Joker'io garažas
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
32. МОСКВИЧ 412 (1967) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
412-asis Moskvič - MZMA/AZLK gamintas automobilis Moskvič 408 pagrindu. Buvo gaminamas nuo 1967-ų iki 1997-ų (!). Pirmus devynis gamybo metus buvo gaminamas MZMA/AZLK, o vėliau Iž gamyklose. Variklis - UZAM-412, 4-ių cilindrų, 1,49 L, 75 AG esant 5800 aps./min. (25 AG daugiau, nei Moskvič 408). Maksimalus greitis - 140 km/h (20 km/h daugiau, nei Moskvič 408). Bet. lyginant su primtaku, padidėjo kuro sanaudos - 8,8 L / 100 km. Šio modelio Moskvič'iai buvo surinkinėjami Belgijoje pavadinimu Scaldia, bei Bulgarijoje (Moskvitch Rila). Konkurentai - Ford Escort Mark I (1968) ir BMW Neue Klasse (1962). 1967-ais iš MZMA konvejerio išriedėjo 2 000 000-inis Moskvič'ius. Be abėjo tai buvo Moskvič 412. Jau 1975-ais MZMA gamino 650 automobilių kasdien.
Moskvič 412 pasiekė neblogų rezultatų automobilių sporte. 1968-ų ralyje Londonas - Sidnejus, Moskvič'iai užėmė 20-ą, 22-ą, 33-ą ir 38-as vietas. Iš viso iš 98-ių automobilių finišavo 56 (pirmas - Ford, antras - BMC Austin, trečias - BMC Morris). 1970-ų ralyje Londonas - Meksikas, TSRS ekipažai užėmė 12-ą, 17-ą ir 20-ą vietas, o komandų įskaitoje buvo treti.
412-asis Moskvič - MZMA/AZLK gamintas automobilis Moskvič 408 pagrindu. Buvo gaminamas nuo 1967-ų iki 1997-ų (!). Pirmus devynis gamybo metus buvo gaminamas MZMA/AZLK, o vėliau Iž gamyklose. Variklis - UZAM-412, 4-ių cilindrų, 1,49 L, 75 AG esant 5800 aps./min. (25 AG daugiau, nei Moskvič 408). Maksimalus greitis - 140 km/h (20 km/h daugiau, nei Moskvič 408). Bet. lyginant su primtaku, padidėjo kuro sanaudos - 8,8 L / 100 km. Šio modelio Moskvič'iai buvo surinkinėjami Belgijoje pavadinimu Scaldia, bei Bulgarijoje (Moskvitch Rila). Konkurentai - Ford Escort Mark I (1968) ir BMW Neue Klasse (1962). 1967-ais iš MZMA konvejerio išriedėjo 2 000 000-inis Moskvič'ius. Be abėjo tai buvo Moskvič 412. Jau 1975-ais MZMA gamino 650 automobilių kasdien.
Moskvič 412 pasiekė neblogų rezultatų automobilių sporte. 1968-ų ralyje Londonas - Sidnejus, Moskvič'iai užėmė 20-ą, 22-ą, 33-ą ir 38-as vietas. Iš viso iš 98-ių automobilių finišavo 56 (pirmas - Ford, antras - BMC Austin, trečias - BMC Morris). 1970-ų ralyje Londonas - Meksikas, TSRS ekipažai užėmė 12-ą, 17-ą ir 20-ą vietas, o komandų įskaitoje buvo treti.
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
33. МОСКВИЧ 427 (1968) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
427-asis Moskvič - MZMA/AZLK gamintas universalo tipo automobilis Moskvič 412 pagrindu. Pagrindiniai mazgai ir techninė dalis tokia pat, kaip Moskvič 412. Buvo gaminamas nuo 1968-ų iki 1976-ų metų. Pagaminti 32 849 vnt. Jo pagrindu buvo gaminamas furgonas Moskvič 434 ir eksportinė modifikacija su vairu kairėje - Moskvič 427P. Kokurentai - Hillman Minx/Hunter Estate (1967), Renault 12 TL Wagon (1969) ir Dacia 1300/1310 (1971).
ir pabaigai, visai įdomi reklama
427-asis Moskvič - MZMA/AZLK gamintas universalo tipo automobilis Moskvič 412 pagrindu. Pagrindiniai mazgai ir techninė dalis tokia pat, kaip Moskvič 412. Buvo gaminamas nuo 1968-ų iki 1976-ų metų. Pagaminti 32 849 vnt. Jo pagrindu buvo gaminamas furgonas Moskvič 434 ir eksportinė modifikacija su vairu kairėje - Moskvič 427P. Kokurentai - Hillman Minx/Hunter Estate (1967), Renault 12 TL Wagon (1969) ir Dacia 1300/1310 (1971).
ir pabaigai, visai įdomi reklama
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
34. CADILLAC V16 452 A (1931) [Solido].
Cadillac V16 modelį jau šiek tiek aprašinėjau pačiam pirmam poste. Tikslios kebulo versijos prototipo nuotraukos neradau. Apskritai, įdomu ar realiai buvo tokio tipo kebulo Kadilakas?
CADILLAC V16 452 A vs. CADILLAC V16 IMPERIAL SEDAN:
Cadillac V16 modelį jau šiek tiek aprašinėjau pačiam pirmam poste. Tikslios kebulo versijos prototipo nuotraukos neradau. Apskritai, įdomu ar realiai buvo tokio tipo kebulo Kadilakas?
CADILLAC V16 452 A vs. CADILLAC V16 IMPERIAL SEDAN:
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
35. CHRYSLER TURBINE CAR CONVERTIBLE (1963) [New Ray].
Chrysler Turbine Car - 1963-ų Chrysler korporacijos konceptinis automobilis. Buvo pagaminti 55 vienetai (5 prototipai, 50 "serijinių"), kurie dabar yra reti privačių kolekcijų eksponatai. Automobilio naujovė - 4-os kartos Chrysler variklis si dujine turbina, galėjantis pasiekti 44 500 aps./min. (130 AG) Kaip kurą galėjoa naudoti dyzeliną, benziną, žibalą, lektuvų kurą (JP-4), augalinį aliejų ir net tekilą (!). Meksikos prezidentas kaip tik išbandė tokį kurą ir... automobilis puikiai važiavo. Kiekvienas automobilis kainavo 50 000 JAV dolerių - apie 50 kartų daugiau nei įprastas benzinu varomas kraisleris. Visi 55 egzemplioriai - surinti rankomis, jokio konvejerio. Kebulo dizaineris - Italijos dizaino dirbtuvės Ghia.
Modeliukas - kabrioletas. Iš esmės visi 55 egzemplioriai buvo coupe tipo, arba hard top. Taigi su kabrioletu įdomu...
Chrysler Turbine Car - 1963-ų Chrysler korporacijos konceptinis automobilis. Buvo pagaminti 55 vienetai (5 prototipai, 50 "serijinių"), kurie dabar yra reti privačių kolekcijų eksponatai. Automobilio naujovė - 4-os kartos Chrysler variklis si dujine turbina, galėjantis pasiekti 44 500 aps./min. (130 AG) Kaip kurą galėjoa naudoti dyzeliną, benziną, žibalą, lektuvų kurą (JP-4), augalinį aliejų ir net tekilą (!). Meksikos prezidentas kaip tik išbandė tokį kurą ir... automobilis puikiai važiavo. Kiekvienas automobilis kainavo 50 000 JAV dolerių - apie 50 kartų daugiau nei įprastas benzinu varomas kraisleris. Visi 55 egzemplioriai - surinti rankomis, jokio konvejerio. Kebulo dizaineris - Italijos dizaino dirbtuvės Ghia.
Modeliukas - kabrioletas. Iš esmės visi 55 egzemplioriai buvo coupe tipo, arba hard top. Taigi su kabrioletu įdomu...
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
36. CHEVROLET IMPALA CONVERTIBLE (1963) [Universal Hobbies].
Legendinis Chevrolet Impala turi devynias kartas (paskutinė gamminama iki šiol). Modelis yra trečios kartos kabrioleto kopija. Jaigu tiksliau, tai 1963-ų metų modelio. Labiausiai vertinamas kolekcionierių 63-ų Impala buvo mechaniškai identiška 1962-ų metų modeliui. Variklių pasirinkimas irgi identiškas: small-block 283 kubinių colių (4.6 L) ir 327 kubinių colių (5.4 L) V8. Taip pat, tik 63-ių metų modeliui buvo siulomas 427 kubinių colių (7.0 L) Z11 V8 variklis. Šio puikaus modelio ilgis - 5,32 m. Vėlesni 3-ios modeliai pasižymejo žymiai didesniu restyling'o lygiu.
Modeliukas yra tiksli Chevrolet Impala Convertible kopija iš James Bond serijos filmo "Live and let die".
Pabaigai, keli įdomesni Impala variantai, praėję šiuolaikinį atnaujinimą:
Legendinis Chevrolet Impala turi devynias kartas (paskutinė gamminama iki šiol). Modelis yra trečios kartos kabrioleto kopija. Jaigu tiksliau, tai 1963-ų metų modelio. Labiausiai vertinamas kolekcionierių 63-ų Impala buvo mechaniškai identiška 1962-ų metų modeliui. Variklių pasirinkimas irgi identiškas: small-block 283 kubinių colių (4.6 L) ir 327 kubinių colių (5.4 L) V8. Taip pat, tik 63-ių metų modeliui buvo siulomas 427 kubinių colių (7.0 L) Z11 V8 variklis. Šio puikaus modelio ilgis - 5,32 m. Vėlesni 3-ios modeliai pasižymejo žymiai didesniu restyling'o lygiu.
Modeliukas yra tiksli Chevrolet Impala Convertible kopija iš James Bond serijos filmo "Live and let die".
Pabaigai, keli įdomesni Impala variantai, praėję šiuolaikinį atnaujinimą:
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
37. ASTON MARTIN DB4 (1958) [DeAgostini (žurnalinė serija "Суперкары")].
Legendinis Aston Martin DB4 nereikalauja palataus tekstinio pristatymo. Bus trumpai. Variklis - 3,7 L, Tadek Marek, 240 AG, I6. Šio modelio pagrindu vėliau buvo gaminami legendiniai modeliai - DB4 GT Zagato, Lagonda Rapide ir DB5 (apie jį bus vėliau).
Apie modeliuką: vienas geriausių (man) iš serijos Суперкары, detalus, gražus, spalva jam tinkanti. 10/10.
Legendinis Aston Martin DB4 nereikalauja palataus tekstinio pristatymo. Bus trumpai. Variklis - 3,7 L, Tadek Marek, 240 AG, I6. Šio modelio pagrindu vėliau buvo gaminami legendiniai modeliai - DB4 GT Zagato, Lagonda Rapide ir DB5 (apie jį bus vėliau).
Apie modeliuką: vienas geriausių (man) iš serijos Суперкары, detalus, gražus, spalva jam tinkanti. 10/10.
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
38. ASTON MARTIN DB5 (1963) [Universal Hobbies].
Bondinis DB5. Kas žiūrėjo filmą, viską matė. Aš dėja ne Vaidino keliose Agento 007 filmuose: Goldfinger, Thunderball, GoldenEye, Tomorrow Never Dies, Casino Royale ir naujausiame Skyfall, kuris pasirodys 2012-ų gale. Variklis (originalaus) - 4 L, Tadek Marek, I6. Bondinis variantas manau turėjo paturbintą.
Apie modeliuką: Labai geras, kokybiškai padarytas modeliukas. Pirmas Aston Martin modeliukas kolekcijoje (DB4 įsigijau vėliau), pradėjo angliškų automobilių temą kolekcijoje. Dar labai Land Rover noriu... Įvertinimas - 9/10.
Bondinis DB5. Kas žiūrėjo filmą, viską matė. Aš dėja ne Vaidino keliose Agento 007 filmuose: Goldfinger, Thunderball, GoldenEye, Tomorrow Never Dies, Casino Royale ir naujausiame Skyfall, kuris pasirodys 2012-ų gale. Variklis (originalaus) - 4 L, Tadek Marek, I6. Bondinis variantas manau turėjo paturbintą.
Apie modeliuką: Labai geras, kokybiškai padarytas modeliukas. Pirmas Aston Martin modeliukas kolekcijoje (DB4 įsigijau vėliau), pradėjo angliškų automobilių temą kolekcijoje. Dar labai Land Rover noriu... Įvertinimas - 9/10.
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
39. ASTON MARTIN DBS (1967) [Universal Hobbies].
Gražuolis DBS. Tas tikrasis 67-ų DBS, o ne naujoviškas remake'as. GT klasės automobilis, gamtas nuo 1967-ų iki 1972-ų. Varikliukas - 4,0 L, DOHC, I6. Vaidino Agento 007 filme On Her Majesty's Secret Service.
Apie modeliuką: Labai geras, gal kiek didokas modeliukas. Kaip ir dalies Universal Hobbies modeliukų problema, per aukštas. Impalą šiek tiek žeminau, jaučiu ateis laikas ir DBS. Spalva - mano mėgstamiausia. Įvertinimas - 9/10.
ASTON MARTIN DBS vs ASTON MARTIN DB5:
Gražuolis DBS. Tas tikrasis 67-ų DBS, o ne naujoviškas remake'as. GT klasės automobilis, gamtas nuo 1967-ų iki 1972-ų. Varikliukas - 4,0 L, DOHC, I6. Vaidino Agento 007 filme On Her Majesty's Secret Service.
Apie modeliuką: Labai geras, gal kiek didokas modeliukas. Kaip ir dalies Universal Hobbies modeliukų problema, per aukštas. Impalą šiek tiek žeminau, jaučiu ateis laikas ir DBS. Spalva - mano mėgstamiausia. Įvertinimas - 9/10.
ASTON MARTIN DBS vs ASTON MARTIN DB5:
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
40. ГАЗ М1 (1936) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Tiesiog GAZ M1. Gorkio gamyklos automobilis, gamintas nuo 1936-ų iki 1943-ų. Ne originalus TSRS modelis, o Ford Model B pagrindu. Vienas pirmųjų TSRS automobilių (kartu su GAZ A) pakeitęs pasenusius užsienio automobilius. Ir puikiai pasitarnavo per II Pasaulinį Karą. Vienu žodžiu - legenda!
Apie modeliuką: Neblogas, kaip DeAgostini, modeliukas. Šiek tiek modifikavau stogą, kadangi buvo įskilęs, išmest buvo gaila. Dar su laiku, nudažysiu ratus ir detalizuosiu kebulą. Įvertinimas - 8/10.
Prieš ir po modifikacijos:
Ir pabaigai, GAZ M1 brežiniai:
Tiesiog GAZ M1. Gorkio gamyklos automobilis, gamintas nuo 1936-ų iki 1943-ų. Ne originalus TSRS modelis, o Ford Model B pagrindu. Vienas pirmųjų TSRS automobilių (kartu su GAZ A) pakeitęs pasenusius užsienio automobilius. Ir puikiai pasitarnavo per II Pasaulinį Karą. Vienu žodžiu - legenda!
Apie modeliuką: Neblogas, kaip DeAgostini, modeliukas. Šiek tiek modifikavau stogą, kadangi buvo įskilęs, išmest buvo gaila. Dar su laiku, nudažysiu ratus ir detalizuosiu kebulą. Įvertinimas - 8/10.
Prieš ir po modifikacijos:
Ir pabaigai, GAZ M1 brežiniai:
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
41. CHEVROLET 3100 (1950) [DeAgostini (Hongwell/Cararama)].
50-ųjų pick-up'as, savotiška legenda. General Motors vaikas, sukūrtas parodyti, jog dabat gaminsim mašinas, kurios bus didesnės, stipresnės, malonesnio akiai dizaino. Bendrai visa serija vadinosi Advance Design, kur be 3100, dar buvo 3600, 3800, Thriftmaster bei Loadmaster modeliai. 3100, 3600 ir 3800 skyrėsi tarpusavyje svoriu. Variklių gama: nuo 216 kubinių colių, 3.5 L, I6 iki 261 kubinio colio, 4.3 L, I6. Labai populiarus modelis šiuolaikiniam JAV tuningui.
Apie modeliuką: Neblogas, nors nieko ypatingo. Cararama yra Cararama. Pirmas modeliukas (43-io mastelio) mano kolekcijoje su atidaromomis durimis. Šiaip ateity vengsiu tokių dalykų, nes tos durelės (ir kiti atidaromi kebulo elementai) mažina detalumą. Na ir pirmas (ne rusiškas) pick-up'as kolekcijoje. Man patinka. Įvertinimas - 8/10.
50-ųjų pick-up'as, savotiška legenda. General Motors vaikas, sukūrtas parodyti, jog dabat gaminsim mašinas, kurios bus didesnės, stipresnės, malonesnio akiai dizaino. Bendrai visa serija vadinosi Advance Design, kur be 3100, dar buvo 3600, 3800, Thriftmaster bei Loadmaster modeliai. 3100, 3600 ir 3800 skyrėsi tarpusavyje svoriu. Variklių gama: nuo 216 kubinių colių, 3.5 L, I6 iki 261 kubinio colio, 4.3 L, I6. Labai populiarus modelis šiuolaikiniam JAV tuningui.
Apie modeliuką: Neblogas, nors nieko ypatingo. Cararama yra Cararama. Pirmas modeliukas (43-io mastelio) mano kolekcijoje su atidaromomis durimis. Šiaip ateity vengsiu tokių dalykų, nes tos durelės (ir kiti atidaromi kebulo elementai) mažina detalumą. Na ir pirmas (ne rusiškas) pick-up'as kolekcijoje. Man patinka. Įvertinimas - 8/10.
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
42. MERCURY TURNPIKE CRUISER CONVERTIBLE (1957) [Yat-Ming].
Mercury Turnpike Cruiser - Ford Motor Company Mercury modelis gamitas nuo 1957-ų iki 1958-ų. Klientams buvo siulomi 2-ų arba 4-ių durų hardtop kėbulai, o taip pat kabrioletas. Varikliai: nuo 368 kūbinių colių, 6.0 L, Y-Block V8 iki 430 kūbinių colių, 7.0 L, Super Marauder V8. Pats modelis (kaip ir modeliukas) nerealaus grožio.
Apie modeliuką: Yat-Ming, sąlyginai detalus, gražus, spalva jam tinkanti, su laiku reiktų padažyt saloną. 8/10.
Su kolega:
Ir pabaigai, labai įdomus modelis - MERCURY XM TURNPIKE CRUISER CONCEPT (1956):
visai norėčiau tokio modeliuko...
Mercury Turnpike Cruiser - Ford Motor Company Mercury modelis gamitas nuo 1957-ų iki 1958-ų. Klientams buvo siulomi 2-ų arba 4-ių durų hardtop kėbulai, o taip pat kabrioletas. Varikliai: nuo 368 kūbinių colių, 6.0 L, Y-Block V8 iki 430 kūbinių colių, 7.0 L, Super Marauder V8. Pats modelis (kaip ir modeliukas) nerealaus grožio.
Apie modeliuką: Yat-Ming, sąlyginai detalus, gražus, spalva jam tinkanti, su laiku reiktų padažyt saloną. 8/10.
Su kolega:
Ir pabaigai, labai įdomus modelis - MERCURY XM TURNPIKE CRUISER CONCEPT (1956):
visai norėčiau tokio modeliuko...
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
43. CADILLAC SERIES 62 COUPE DEVILLE CONVERTIBLE (1949) [žurnalinė serija "Legendarne Samochody"].
Pristatytas 1949-ais, Cadillac Series 62 Coupe DeVille yra vienas rečiausių ir brangiausių JAV automobilių modelių kolekcionierių tarpe. Vienas pirmųjų JAV automobilių su kabrioleto kėbulu (kartu su Buick Roadmaster Riviera ir Oldsmobile 98 Holiday).
Apie modeliuką: Lenkiška žurnalinė serija. Kažkada, po Pontiako, sakiau, kad daugiau šios serijos modeliukų nepirksiu, nes baisus detalumas. Bet neatsispyriau Kadžiui. Gražus, vietom reik dar padirbėt, kad gražiau atrodytų. Tik buvo problemų su prototipo nustatymu. Ar čia Series 62 Coupe DeVille Convertible ar tiesiog Series 62 Convertible??? 7/10.
Pristatytas 1949-ais, Cadillac Series 62 Coupe DeVille yra vienas rečiausių ir brangiausių JAV automobilių modelių kolekcionierių tarpe. Vienas pirmųjų JAV automobilių su kabrioleto kėbulu (kartu su Buick Roadmaster Riviera ir Oldsmobile 98 Holiday).
Apie modeliuką: Lenkiška žurnalinė serija. Kažkada, po Pontiako, sakiau, kad daugiau šios serijos modeliukų nepirksiu, nes baisus detalumas. Bet neatsispyriau Kadžiui. Gražus, vietom reik dar padirbėt, kad gražiau atrodytų. Tik buvo problemų su prototipo nustatymu. Ar čia Series 62 Coupe DeVille Convertible ar tiesiog Series 62 Convertible??? 7/10.
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
44. ЗАЗ 966 (1967) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
ZAZ 966 - TSRS mažos klasės automobilis gamintas Zaporožje (Ukraina) mieste nuo 1967-ų iki 1971-ų (iki 1974-ų su modifikacijomis). Ankstyvosios prototipo versijos buvo gan originalios, bet galutinė versija labai panaši į vokišką NSU Prinz IV (1961), kuris savo ruoštu (kaip ir daugelis tuo laikotarpio automobilių su varikliu gale) beveik visiškai atkartojo JAV gražuolį - Chevrolet Corvair, pristatytą 1959-ais. Verta paminėti, kad Corvair dizainas buvo tuo metu vienas iš labiausiai kopijuojamų. Jo pagrindu gimė tokie modeliai, kaip anglų Sunbeam / Hillman Imp, vokiškas NSU Prinz, italų FIAT 1300 / 1500, prancūzų Simca 1000 ir Renault R8, japonų Mazda 800 ir Hino Contessa bei kiti. Kaikurie šaltiniai teigia, kad ZAZ dizainas buvo tiesiogiai "paskolintas" iš Chevrolet Corvair, kadangi NAMI dirbtuvės turėjo kelis Corvair egzempliorius, kurie vėliau buvo perduotį Zaporožje gamyklai. Kiti kebulo elementai (galiniai žibintai, stogo linija) "pasiskolinti" iš kito JAV flagmano - Ford Falcon. Varikliukas - 1,198 L, 41 AG. Maksimalus greitis - 120 km/h, įsibegėjimas: iki 100 km/h per 32 s. Kuro sąnaudos - 5,9 l / 100 km, važiuojant 40 km/h greičiu.
Apie modeliuką: Šaunus, mažas, mielas modeliukas. Didesnių priekaištų neturiu. Įvertinimas - 9/10.
ZAZ 966 - TSRS mažos klasės automobilis gamintas Zaporožje (Ukraina) mieste nuo 1967-ų iki 1971-ų (iki 1974-ų su modifikacijomis). Ankstyvosios prototipo versijos buvo gan originalios, bet galutinė versija labai panaši į vokišką NSU Prinz IV (1961), kuris savo ruoštu (kaip ir daugelis tuo laikotarpio automobilių su varikliu gale) beveik visiškai atkartojo JAV gražuolį - Chevrolet Corvair, pristatytą 1959-ais. Verta paminėti, kad Corvair dizainas buvo tuo metu vienas iš labiausiai kopijuojamų. Jo pagrindu gimė tokie modeliai, kaip anglų Sunbeam / Hillman Imp, vokiškas NSU Prinz, italų FIAT 1300 / 1500, prancūzų Simca 1000 ir Renault R8, japonų Mazda 800 ir Hino Contessa bei kiti. Kaikurie šaltiniai teigia, kad ZAZ dizainas buvo tiesiogiai "paskolintas" iš Chevrolet Corvair, kadangi NAMI dirbtuvės turėjo kelis Corvair egzempliorius, kurie vėliau buvo perduotį Zaporožje gamyklai. Kiti kebulo elementai (galiniai žibintai, stogo linija) "pasiskolinti" iš kito JAV flagmano - Ford Falcon. Varikliukas - 1,198 L, 41 AG. Maksimalus greitis - 120 km/h, įsibegėjimas: iki 100 km/h per 32 s. Kuro sąnaudos - 5,9 l / 100 km, važiuojant 40 km/h greičiu.
Apie modeliuką: Šaunus, mažas, mielas modeliukas. Didesnių priekaištų neturiu. Įvertinimas - 9/10.
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
45. СМЗ С-3А (1958) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
SMZ S-3A - dvivietis, keturratis automobilis/motovežimėlis, gamintas nuo 1958-ų iki 1970-ų (nuo 1963-ų modernizuotas S-3AM) Serpuchovo (Rusija) motovežimelių gamykloje. Varikliukas - motociklo Iž, 8 AG. Maksimalus greitis - 60 km/h, kuro sąnaudos - 4,5 - 5,0 L / 100 km. Žinomas iš filmo "Operacija Y ir kiti Šuriko nuotykiai" ("Операция Ы и другие приключения Шурика"). Po šio filmo gavo pravardę "Morgunovka", kadangi filme ją vairavo aktorius Jevgenijus Morgunovas.
Apie modeliuką: Mielas mažylis. Kokybė - puiki. Vėliau, jei bus laiko, nupirksiu dar vieną ir padarysiu tip top tokią, kokia buvo filme. Įvertinimas - 10/10.
Scena iš filmo:
Ir video apie SMZ S-3A, 26 min filmukas (rusų kalba):
SMZ S-3A - dvivietis, keturratis automobilis/motovežimėlis, gamintas nuo 1958-ų iki 1970-ų (nuo 1963-ų modernizuotas S-3AM) Serpuchovo (Rusija) motovežimelių gamykloje. Varikliukas - motociklo Iž, 8 AG. Maksimalus greitis - 60 km/h, kuro sąnaudos - 4,5 - 5,0 L / 100 km. Žinomas iš filmo "Operacija Y ir kiti Šuriko nuotykiai" ("Операция Ы и другие приключения Шурика"). Po šio filmo gavo pravardę "Morgunovka", kadangi filme ją vairavo aktorius Jevgenijus Morgunovas.
Apie modeliuką: Mielas mažylis. Kokybė - puiki. Vėliau, jei bus laiko, nupirksiu dar vieną ir padarysiu tip top tokią, kokia buvo filme. Įvertinimas - 10/10.
Scena iš filmo:
Ir video apie SMZ S-3A, 26 min filmukas (rusų kalba):
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
46. FIAT 600 (1955) [Atlas/Altaya/IXO].
Fiat 600 - Italijos miesto automobiliukas, gamintas nuo 1955-ų iki 1969-ų. Itališkai "600" skamba kaip "Seicento". Tais laikais 3,22 m ilgio fiat'ukas kainavo apie 7 000 JAV dolerių. Buvo montuojami dviejų tipų varikliukai: 0,63 L, 4-ų cilindrų OHV, 21 AG ir 0,767 L, 4-ų cilindrų OHV, 29 AG. Buvo pagaminta 2 604 000 vnt. šitų mažylių.
Apie modeliuką: Kai jį pamačiau pas draugelį kolekcijoje, įsimylėjau. Nutariau, kad paer kitą apsilankymą jis bus mano. Taip ir įvyko. Labai mielas mažylis, tiesiog tobulas. Tik tikliai nenustačiau gamintojo. Greičiausiai Atlas. Įvertinimas - 10/10 (vienas gražiausių kolekcijoje).
Ir pabaigai, šiek tiek reklamos:
Fiat 600 - Italijos miesto automobiliukas, gamintas nuo 1955-ų iki 1969-ų. Itališkai "600" skamba kaip "Seicento". Tais laikais 3,22 m ilgio fiat'ukas kainavo apie 7 000 JAV dolerių. Buvo montuojami dviejų tipų varikliukai: 0,63 L, 4-ų cilindrų OHV, 21 AG ir 0,767 L, 4-ų cilindrų OHV, 29 AG. Buvo pagaminta 2 604 000 vnt. šitų mažylių.
Apie modeliuką: Kai jį pamačiau pas draugelį kolekcijoje, įsimylėjau. Nutariau, kad paer kitą apsilankymą jis bus mano. Taip ir įvyko. Labai mielas mažylis, tiesiog tobulas. Tik tikliai nenustačiau gamintojo. Greičiausiai Atlas. Įvertinimas - 10/10 (vienas gražiausių kolekcijoje).
Ir pabaigai, šiek tiek reklamos:
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
47. FIAT 126P (1975) [DeAgostini (žurnalinė serija "Kultowe Auta PRL-u")].
Fiat 126 - Italijos miesto automobilis, gamintas nuo 1972-ų iki 1980-ų. Vėliau buvo gaminamas Lenkijoje, pavadinimu 126P ("polski" reiškia "lenkiškas") nuo 1973-ų iki 2000-ų. Lenkijoje jį vadino (ir vadina iki šiol) "maluch" (mažylis). Variklis: 2-jų cilindrų, 0,50 L, 23 AG. Maksimalus greitis - 105 km/h, įsibegėjimas nuo 0 iki 100 km/h - 50 s. Teoriškai tilpdavo 4 asmenys, bet buvo atvėjų, kai į vidų tilpdavo 12 studentų.
Apie modeliuką: Gražus mažylis. Apskritai, lenkiškas serija "Kultowe Auta PRL-u" žavi mane savo kokybe, ne taip, kaip rusai. Ir manau, užsikabliosiu ant mažylių... Įvertinimas - 10/10.
Ir pabaigai, du mažyliai kartu:
Fiat 126 - Italijos miesto automobilis, gamintas nuo 1972-ų iki 1980-ų. Vėliau buvo gaminamas Lenkijoje, pavadinimu 126P ("polski" reiškia "lenkiškas") nuo 1973-ų iki 2000-ų. Lenkijoje jį vadino (ir vadina iki šiol) "maluch" (mažylis). Variklis: 2-jų cilindrų, 0,50 L, 23 AG. Maksimalus greitis - 105 km/h, įsibegėjimas nuo 0 iki 100 km/h - 50 s. Teoriškai tilpdavo 4 asmenys, bet buvo atvėjų, kai į vidų tilpdavo 12 studentų.
Apie modeliuką: Gražus mažylis. Apskritai, lenkiškas serija "Kultowe Auta PRL-u" žavi mane savo kokybe, ne taip, kaip rusai. Ir manau, užsikabliosiu ant mažylių... Įvertinimas - 10/10.
Ir pabaigai, du mažyliai kartu:
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
48. ЗИС 110 (1945) [DeAgostini (žurnalinė serija "Автолегенды СССР")].
Monumentalus TSRS gamybos limuzinas. Gamintas nuo 1945-ų iki 1958-ų Packard 160 Touring Sedan (1942) pagrindu. Į šį monstrą buvo montuojamas viena eile išdėstytų 8-ių cilindrų ZIS 110 variklis, darbinis tūris 6002 см³, galia 140 AG esant 3600 aps./min. Maksimalus greitis - 140 km/h. Svėrė gigantas 2 575 kg.
Apie modeliuką: Modeliukas vertas dėmesio, DeA šįkart pasistengė. Yra smulkių klaidelių, bet visumoje gerai atrodo Įvertinimas - 10/10.
Monumentalus TSRS gamybos limuzinas. Gamintas nuo 1945-ų iki 1958-ų Packard 160 Touring Sedan (1942) pagrindu. Į šį monstrą buvo montuojamas viena eile išdėstytų 8-ių cilindrų ZIS 110 variklis, darbinis tūris 6002 см³, galia 140 AG esant 3600 aps./min. Maksimalus greitis - 140 km/h. Svėrė gigantas 2 575 kg.
Apie modeliuką: Modeliukas vertas dėmesio, DeA šįkart pasistengė. Yra smulkių klaidelių, bet visumoje gerai atrodo Įvertinimas - 10/10.
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
49. ГАЗ М12 "ЗиМ" (1950) [Наш Автопром].
TSRS limuzinas skirtas žemesnio (bet ne žemiausio) rango politikos/partijos atstovams. Gamintas nuo 1950-ų iki 1960-ų. Iki 1956-ų turėjo abreviaturą GAZ M12 "ZiM", po 1956-ų - GAZ 12 "ZiM". Kartais vadinamas ZIM 12. ZiM reiškia "Завод Имени Молотова". Pirmasis GAZ automobilis skirtas ne paprastiems žmonėms. Originalus TSRS projektas, nenukopijuotas. Variklis - 3,5 L, 90 AG esant 3600 aps./min. Maksimalus greitis - 120 km/h, įsibegėjimas iki 100 km/h - 37 s. Svėrė beveik dvi tonas. Raudonas ženkliukas ant kapoto naktį turėjo papildomą apšvietimą iš vidaus.
Apie modeliuką: Nash Avtoprom negamina blogų modeliukų. Puikus darbas. Dėl to ir pirkau NaP, o ne DeA. Įvertinimas - 10/10.
ГАЗ М12 "ЗиМ" vs. ЗИС 110:
TSRS limuzinas skirtas žemesnio (bet ne žemiausio) rango politikos/partijos atstovams. Gamintas nuo 1950-ų iki 1960-ų. Iki 1956-ų turėjo abreviaturą GAZ M12 "ZiM", po 1956-ų - GAZ 12 "ZiM". Kartais vadinamas ZIM 12. ZiM reiškia "Завод Имени Молотова". Pirmasis GAZ automobilis skirtas ne paprastiems žmonėms. Originalus TSRS projektas, nenukopijuotas. Variklis - 3,5 L, 90 AG esant 3600 aps./min. Maksimalus greitis - 120 km/h, įsibegėjimas iki 100 km/h - 37 s. Svėrė beveik dvi tonas. Raudonas ženkliukas ant kapoto naktį turėjo papildomą apšvietimą iš vidaus.
Apie modeliuką: Nash Avtoprom negamina blogų modeliukų. Puikus darbas. Dėl to ir pirkau NaP, o ne DeA. Įvertinimas - 10/10.
ГАЗ М12 "ЗиМ" vs. ЗИС 110:
- Joker
- Posts: 209
- Joined: 2012 Jan 16, 21:33
- Masteli: 1:43 / 1:64
- Kolekcionuoju: JAV, TSRS, Klasika, Konceptai, Custom, Hot Rod
- Location: Vilnius
Re: Joker'io garažas
50. CHEVROLET CAMARO SS CONVERTIBLE (1969) [Del Prado].
JAV 1969-ų monstras kabrioleto kebulu. Tobulas sportinis automobilis. Variklis - 350 kūbinių colių, 5.7 L, V8. Internete teko rast nemažai restauruotų variantų pardavimui. Pakankamai populiarus JAV.
Apie modeliuką: Del Prado yra Del Prado. Žurnalinė serija, kiek žinau. Šiek tiek trūksta detalumo. Ratlankius norėtus pakeist. Bet bendrai gražus. Įvertinimas - 8,5/10.
Ir pabaigai, senelis ir anūkas:
JAV 1969-ų monstras kabrioleto kebulu. Tobulas sportinis automobilis. Variklis - 350 kūbinių colių, 5.7 L, V8. Internete teko rast nemažai restauruotų variantų pardavimui. Pakankamai populiarus JAV.
Apie modeliuką: Del Prado yra Del Prado. Žurnalinė serija, kiek žinau. Šiek tiek trūksta detalumo. Ratlankius norėtus pakeist. Bet bendrai gražus. Įvertinimas - 8,5/10.
Ir pabaigai, senelis ir anūkas: