Page 1 of 6

Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 12, 19:26
by Viktoras
Sveiki, kolegos. Ką gi, pradėsiu ir aš po truputį rodyt savo džiaugsmą, stengsiuos dėt bent po 1-2 modeliukus per dieną, žiūrėsim kaip ką spėsiu :)

Pirmas modelis, kurį norėčiau Jums parodyti yra 1948 metų Ford F-1 (Minichamps). Puikus darbinis arkliukas, galėjo vežti iki pusės tonos sveriantį krovinį, turėjo V8 100 a/g variklį bei 3 bėgių mechaninę greičių dėžę. Buvo ypač mėgiamas fermerių, smulkių verslininkų, įvairių prekiautojų bei ūkininkų. Taip sakant, JAV alternatyva mūsų, t.y. europiečių, "kablukams".

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 12, 19:36
by Viktoras
Antras modelis kurį Jums parodysiu yra ГАЗ-АА, nors man tai yra Ford-AA (Наш Автопром). Kaip rašoma literatūroje, "GAZ-AA yra licencijuota Ford-AA kopija". Ir iš tikrųjų, Fordas išdavė licenciją tuometinei didžiausiai Sovietų Sąjungos automobilių gamyklai GAZ gaminti savo produkciją (t.y. būtent Ford-AA modelį) su GAZ emblema. Automobilis turėjo 3,3 l. darbinio tūrio 40 a/g variklį bei galėjo vežti iki pusantros tonos sveriantį krovinį (iš čia ir liaudyje paplitęs pavadinimas - "polutorka").

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 12, 19:40
by Clementinas
Smagu matyti tavo kolekcija, puikus pirmieji modeliai (t)

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 12, 20:03
by CitroFriend
Smagu,kad prisijungei :)

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 12, 20:33
by Viktoras
Ačiū, kolegos.

Kadangi kažkaip pradėjau nuo sunkesnės technikos, tai ir šį kart pristatau Jums pick-up'ą Volkswagen Amarok (Minichamps). Šis automobilis plačiajai publikai oficialiai buvo pristatytas 2009 m. gruodžio 7 d. Argentinoje kur ir yra gaminamas. Žodis "Amarok" šiaurės Kanados eskimų kalba reiškia vilką. Manytina, kad pavadinimas puikiai atspindi automobilio būdą: agresyvi išvaizda, puikus pravažumas, ištvermė, galia - tobulas derinys tokios klasės automobiliui.

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 13, 11:49
by Henris
Na, pagaliau sulaukem ir Viktoro. Gera pradzia (t)

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 13, 15:34
by Viktoras
Ką gi, pratęskime pažintį su mano lentynų turiniu.

Šiandien tai būtų (vėl gi komercinis/darbinis transportas) Volkswagen T1 (Shuco Junior). 1950 metais pradėtas gaminti mikroautobusas aukštyn kojom apvertė pasaulio suvokimą apie komercinius automobilius, nes tai buvo pirmasis autobusiukas (o vėliau ir sunkvežimiukas - pikapas) kuris buvo pagamintas panaudojus lengvojo automobilio agregatus - šiuo atveju, beabejo, tai buvo žymusis vabalas. Neužilgo, pamatę VW sėkmę, šią idėją perėmė ir kiti pasaulio automobilių gamintojai, tokie kaip pvz. Ford (sukūrę Transit modelį)ir begalė kitų.

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 13, 19:43
by Alberto22285
gera pradzia (t) pries pora dienu ir as amorka isigyjau tik zalia :)

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 13, 21:21
by Linas
Pasamprotavimui :) - su laiku turbut visi rimtesti kolekcionieriai prisijungs prie musu, o tai daug ka pasako apie si foruma ir jo kokybe.
Sveikinu prisijungus ir laukiam visu eksponatu ;)
Beje, ar yra vyraujanti tema tavo kolekcijoje?

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 13, 23:53
by Viktoras
Linas wrote:Pasamprotavimui :) - su laiku turbut visi rimtesti kolekcionieriai prisijungs prie musu, o tai daug ka pasako apie si foruma ir jo kokybe.
Sveikinu prisijungus ir laukiam visu eksponatu ;)
Beje, ar yra vyraujanti tema tavo kolekcijoje?
Ačiū. Pagrinde kolekcijoje yra amerikiečiai, VAG (Volkswagen Auto Group) automobiliai + dar šis bei tas kas patinka :)

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 14, 19:55
by Viktoras
Labas vakaras, gerbiami kolegos :)

Šiandien parodysiu Jums dar vieną mano lentynose prisiglaudusį darbinį arkliuką - ГАЗ-53 (Компаньон). Sovietų sunkvežimis, su nežymiais pakeitimais gamintas nuo 1961 iki pat 1993 metų. Turėjo 3,5 L darbinio tūrio, 75 a/g variklį, bei 4 bėgių mechaninę greičių dėžę. Dėl paties modeliuko pasakytina, kad gan prastai nudažytas, labai tikėtina, kad dažytas grubiu stambniu teptuku (kaip ir dauguma originalų :D ), tačiau puikiai perteikia originalo dvasią.

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 15, 18:15
by Viktoras
Šiandien parodysiu Jums legendinius rusiškus visureigius, kurie, beje, yra gaminami ir dabar (aišku, modifikuoti, patobulinti, bet esmė liko ta pati).

UAZ 469 ir UAZ 452.

Yra toks posakis: "ko tik rusai neprigalvoja, kad tik kelių netiest..." Šitie automobiliai puikiai tą atspindi. Puikus pravažumas, ganėtinai paprasta ir patikima konstrukcija daro juos puikiais automobiliais Rusijos keliams, ypač kalbant apie šalies gilumą, provinciją. Taip pat minėti automobiliai yra plačiai naudojami įvairių pasaulio šalių kariuomenėse, UAZ 469 pirma ir buvo kuriamas kaip karinis automobilis, o tik paskui jau ūkinis-buitinis. Bet jie turi vieną trūkumą - vos 75 arklio galių variklį, ko kartais tikrai neužtenka (beje, į šiuos UAZ'us buvo dedamas variklis nuo GAZ-24 "Volga")

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 15, 18:51
by Henris
UAZ 469 rusiškas Galenvagenas, net reklamą nukosijo :D

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 15, 22:33
by Viktoras
Henris wrote:UAZ 469 rusiškas Galenvagenas, net reklamą nukosijo :D
Ten jau nebe 469, bet UAZ Hunter (indeksas - 315195), jau daug maž šiuolaikinis variklis su įpurškimu, priekyje nebeliko lingių, yra dedamos spyruoklės, priekyje diskiniai stabdžiai ir t.t., žodžiu, nuo UAZ-469 ten liko tik siluetas, kitaip tariant "veido bruožai" :))

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 15, 23:03
by Henris
Taip, reklama apie UAZ Hunter, bet esmė ta pati.

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 18, 14:48
by Viktoras
Šiandien pristatau Jums vieną mėgstamiausių savo modelių. Edsel Bermuda (Minichamps). Daugelis mano, kad Edsel sukūrimas buvo viena didžiausių katastrofų automobilizmo istorijoje, bet šeštajame dešimtmetyje daugelis autogamintojų išgyveno sunkius laikus, ir Edsel, matyt, tapo viso labo "atpirkimo ožiu". Labai savotiškas dizainas nulėmė automobilio nepopuliarumą, nuo 1960 metų žodis Edsel tapo Nesekmės sinonimu. Per trejus gamybos (1958-1960) metus buvo parduota tik 118,287 vnt. Edsel automobilių. Pardavimai vyko blankiai, todėl Ford Motor Company turėjo nutraukti nuostolingą projektą. Bet man Edsel automobiliai netgi labai prie širdies.

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 18, 14:52
by Henris
Stai ir amerikonai atkeliavo, liuks (t)

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 18, 14:57
by CitroFriend
Atrodo tikrai labai įdomiai.Gatvėj pamačius būtų jau kažką :)

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 22, 15:25
by Viktoras
Šiandien šis tas įdomesnio Lietuvos liaudžiai - tikras sportcar'as :) Ford GT (DeAgostini). Amerikiečių sportinis automobilis, gamintas 2005-2006 metais (viso pagaminta 4038 vnt.), turintis V8 5,4 litrų darbinio tūrio 550 a/g variklį bei 6 bėgių mechaninę greičių dėžę.

Re: Viktoro 1:43

Posted: 2011 Nov 24, 17:56
by Viktoras
1955 Chrysler C300 (MotorMax). Gražus, prabangus bet tuo pačiu ir sportiškas automobilis. Viso buvo pagaminta 1725 vnt. Pirkėjas užsisakęs tokį automobilį net negalėjo žinoti, kokios spalvos jį gaus (raudonos, baltos ar juodos) - savotiška loterija. Šonianiai veidrodėliai irgi gamintojo nebuvo numatyti. Dėl sportiškumo, pasakytina, kad į šiuos kraislerius buvo montuojamas 5,4L 300 a/g "Hemi" V8 variklis, galėjo išvystyti 200 km/h greitį (1955 metai!), neblogai sekėsi žymiose Amerikos NASCAR lenktynėse.