Page 1 of 3
Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 19:55
by Devilbullet
McLaren F1 - Minichamps
McLaren F1 yra sportinis automobilis, suprojektuotas ir pagamintas McLaren Automotive. Gamintas buvo nuo 1992 m. Debiutavo 1992 m. gegužė 28 d. “The Sporting Club” Monake. Projektuotas ir kurtas Gordon Murray,o Peter Stevens buvo atsakingas už išorės kūrimą. 1998 m. kovo 31 dieną McLaren F1 buvo pripažintas greičiausiu keliams pritaikytu automobiliu. Jis pasiekdavo 372 km / h greitį su įjungtu ribotuvu, o jį išjungus galėjo pasiekti 390,99 km/h. Gordon Murray kurtas automobilis pilnas itin brangių medžiagų bei inovatyvių sprendimų. Gaminat automobilį buvo naudojama daug anglies pluošto, titano, aukso, magnio lydiniu ir kevlaro. Tai buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis kuriame buvo naudojama anglies pluošto monokoko technologija. Automobilyje vairuotojo sėdynė buvo įrengta pačiame centre, priekyje degalų bako, ir buvo pastūmėta į priekį daugiau nei įprasta. F1 modelyje buvo sumontuoti ventiliuojami, perforuoti aliumininiai stabdžių diskai. 332 mm priekyje ir 305 mm gale. Tuo metu gatvės automobiliams anglies pluošto stabdžiai dar nebuvo tinkamai ištobulinti, GTR modeliuose jau buvo montuojami ir keraminiai stabdžių diskai. Automobilio širdimi buvo pasirinkti 60 laipsnių V12 BMW varikliai. Buvo pagaminti 106 įvairių modifikacijų modeliai. Tik 71 buvo gatvėms pritaikyti modeliai.
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 19:56
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 19:57
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 19:58
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 19:59
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:00
by Devilbullet
Aston Martin DB5 - Norev
Aston Martin DB prabangus GT klasės automobilis gamintas 1963-1965 m. Pavadinime naudojamos raidės DB buvo pagarbos išraiška įmonės vadovui David Brown (vadovavusiam 1947–1972 m.). Labiausiai šį modelį išgarsino buvimas pagrindiniu, veiksmo filmų herojaus James Bond, automobiliu. Automobilis filmavosi filmuose Goldfinger, Thunderball, GoldenEye, Tomorrow Never Dies, Casino Royale. Šis automobilis buvo tolesnė DB4 modelio raida bet buvo daug skirtumų. Pagrindiniai skirtumai buvo tokie: vietoj 3,7 L buvo montuojami 4,0 L , nauja ZF 5 pavarų greičių dėžė, trys SU karbiuratoriai. Automobilis turėjo 282 AG ir galėdavo pasiekti 233km / h.
Standartinėje modelio DB5 komplektacijoje buvo el. langai, vilnos kilimai, dvigubas degalų bakas, chrominiai vieliniai ratai, alyvos aušintuvas, magnio lydinio korpusas specialiai sukurtas pagal superleggera patentų techniką, odinis salonas ir net gesintuvas. Automobilis turėjo 4 vietas ir buvo 2 durų.
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:01
by Devilbullet
Aston Martin DBS (From James Bond movie - CASINO ROYALE) - Universal Hobbies
Aston Martin bendrovė DBS pavadinimą jau naudojo 1967-72 metų GT klasės kupė, kuris buvo pristatytas 1969 metų James Bondo filme „On Her Majesty's Secret Service“. Šis DBS V12 pakeitė buvusį kompanijos flagmaną Aston Martin Vanquish S. Naujoji versija buvo sukurta Aston Martin DB9 pagrindu, jis buvo pristatytas garsiajame Jamso Bondo filme „Casino Royale“ 2006 metais ir 2008 metais „Quantum of Solace“ filme.
Automobilio galią generuoja įspūdingas 6 litrų V12 variklis iš DBR9 lenktyninio automobilio, jis pasiekia 517 AG ir 570 Nm sukimo momentą. Automobilis komplektuojamas su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 6 greičių "Touchtronic" automatine. DBS yra dvivietis kupė priešingai DB9 modeliui, kuris yra 2+2 kupė. DBS turi aliumininę važiuoklę ir yra pagamintas iš lengvasvorio magnio, anglies pluošto mišinio ir aliuminio. Tai yra pirmas serijinis Aston Martin, turintis anglies pluošto detales, todėl sveria tik 1578 kg. Galingas automobilis sugeba spurtuoti nuo 0 iki 100 km/h per valandą per vos 4 sekundės, o maksimalus greitis yra daugiau kaip 312 km/h. DBS turi keraminius stabdžių diskus – pirmus tokius Aston Martin automobilyje. Priekiniai diskai yra 398 mm skersmens su 6 stūmoklių stabdžių suportais, galiniai yra 360 mm skersmens su 4 stūmoklių suportais. Pakaboje naudojami adaptyvūs amortizatoriai, kurie gali būti reguliuojami ir turi iki 5 padėčių.
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:02
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:04
by Devilbullet
Bugatti Veyron EB 16.4 - Altaya
Bugatti Veyron EB 16.4 – super automobilis pagamintas „Volkswagen AG“ padalinio „Bugatti Automobiles SAS“. Tai ilgą laiką buvo greičiausias automobilis pasaulyje, galintis važinėti paprastomis gatvėmis. Kiekvienas pirmos kartos Veyron buvo parduodamas už 1 100 000 eurų (skirtingose šalyse kaina skiriasi), o gaminimo kaštai yra apie 6 mln. eurų kiekvienam automobiliui. Automobilis varomas 1001 AG (736,2kW) W16 variklio. Jis gali pasiekti maksimalų 408,47 km/h greitį, o Super Sport versija su 1200 AG (883 kW) varikliu – 431,072 km/h. Šis automobilis pradėtas gaminti 2005 m. rugsėjį. Jis surenkamas rankomis „Volkswagen“ gamykloje šalia buvusios „Bugatti“ būstinės Molshaime (Elzase, Prancūzija). Automobilis pavadintas prancūzų lenktynininko Pierre Veyron garbei, kuris laimėjo 24 valandų Le Mano lenktynes 1939 m., kuomet lenktyniavo už senąją originaliąją „Bugatti“ įmonę.
Automobilio raida prasidėjo 1999 m. nuo EB 18,4 Veyron koncepcinio automobilio, pristatyto Tokijo automobilių parodoje. Jis buvo tokio paties dizaino ir išvaizdos kaip ir galutinis Veyron variantas. Vienas didelis skirtumas buvo tas, kad EB 18,4 naudojo W18 variklį, kuris turėjo tris eiles po šešis cilindrus. Veyrono vyriausiasis dizaineris buvo Hartumt Warkuss su išorės dizaineriu Jozef Kaban iš „Volkswagen“, pakeitęs Giorgetto Giugiaro iš „ItalDesign“, kuris užsiiminėjo trimis pradiniais „Bugatti“ konceptais.
„Volkswagen“ vadovas Ferdinand Piech, 2000 metais Ženevos automobilių parodoje, paskelbė Veyron gamybos pradžią. Buvo pažadėta, kad tai bus greičiausias, galingiausias ir pats brangiausias automobilis istorijoje. Vietoj W18, gaminamas modelis turėjo naudoti VR6/WR8 – tipo W16 variklį, pirmą kartą pristatytą 1999 m. Bentley Hunaudieres koncepciniame automobilyje. W16 turėjo turėti keturis turbokompresorius ir būti gaminamas remiantis 1001 arklio galia ir 407 km/h didžiausiu greičiu, taip pat buvo paskelbta 1 mln. eurų kaina.
Plėtojimas tęsėsi ir 2001 metais EB 16/4 Veyron buvo paskelbtas pažengusiu koncepciniu automobiliu. Metų pabaigoje „Bugatti“ paskelbė kad automobilio, oficialiai vadinamo Bugatti Veyron 16,4, gamyba prasidės 2003 metais. Deja, automobilis patyrė žymių bėdų kūrimo metu. Pasiekti reikalaujamą didžiausio greičio stabilumą buvo sunku – vienas prototipas buvo sunaikintas avarijoje, o kitas išslydo viešos demonstracijos metu Mazdos greitkelyje Laguna Seca‘oje. Veyron gamyba buvo atidėta dėl šių ir kitų problemų. Piëch tais metais pasitraukė iš „Volkswagen“ grupės vadovo posto ir į jo vietą atėjo Bernd Pischestrieder. Naujasis vadovas, tuoj pat, nusiuntė Veyron atgal prie braižybos lentos, dideliems persvarstymams. „Bugatti“ prezidentas, buvo pakeistas Thomas’o Bscher’io 2003 m. gruodį ir Veyron pakeitimai buvo padaryti vadovaujant buvusiam „VW“ inžinieriui, „Bugatti“ inžinierių vadovui Wolfgang Schreiber.
Gamybai paruošta Veyron versija buvo pristatyta 2005 m. Tokijo automobilių prodoje.
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:04
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:05
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:06
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:07
by Devilbullet
1966 Ford GT40 MK II - Del Prado
Ford GT40 automobilis buvo aukščiausios kokybės, sportinis automobilis laimėjas 4 iš eilės 24 Hours of Le Mans nuo 1966 iki 1969 (1966MK II, 1967 MK IV, 1968-1969 seniausia važiuoklės konstrukcija,Mk I). Šis automobilis buvo sukurtas siekiant nugalėti Ferrari kompanija ilgo nuotolio lenktynėse, kuri tuo metu dominavo lenktynėse. Jame buvo naudojamas 4,7 litro “Ford” variklis,kurio kubatūra buvo padidinta iki 4,9 l (taip pat žinomas kaip 5.0 )su specialaus lydinio Gurney Weslake cilindrų galvutėmis. Automobilis buvo pavadintas GT (Grand Touring) 40 dėl jo aukščio kuris buvo 40 colių (1,02 m.ties priekiniu stiklu). Buvo naudojami dideli Ford V8 varikliai 4,2 litro, 4,7 litro ir 7 litro, lyginant Ferrari V12, kurie turėjo 3,0 litro arba 4,0 litrų variklius. MK II turėjo 7.0 litro variklį iš Ford Galaxie. Nuotraukoje matome 1966 m. automobilį laimėjusį 24 Hours of Le Mans vairuojamas Bruce McLaren ir Chris Amon. Tose lenktynėse visas tris pirmasias vietas laimėjo Ford GT40 automobiliai.
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:08
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:09
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:10
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:11
by Devilbullet
Lotus Esprit Turbo 1985 (S3) (From James Bond movie - FOR YOUR EYES ONLY) - Universal hobbies
Lotus esprit buvo sportinis automobilis gamintas anglijoje, kompanijos Lotus nuo 1976m. iki 2004 m. Pradžioje automobilis buvo pristatytas kaip konceptinis Italdesign modelis. Pirmą kartą pasirodęs Turino automobilių parodoje 1972m. Vėliau buvo pradėda serijinė gamyba. Pradžioje automobilį buvo sumanyta pavadinti Kiwi, tačiau laikantis Lotus įmonės tradicijos automobilius vadinti vardais prasidedančiais E raide, buvo nuspresta automobilį pavadinti Esprit.
Esprit buvo pradėtas gaminti 1976m birželį, pakeistamas Europa Lotus modelių seriją. Pirmojoje kartoje, automobilius varė Lotus 907 4-cilindrų variklis, kuris turėjo 2.0 litrų 160 AG europinėje versijoje ir 2.0 litrų 140 AG amerikos rinkai skirtoje versijoje.
1980 metais buvo pradėti gaminti pirmieji Turbo Esprit modeliai. Pradžioje tai buvo dar vienas specialusis leidimas. Šis modelis dėl sponsorių spalvų buvo vadinamas Essex Esprit. Turėjo naujo tipo karteri (sauso tipo 910) generuojantį 210 AG ir 100 k/h greitį galėjo pasiekti per 6,1 sekundės. Maksimalus greitis buvo 240 k/h.
Iki 1980 metų pabaigos Lotus kūrė tris skirtingas komplektacijos, važiuoklės ir dizaino versijas. 1981m. balandžio mėnesį pasirodė trečioji karta S3, Turbo Esprit. Abu naujieji modeliai turėjo vienodo tipo važiuokles, interjerą, o kėbulo formos buvo kuriamos vienodos abiems. Ir toliau buvo naudojami 2.2 L varikliai o Turbo modelis grįžo prie paprastesnės karbiuratoriaus sistemos (šlapio karterio tepimo). Abiejų modelių dizainas buvo truputį pakeistas. To pasekoje automobilio viduje atsirado truputi daugiau vietos kojoms ir virš galvos.
Išoriškai Turbo "Esprit" išlaikė visą Essex automobilių aerodinaminį kėbulo komplektą, atsirado masyvesni bamperiai, abu modeliai buvo parduodami su 5 colių BBS lengvo lydinio ratlankiais.
Nuo1985 metų buvo nežymiai pakeista priekinė važiuoklė ir pakoreguotas dizainas.
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:11
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:12
by Devilbullet
Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas
Posted: 2012 Nov 04, 20:13
by Devilbullet