Joker'io garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

20. FORD FAIRLANE 500 SKYLINER (1957) [Universal Hobbies].
Image
Image
Ford Fairlane - JAV Fordo modelis gamintas nuo 1955-ų iki 1970-ų. Pavadinimas paimtas iš Henrio Fordo sodybos pavadinimo Fair Lane, Mičigano valstijoje. Nuotraukose pristatomas modelis yra antrosios kartos Fairlane modelis gamintas nuo 1957-ų iki 1959-ų. O jei dar tiklsiau, tai 1957-ų modelis 500 Skyliner. Varikliai: mid-block FE V8 5,4 l ir 5.8 l. Iš esmės hardtop versija, tikslus pavadinimas būtų Ford Fairlane 500 Skyliner Hardtop. Šis modelis šmeižiojo Bondo filme Thunderball (1965).
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ir pabaigai, kaip atrodo automobilis su atidaromu stogu:
Image
Įdomius low rider tipo monstras Fairlane pagrindu:
Image
ir gražus piešinukas ne visai su aptarinėjamu modeliu, bet į temą:
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

21. FORD THUNDERBIRD (1955) [Matchbox/Dinky].
Image
Image
Legendinis Ford Thunderbird ("T-Bird") buvo gaminamas nuo 1955-ų iki 1997-ų ir nuo 2002-ų iki 2005-ų. Nuotraukose pristatomas pirmosios laidos modelis Convertible kebulu. Pirmoji karta buvo gaminama iki 1957-ų. Variklių gama: 4,8 l Y-block V8 ir 5,1 l Y-block V8. Buvo gaminamas tik vienas, Convertible tipo kebulas. Stogas buvo tiek minkštas, tiek hardtop. Bendrai pirmosios laidos modelių pagaminta 53,166 vnt.
Pirmasis mano Matchbox modeliukas. Kokybe patenkintas. Mažas ir mielas, raudonas monstriukas. Modeliukas 1992-ų metų gamybos.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

22. FORD THUNDERBIRD (2002) [Hongwell].
Image
Image
Legendinio Ford Thunderbird atgimimas - 11-os kartos 2002-ų Ford Thunderbird. Buvo gaminamas su dviem kebulo tipais: coupé (aka hardtop, ne visai tikras coupé) ir convertible (su minkštu stogu). Variklis - 3,9 l AJ35 V8. Žūrnalo Motor Trend metų automobilis, bei Šiaurės Amerikos metų automobilio titulo turėtojas. Paskutinė Thunderbird karta (kol niekas nesugalvojo pratęsimo). Bendrai 11-os kartos pagaminta 67,518 vienetų.
Hongwell moedeliukas labai geros kokybės: viskas išbaigta, pakankamai detalu, puikiai nudažytas, užrašai, ženkliukai. Puikus modeliukas.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ir pabaigai, įdomus Thunderbird konceptas - Ford Thunderbird 1955 by Bo Zolland:
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

23. SHELBY AC COBRA 427 REPLICA (1966 [built 1993]) [High Speed].
Image
Image
Apie modelį: AC Cobra (taip pat žinoma, kaip Shelby Cobra) - legendinis 60-ųjų anglo-amerikiečių sportinis automobilis. Iš esmės buvo tris kartos: Mk 1 (1961–1963), Mk 2 (1963–1965) ir Mk 3 (1965–1967). Varikliai: Mk 1 - 4,3 l V8, Mk 2 - 4,7 l V8 ir Mk 3 - 7,0 l V8.
Apie repliką: AC Cobra replikas gamina kas netingi. Šitas modelis pagamintas 1993-ais. Variklis - 450AG, 351 kubinio colio.
Apie modeliuką: High Speed gamybos moedeliukas visai pakenčiamos kokybės. Vizualiai labai sportiškai ir veržliai atrodo. Nors ateityje norėčiau Cobra modeliuko, ne replikos.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Joker'io garažas

Post by Henris »

Man tas FORD THUNDERBIRD (2002) keistas. Nelabai matau panasumu su pirmtaku.
Gytis
konkurso nugalėtojas
konkurso nugalėtojas
Posts: 3090
Joined: 2012 Feb 04, 16:29
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda
Location: Kaunas

Re: Joker'io garažas

Post by Gytis »

Tas Thunderbird ne konceptas, o serijinis, dar pernai Kaune toks buvo šviesiai geltonas.
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

Gytis wrote:Tas Thunderbird ne konceptas, o serijinis, dar pernai Kaune toks buvo šviesiai geltonas.
plačiau galima? foto? info? šaltiniai?
Gytis
konkurso nugalėtojas
konkurso nugalėtojas
Posts: 3090
Joined: 2012 Feb 04, 16:29
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda
Location: Kaunas

Re: Joker'io garažas

Post by Gytis »

Pas mane yra arba MC, arba Maisto, jei vėl ko ne primaišiau. Pagooglink, tikrai rasi info.
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

24. ВАЗ-1111 "ОКА" (1988) [DeAgostini (žūrnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Image
Image
ВАЗ(СеАЗ, КамАЗ)-1111 "ОКА" - TSRS ir Rusijos pirmosios grupės supermažos klasės (A) miniautomobilis. Buvo gaminamas nuo 1988-ų iki 2008-ų. Automobilis buvo suprpojektuotas (projektavimo darbai pradėti dar 1970-ų gale) VAZ konstruktorių biure ir gaminamas VAZ, SeAZ bei KamAZ gamyklose. Variklis - R2, 0,64 l, 29 AG esant 5100 aps/min. Maksimalus greitis - 120 km/h. Mažylio svoris - 635 kg.
Modeliukas niekuo neypatingas, bet gražus, mažas, mielas, neblogas detalumas.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

25. ЗИС 101А "СПОРТ" (1938) [Наш Автопром].
Image
Image
ZIS 101A "Sport" - TSRS sportinis roadster automobilis, išleistas vienu egzemplioriumi 1938-ais metais Maskvoje. Sukonstruotas ZIS 101 limuzino pagrindu. Pavadinimas ZIS 101A "Sport" - neoficialus. Variklis - I8, 6,06 l, 141 AG esant 3300 aps/min. Maksimalus greitis 162 km/h (pagal konstruktorių apskaičiavumus turėjo būti 180 km/h). Iš esmės turime dėkoti TSRS konstruktoriams už išmanumą, nes automobilis (nors ir vienintelis) išvydo dienos šviesą tik todėl, kad konstruktoriai sumastė jį įtraukt į "Dovanų Motinai-Tėvynei" sąrašą.
Modeliukas labai gražus, aukštas detalumo lygis, tvarkingai nudažytas. Vienintelis dalykas, kurio skiriasi nuo originalo yar tai, jog originalas buvo tamsiai žalias, o maniškis - juodas. Bet juodas man labiau patiko, tai tokį ir įsigijau. :)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

26. ГАЗ 13 "ЧАЙКА" (1959) [DeAgostini (žūrnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Image
Image
Legendinis reprezetentyvus TSRS automobilis GAZ 13 "Chiajka" buvo gaminamas nuo 1959-ų iki 1981-ų. Buvo pagaminta 3179 vienetai šio gražuolio. Prieš tai buvęs ZIM'as buvo auktuomenės serijinis automobilis, kurį galėjo įsigyti ir paprastas pasiturintis gyvetojas. "Chiajka" jau tokiu nebuvo. Juose dažniausiai važinėdavo taip vadinami "antro" rango ministrai ir konsulai. Taip pad dažnai buvo naudojama iškilminguose paraduose. Variklis - V8, 5,5 l, 195 AG esant 4400 aps./min. Sverė šis monstras virš 2jų tonų, maksimalus greitis siekdavo 160 km/h. "Valgydavo" 14 l kuro 100 kilometrų.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Su broliu - ZIL 111:
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

27. ЗИЛ 111 (1958) [DeAgostini (žūrnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Image
Image
Limuzinas ZIL 111 1959-ais metais pakeitė jau gerokai senstelėjusį ZIS 110. Buvo gaminamas mažomis serijomis nuo 1958-ų iki 1962, kai jį pakeitė ZIL 111G (apie jį bus vėliau). Pirmasis TSRS limuzinas su V tipo varikliu (V8, 5,98 l, 200 AG esant 4200 aps./min.). Taip pat pirmasis limuzinas su automatine pavarų deže (prototipas - PowerFlite pavarų dežė iš Chrysler Imperial Crown C-59, 1953-ų metų), panoraminiais priekiniais ir galiniais langais, bei elektrine langų atidarymo sistema. Prototipai - keli TSRS konstruktorių prototipai ir 57' Chrysler New Yorker, bei 59' Cadillac Sedan DeVille. Monstras, veždamas savo aukšto rango veikėjus, naudodavo apie 19 litrų kuro 100 kilometrų, bei išvystydavo maksimalų 170 km/h greitį. Fantastiškai gražus TSRS limuzinas.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Su kolegomis:
Image
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

28. ЗИЛ 111Г (1962) [DeAgostini (žūrnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Image
Image
Limuzinas ZIL 111G buvo ZIL 111 variantas po "restyling'o". O "restyling'o" užsinorėjo tuom,etinis TSRS lyderis, Nikita Chruščiovas, prisižiūrėjęs JAV aukštosios klasęs automobilių, tokių kaip 60' Chrysler Crown Imperial ir 62' Cadillac Fleetwood Limousine Series 75. Pirmieji tokie "pakeisti" automobiliai išriedėjo 1962-ais ir buvo gaminami iki 1967-ų. Pagrindiniai skirtumai su ZIL 111 buvo tik interjero, mechaninė dalis liko beveik nepakitusi. Iš viso buvo pagaminti 26 ZIL 111G limuzinai. Taip pat, kartu su uždara versija, buvo gaminamas ir kabrioletas (pagaminti tik 8 vnt.). Variklis: V8, 5,98 l, 200 AG esant 4200 aps./min. Vienas iš gražiausių TSRS limuzinų.
Image
Image
Image
Image
Image
ZIL 111 vs ZIL 111G:
Image
Image
Image
Image
ir pabaigai, su kolegomis:
Image
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

29. SHELBY GT500 "Eleanor" (1967) [Yat Ming].
Image
Image
Shelby automobiliai visada garsėjo savo išskitinumu. Ne išimtis ir legendinis 1967-ų GT500. 2-jų fastback tipo kebulas, 4,7 l V8 289 kūbinių colių variklis (GT500KR turėjo 7,0 l V8 428 kūbinių colių variklį), puiki 3 pavarų automatinė arba 4 pavarų mechaninę pavarų dežė... Bet esmė ne pagrindinis GT500 modelis, o GT500 "Eleanor", kuris dalyvavo legendinio filmo "Gone in 60 Seconds" remake'o filmavime kaip pagrindinis aktorius. 2002-2003-iais metai buvo pagaminta 15 "paturbintų" GT500 (pagal kitus šaltinius - 11). Originalus Shelby 390 Big Block variklis buvo pakeistas į Ford 428 variklį, išvystantį 650 AG. Taip pat buvo integruoda NOS (azoto oksido) sistema, leidžianti pasiketi net 1000 AG galią. Taip pat ir eksterjeras buvo pakeitas, naujas spoilerių, slenksčių ir kitų aerodinaminių dalykėlių paketas. Man asmeniškai, vienas geriausių visų laikų automobilių, ir vienas geriausių visų laikų filmų (tiek originalas, tiek remake'as). Iš esmės "Gone in 60 Seconds" - filmas, pakeitęs mano požiūrį į JAV automobilius, įžiebęs jiems amžiną meilę. Ir kai radau Eleanor modeliuką, negalvodamas jį paemiau. Kokybė 9/10, šiek tiek didoki ratai. Žeminau, kad geriau atrodytų. Kolekcijos pasididžiavimas.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

ir pabaigai, ištraukos iš filmo:

User avatar
Henris
Posts: 2599
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Joker'io garažas

Post by Henris »

Shelby geras. Ir modelis neblogas, pacio automobilio proporcijos lyg ir islaikytos.
P.S. ar maisau kazka, kine lygtais replika buvo ?
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

Henris wrote:Shelby geras. Ir modelis neblogas, pacio automobilio proporcijos lyg ir islaikytos.
P.S. ar maisau kazka, kine lygtais replika buvo ?
kiek žinau ne, restauruoti variantai.
User avatar
Gedas
rinkimų nugalėtojas
rinkimų nugalėtojas
Posts: 2291
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Joker'io garažas

Post by Gedas »

GO BABY :D Milijoną kartų žiūrėtas filmas. Reikėtų kada nors ir originalą pamatyti :)
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
CitroFriend
Posts: 1075
Joined: 2011 Mar 01, 14:25
Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by CitroFriend »

Dieviška Eleonora :P
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

30. МОСКВИЧ 408 (1964) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Image
Image
Moskvič 408-o modelio - TSRS lengvasis automobilis gamintas nuo 1964-ų iki 1975-ų metų. 1967-ų buvo pagrindiniu MZMA/AZLK modeliu, po to, prasidėjus 412-o modelio gamybai, užleido jam vietą, nors dar ilgą laiką buvo su juo paraleliai gaminamas. 1966-ais dienos šviesą išvydo 100 000-inis egzempliorius (eksportinė 408JU versija, su prabangiu interjeru bei eksterjeru ir galingesniu varikliu), o 1967-ais pilkas 408 (irgi eksportinė versija) tapo 1 000 000-iniu MZMA/AZLK automobiliu. Apskritai, 60-ais Moskvič 408 tapo tarptautinės rinkos pripažinimo ženklu Europos šalyse, o TSRS gyventojui - prabangos objektu. Pirmasis TSRS automobilis išbandytas crash testuose. Variklis - MZMA-408, 4-ių cilindrų, 1,36 L, 50 AG esant 4750 aps./min. Maksimalus greitis - 120 km/h, kuro sąnaudos - 6,5 L / 100 km, iki 100 km/h įsibegėdavo per 29 s. Moskvič 408 - trečios kartos Moskvič automobilių pradininkas.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Moskvič 408 vs Moskvič 427:
Image
Image
ir pabaigai, beveik visa šeimyna:
Image
Image
apie juos bus vėliau...
User avatar
Joker
Posts: 209
Joined: 2012 Jan 16, 21:33
Masteli: 1:43 / 1:64
Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
Location: Vilnius

Re: Joker'io garažas

Post by Joker »

31. ИЖ 2125 «Комби» (1973) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Image
Image
Iž 2125 "Kombi" (arba tiesiog Iž "Kombi", arba Iž 1500) - TSRS automobilis su kebulu "liftback" gamintas nuo 1973-ų iki 1997-ų (nuo 1982-ų buvo gaminama atnaujinta modifikacija Iž 21251). Iki 1982-ų buvo pagaminta 66 489 vnt, o po 1982-ų 347 701 vnt Iž'ų (modeliuko po "restyling'o" irgi norėčiau...). Automobilis jungė universalo ir sedano savybės, ir buvo idealus variantas tiems, kad norėjo gero, patikimo darbo arkliuko, bet taip pat gražaus automobilio. Pagrindas - Moskvič 412 modelis (daugelis agregatų ir mazgų buvo nuo jo). Varklis - UZAM-412, 4-ių cilindrų, 1,48 L, 75 AG esant 5800 aps./min. Maksimalus greitis - 140 km/h. Kuro sąnaudos - 8,8 L / 100 km.
Labai gražus DeAgostini modeliukas, pakankamai detalus, įdomu ar jie Iž 21251 leis... Jei ne, reiks daryt konversiją su laiku.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Post Reply