Andriaus Lamborghini garažas

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:43 mastelio modelius.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini LP5000 Prototype - PremiumX

1971 metais, Ženevos automobilių parodoje, Lamborghini pristatė įspūdingąjį Countach LP5000, kuris dar vadinamas LP500. Šis žymėjimas buvo parinktas dėl to, kad jo gale buvo sumontuotas 5 L V12 variklis. LP5000 variklio, pavarų dėžės ir diferencialo gamybai buvo panaudota daug magnio, siekiant sumažinti svorį. Deja šis variklis neišlaikė net pirmųjų rimtesnių testų, ir jo teko atsisakyti, todėl į vėlesnius prototipus buvo sumontuotas 4 L darbinio tūrio V12 variklis.
Už inžinerinę dalį Lamborghini buvo atsakingas Paolo Stanzani. Automobilio dizainą kūrė Marcello Gandini su Bertone dizaino namais. Šio automobilio dizainas buvo tikrai išskirtinis, vien ko vertos į viršų atsidarančios durys. Šis automobilis buvo pradininkas pleišto formos kėbulo dizaino, kuris veliau tapo labai populiarus sportinių automobilių tarpe. Piedmontese dialekte žodis Countach reiškė kažką panašaus kaip: nuostabus – stulbinantis - stebinantis. Daug kas manė, jog tai vienkartinis prototipas, bet jie klydo. Vos tik buvo pristatytas LP5000, į Lamborghini pradėjo plūsti pageidavimai, serijiniui modeliui įsigyti. Lamborghini dar net nebuvo tikri, kad modelis bus gaminamas, bet pamatę kiek yra norinčių įsigyti Countach, priėmė sprendimą - pagaminti nedidelę seriją automobilių.
Countach buvo suprojektuotas taip, kad pilnai galėjo būti paleistas serijinei gamybai. Ir labai greitai po LP400 debiuto, buvo nuspręsta nutraukti Miura modelio gamybą, ir perduoti vadžias naujųjam įmonės flagmanui.
LP5000 prototipas buvo tipiškas, parodai paruoštas modelis. Prietaisų skydelyje nebuvo įprastų analoginių ciferblatų, vietoje jų buvo sumontuoti eksperimentiniai elektroniniai prietaisai. Vėliau Bob Wallace testuojant LP500 modelį, visi jie buvo pakeisti į standartinius analoginius prietaisus. Parodoje pristatytas LP5000 buvo ryškiai geltonos spalvos. Būtent šio automobilio gyvenimas buvo labai neilgas ir sunkus. Norint paruošti naują modelį serijinei gamybai, pirmasis parodinis prototipas buvo ne kartą modifikuotas. Siekiant užtikrinti geresnį variklio aušinimą, buvo pritaisytos didžiulės oro paėmimo angos. Vėliau savo gyvavimą LP500 baigė smūgio į sieną testu, kuris buvo atliktas MIRA Anglijoje.
Po šio modelio sudaužymo, buvo pagaminti dar 2 prototipai, kurie buvo skirti testavimams, prieš gamybai pristatant serijinę versiją. Antrasis prototipas buvo raudonos spalvos, ir jau labiau panašus į vėliau pristatytą LP400. Šis prototipas buvo labai sunkiai bandomas lenktynių trąsoje. Su juo buvo bandomos ir įvairios valytuvų modifikacijos, važiuojant dideliu greičiu.
O štai trečiasis prototipas buvo skirtas paskutiniams potepiams iki pristatant galutinę versiją. Šis žalios spalvos modelis net buvo pristatomas Lamborghini Countach lankstinukuose, kur vėliau buvo patalpinta kita, serijinio modelio nuotrauka. Ant žaliojo modelio buvo sumontuotas vienas valytuvas, kaip ir ant serijinės versijos, šiek tiek pažemintas priekinis bamperis, sumontuoti papildomi žibintai. Abiejuose vėlesniuose prototipuose, buvo sumontuoti 4 L varikliai, tokie kokie buvo ir pirmuosiuose serijiniuose modeliuose LP400.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:41, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Countach LP400 – Grani & Partners Special Edition

1973 metais Paryžiaus automobilių parodoje, buvo pristatytas tamsiai žalios spalvos LP400, trečiais prototipas, pagal kurio formas buvo gaminami sekantys gamykliniai modeliai. Nors jie turėjo keletą nedidelių pakeitimų. Buvo naudojama kitokia šoninių langų konstrukcija iš trijų dalių vietoje dviejų. Prietaisų skydelyje sumontuoti American Stewart Warner prietaisai. Kėbulo ilgis padidejo 13 cm.
Automobilyje buvo sumontuotas V12 variklis kuris išvystė 375 AG. Maksimalus automobilio greitis buvo 316 km/h. O 100 km/h greitį LP400 pasiekdavo per 5,6 sekundės. Modelis puikavosi dar LP5000 prototipe pademonstruotomis į viršų atsidarančiomis durimis. Tai tapo gamintojo prekiniu ženklu. Vėliau šis dūrų tipas buvo pramintas – žirklėmis. Beja tai buvo pirmasis pasaulyje serijinės gamybos modelis su taip atsidarančiomis durimis. Šis modelis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje 1974 metais. Visas šis procesas nuo LP500 prototipo sukūrimo iki galutinio LP400 modelio užtruko tris ilgus metus.
Kol buvo pademonstruotas pirmasis serijinis Countac LP400, Ferruccio Lamborghini pardavė įmonę šveicarams Georges-Henri Rosetti ir Rene Leimer. Lamborghini ateitis nebeatrodė tokia šviesi kaip geltonas Lamborghini Countach LP400 demonstruotas Ženevos parodoje. Tačiau tai buvo vienintelis modelis kuris padėjo įmonei išgyventi nemažai sunkių metų.
Lamborghini Countach virto legenda. Dėl savo aštrių formų, į viršų atsidarančių durų ir didžiulių oro paėmimo angų bei galinių spoilerių, vėlesnieji modeliai LP400S ar LP500S tapo ne vieno jaunuolio svajone. Tačiau labiausiai dabartinėje klasikinių automobilių rinkoje yra vertinami pirmieji LP400 modeliai.
Nuotraukoje matomas modelis originaliai yra žalios spalvos trečiasis prototipas LP400. Jis buvo pristatinėjamas Paryžiaus automobilių parodoje 1973 metais. Dabar jis stovi Lamborghini muziejuje.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:43, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Countach LP400 S - Altaya

1976 metais Paolo Stanzani gavo užsakymą pagaminti du Countach modelius, pakeliant jų galią iki 400 AG. ir sumontuojant, tuo metu naujas, Pirelli P7 padangas. Pirmasis iš jų (Nr.188) buvo ryškiai raudonas su juodu interjeru, ir buvo pristatytas vienam italui. Antrasis buvo nudažytas puikia, Bugatti šviesiai mėlyna spalva, naturalios odos spalvos salonu ir aukso spalvos ratais. Šis modelis tapo žinomas kaip Walter Wolf Countach. Šis išskirtinis automobilis (Nr.202) neseniai buvo partvarkytas Lamborghini gamykloje ir vis dar nešioja šias originalias spalvas. Būtent šie du automobiliai galėtų būti laikomi pirmaisiais LP400 S prototipais.
LP400 S buvo pirmasis atnaujintas Coutach. Modelio pakeitimai buvo atlikti ne vien išorinėje dalyje. Turėjo būti perdaryta visa važiuoklės geometrija, kad būtų galima sumontuoti šias naujas ir labai plačias padangas.
Galima sakyti, kad Walter Wolf yra atsakingas už LP400 S atsiradimą, Lamborghini Countach modelių gamone. Jis turėjo du Countach modelius su 5L varikliais, būtent tokio tipo, kokį Bob Wallace sugadino nepataisomai bandymų metu 1971 metais. Ant šių dviejų automobilių, pasitelkęs Dallara pagalbą, jis jau buvo sumontavęs tas pačias Pirelli P7 padangas. Kai Walter Wolf atvyko paimti savo trečiojo Countach modelio, įtikino Lamborghini komercializuoti šią jo inicijuotą modifikaciją. Lamborghini pradėjo šias padangas montuoti ant naujo dizaino ratlankių, panašių kokie jau buvo matyti ant Bertone Bravo prototipo. Norėdami pilnai užbaigti šį patobulinimą, Lamborghini pridėjo ratų arkų ilgintuvus, kurie buvo pagaminti iš stiklo pluošto. Priekiniai ratų arkų ilgintuvai tesėsi iki priekinio bamperio ir susilieju su juo suformuodami atsikišusį priekinį sparną. Pirmieji LP400 S neturėjo didžiulio galinio sparno, jis tapo prieinamas tik vėliau, dar vėliau Lamborghini įsigudrino šį priedą padaryti papildomai pasirenkama opcija. Trečiasis Walter Wolf Countach, pristaymo metu Ženevos automobilių parodoje, jo taip pat neturėjo, jis buvo sumontuotas kiek vėliau.
Vis daugėjo užsakymų iš klientų, kurie norėjo Countach LP400 S modifikacijos. Taip pat labai populiarus tapo pademonstruotas didžiulis galinis sparnas. Pradžioje tai buvo vientisas sparnas pritvirtintas ant dviejų laikiklių, vėliau iš apbiejų jo galų buvo pritvirtinta po vertikalią plokštelę. Visi šie priedai bei nežymiai sumažinta automobilio galia iki 352 AG. pavertė LP400 S modelį lengviau valdomu. Tačiau jis tapo lėtesnis nei LP400. Countach LP400 S pasiekdavo 292 km/h maksimalų greitį, o 100 km/h greitį pasiekdavo per 5,9 sekundes. Todėl gamintoja nusprendė ir toliau klientams siūlyti abi versijas. Tačiau USA rinkai skirti modeliai, turėjo dar mažiau galios, dėl ten galiojančių įtatymų, S modelis teturėjo 325 AG. Nors visi šie išoriniai pakeitimai modelį pavertė mažiau aerodinamišką, bet jis atrodė dar agresyvesnis, ir tai buvo jo koziris. Pakaba vėlesniuose modeliuose buvo pakelta 3 centimetrais, nes automobilių savininkai dažnai pažeisdavo žemai esanty priekinį sparną, į šaligatvių bortelius. 1981 metais buvo pradėti montuoti paprastesnio dizaino ratlankiai. Verta pažymeti, kad pirmiesiems 24 automobiliams, buvo sumontuoti brangūs magnio lydinio ratai, vėliau buvo pradėtas naudoti pigesnis aliuminio lydinys. O pakaba atnaujinta sumontuojant Assauto amortizatorius.
Viduje, prietaisų skydelyje taip pat buvo pakeitimų. Čia sumontuoti didesni Jaeger ciferblatai, kai tuo metu LP400 modelyje buvo montuojami Stewart Warner prietaisai. Naująjame spidometro ciferblate, greitis buvo rodomas nuo 20 km/h, kai tuo tarpu ankstesniuose nuo 40 km/h. LP400 S buvo montuojamas kitoks vairaratis, buvo šiek tiek padidinta erdvė salone, trimis centimetrais buvo kilsteltos lubos. Rankinis stabdis buvo perkeltas vairuotojui iš dešinės.
Pasirodžius LP400 S senesnės versijos užsakymai dramatiškai sumažėjo. Tačiau Lamborghini netyčia susikūrė įdomią paklausą. LP400 savininkai, pradėjo kreiptis į Lamborghini su prašymu, modifikuoti jų LP400 į S serijos išorės dizainą. Čia situacija šiek tiek koplikuodavosi, nes vieni klientai užsakydavo tik praplatintas arkas bei priekinį sparną, tačiau negaudavo brangių ratlankių ir pilno pakabos modifikavimo. O štai kiti rinkdavosi pilną S modelio pakeitimų komplektą. Atsirado ir keletas turtingų klientų, kurie užsakę visiškai naujus LP400 modelius prašydavo modifikuoti į S versiją. Nustebote kodėl? Ogi todėl, kad LP400 modeliuose vis dar buvo montuojamas 375 AG. varikliai. Šitaip jie gaudavo visus atnaujinimus kuriuos turėjo LP400 S modeliai, bet automobiliuose buvo sumontuoti galingesni varikliai, kurių pagalba toks modifikuotas LP400 atvirame kelyje nesunkiai pranoktų originalųjį LP400 S.
Viso buvo pagaminta 235 vienetai Lamborghini Countach LP400 S modelių.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 12:45, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Murcielago R-GT – Altaya

Murcielago R-GT buvo pristatytas 2003 metų Frankfurto automobilių parodoje. Lamborghini jau kuris laikas turėjo minčių, populiariojo Murcielago pagrindu pradėti gaminti lenktynėms skirtą bolidą. Audi AG koncernas, kuriam priklauso Lamborghini, nusprendė jog laikas šią idėją įgyvendinti.
Vadovaujant Lamborghini ir prisidedant Audi Sport divizijos specialistams bei vokietijoje gerai žinomiems Reiter Engineering, R-GT buvo gaminamas pagal FIA ir ALMS specifikacijas. Tai reiškė, kad automobilis buvo gaminamas su tuo pačiu V12 varikliu, tik buvo įdiegta apribota oro padavimo sistema. Dėl FIA reglamento, VT keturių varančiųjų ratų sistema buvo pakeista vien galiniais ratais varoma sistema. Modelyje buvo montuojama tik 6 pavarų sekvensinė greičių dėžė. Automobilio svoris buvo sumažintas, kad galėtų dalyvauti 1100 Kg FIA klasėje.
Pradžioje buvo kalbama, kad bus pagaminti tik 3 automobiliai, bet vėliau buvo pranešta, kad gamyba bus pratęsta. 2004 metais užsakomi baziniai modeliai kainavo 500 000 Eurų. Deja R-GT nebuvo galima naudoti viešo naudojimo keliuose. Įsigiję šį automobilį, klientai taip pat gaudavo teisę naudotis Lamborghini priklausančios „Customer Sports Programme“ divizijos paslaugomis. Šie specialistai ne tik pardavinėjo automobilius, jų dalis, bet galėjo suteikti reikalingas konsultacijas ir įvairią pagalbą reikalingą trasoje.
Vos užvėrus Frankfurto parodos duris, R-GT modelis buvo nugabentas Reiter Engineering specialistams, kad šie galėtų atlikti papildomus bandymus, ir dar labiau padidinti ir taip didelį modelio potencialą Le Mans ir FIA GT serijos lenktynėms. 2003 metų spalio mėnesį R-GT modelis sudalyvavo Estoril ir Monza lenktynėse. Abejose buvo vairuojamas Oliver Gavin ir Peter Kox. Vėliau Le Mans serija pademonstravo puikųjį Murcielago amerikos rinkai. Ši rinka viena didžiausių Lamborghini pirkėjų gretose. O 2004 metais į Europos FIA GT seriją sugrįžus Maserati, Lamborghini vėl grūmėsi su savo didžiausiais konkurentais Maserati it Ferrari.
Nuotraukoje matomas modelis dalyvavo FIA GT Spa-Francorchamps lenktynėse 2007 metais. Automobilį vairavo J.Menten, P.Kox, J.Bleekemolen.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:01, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Aventador LP720-4 50 Anniversario – WhiteBox

2013 metais Šanchajaus automobilių parodoje buvo pristatytas jubiliejinis, 50 metų Lamborghini gyvavimo proga sukurtas, Aventador LP720-4 50 anniversario modelis.
LP720-4 turėjo iš anglies pluošto pagamintą monokoką, V12 variklį, kuris buvo 20 AG galingesnis nei ankstesniame LP700-4. Variklio galia buvo padidinta naudojant naują variklio kalibravimą. Kaip galima suprasti iš pavadinimo LP720-4, modelis varomas visais keturiais ratais. Modelyje naudojama gerai žinoma ISR greičių dėžė, kuri dėl savo itin greito pavarų perjungimo, šiam V12 varikliu varomam galiūnui, įsibėgėti iki 100 km/h leidžia per 2,9 sekundės. Maksimalus pasiekiamas greitis yra 350 km/h.
Didelis priekinis oro sklaidytuvas, nėra tik dizaino detalė, jis užtikrina geresnį automobilio valdymą važiuojant dideliu greičiu. Tiesą sakant visi nauji išorės pakeitimai, užtikrina 50 procentų gerenį aerodinamikos efektyvumą, nei LP700-4 modelio. Pakitęs dizainas šiek tiek primena Aventador J, bei Veneno modelių turimus bruožus. Modelį užsakiusiem klientams Lamborghini leidžia pasirinkti išorės spalvą, pagal savo skonį. Viduje randame puikią specialiai šiai serijai gamintą pusiau aniline odą, kuri buvo apdirbama specialiu rauginimo procesu.
Lamborghini nusprendė, kad bus pagaminta 100 vienetų šios jubiliejinės serijos automobilių.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:03, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Miura SVJ Roadster 1981 - WhiteBox

Originali Miura Roadster versija buvo vienetinis modelis, ir galima sakyti - daugiau Bertone prototipas, kurį vėliau nupirko ILZRO. Serijinė Roadster versija klientams nebuvo pasiūlyta, tačiau ne vieno vairuotojo galvoje kirbėjo mintis, kaip būtų šaunu, važiuojant Miura, pajusti kaip vėjas kedena plaukus. Todėl reguliariai buvo galima išgirsti, kad vienas ar kitas Miura savininkas, modifikavo savo automobilį pašalindamas viršutinę stogo dalį. Tokios versijos buvo pavadinamos Spyder arba Roadster.
Aštuntajame dešimtmetyje ir devintojo dešimtmečio pradžioje, Miura automobilių kaina, lyginant su šiais laikais, nebuvo tokia didžiulė. Juo labiau, kad jau buvo gaminamas ir naujasis Lamborghini flagmanas - Countach. Norint pritraukti aplinkinių dėmesį į savo Miura modelį, kai šalia puikuojasi naujasis futuristinis Countach, reikėjo kažko neįprasto. Taigi vyrukai iš įmonės Lambo Motors AG, įsikūrusios Basel mieste, sugalvojo, kad būtų šaunu apjungti du įspūdingus Miura modelius į vieną. Kodėl nesukūrus Jota Roadster. Štai kas turėtų atitraukti dėmesį nuo Countach!
Automobilis kuris buvo panaudotas kuriant SVJ Roadster, buvo pagamintas 1971 metais.Tai buvo vėlyvoji Miura P400S versija.1975 metais automobilis buvo parduotas vienam iš Lambo Motors AG akcininkų p. Zenari, kuris juo važinėjo iki 1979 metų. Tais pačiais metais buvo priimtas sprendimas, konvertuoti šį modelį į bestogę versiją.
Taigi 1980 metais automobilio konversija buvo beveik baigta. Modeliui buvo pridėtas didelis ir žemas priekinis bamperis su dviem didelėmis ir pora mažesnių oro įsiurbimo angų, pašalinta viršutinė stogo dalis, tačiau verta pažymėti, kad ši dalis buvo nuimama ir vėl uždedama, ne taip kaip originaliojoje Roadster versijoje, kuri visuomet buvo be stogo. Priekinio dangčio viršuje buvo įmontuotos oro ištraukimo angos. Naujos oro ištraukimo angos atsirado ir šoniniuose sparnuose už priekinių ratų beja šios atrodė net geriau nei originalijoje Jota. Papildomos oro paėmimo angos atsirado galiniuose sparnuose prieš galinius ratus. Taip pat išliko Miura modeliuose standartiškai montuotos oro paėmimo angos už šoninių langų. Manoma, kad dalį šių komponentų tiekė pati Lamborghini. Buvo patobulinta važiuoklė, kad susidorotų su platesnėmis padangomis. Sumontuoti penkių spindulių plačioms padangoms pritaikyti ratlankiai. Dėl šių pakeitimų modelis tapo 40 mm žemesnis. Nors pradžioje nebuvo planuota, bet prieš automobilio pristatymą, modelis buvo papuoštas didžiuliu galiniu sparnu. Tiesą sakant šis galinis sparnas taip įsiliejo į modelio linijas, kad net negalėtum pagalvoti, kad jis nebuvo numatytas nuo pat pradžios. Modelis buvo nudažytas nauja baltų perlų metaliko spalva.
Gal būt šis dizainas buvo kiek per modernus Miura modelio gerbėjams. Tačiau šis automobilis buvo sėkmingai parduotas jau pristatymo metu, kuris vyko 1981 metais Ženevos automobilių parodoje. Būtent toks modelis yra matomas nuotraukose apačioje.
Vėliau, dešimtąjame dešimtmetyje, savininko prašymu automobilis buvo atkuriamas, kad būtų artimesnis originaliąjam SVJ dizainui. Buvo pašalintas galinis sparnas ir didelis priekinis bamperis, pritaikyti originalaus Miura SV dizaino ratlankiai. Modelis perdažytas pilka metaliko spalva. Dar vėliau keletą kartų buvo parduotas aukcionuose. Paskutinįjį kartą modelis buvo matytas nudažytas ryškiai žalia spalva.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:04, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Cala ItalDesign - Altaya

Ženevos automobilių parodoje 1995 metais Lamborghini pristatė Cala. Tikėtasi, jog jis galės tapti naujuoju Baby-Lamborghini modeliu.
Lamborghini Cala buvo sukurtas vadovaujant Giorgetto Giugiaro iš įmonės ItalDesign. Automobilyje buvo sumontuotas 4 L V10 variklis, kuris iįšvystė 400 AG. Šis variklis buvo sumontuotas automobilio galinėje dalyje per vidurį ant aliuminio konstrukcijos važiuoklės. Kėbulas buvo pagamintas iš anglies pluošto bei aliuminio. Šis modelis buvo demonstruojamas, kaip galimas Jalpa modelio įpėdinis. Cala kaip ir Jalpa turėjo nuimamą targa tipo stogo dalį, kuri nuėmus buvo padedama už sodynių. Ši detalė buvo pagaminta taip, kad net atlikdama stogo funkciją, per joje įmontuotas skaidraus stiklo dalis, į saloną praleisdavo daugiau šviesos.
Salone buvo panaudota labai gražios bordo spalvos odos ir zomšos derinys. Prietaisų skydelyje esantys ciferblatai buvo apvalūs, baltos spalvos, o aplink pavarų perjungimo svirtį įkomponuota chromo apdaila. Sportinės sodynės buvo pagamintos Recaro.
Lamborghini Cala buvo pilnai funkcionuojantis automobilis, ir be didelių pakeitimų galėjo būti pateiktas serijinei gamybai. Deja tuometiniai Lamborghini savininkai iš tolimųjų rytų, susidūrė su rimtomis finansinėmis problemomis ir šis projektas buvo įšaldytas.
Keletas automobilinės žurnalistikos atstovų turėjo galimybę išbandyti, V10 varikliu varomą, Cala prototipą. Didžioji dalis iš jų teigė, kad Cala modelis vertas Lamborghini vardo. Pagrindiniai juos sužavėję aspektai buvo stabilumas, pagreitis bei puiki ergonomika automobilio salone. Šis prototipas galėjo pasiekti 298 km/h greitį, o 100 km/h greitį pasiekė per 5 sekundes. Automobilis svėrė 1293 kg.
Lamborghini įmonę perėmus Audi AG, Cala projektas visam laikui buvo palaidotas. Naujasis valdytojas susisiekė su Bertone, kad šie pradėtų kurti keletą naujų mažesniais varikliais varomų Lamborghini. Tam jie turėjo naudoti naują Audi Twin-turbo V8 variklį. Deja naujasis Baby-Lamborghini pasirodė dar labai ne greitai ir su visiškai kitokiu V10 varikliu. Ko gero nutuokiate, kad tai buvo Gallardo.
Šiuo metu Cala prototipas yra puikios būklės ir puošia kompanijos ItalDesign muziejų.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:06, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Diablo - Minichamps

Lamborghini Diablo pirmiesiems pirkėjams tapo prieinamas nuo 1990 metų sausio 21 dienos. Diablo turėjo V12 5,7 litrų 48 vožtuvų variklį, su nauja tiesioginio įpurškimo sistema, kuris generavo 492 AG. Iki 100 km/h automobilis įsibėgėdavo per 4,5 sekundes. Maksimalus automobilio greitis buvo 325 km/h. Nors Nardo trasoje buvo pasiektas ir 340 km/h greitis. Variklio aušinimo angos, skirtingai nuo Contach, buvo švelniai įkomponuotos plačiame siluete. Tai padėjo pasiekti geresnius aerodinamikos parametrus. Suvaldyti automobilį ant kelio padėjo ant 17 colių ratų sumontuotos Pirelli P Zero padangos. Diablo buvo geresnės komplektacijos nei Coutach. Standartiniame įrangos sąrašą buvo reguliojamos sėdynės (buvo galima užsisakyti pageidaujamo dydžio) ir vairas, šoniniai langai buvo iš vientiso stiklo gabalo ir juos buvo galima nuleisti iki galo, o tai labai pagerino matomumą. Taip pat buvo sumontuota Alpine garso sistema, o vėlesniuose modeliuose buvo pasiūlytas vairo stiprintuvas. Pirmuosiuose modeliuose nebuvo galima ABS sistema, vėliau ji tapo standartinės įrangos dalimi. Papildomai buvo galima pasirinkti skirtingus sėdynių apmušalus, CD diskų keitiklį ir žemų dažnių kolonėlę, galinį spoilerį ir išskirtinį laikrodį salone.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:08, edited 3 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lambortghini Diablo VT Roadster – Minichamps

1992 metais Lamborghini pristatė, savo tuometinio flagmano, Diablo versijos atviru stogu prototipą. Tačiau praėjo 3 metai, kol galutinis modelis buvo paruoštas prekybai. 1995 metais klientams buvo pasiūlytas Diablo VT Roadster.
Tiesa, modelis buvo šiek tiek pekeistas nuo prototipo. Galinių stabdžių diskų aušinimo angos buvo pakeistos ir priminė Diablo SE, pakeistas rūko žibintų išdėstymas. Didesnėmis buvo pakeistos ir priekinių stabdžių diskų aušinimo angos. Buvo perdarytas ir variklio dangtis. Kad nuimtas stogas būtų pritvirtinimas prie kėbulo ir variklio dangčio. Ši detalė buvo gaminama iš anglies pluošto, kad kuo labiau sumažinti bendrą svorį. Lamborghini norėjo pasiūlyti ir automatiškai nuleidžiamą stogą, tai padaryti buvo planuojama bendradarbiaujant su šveicarų įmone Affolter, importuojančia Lamborghini automobilius. Tačiau bėda iškilo tuomet, kai nuleidus elektrinį stogą, norint atidaryti variklio dangtį patikrinti alyvos, vėl reikėjo pakelti stogą. Modelis taip pat turėjo ir naujus 17 colių ratus, kurie buvo šiek tiek kitokie nei ant Diablo coupe. V12 variklis išvystė 492 AG, nuo 0 iki 100 Km/h įsibėgėdavo per 4.09 s. o maksimalus šio modelio pasiekiamas greitis buvo 328 Km/h.
Roadsteris buvo numatytas gaminti VT modifikacijos. Tačiau buvo galimybė užsakyti ir vien galu varomą SV modelį. Tačiau vos keletas tokių modellių išriedėjo iš gamyklos per visą gamybos periodą. Viduje interjeras taip pat buvo labiausiai panašus į VT modifikaciją, su ergonomiškesniu prietaisų išdėstymu. Bet buvo ir vienas unikalus dalykas. Tai specialios sėdynės. Jos buvo gaminamos ištverti galimus lietaus ir saulės išbandymus. Juk tai buvo Diablo VT Roadster, kuris kurtas važinėtis nuimtu stogu.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:11, edited 2 times in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Countach LP500 Quattrovalvole - IXO

Lamborghini pristačius LP500 S, ilgai laukti atsakymo iš Ferrari neteko. 1984 metais buvo pristatytas Testarossa modelis su 390 AG. Taigi Laborghini nesnaudė ir dar kartą ėmėsi užduoties, galingesnio Countach kūrimo. 1985 metais Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas naujasis modelis - Countach LP500 Quattrovalvole. Šis modelis su 455 AG galia pranoko Testarossa ir net ribotos serijos 288 GTO. Taigi Contach dar kartą įsitaisė superautomobilių viršūnėje.
Countach LP500 Quattrovalvole modelyje plakė 5,2 litro V12 širdis. Variklio tūris buvo padidintas, padidinus stūmuoklių eigą 75 mm. Taip pat buvo pakeistas kompresijos laipsnis, naudojamas naujas Weber karbiuratorius. Būtent dėl šio karbiuratoriaus sumontavimo, variklio viršuje iškilo nemaža kupra, dėl kurios dar labiau pablogėjo matomumas pro galinio vaizdo veidrodėlį. Dar vienas pasikeitimas, buvo sumontuotos platesnės priekinės padangos. Dėl to turėjo būti šiam pasikeitimui pritaikyta ir važiuoklė. Automobilis buvo apautas specialiai Contach modeliui gamintomis Pirelli P7 padangomis. Kaip ir stabdžių diskų apkabos su 4 stūmuokliais, kurias ATE pagamino būtent Contach LP500 Quattrovalvole modeliui. Viduje didelių pasikeitimų nebuvo, tik oro kondicionierius buvo montuojamas į visus modelius.
Iki 1986 metų modelis buvo eksportuojamas į USA. Buvo sumontuoti specialūs "crash" bamperiai, o Weber karbiuratoriai pakeisti Bosch KE-Jetronic kuro įpurškimo sistema. Taip buvo daroma dėl DOT ir EPA nuostatų galiojančių USA. Net ir su 420 AG Countach buvo galingesnis už bet kurį Ferrari.
1987 metais buvo atlikti nežymūs išorės pakeitimai, buvo pridėtos galinių stabdžių diskų aušinimo angos, viduje buvo sumontuotas centrinis užraktas, pakeistas šildytuvo reguliavimas, ir pagerintas salono vėdinimas. Vis dar buvo galima papildomai užsakyti galinį spoilerį, bet jis buvo brangus, ir iš esmės nereikalingas, nes dideliu greičiu važiuodamas Contach, neturėjo problemos dėl aerodinaminės keliamosios jėgos. Todėl buvo klientų kurie šios 5000 dolerių kainuojančios detalės neužsakinėdavo. Juo labiau, kad modeliai su galiniu spoileriu, dėl šio komponento, išvystydavo mažesnį didžiausią pasiekiamą greitį.
Kalbama, kad Countach LP500 Quattrovalvole modelis be galinio spoilerio, yra pats gražiausias Contach. Beja tai buvo ir pats galingiausias Countach modelis.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:13, edited 1 time in total.
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by RobertasRR »

.
Last edited by RobertasRR on 2016 Apr 20, 22:43, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Countach 25th Anniversary – PremiumX

Countach modelis jau buvo tapęs tikra legenda, kai Lamborghini pristatė naująją versiją. Švesdami gamintojos 25 metų jubiliejų, Lamborghini pristatė modelį, kuris buvo kuriamas kaip optimaliausias Countach. Nors pradžioje buvo planuojama, kad modelis bus parduodamas ribota serija, tačiau viskas pasisuko taip, kad šis modelis tapo didžiausiu tiražu parduotas Countach. Buvo parduota 667 vienetai, kol buvo išleistas naujasis įpėdinis - Diablo. Tiesą sakant buvo tikėtasi, kad Diablo galės būti pristatytas šiai 25 metų sukakčiai, tačiau modelis dar buvo toli gražu neparuoštas.
Vengiant homologacijos, buvo panaudota QuattroValvole bazė. Tačiau visa kita buvo pakeista pastebimai. Vos keletas elementų buvo perimta iš QuattroValvole modelio. Perdarytame priekiniame bamperyje atsirado papildomos angos stabdžių aušinimui, galiniams stabdžių diskams aušinti, buvo sumontuotos paskutiniuosiuose QuattroValvole modeliuose jau matyto dizaino aušinimo angos. Galinės variklio aušinimo angos pastebimai pasikeitė, su jomis atsirado ir naujas variklio dangčio dizainas. Didesnioji dalis naujų išorės detalių buvo pagamintos iš medžiagos kuri buvo naudota Evoluzione prototipo gamyboje bei aliuminio. Buvo pakeistas galinių lempų dizainas, toks kaip paskutiniuose USA rinkai skirtuose, QuattroValvole modeliuose.
Modelyje buvo montuojamas 5 L V12 variklis, kuris išvytė 455 AG. Naujasis Countach iki 100 km/h įsibėgėdavo per 5 sekundes, o jo maksimalus greitis buvo 295 km/h. Rėmas išliko nepakitęs, tačiau važiuoklė buvo truputį pakeista dėl naujų Pirelli P Zero padangų. Šie pakeitimai buvo vykdomu dalyvaujant lenktynininkui Sandro Munari. Dėl šių pakeitimų, naujasis modelis tapo stabilesnis ir saugesnis, ne toks laukinis kaip “įprasti” senieji Countach.
Modelio salone taip pat buvo pastebimų pakeitimų. Automobilio sodynės tapo platesnės, šoniniai langai ir sodynės buvo reguliuojamos elektra. Standartinėje įrangoje buvo oro kondicionierius. Taip pat buvo pakeistas durų panelių dizainas. Kaip papildomai užsakoma opcija buvo sportinės sodynės. Kurios buvo plonesnės, ir užėmė mažiau vietos. Nes būtent vietos salone, tikrai nebuvo daug.
Visi šie pakeitimai, naująjį modelį pavertė ne tokiu laukiniu nei buvo QV. Dėl šios evoliucijos Countach 25th Anniversary galėjo būti vairuojamas kiekvieną dieną, ir netgi mieste.
Lamborghini Countach buvo gaminamas 17 metų, ir paskutinioji modelio versija buvo puikus būdas, pabaigti superautomobilių karaliaus gamybą.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:14, edited 1 time in total.
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by RobertasRR »

Countach nauji visi papildė kolekciją :rx (pagal kokybę manau IXO geriausias? )
Diablo :rx
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

RobertasRR wrote:Countach nauji visi papildė kolekciją :rx (pagal kokybę manau IXO geriausias? )
Diablo :rx
Labai geri ir PremiumX gaminukai. O šitas IXO tikrai nenuvilia, o ir kaina, pastaruoju metu galima rasti nebrangiai. Bus dar ir pirmasis Diablo greitu metu, tas kurį pats ,man atrodo, turi iš MC. ;)
Gytis
konkurso nugalėtojas
konkurso nugalėtojas
Posts: 3071
Joined: 2012 Feb 04, 16:29
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Gytis »

Andriau, bet geras sutapimas! :vrs
Aš kaip tik praeitą savaitę radau tokį... 8-)
LookSmart.
Image
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Gytis wrote:Andriau, bet geras sutapimas! :vrs
Aš kaip tik praeitą savaitę radau tokį... 8-)
LookSmart.
Image
Graži šito spalva. Bet kaina manau bent 3 kartus didesnė nei PremiumX, aišku šis tikrai ribotesnės serijos daiktas. (t) Man šiaip ir spalva kartais gali nulemti pasirinkimą, nes kaip jau esu minėjęs, man superautomobiliai geriau žiūrisi ryškūs.
User avatar
RobertasRR
Posts: 2043
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by RobertasRR »

Gytis wrote:Andriau, bet geras sutapimas! :vrs
Aš kaip tik praeitą savaitę radau tokį... 8-)
LookSmart.
čia jau kirtis :o net pasimečiau kas geriau AutoArt ar LookSmart Countach :?
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

RobertasRR wrote:
Gytis wrote:Andriau, bet geras sutapimas! :vrs
Aš kaip tik praeitą savaitę radau tokį... 8-)
LookSmart.
čia jau kirtis :o net pasimečiau kas geriau AutoArt ar LookSmart Countach :?
AA ko gero kalbi apie tą su atsidarančiomis durimis (o ne visiems patinka 1:43 mastelis su atsidarančiomis dalimis), o LS yra visiškai kitokie, jie resin. Todėl sunku būtų čia ir lyginti, čia jau reikėtų rinktis pagal tai kas labiau prie širdies. :idea:
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Urraco P300 – IXO

1974 metais Lamborghini pristatė atnaujintą Urraco modelį P300. Šiame modelyje buvo įmontuotas padidinto tūrio V8 3 litrų variklis. Šis variklis išvystė 250 A.G. Automobilis pasiekdavo 260 km/h maksimąlų greitį, o iki 100 km/h įsibėgėdavo per 5,6 sekundes. Laikomasi nuomonės, kad tai buvo geriausias modelis iš Urraco gamos. Variklis nebuvo vienintelis pakeitimas. Buvo modifikuota ir važiuoklė, nežymiai pasikeitė ir keletas išorės dizaino detalių. Buvo perdarytas priekinio dandgčio dizainas, bei 6iek tiek pastumtos priekinės lempos. Variklio salone taip pat buvo juntami pasikeitimai, nes dabar salonas buvo dar geresnės surinkimo kokybės, ir surenkamas jis buvo pačioje Lamborghini gamykloje , ne “Bertone” įmonėje, kaip ankstesnieji modeliai. Taigi dabar modelis atrodė būtent toks, kokį jį isivaizdavo Ferruccio Lamborghini, dar prieš pristatant rinkai. Tai buvo puikus GT klasės automobilis su V8 varikliu, kuris surinkimo kokybe nenusileido V12 broliams. Tačiau didelė P300 problema buvo tai, kad jis taip ir nebuvo oficialiai pradėtas platinti USA rinkoje. O tai buvo didžiausia tokių automobilių rinka pasaulyje. USA rinkai buvo siūlomi Urraco P250 Typo III modeliai su reikalaujama emisijos reguliavimo sistema. Šis modelis su V8 2,5 litro varikliu teturėjo 180 A.G. Ir didelio susižavėjimo nekėlė. Todėl buvo pagaminti vos 190 vienetų P300 kurie buvo skirti kitoms rinkoms. P300 Gamyba tęsėsi 5 metus ir toks skaičius nebuvo laikomas nesėkme. Nes Urraco pagrindu pagamintas Silhouette atviru stogu nesulaukė didelio susidomėjimo ir tebuvo pagaminta 52 vienetai.
Tačiau keletas P300 modelių į USA vis tik pateko aplinkiniais keliais.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:18, edited 1 time in total.
User avatar
Devilbullet
Posts: 812
Joined: 2011 Mar 11, 16:34
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
Location: Kaunas

Re: Andriaus Lamborghini garažas

Post by Devilbullet »

Lamborghini Concept S – Altaya

Ženevos automobilių parodoje 2005 metais Lamborghini pristatė Concept S, kuris įkūnijo naują Lamborghini dizaino studiją. Kaip ir anksčiau, Lamborghini istorijoje, pagaminti GTS 350 ir Miura Roadster, šis modelis įkūnijo gamintojo unikalumą ir norą būti išskirtiniais, kurti automobilius su charakteriu.
Šis modelis buvo kurtas vyriausiojo Lamborghini dizainerio Luc Donckerwolke. Buvo kalbama, kad jis įkvėpimo sėmėsi iš klasikinių lenktyninių automobilių skirtų vien vairuotojui. Tai buvo ekstremali automobilio atviru stogu interpretacija. Concept S buvo kuriamas Gallardo pagrindu. Jis neturėjo tradicinio priekinio stiklo ir keleivio bei vairuotojo vietos buvo atskirtos pertvara. Vietoje priekinio stiklo buvo sumontuoti atskiri, nedidelio aukščio stiklai abgaubiantys kiekvieną vietą atskirai, kurie oro srautą nukreipė virš keleivių galvos. Viduryje atsiradusia proskyna oro srautas buvo nukreipiamas tiesiai į variklio aušinimo angą viduryje variklio dangčio. Vairuotojas galėjo matyti kas vyksta gale, ne per įprastą galinio vaizdo veidrodėlį, o per viduje esantį ekrana, kuriame buvo matomas vaizdas transliuojamas tiesiai iš gale esančios, elektra reguliuojamos kameros. Concept S modelio aerodinamika buvo optimizuota pasitelkiant didesnius priekinius ir galinius spoilerius bei didelį galinį difusorių. Toks neįprastas dizainas automobiliui suteikė futuristinę išvaizdą.
Vėliau vairuojamas ir pilnai funkcionuojantis Concept S prototipas buvo pristatytas USA vykusiose “Monterey Concorso Italiano” bei “Pebble Beach Concours d'Elegance” parodose. Modelio dizainas buvo praktiškai nepakitęs, tik keletas smulkmenų buvo patobulinta. Viena iš tokių buvo homologacijos tikslais kiek pakeisti oro kreiptuvai, kurie atliko priekinio stiklo funkciją. Automobilyje buvo sumontuotas galingas V10 variklis, toks kaip ir Gallardo modeliuose.

Image

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Last edited by Devilbullet on 2019 Jan 09, 13:20, edited 1 time in total.
Post Reply