Page 3 of 3

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Posted: 2013 Feb 12, 23:49
by Devilbullet
Gytis wrote:Man "šiti" pristatymai viską praneša! (t)
Tarp kitko, nebėdavok, kad jau baigi surinkt Lambus, dar tau plėstis ir plėstis. :D Ojei apie supercarus, tai išvis neišsemiami aruodai. :idea:
Manau visai smagu šiek tiek paskaityti matant modelį, aišku galiu ir aš netyčia klaidą kokią įvelti bet stengiuosi bent kažkokia info pateikti apie tikrą modelį, taip turėtų būti aiškiau kodėl jis man patinka. :)
Aha žinau, kad jei rinkti visas versijas tai čia su Lambais ilgai nusimato, bet aš turiu sumanymą surinkti tik pagrindines versijas, neskaitant kabrioletų. Tik čia dar taip pat likę ką veikti.
O dėl supercarų tai teisus esi, todėl čia patenka tie kurie labiausiai patinka.

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Posted: 2013 Feb 12, 23:59
by Gytis
Ne ignoruoti kabrikų, ir modifikacijos skirtingos šalia viena kitos (aišku jei jos ne spalva skiriasi) labai pakelia kolekcijos vertę ir parodo tavo erudiciją šioje srityje, ir kuo jos artimesnės viena kitai, bei kuo jų daugiau, tuo tavo kolekcija pilnesnė ir vertingesnė.

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Posted: 2013 Feb 13, 19:09
by Devilbullet
Va taip ir tobulėja supratimas apie kolekciją. Rimtai susimastyti privertė.. Žinau viena, man šitas ženklas, net ir perpirktas vokiečių vis vien labiausiai patinka. Nekalbu tik apie keletą super klasikinių kitų modelių.

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Posted: 2013 Feb 13, 19:30
by RobertasRR
Gytis wrote:Ne ignoruoti kabrikų, ir modifikacijos skirtingos šalia viena kitos (aišku jei jos ne spalva skiriasi) labai pakelia kolekcijos vertę ir parodo tavo erudiciją šioje srityje, ir kuo jos artimesnės viena kitai, bei kuo jų daugiau, tuo tavo kolekcija pilnesnė ir vertingesnė.
(t) (t) (t)

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Posted: 2014 Nov 03, 10:34
by Devilbullet
Pagani Huayra - Welly

Po sėkmingo Zonda modelio, Pagani ilgai delsę, 2011 Ženevos automobilių parodoje, pristatė naująjį modelį Huayara. Jo pavaidinas buvo paimtas iš senovės Inkų kalbos, reiškiantis vėjų ir audrų dievą. Teisingai tariamas jis „vai-rah”. Automobilis kainavo 1 198 000 eurų.
Automobilyje sumontuotas specialiai šiam modeliui gamintas Mercedes-AMG twin turbo V12 variklis. Šis 6 litrų variklis išvysto 720 AG ir 1000 Nm sukimo momenta. Jo maksimalus greitis yra apie 372 km/h. 100km/h greitį jis pasiekia per 3,2 sekunės. Modelyje sumontuota septynių greičių sekvensinė greičių dėžė ir vieno disko sankaba. Nenaudoti dvigubos sankabos buvo nuspręsta siekiant nepadidinti automobilio svorio, nes šis mechanizmas būtų papildomai pridėjęs 70 kg svorio, kas praktiškai būtų panaikinę dvigubos sankabos privalumus siekiant geresnės dinamikos. Tokios strategijos rezultatas vos 96 kg sverianti transmisija. Huayra buvo sumontuoti įspūdingi Brembo stabdžiai, diskai pagaminti iš anglies keramikos, kiekvienas suportas tiek gale tiek priekyje turi po 4 cilindriukus. Išmetimo Sistema pagaminta iš titano, ir viso labo sveria tik 10 kg.
Skirtingai nei Zonda modelyje, Huayra modelyje naudojama aktyvi aerodinamika. Priekyje bei gale sumontuota po keletą pagal poreikį besireguliuojančių aerodinaminių plokščių. Jos veikia analizuojant visas automobilyje dirbančias sistemas (ABS, ECU, automobilio pasvirimo kampas, pagreitis, šoninis apkrovimas ir t.t.) ir siekia išgauti didžiausią prispaudimo jėgą, ir geriausią pasipriešinimo koeficientą.
Pagani Huayra žinomoje laidoje “Top Gear” žurnalisto Richard Hammond buvo įvertinta labai teigiamai. Bei tapo greičiausiai “Top Gear” trasą įveikusiu automobiliu pasiekęs 1:13,8 laiką. Taip pat paties pavadinimo žurnale buvo paskelbtas "The Hypercar of the Year 2012".

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image

Re: Andriaus Sport ir Supercarų garažas

Posted: 2014 Nov 03, 21:50
by Gedas
Welly užgerėję (t)