Joker'io garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Joker'io garažas

Post by Joker »

01. CADILLAC V16 IMPERIAL SEDAN (1930) [IXO/Altaya].
Image
Image
1920-ųjų pabaigoje, Cadillac pradėjo titanišką kova už viršenybę prieš tada dominuojantį Packard, tuo tarpu kai Lincoln'as įsitvirtina. Į Cadillac buvo žiūrima kaip į nuobodų ir konservatyvų automobilį. Aiškiai reikėjo eiti nauja kryptimi. Tada Cadillac ir sukūrė du sudviejintų variklių modelius - V12 ir V16. Didingas dizainas, 185 AG, 452 colių V16 turio variklis, trijų greičių mechanine pavarų dėžė, kietos pusiau elipsinės lingės priekinėje ašije, ¾ plaukiojančios pusiau elipsinės lingės galinėje ašije, mechaniniai būgniniai stabdžiai. Ne veltui, net pats Al Capone su tokiu važinėjo :)
Image
Image
Image
Image
ir pabaigai, su draugais:
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

02. MERCURY MARAUDER (1964) [Yat Ming].
Image
Image
Marauder vardas pirmą kartą pasirodė 1963-aisiais metais kaip ½ modelis pilno dydžio Mercury modelių serijoje. Tai buvo 2-durų hardtopas su "flashback" būdinga stogo linija. Tokia stogo linija buvo sukurta ir Mercury Marauder ir Ford Galaxie automobiliams NASCAR lenktyniems. 1964 metais Marauder šeimą papildė keturių durų sedanas. Marauder modelio interjeras pasižymėjo tokiosmis gerybėmis, kaip sportinio tipo sėdynės (bucket seats), centrinė konsolė bei kitais apdailos elementais, panašiais į Ford Galaxie 500/XL interjero elemetus. Po variklio gaubtu slypėjo Ford varikliai: 390, 406, ir 427 kubinių colių Thunderbird V8 su 3-ų ar 4ių mechanine arba 3-jų greičių automatine pavarų dėže. Po 1965 metų Marauder vardas Mercury modelių gamoje dingo, bet 1969 atsirado vėl.
Yat Ming modeliukas yra visai neblogos kokybės be didesnių nusižengimų. Pirmas Mercury modeliukas kolekcijoje :)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

03. CHEVROLET CORVETTE SS (1957) [AUTOart].
Image
Image
1957-ųjų metų Chevrolet Corvette SS buvo eksperimetinis modelis, kurio korpusas pagamintas iš magnio lydinio. Su šio modeliu nustatytas naujas greitojo rato rekordas Sebring'e, Floridoje, 1957 metais. Vadovaujama Zora Arkus Duntov inžinierių komanda sukūrė šį itin lengvą (1850 kg) ir galingą (307 AG) lenktyninį automobilį naudodami Mercedes 300SL šabloną. V8 tipo variklis pasiekdamo maksimalią galią esant 6400 aps. per minutę. Tai buvo konceptinis automibilis, sukūrtas su mintimi dalyvauti Le Mano lektynėse. Šiam modeliui buvo sukūrtos dvi tipo važiuoklės: taip vadinama "The Mule" tipo ir lenktyninė. Tačiau pirmasis pasirodymas lentynėse įvyko ne Le Mane, o 12 valandų lenktynėse Sebringe. Nors ir neblogai pasirodęs, po 23-io rato automoibilis paliko lenktynes dėl smulkių mechaninių problemų.
Vienas gražiausių modelių mano kolekcijoje ;) AUTOart gamintojas apskritai yra gėris.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

04. MERCURY COUGAR (1968) [Del Prado].
Image
Image
Mercury Cougar - Mercury markės automobilis, gamintas Ford Motor Company nuo 1967-ųjų (I laida) iki 2002-ųjų (VIII laida). Kaip ir įprasta Ford Motor Company, Cougar'o platforma buvo neoriginali: iš pradžių Mustang'o, vėliau - Thunderbird, o paskutinės laidos bazavosi ant Contour/Mondeo platformos. 1968-ųjų metų modelio priekiniai žibintai buvo slepiami po taip vadinamomis skustuvo tipo grotelėmis. Buvo gaminami trijų tipų modeliai: bazinis, prabangus XR-7 ir sportinis GT. 1967-aisiais žūrnalas "Motor Trend" suteikė Mercury Cougar metų automobilio statusą. Variklių gama: nuo 298 kūbinių colių 4,7 l darbinio tūrio iki 427 kūbinių colių 7,0 l darbinio tūrio. Visi V8 tipo. 1968-aisiais buvo pagaminta 113,720 Mercury Cougar automobilių.
Del Prado modeliukas yra pakenčiamos kokybės, turintis keletą trūkumų. Galbūt vėliau pakeisiu geresniu.
Image
Image
Image
Image
Image
Pabaigai, keletas įdomesnių nuotraukų. Sumodeliuotas hot rod/low rider tipo automobilis 1968-ųjų metų Mercury Cougar modelio pagrindu.
Image
Konceptinis 2010-ųjų Mercury Cougar.
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

05. FORD 3-WINDOW COUPE (1932) [Yat Ming].
Image
Image
Ford 3-window Coupe buvo gaminamas nuo 1932-ųjų iki 1934-ųjų metų. Pagrindinė modelių laida buvo vadinama Ford Model B, arba Ford V-8. O automobilis 3-window Coupe dar buvo vadinamas Deuce coupe arba De Luxe Coupe. O patys Coupe kebulo automobiliai buvo dar dviejų tipų: 3-window Coupe ir 5-window Coupe (dūrų langai plius už durų esantys langai). V8 variklis galėjo išspausti "tik" 65 arklio galias. Jau 1940-aisiais tapo madinga tokius modelius perdarinėt į taip vadinamus hot rod monstrus.
Yat Ming modeliukas yra pakankamai detalus: galinis ratas pasleptas po sidabriniu gaubtu, šviesus salonas, blizgantis vairas, nudažytos rankenėlės. Nors detalumo dar trūksta. Ateityje yra planas įsigyti dar vieną ir mažiau detalų perdaryti į hot rod'ą.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Keletas įdomesnių hot rod'ų su Ford 3-window Coupe kebulu:
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

06. SALEEN S7 (2000) [DeAgostini (žūrnalinė serija "Суперкары")].
Image
Image
2000-ųjų Saleen S7 tai limituoto kiekio, rankomis surenkamas Amerikos superautomibilis, sukūrtas legendinio automobilių genijaus Steve Saleen'o. Tai yra vienintelis Saleen gamintojo automobilis gaminamas su originaliu kebulu. Debiutavo 2000-aisiais, o 2004-2005 jo vietą užėmė Saleen S7 Twin-Turbo. Buvo gaminamas su 427 kūbinių colių 7,0l V8 Ford'o varikliu. Maksimalus greitis - 330 km/h (Saleen S7 Twn-Turbo - 399 km/h), nuo 0 iki 100 km/h įsibegėja per 3,3 s.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

07. DELAGE D8 120 Letourneur & Marchand (1939) [IXO/Altaya].
Image
Image
Nors ir ne amerikietis, bet labai gražus ir solidus automobilis. 1940-aisiais legendinis Delage su prancuzų Letourneur & Marchand atelje kebulu padarė furorą tuometinėje Europoje. Jis garsėjo kaip manevringas bei greitas automobilis. 4,5l, 115 AG esant 4000 aps/min tuo metu buvo ne taip ir mažai. Maksimalus greitis 150 km/h. Šio šedevro svoris - 1,7 tonos.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

08. FORD (SHELBY) GT40 Mk II (1964) [Del Prado].
Image
Image
Le Mano laimėtojas. Tiesiog legenda. Būtent su Mk II 1966-aisiais Chris Amon ir Bruce McLaren laimėjo 24 valandų Le Mano lenktynes. Šis Fordas turėjo 7.0 l 427 kūbinių colių V8 variklį. Kaip žinia GT40 buvo gaminamas su mintimi buti Ferrari konkurentu. Jis net kažkiek panašus į tų laikų Ferrari. Raidės GT40 reiškia: GT - Grand Touring, 40 - aukštis atitinkantis Le Mano reikalavimus (40 colių, 1,02 metro).
Puikus modeliukas, vienas gražiausių kolekcijoje. Aukštas detalumo lygis.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

09. FORD GT (2003) [Motor Max].
Image
Image
GT40 pasėkėjas. Kadangi yra didėsnių matmenų, tai ir "40" jam jau netinka (teoriškai, pagal išmatavimus jis turėtų vadintis GT43). Konceptas įkvėptas legendinio GT40 buvo pristatytas 2002-aisiais. Automobilis buvo gaminamas su V8 5,4l varikliu. Buvo pagaminta apie 4500 vienetų iš kurių apie 100 ekportuota į Europą.
Motor Max gamintojas niekas didele savo gaminių kokybe nepasižymėjo, bet jų Fordas visai padoriai padarytas ir puikiai atrodo tarp savo ameriekitiškų brolių :)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

10. TUCKER TORPEDO (1948) [Amercom (žūrnalinė serija "Legendarne Samochody")].
Image
Image
Po 2-o Pasaulinio karo dauguma JAV automibilių gamintojų savo modelius gamino prieškarinių projektų pagrindu. Bet pirkėjai norėjo kažko daugiau. Jų norus turėjo patenkinti 1948-ų Tucker 48's Sedan, kitaip dar vadinamas, kaip Tucker Torpedo. Torpedu buvo labai novatorišku, laiką lenkiančiu automobiliu. Atitiko auksčiausius saugumo reikalavimus. Charakteringu automobilio eksterjero elementu buvo trys priekiniai žibintai iš kurių vidurinys sukosi kartu su automobilio važiavimo kryptimi. Po variklio gaubtu (variklis buvo gale!) slypėjo lėktuvo variklis, 5,5 l, 6 cilindrų boxer tipo, 166 AG. Maksimalus greitis - 193 km/h. Buvo pagamintas tik 51 automobilis, vėliau kompanija subankrūtavo. Tikslios priežasties niekas nežino, oficiali versija: machinacijos su vertybiniais popieriais, ko pasekoje prarasta daug klientų.
Modeliuko kokybė visai nebloga, nors yra savo minusų. Gamintojas greičiausiai Yat-Ming.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Tiesiog gražus piešinukas "Broken Dream by Medvezh":
Image
1988-aisiais metais buvo išleistas filmas apie Tucker istoriją, kompaniją bei įkūrėją - Tucker: The Man and His Dream
http://www.imdb.com/title/tt0096316/
Treileris:
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

11. AWZ P70 Coupe' (1958) [DeAgostini (žūrnalinė serija "Kultowe Auta PRL-u")].
Image
Image
AWZ P70 pirmasis automobilis Vokietijos Demokratinėje Respublikoje gamintas iš plastiko (kaip Wartburg ir FSO Syrena). Kostrukcija nebuvo originali ir bazavosi ant IFA F8 skeleto. Buvo gaminamos sedano, kombi bei coupe' versijos. Gamyba trūko iki 1959-ųjų. AWZ P70 Coupe' buvo dažomas dviems spalvomis: apačia dažniausiai tamsi ir baltas viršus. Kiti automobilo pavadinimai sutinkami literatūroje, tai P70 Zwickau ir Sachsenring P70 (1958-aisiais AWZ buvo sujungtas su tuometiniu Horch, dėl to toks automobilio pavadinimas). Variklis: R2, 0.7l, 22 KM (16 kW) esant 3500 aps/min. Konkurentas: FSO Syrena 100.
Man asmeniškai labai gražus modeliukas, toks mažas, be klaidų, mielas, su aptakiu, sportišku kėbulu :)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ir pabaigai, 1967-ų Dresdeno atvirukas, kuriame matome du gražuolius - IFA F9 (noriu modeliuko!) ir AWZ P70 Coupe':
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

12. OLDSMOBILE TORONADO (1966) [Del Prado].
Image
Image
Oldsmobile Toronado - dviejų durų amerikeitiškas coupe tipo automobilis gamintas nuo 1966 iki 1992 metų. Nuotraukose pristatyta pirmoji laida gaminta nuo 1966-ų iki 1970-ų. Ilgas, be galo gražus 5,359 metro ilgio monstras. Automobilio dizaineris - David North. Buvo montuojami dviejų tipų varikliai - 425 kūbinių colių 7.0 l 385 AG (287 kW) Rocket V8 ir 455 kūbinių colių 7.5 l Rocket V8. Skaičiai įspūdingi, kaip ir automobilio matmenys. Monstro svoris - virš dviejų tonų.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ir pabaigai, senas JAV lankstinukas su pirmos laidos Olsmobile Toronado:
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

13. DUESENBERG MODEL J SPIDER (SSJ) (1935) [Del Prado].
Image
Image
Prabangus automobilis Duesenberg Model J buvo gaminamas JAV nuo 1928-ų iki 1937-ų. Nuotraukuose pristatytas Model J Spider (arba SSJ) dienos šviesą išvydo 1935-ais. Tuo meto konkurentai buvo Hispano-Suiza, Isotta-Fraschini, Mercedes-Benz ir Rolls-Royce. Variklio duomenis: R8, 6,88 l, 400 AG / 298 KW esant 5000 aps/min. Monstro svoris - 2,1 tonos, maksumalus greitis pakankamai įspūdingas, kaip 1935-iems - 257 km/h. Daugiau techninių duomenų bus paskutinėje nuotraukoje.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ir pabaigai, Duesenberg SSJ specifikacijų lapas:
Image
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Joker'io garažas

Post by Henris »

Grazumelis (t)
Ypac patiko DELAGE D8 120
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

14. MERCURY EIGHT COUPE (1949) [Motor Max].
Image
Image
1949-ų Mercury Eight modelis buvo gaminamas tik 3 metus, iki 1951-ų. Pirkėjams buvo siulomos tris kebulo versijos - 4-ių durų sedanas, 2-jų durų coupe ir kabrioletas (convertible) coupe pagrindu. Pokario JAV automobilių dizaino pavyzdys. Ir dizainas buvo savotiška revoliucija - priešprieša pilkiems prieškario automobiliams. Variklis - V8 Flathead 110 AG. Vienas populiariausių JAV automobilių, visais laikais (iki šiandienos) buvo mėgiamas auksarankių, ko pasėkoje JAV keliais važinėja nemažai hot rod/leadsled/lowrider tipo monstrų Mercury Eight pagrindu.
Motor Max modeliukas puikios kokybės, vienas gražiausių kolekcijoje. :)
Šį modelį ryškiausiai galima pamatyti trejuose filmuose: Rebel Without a Cause (1955), Badlands (1973) ir Cobra (1986).
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ir pabaigai, keli hot rod/leadsled/lowrider tipo automobiliai Mercury Eight Coupe pagrindu:
Image
Image
Image
... ir tuo meto lankstinukas su Mercury Eight Coupe :)
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

15. MASERATI COUPE (2001) [DeAgostini (žūrnalinė serija "Суперкары")].
Image
Image
Maserati Coupé (dar kitaip vadinamas Maserati 4200 GT) - italų GT klasės automobilis, gamintas nuo 2001-ų iki 2007-ų. Pirmtakas - Maserati 3200 GT, pasekėjas - Maserati GranTurismo. Be Coupé buvo gaminama dar Spyder "atmaina". Automobilio dizainėris - Giorgetto Giugiaro iš ItalDesign. Variklis - V8 4.2 l 390 PS (287 kW; 385 AG).
Nors ir žūrnalinės serijos, modeliukas labai gražus, tvarkingai padarytas, dėl to manau ir patraukė mano akį, nes šiaip italai nėra mano kolekcijos tema.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Pabaigai, keli konceptiniai automobiliai "į temą".
Maserati Coupe Concept 2007 (Pininfarina):
Image
Maserati GT Garbin Concept 2011:
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

16. CHRYSLER C 300 (1955) [Motor Max].
Image
Image
Chrysler C 300 - 2-jų durų JAV coupe dičkis (ilgis - 5,56 m, plotis - 2,00 m). Žymėjimas 'C' šiuo atvėju reiškia tiesiog 'Chrysler'. Variklis - V8, 331 kubinių colių (5.4 L), 300 AG (220 kW). Nepamiškime, tai buvo lenktyninio automobilio variklis, HEMI. Užtad ir maksimalus greitis buvo 205.32 km/h (bandymų trasoje). Automobilio dizainas tiesiog pritrenkiantis. Priekinė dalis (grilis) paimta iš to meto Imperial modelio, bet visa kita ne iš tolo neprinimė Imperial. Vidurinė dalis paimta iš New Yorker hardtop modelio. Buvo galimos tik trys kebulo dažymo spalvos: juoda, raudona ir balta. Buvo pagaminta 1725 vienetai šio gražuolio.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
o pabaigai, tiesiog graži nuotrauka:
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

17. FORD T (1912) [gamintojas nežinomas].
Image
Image
FORD T - legendinis Henrio Fordo automobilis, skirtas motorizuoti vidurinei JAV gyventojų klasei. Pradėtas gaminti 1908-ais, o baigtas 1927-ais. Begalė kebulo modifikacijų, versijų, komplektacijų. Variklis - I4, 2,9 l, 20 AG. Modelis T įvardintas, kaip labiausiai įtakingas XX a. automobilis.
Šiek tiek apie modeliuką. Pirktas gal prieš 15-17 metų, pirmasis mano modeliukas. Nelabai radau tikslią kebulo versiją. Ir neaiškus gamintojas. Panašius gamina Matchbox, bet manasis kažkaip į Matchbox nepanašus. Reiktų palygint. Šiaip modeliukas nėra labai gerai pagamintas, žemas detalumo lygis. Bet kadangi tai pirmasis mano 1/43-iukas, tai ir turi teisę puikuotis kolekcijoje. Gali but kad gamino lenkai.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

18. LINCOLN CONTINENTAL (1963) [Universal Hobbies].
Image
Image
1963-ių metų Lincoln Continetal, tai ketvirtosios Continental'ų kartos atstovas. Dar pačios kartos egzemplioriai skirėsi tarpusavy apdailos detalėm, bei kaikuriomis kitomis specifikacijomis. Apskritai, gražuolis Continental buvo gaminamas nuo 1939-ų iki 1948-ų ir nuo 1956-ų iki 2002-ų (išskyrus 1981-us). Būtent šio (1963-ių) modelio pagrindu buvo pagamintas legendinis JAV prezidento Kenedžio limuzinas SS-100-X. Be 4-ių durų sedano buvo gaminami 4-ių durų convertible ir 2-jų durų hardtop modeliai. Variklių gama: 7,0 l MEL V8, 7,5 l 385-series V8 ir 7,6 l MEL V8. Gražuolio ilgis - 5,49 metro, kaip laivas :)
Modeliukas yra tiksli Continental kopiją iš James Bond serijos filmo "Goldfinger". Detalumas geras, labai gražus egzempliorius (vienas gražiausių kolekcijoje).
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
o pabaigai, ištrauka iš filmo 007' "Goldfinger" su Lincoln Continental:
Last edited by Joker on 2012 Feb 13, 12:26, edited 1 time in total.
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

19. PORSCHE 912 COUPE' (1964) [High Speed].
Image
Image
Porsche 912 - sportinis Vokietijos automobilių pramonės automobilis, gamintas nuo 1965-ų iki 1969-ų. 4-ių vietų Coupé kebulas, 90 AG variklis esant 5800 aps/min. Buvo pakankamai ekonomiškas - sunauduodavo 7,8l kuro 100ui kilometrų. Ekomiškumas "912" atvėju paaiškinamas trimis faktoriais: efektyvus benzininis variklis, mažas svoris, mažas oro pasipriešinimas. Iš esmės "911" modelio brolis. Bet, kas įdomiausia, "912" buvo parduota daugiau, nei "911".
Modeliukas geros kokybės, tik gal veidrodėlis šiek tiek didokas. Pirmas Porsche kolekcijoje. Ant modeliuko dugno parašyta 1964, nors realiai 912-as buvo gaminamas nuo 1965-ų.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
o pabaigai, nelabai susijusi su "912", bet gera foto į temą :up: :
Image
Post Reply