Ferrari angaras
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Ferrari angaras
Ferrari 288 GTO - Hot Wheels Elite
Ferrari 288 GTO buvo gaminamas 1984-85 metais. Pasauli isvydo 272 modeliai su imontuotais 2.9 litro turbininiais V8 motorais. Visi jie buvo gaminami ralio trasoms, taciau taip ir nespejo sudalyvauti nei vienose varzybose. Egzotiskasis GTO liko vazineti gatvemis...
Ferrari F 40 - Kyosho
Ferrari F 40 - modelis gamintas 1987-92 metais. Pasauli isvydo 1315 vienetu sio automobilio. F 40 turejo 2.9 litro 2 turbinu varikli, kuris isvystydavo 471 arklio galia. 100 km/h pasiekdavo per 3.8 sekundes ir isvystydavo 320km/h maksimalu greiti. Sie duomenys F 40 leido 1987-89 vadintis greiciausiu pasaulio serijiniu automobiliu
Ferrari F 50 - Kyosho
Ferrari F 50 gamintas 1995 - 1997 metais. Per si laikotarpi pasauli isvydo 349 modeliai. I F 50 buvo montuojami 4,7 litro V12 motorai turintys 513 arklio galiu. To buvo pakankamai pasiekti 100km/h greiti per 3.7 sekundes ir isvystyti 325km/h maksimalu greiti.
Ferrari 550 Maranello - Hot wheels
Ferrari 550 Maranello buvo gaminamas 1996-2001 metais. Automoblio priekyje buvo montuojamas 5.5 litro V12 motoras pasiekiantis 485 arklio galias ir 320 km/h maksimalu greiti.
Ferrari 550 Maranello GT - IXO
Ferrari 550 Maranello GT automobilis 2006 metai dalyvavo Le Mans 24 valandu varzybose ir atstovavo Convers MenX Team. Ferrari pilotavo Robert Pergl, Peter Kox ir Alexey Vasilyev. Deja 2006 automobilis finiso nepasieke, taciau jau 2007 jis finisavo 14 tarp visu varzybas baigusiu automobiliu
Ferrari F430 - Hot Wheels Elite
Ferrari F 430 buvo gaminamas 2004-2009 metais. I automobilius buvo montuojamas 4.3 litro V8 variklis isvystantis 483 arklio galias, leidziancias automobiliui pasiekti maksimalu 315km/h greiti.
Ferrari FXX Evolucion - Hot Wheels Elite
Ferrari FXX Evolucion buvo siek tiek patobulinta FXX versija. Automobilis nuo paprasto FXX skyresi 60 arklio galiu, po patobulinimo ju atsirado 850, tai leido pasiekti teorini 400 km/h greiti. Evolucion versija taip pat turejo greitesni pavaru perjungima kuris sutrumpejo 20 milisekundziu ir siai dienai yra 60 milisekundziu, taip pat buvo ivykdyta keletas aerinaminiu patobulinimu.
Iveco Fiat Stralis - New Ray
Iveco Fiat Stralis F1 Scuderia Ferrari transporter 2009
Ferrari 375 Plus - IXO
1954 metais buvo patobulintas 375 modelis, ir taip atsidaro salia zodelis plus. Automobilyje buvo sumontuotas 5 litru V12 variklis pasiekiantis 330 arklio galiu. Sie pasikeitimai leido Ferrari laimeti Le Mans varzybas 1954 metais. Nuotraukoje esanti Ferrari vairavo prancuzu ekipazas Robert Manzon ir Louies Rosier, deja del greiciu dezes gedimo jiems nepavyko sekmingai finisuoti varzybose
Ferrari 512 BB LM - Brumm
Sis ferrari modelis buvo sukurtas Pininfarina dizaino namu, naudojant vejo tunelius 1979. Automobilyje buvo sumontuotas 5 litru V 12 motoras isvystantis 500 arklio galiu. Nuotraukoje automibilis buvo vairuojamas belgu trijules Jean Xhenceval, Pierre Dieudonné ir Hervé Regout Le Mans lenktynese 1980 metais. Jie finisavo 10 vietoje.
Ferrari 333 - Edicola
Ferrari 333 buvo sukurtas 1993 kaip prototypas Le Mans varzyboms. Si procesa inicijavo lenktynininkas megejas Giampiero Moretti, MOMO imones savininkas. Ferrari pasamde Dallara imone sukurti si automobili ir patys uzsieme tik motoru. I si automobili jie sumontavo 1992 F1 patobulinta varikli, kurio darbynis turis pasieke 4 litrus ir isvyste apie 600 arklio galiu. 2001 metais sis automobilis pasitrauke is lektyniu trasu. Nuotraukoje esanti Ferrari 333 1998 metais Le Mans varzybose vairavo Wayne Taylor, Eric Van De Poel ir Fermin Valez. Sis ekipazas finisavo 8 vietoje.
Ferrari 360 Modena - Edicola
Ferrari 360 Modena rinkoje pasirode 1999 metais ir buvo gaminamas iki 2005 metu. Automobilis turejo 3.6 litro V8 motora, kuris isvyste 400 arklio galiu. Modena 100 km/h greiti pasiekia per 4.3 sekundes ir isvysto 299 km/h maksimalu greiti. Nuotraukoje esantis Ferrari 360 Modena Challenge buvo skirtas tik trasoms. Jegaine buvo palikta ta pati kaip ir standartineje Modenoje, tik buvo sumazintas svoris 120 kg, bei skirta daug demesio balansui, bei automobilio valdymui. 71 numeriu pazymetas automobilis dalyvavo Le Mans lenktynese 2002 metais, taciau finiso nepasieke.
Ferrari 288 GTO buvo gaminamas 1984-85 metais. Pasauli isvydo 272 modeliai su imontuotais 2.9 litro turbininiais V8 motorais. Visi jie buvo gaminami ralio trasoms, taciau taip ir nespejo sudalyvauti nei vienose varzybose. Egzotiskasis GTO liko vazineti gatvemis...
Ferrari F 40 - Kyosho
Ferrari F 40 - modelis gamintas 1987-92 metais. Pasauli isvydo 1315 vienetu sio automobilio. F 40 turejo 2.9 litro 2 turbinu varikli, kuris isvystydavo 471 arklio galia. 100 km/h pasiekdavo per 3.8 sekundes ir isvystydavo 320km/h maksimalu greiti. Sie duomenys F 40 leido 1987-89 vadintis greiciausiu pasaulio serijiniu automobiliu
Ferrari F 50 - Kyosho
Ferrari F 50 gamintas 1995 - 1997 metais. Per si laikotarpi pasauli isvydo 349 modeliai. I F 50 buvo montuojami 4,7 litro V12 motorai turintys 513 arklio galiu. To buvo pakankamai pasiekti 100km/h greiti per 3.7 sekundes ir isvystyti 325km/h maksimalu greiti.
Ferrari 550 Maranello - Hot wheels
Ferrari 550 Maranello buvo gaminamas 1996-2001 metais. Automoblio priekyje buvo montuojamas 5.5 litro V12 motoras pasiekiantis 485 arklio galias ir 320 km/h maksimalu greiti.
Ferrari 550 Maranello GT - IXO
Ferrari 550 Maranello GT automobilis 2006 metai dalyvavo Le Mans 24 valandu varzybose ir atstovavo Convers MenX Team. Ferrari pilotavo Robert Pergl, Peter Kox ir Alexey Vasilyev. Deja 2006 automobilis finiso nepasieke, taciau jau 2007 jis finisavo 14 tarp visu varzybas baigusiu automobiliu
Ferrari F430 - Hot Wheels Elite
Ferrari F 430 buvo gaminamas 2004-2009 metais. I automobilius buvo montuojamas 4.3 litro V8 variklis isvystantis 483 arklio galias, leidziancias automobiliui pasiekti maksimalu 315km/h greiti.
Ferrari FXX Evolucion - Hot Wheels Elite
Ferrari FXX Evolucion buvo siek tiek patobulinta FXX versija. Automobilis nuo paprasto FXX skyresi 60 arklio galiu, po patobulinimo ju atsirado 850, tai leido pasiekti teorini 400 km/h greiti. Evolucion versija taip pat turejo greitesni pavaru perjungima kuris sutrumpejo 20 milisekundziu ir siai dienai yra 60 milisekundziu, taip pat buvo ivykdyta keletas aerinaminiu patobulinimu.
Iveco Fiat Stralis - New Ray
Iveco Fiat Stralis F1 Scuderia Ferrari transporter 2009
Ferrari 375 Plus - IXO
1954 metais buvo patobulintas 375 modelis, ir taip atsidaro salia zodelis plus. Automobilyje buvo sumontuotas 5 litru V12 variklis pasiekiantis 330 arklio galiu. Sie pasikeitimai leido Ferrari laimeti Le Mans varzybas 1954 metais. Nuotraukoje esanti Ferrari vairavo prancuzu ekipazas Robert Manzon ir Louies Rosier, deja del greiciu dezes gedimo jiems nepavyko sekmingai finisuoti varzybose
Ferrari 512 BB LM - Brumm
Sis ferrari modelis buvo sukurtas Pininfarina dizaino namu, naudojant vejo tunelius 1979. Automobilyje buvo sumontuotas 5 litru V 12 motoras isvystantis 500 arklio galiu. Nuotraukoje automibilis buvo vairuojamas belgu trijules Jean Xhenceval, Pierre Dieudonné ir Hervé Regout Le Mans lenktynese 1980 metais. Jie finisavo 10 vietoje.
Ferrari 333 - Edicola
Ferrari 333 buvo sukurtas 1993 kaip prototypas Le Mans varzyboms. Si procesa inicijavo lenktynininkas megejas Giampiero Moretti, MOMO imones savininkas. Ferrari pasamde Dallara imone sukurti si automobili ir patys uzsieme tik motoru. I si automobili jie sumontavo 1992 F1 patobulinta varikli, kurio darbynis turis pasieke 4 litrus ir isvyste apie 600 arklio galiu. 2001 metais sis automobilis pasitrauke is lektyniu trasu. Nuotraukoje esanti Ferrari 333 1998 metais Le Mans varzybose vairavo Wayne Taylor, Eric Van De Poel ir Fermin Valez. Sis ekipazas finisavo 8 vietoje.
Ferrari 360 Modena - Edicola
Ferrari 360 Modena rinkoje pasirode 1999 metais ir buvo gaminamas iki 2005 metu. Automobilis turejo 3.6 litro V8 motora, kuris isvyste 400 arklio galiu. Modena 100 km/h greiti pasiekia per 4.3 sekundes ir isvysto 299 km/h maksimalu greiti. Nuotraukoje esantis Ferrari 360 Modena Challenge buvo skirtas tik trasoms. Jegaine buvo palikta ta pati kaip ir standartineje Modenoje, tik buvo sumazintas svoris 120 kg, bei skirta daug demesio balansui, bei automobilio valdymui. 71 numeriu pazymetas automobilis dalyvavo Le Mans lenktynese 2002 metais, taciau finiso nepasieke.
Last edited by Clementinas on 2011 Nov 13, 18:18, edited 4 times in total.
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Ferrari F430 Scuderia Spider M16 - BBR
Sis meno kurinys buvo sukurtas pamineti Ferrari komandos 2008 metais iskovota konstruktoriu taure. Jie isleido 499 vienetus sio modelio. Nuo standartinio Spider jis skyresi 80 kg lengvesniu kebulu, imontuota prabangia audio ir GPS systema, bei netgi jieta jusu iPod grotuvui. Idiegti nauji galingi kompiuteriai padejo kontruoliuoti pakaba, bei sukimo momenta. Sie patobulinimai leido automobili vairuoti lengviau ir agresyviau. Automobilio variklis isvysto 510 arklio galiu ir leidzia 100km/h greiti pasiekti per 3.7 sekundes. Maksimalus greitis yra 315 km/h.
Ferrari 125s - Brumm
Ferrari 125 s buvo pirmasis Ferrari automobilis gaves Ferrari varda. Sis automobilis buvo pristatytas 1947 geguzes 11 diena, Piacenza ziede. Siame automobilyje buvo sumontuotas V12, 1.5 litro variklis isvystantis 118 arklio galiu. Automobilis sudalyvavo 14 varzybu ir is ju laimejo 6. Nuotraukoje esantis automobilis pazymetas 56 numeriu buvo vairuojamas F. Cortese
Auto Avio Costruzioni 815 - Top Models
Auto Avio Costruzioni 815 arba kitaip AAC 815 buvo pirmasis Ferrari sukurtas automobilis, taciau jam nebuvo leista suteikti Ferrari vardo. Automobilio pagrinfu buvo pasirinktas Fiat 1100 (buvo panaudota daugelis jo komponentu). automobilis turejo 1.5 litro 72 arklio galiu varikli, kuris galedavo pasiekti 170 km/h greiti. Nuotraukoje esantis ACC 815 pazymetas 66 numeriu buvo vairuojamas Alberto Ascari.
Fiat 642 Bartoletti Transporter - Old Cars
Fiat 642 buvo naudojamas transportuoti Ferrari lenktyniniams bei F-1 automobiliams 1958 - 1967 metais.
Fiat Abarth 500 Tributo 695 Ferrari - Motorama
Sis mazylis turi 1.4 litro varikli isvystanti 180 arklio galias. Begius vairuotojas perjungineja svirteliu sputelejimo prie vairo, kaip tikrame F1 automobilyje. Automoblis turi 17 coliu ratlankius, bei Brembo stabdzius. Fiat iki 100 km/h isibegeja per 7 sekundes ir pasiekia maksimalu 225 km/h greiti.
Ferrari Testa Rossa - Hot wheels Elite
TR arba dar kitaip zinoma kaip 250 Testa Rossa priklause Ferrari 250 seimai, kuri isties buvo begalo plati. Automobilis buvo pristatytas 1957 ir gamintas iki 58 metu. Is viso buvo pagamintas 21 automobilis. Automoblio vardas Testa Rossa buvo duotas del raudonos voztuvu spalvos. Automobilyje buvo sumontuotas 3 litru, V12 mototras isvystantis 300 arklio galiu. Sis modelis savo sekme buvo lyginamas su legendiniu 250 GTO. 2009 Ferrari TR buvo parduota uz tuo metu rekordine 12.1 milijono doleriu suma.
Ferrari TR - Edicola
Sis modelis pazymetas 14 numeriu buvo Le Mans bei Sebring lenktyniu nugaletoju 1958 metais. Jiems pavyko triumfuoti Le Mans varzybose 1960, 61 bei nugaleti daugelyje kitu varzybu.
Ferrari 860 Monza - Best Models
860 monza, buvo lengvas 857S patobulintas variantas, taciau leido zymiai sekmingiau konkuruoti su tuometiniai konkurentais trasose Mercedes, Jaguar bei Maserati. 1954 metais padarytas patobulinimas leido sugrizti i pergaliu kelia is jau tai pacias metai uzimti pirmasias dvejas vietas debiutinese Sebring lenktynese. Automobiliuose buvo montuojami 3.4 litro 280 arklio galiu varikliai. Nuotraukoje automobilis buvo vairuojamas Luigi Musso ir Harry Schell, kurie uzeme 2 vieta Sebring lenktynese 1954 metais.
Ferrari 500 TR - Art Models
Ferrari 500 TR buvo pradetas gaminti 1956 metais, kaip pagrindinis ginklas kovose su Maserati. Is paziuros mazas 2 litru 180 arkliu galios variklis buvo sumontuotas i vos 680 kg sverianti 500 TR, todel galios buvo pakankamai nugaleti Maserati jau debiutinese lenktynese Monza Supercortemaggiore. Nuotraukoje 500 TR vaziaves 1956 Reims lenktynese ir finisaves 5 vietoje bendroje iskaitoje, bei 1-mas klaseje S2.0. Ferrari pilotavo Picard ir Manzon
Ferrari 750 Monza - Best Models
Ferrari 750 Monza gamintas 1954. Automobilis kuris tesvere 760 kg turejo 3 litru 250 arklio galiu varikli. Jau debiutinese lenktynese Monzoje automobilis sugebejo atvezti pergale komandai. Automoblis nuotraukoje vaziavo 1955 Nurburgringo lenktynese pilotuojamas Willie Deatwyler, taciau finiso pasiekti nesugebejo.
Sis meno kurinys buvo sukurtas pamineti Ferrari komandos 2008 metais iskovota konstruktoriu taure. Jie isleido 499 vienetus sio modelio. Nuo standartinio Spider jis skyresi 80 kg lengvesniu kebulu, imontuota prabangia audio ir GPS systema, bei netgi jieta jusu iPod grotuvui. Idiegti nauji galingi kompiuteriai padejo kontruoliuoti pakaba, bei sukimo momenta. Sie patobulinimai leido automobili vairuoti lengviau ir agresyviau. Automobilio variklis isvysto 510 arklio galiu ir leidzia 100km/h greiti pasiekti per 3.7 sekundes. Maksimalus greitis yra 315 km/h.
Ferrari 125s - Brumm
Ferrari 125 s buvo pirmasis Ferrari automobilis gaves Ferrari varda. Sis automobilis buvo pristatytas 1947 geguzes 11 diena, Piacenza ziede. Siame automobilyje buvo sumontuotas V12, 1.5 litro variklis isvystantis 118 arklio galiu. Automobilis sudalyvavo 14 varzybu ir is ju laimejo 6. Nuotraukoje esantis automobilis pazymetas 56 numeriu buvo vairuojamas F. Cortese
Auto Avio Costruzioni 815 - Top Models
Auto Avio Costruzioni 815 arba kitaip AAC 815 buvo pirmasis Ferrari sukurtas automobilis, taciau jam nebuvo leista suteikti Ferrari vardo. Automobilio pagrinfu buvo pasirinktas Fiat 1100 (buvo panaudota daugelis jo komponentu). automobilis turejo 1.5 litro 72 arklio galiu varikli, kuris galedavo pasiekti 170 km/h greiti. Nuotraukoje esantis ACC 815 pazymetas 66 numeriu buvo vairuojamas Alberto Ascari.
Fiat 642 Bartoletti Transporter - Old Cars
Fiat 642 buvo naudojamas transportuoti Ferrari lenktyniniams bei F-1 automobiliams 1958 - 1967 metais.
Fiat Abarth 500 Tributo 695 Ferrari - Motorama
Sis mazylis turi 1.4 litro varikli isvystanti 180 arklio galias. Begius vairuotojas perjungineja svirteliu sputelejimo prie vairo, kaip tikrame F1 automobilyje. Automoblis turi 17 coliu ratlankius, bei Brembo stabdzius. Fiat iki 100 km/h isibegeja per 7 sekundes ir pasiekia maksimalu 225 km/h greiti.
Ferrari Testa Rossa - Hot wheels Elite
TR arba dar kitaip zinoma kaip 250 Testa Rossa priklause Ferrari 250 seimai, kuri isties buvo begalo plati. Automobilis buvo pristatytas 1957 ir gamintas iki 58 metu. Is viso buvo pagamintas 21 automobilis. Automoblio vardas Testa Rossa buvo duotas del raudonos voztuvu spalvos. Automobilyje buvo sumontuotas 3 litru, V12 mototras isvystantis 300 arklio galiu. Sis modelis savo sekme buvo lyginamas su legendiniu 250 GTO. 2009 Ferrari TR buvo parduota uz tuo metu rekordine 12.1 milijono doleriu suma.
Ferrari TR - Edicola
Sis modelis pazymetas 14 numeriu buvo Le Mans bei Sebring lenktyniu nugaletoju 1958 metais. Jiems pavyko triumfuoti Le Mans varzybose 1960, 61 bei nugaleti daugelyje kitu varzybu.
Ferrari 860 Monza - Best Models
860 monza, buvo lengvas 857S patobulintas variantas, taciau leido zymiai sekmingiau konkuruoti su tuometiniai konkurentais trasose Mercedes, Jaguar bei Maserati. 1954 metais padarytas patobulinimas leido sugrizti i pergaliu kelia is jau tai pacias metai uzimti pirmasias dvejas vietas debiutinese Sebring lenktynese. Automobiliuose buvo montuojami 3.4 litro 280 arklio galiu varikliai. Nuotraukoje automobilis buvo vairuojamas Luigi Musso ir Harry Schell, kurie uzeme 2 vieta Sebring lenktynese 1954 metais.
Ferrari 500 TR - Art Models
Ferrari 500 TR buvo pradetas gaminti 1956 metais, kaip pagrindinis ginklas kovose su Maserati. Is paziuros mazas 2 litru 180 arkliu galios variklis buvo sumontuotas i vos 680 kg sverianti 500 TR, todel galios buvo pakankamai nugaleti Maserati jau debiutinese lenktynese Monza Supercortemaggiore. Nuotraukoje 500 TR vaziaves 1956 Reims lenktynese ir finisaves 5 vietoje bendroje iskaitoje, bei 1-mas klaseje S2.0. Ferrari pilotavo Picard ir Manzon
Ferrari 750 Monza - Best Models
Ferrari 750 Monza gamintas 1954. Automobilis kuris tesvere 760 kg turejo 3 litru 250 arklio galiu varikli. Jau debiutinese lenktynese Monzoje automobilis sugebejo atvezti pergale komandai. Automoblis nuotraukoje vaziavo 1955 Nurburgringo lenktynese pilotuojamas Willie Deatwyler, taciau finiso pasiekti nesugebejo.
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Ferrari P4 - Mebetoys
Ferraro 330 P4 vienas is nedaugelio tu laiku Ferrari automobiliu sugebejusiu savo dizainu pritraukti tiek zmoniu demesio. Automobilyje buvo montuojamas 4 litru, V12 jegaine pagaminta is aliuminio, kuri isvystydavo 450 arklio galias ir pasiekdavo 338 km/h greiti. Automobilis svere tik 792 kg, todel galios buvo daugiau, negu pakankamai. Pagrindiniu sio Ferrari konkurentu tuo laikmeciu buvo Ford GT 40, kuris sugebejo nugaleti Le Mans varzybose 1966 metais, taciau jau 1967 Daytona 24 valandu lenktynese Ferrari 330 P4 finisavo pirmose 3 vietose ir taip nusluoste nosis Ford ekipai.
Ferraro 330 P4 vienas is nedaugelio tu laiku Ferrari automobiliu sugebejusiu savo dizainu pritraukti tiek zmoniu demesio. Automobilyje buvo montuojamas 4 litru, V12 jegaine pagaminta is aliuminio, kuri isvystydavo 450 arklio galias ir pasiekdavo 338 km/h greiti. Automobilis svere tik 792 kg, todel galios buvo daugiau, negu pakankamai. Pagrindiniu sio Ferrari konkurentu tuo laikmeciu buvo Ford GT 40, kuris sugebejo nugaleti Le Mans varzybose 1966 metais, taciau jau 1967 Daytona 24 valandu lenktynese Ferrari 330 P4 finisavo pirmose 3 vietose ir taip nusluoste nosis Ford ekipai.
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Ferrari angaras
Daug gražių ferrrmų. Turiu klausimą - ar IVECO gali vežti mašinėles?
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Deja negali, nes cia pigus variantas, todel priekaba galima sakyti del vaizdo
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Ferrari angaras
Vadinasi, galima pagalvoti apie konversijąClementinas wrote:Deja negali, nes cia pigus variantas, todel priekaba galima sakyti del vaizdo
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
nereik konversijos, tiesiog esu nusiziurejes trala su 2 formulem, bet tam reik pinigu
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Ferrari angaras
Ferrari FXX - Hot Wheels Elite. Čia FXX Evoluzione versija, turinti 60 AG daugiau
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Mano klaida Taciau tiek and modelio tiek ant dezutes parasyta FXX na planuose nera pakolkas tikrojo FXX, teks pasimegauti sia Evoluzione versija Taciau pats modeliukas skiriasi tik dazymu ir pora smulkmenu nuo paprastojo FXXGedas wrote:Ferrari FXX - Hot Wheels Elite. Čia FXX Evoluzione versija, turinti 60 AG daugiau
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2291
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Ferrari angaras
Tai taip, bet tos mažos smulkmenos kartais kažkiek svarbios
P.S. Vienas iš potencialių modelių, kurį ateityje norėčiau priglausti, tik dar gamintojo neišsirinkau
P.S. Vienas iš potencialių modelių, kurį ateityje norėčiau priglausti, tik dar gamintojo neišsirinkau
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Ferrari 365 GTB/4 Daytona - Kyosho
Daytona modelis 1968 metais buvo pristatytas Paryziaus auto salone ir buvo gaminamas iki 1973. Automobilis buvo sukurtas dizainerio Leonardo Fioravanti (taip pat jis sukure: Dino, 512 BB, 308 GTB bei 288 GTO) Pininfarina dizaino namuose. Automobililyje buvo sumontuotas 4.4 litru V 12 motoras pasiekiantis 352 arklio galias. Automobilis buvo pavadintas "anti-Miuros gamybos auto" , " bei visu laiku geriausiais GT automobilis". Vardas Daytona buvo duotas Ferrari 3-gubam podiumui, laimetam 1967 metais Daytonoje, atminti.
Daytona modelis 1968 metais buvo pristatytas Paryziaus auto salone ir buvo gaminamas iki 1973. Automobilis buvo sukurtas dizainerio Leonardo Fioravanti (taip pat jis sukure: Dino, 512 BB, 308 GTB bei 288 GTO) Pininfarina dizaino namuose. Automobililyje buvo sumontuotas 4.4 litru V 12 motoras pasiekiantis 352 arklio galias. Automobilis buvo pavadintas "anti-Miuros gamybos auto" , " bei visu laiku geriausiais GT automobilis". Vardas Daytona buvo duotas Ferrari 3-gubam podiumui, laimetam 1967 metais Daytonoje, atminti.
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Ferrari 512 BB - Kyosho
512 BB buvo pristatytas 1976 metais Paryziaus auto salone. Automobilis buvo patobulintas 365 GT4 BB variantas. Jo gamyba buvo tesiama iki 1980 metu, kol ji pakeite 512 BBi. Per si laikotarpi buvo pagaminti 929 Ferrari 512 BB automobiliai. 512 BB turejo 4.9 litro, 360 arklio galiu, 180 laipsniu H 12 motora.
512 BB buvo pristatytas 1976 metais Paryziaus auto salone. Automobilis buvo patobulintas 365 GT4 BB variantas. Jo gamyba buvo tesiama iki 1980 metu, kol ji pakeite 512 BBi. Per si laikotarpi buvo pagaminti 929 Ferrari 512 BB automobiliai. 512 BB turejo 4.9 litro, 360 arklio galiu, 180 laipsniu H 12 motora.
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Ferrari F 430 Scuderia - HW Elite
Sis Ferrari modelis buvo pristatytas 2007 Frankfurto auto parodoje. Modelis buvo 100 kg lengvesnis, turejo 508 arklio galias. Automobilis 100 km/h greiti pasiekia per 3.6 sekundes ir isvysto per 319 km/h greiti. Jame buvo sumontuota pusiau automatine F-1 greiciu deze. Sis Ferrari modelis buvo sukurtas kaip konkurentas Porsche RS modeliams, bei Lamborghini Gallardo Superleggera.
Sis Ferrari modelis buvo pristatytas 2007 Frankfurto auto parodoje. Modelis buvo 100 kg lengvesnis, turejo 508 arklio galias. Automobilis 100 km/h greiti pasiekia per 3.6 sekundes ir isvysto per 319 km/h greiti. Jame buvo sumontuota pusiau automatine F-1 greiciu deze. Sis Ferrari modelis buvo sukurtas kaip konkurentas Porsche RS modeliams, bei Lamborghini Gallardo Superleggera.
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Ferrari Mythos - Revell
Ferrari Enzo Test Car - Kyosho 1:43
Ferrari 355 Spider - Kyosho 1:43
Ferrari Enzo Test Car - Kyosho 1:43
Ferrari 355 Spider - Kyosho 1:43
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Ferrari F 40 Light weight - Kyosho
Ferrari 246 GT Dino - Kyosho
Ferrari 246 GT Dino - Kyosho
- Devilbullet
- Posts: 812
- Joined: 2011 Mar 11, 16:34
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
- Location: Kaunas
Re: Ferrari angaras
Ir pats ieskau dino modelio,tik gal kitos spalvos noretusi,bet sio gamintojo tikrai grazus jie,ir idomu kai atsidaro dangciai o uzdarius neatrodo kaip zaislai kokie..Grazus papildymai sveikinimai
- CitroFriend
- Posts: 1075
- Joined: 2011 Mar 01, 14:25
- Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
- Location: Vilnius
Re: Ferrari angaras
Iš ties.Tarpai dideli.Geriau jau nesidarinėtų...
Me like juodą keturiasdešimtukę
Me like juodą keturiasdešimtukę
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Dekui, man F 40 irgi patiko, o kas liecia Dino tai spalva man tiko, raudonos nenorejau jam! Jis net Ferrari zenkliuko neturi tarpai gal ir didoki siektiek taciau bendrai paemus pagamintas neblogai
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact:
Re: Ferrari angaras
Man asmeniskai tikrai isskirtinis Ferrari kurinys Labai tinkamas "prasimususiems" Lietuvos kontrabandininkams del visu varanciuju ratu
Ferrari FF - Look Smart
Ferrari FF - Look Smart
- Clementinas
- Posts: 628
- Joined: 2011 Mar 02, 17:55
- Masteli: 1:43 ir 1:18
- Kolekcionuoju: Ferrari
- Location: Odense
- Contact: