveikti kilometrą. Sorry už tokį sausą vertimą... :D

Modelis puikus! :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Sep 16, 00:35
by Gytis
Baisus kaip tankas, bet tuo ir gražus. Lauki tokio 1:43. Paprastą SM turbūt turiu, tai šis labai tiktų. Nors reik pasidomėti, Prancūzai leido dvi žurnalines serijas į temą: Mishelin ir Citroen.

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Sep 16, 18:27
by Henris
Gerulis modelis :vrs

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Sep 16, 18:43
by Julius3
Įdomus modelis (t)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Sep 16, 18:57
by CitroFriend
:)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Oct 09, 18:09
by CitroFriend
Otto Citroën Bx 4TC

B grupei ruošto automobilio homologuota gatvinė versija. Buvo pagaminta du šimtai vienetų.
Į akis išsyk krenta ilgas snukis, kiek neproporcingas. Tai dėl variklio.
Jis iš Simkos - 2,1 litro su turbina. Stovintis išilgai, ne skersai, kaip standartiniame Bx'e. Du šimtai arklių. Svoris- 1300kg. SM'o penkių greičių dėžė.
Visi varomi ratai. 7,5 sekundės iki šimto.
Hidraulinė pakaba. Kažkur esu girdėjęs, jog stebulės nuo Cx'o. Vadinasi, dar velnias žino iš kiek jis skirtingų dalių galėjo būti surinktas :D

Apie modelį. Na, yra visokių niekučių smulkių, bet iš ėsmės, tai labai fainas :)


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Oct 09, 18:11
by @Vygis
super foto 8-)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Oct 10, 12:13
by Paulius43
@Vygis wrote:super foto 8-)
(t)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Oct 10, 12:41
by Gerb.Zigmas
Ir modelis ir foto super (t)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Oct 10, 19:41
by CitroFriend
Dėkui, dėkui :]

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Oct 10, 19:58
by Devilbullet
Kietas prancūzas, o skaičiai tai net šiam laikui neblogai skamba, manau mielai su tokiu žvėreliu padraugautų ne vienas. Nuotraukos tai kaip jau įprasta iš pačio (t)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Oct 13, 17:05
by Julius3
Super modelis!
Ir miškelis gražus :)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Nov 19, 21:46
by CitroFriend
Apie modelį. Na, Solido yra prasta firmelė, kiek esu susidūręs. Burago, jaučiu smagesni. Tačiau, šis tikrai nustebino. Labai malonus, ir kokybiškas. Gaila, jog durys ne visos atsidaro. Detalių yra, nudažytas gražiai, savo kainą, manau, atitinka :)

Gamintas 1947-1981. Naudojo TA, veliau DS variklius ir dėžes.
Unikalus dizainas ne iš piršto laužtas. Įkvėpimo buvo semtasi aviacijoj. Kaip matome, plokštumos nelygios tarsi tarkos, ar kaip jas pavadint, suteikia kėbului standumo, tuo tarpu nepridedant svorio.
Aš asmeniškai nemėgstu busikų. Jie nekomfortiški, ir jų salonų medžiagos šlykšcios. Tačiau šis labai labai charizmatiškas, senas ir įdomus. Jei kada gyvenime išeis įgyvendint svajonę - jos pagrindas būtent ir bus ne hipių volksvagenas, o šis - Type H

Solido Citroën Type H

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Nov 19, 22:27
by Henris
Nuotraukos tokios fainos, kad tas busikas pabaisiukas toks fainas :)

Re: Kosto garažiūkėlis

Posted: 2013 Nov 20, 00:22
by Gytis
Nežinau kas geresnis ar nuotraukos, ar busiukas, bet krūvoje pretenduoja į visų bet kada forume įdėtų nuotraukų trejetuką. Tai faktas! (t)