Supersportkarai 1:18
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Supersportskarai 1:18
Poršas tai žiauriai geras
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Peugeot Onyx Concept 2012 Norev
Šį Peugeot supersportkarą ilgai ignoravau, kol neprisiminiau, kad jis ne šiaip dizainerių fantazija, bet dar turi Le Mano genų. Po dailiu variniu kėbulu pakišta kovinė V8 dyzelinė hibridinė sistema iš lenktyninio 908. 600 AG + 80 AG pavara leidžia pasiekti 360 kmh maks. greitį.
Tai tikrai greičiausias ir be abejo vienintelis dyzelinis auto mano kolekcijoje ir dėl to labai įdomus. Norev tikrai pasistengė. Rašau aukštą pažymį.
Šį Peugeot supersportkarą ilgai ignoravau, kol neprisiminiau, kad jis ne šiaip dizainerių fantazija, bet dar turi Le Mano genų. Po dailiu variniu kėbulu pakišta kovinė V8 dyzelinė hibridinė sistema iš lenktyninio 908. 600 AG + 80 AG pavara leidžia pasiekti 360 kmh maks. greitį.
Tai tikrai greičiausias ir be abejo vienintelis dyzelinis auto mano kolekcijoje ir dėl to labai įdomus. Norev tikrai pasistengė. Rašau aukštą pažymį.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Devilbullet
- Posts: 812
- Joined: 2011 Mar 11, 16:34
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Gražuolis šitas, įdomu ar jis taip pat oksiduosis kaip planuojama, kad bus su originalaus automobilio varine dalimi? Ten panelė man atrodo ar kažkuri dalis iš perdirbtų laikraščių padaryta, ir dar galima tai pastabėti atvira akimi, bet įdomiausia, kad tai realiai labai neblogai riedantis "Ekoiliuzijų" ir inžinerijos kūrinys.
- Azzunix
- Posts: 1504
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Žiauriai patiko šis modelis, labai gerai padarytas, Norev tikri šaunuoliai
Bet kaip visada 1:18 noriu, kad atsidarinėtų..
Bet kaip visada 1:18 noriu, kad atsidarinėtų..
- Gerb.Zigmas
- Posts: 698
- Joined: 2013 Apr 25, 20:51
- Masteli: 1:18 ir 1:43
- Kolekcionuoju: Audi
Re: Supersportskarai 1:18
Geras!
- Paulius43
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 1856
- Joined: 2011 Apr 01, 23:44
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Konceptai ir kt. retenybes
- Location: Valencia
Re: Supersportskarai 1:18
Originalas oksidavosi jau seniai yra nuotrauku, visas zaliasDevilbullet wrote:Gražuolis šitas, įdomu ar jis taip pat oksiduosis kaip planuojama, kad bus su originalaus automobilio varine dalimi? Ten panelė man atrodo ar kažkuri dalis iš perdirbtų laikraščių padaryta, ir dar galima tai pastabėti atvira akimi, bet įdomiausia, kad tai realiai labai neblogai riedantis "Ekoiliuzijų" ir inžinerijos kūrinys.
O panele berods is veiloko (perdirbti audiniai).
"A picture is worth a thousand words, but a model is worth a thousand pictures." Harley J. Earl Mano konceptų kolekcija
- Devilbullet
- Posts: 812
- Joined: 2011 Mar 11, 16:34
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Gal painioju, kažkuri dalis iš perdirbtos spaudos, o kad iš veiloko, tai taip pat teko skaityti.. Bet kokiu atveju labai įdomus modelis
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ačiū. Tik antras sealed pas mane. Prototipą kaip ir pateisinu, kad ne viskas atsidarinėja - nelabai ir parodose demonstruoja neišbaigtus uždarus skyrius. Radau Pauliaus temoje oksidavusį originalą: http://www.automodeliukai.lt/viewtopic. ... 853#p12853
Atrodo lyg bronzinė pažaliavusi skulptūra
Atrodo lyg bronzinė pažaliavusi skulptūra
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
-
- konkurso nugalėtojas
- Posts: 3190
- Joined: 2012 Feb 04, 16:29
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Viską kas juda
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Man ypatingai patinka tie modeliai (ypač išskirtiniai), kurie jau puošia mano lentynas.
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
May'aus Onyx pristatymas
Ir pasirodymas Goodwood'e:
Ir pasirodymas Goodwood'e:
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Summa summarum 2016. Šiais metais kažin ar pavyks su pernykšte kiekybe. Na gal bus proga gerinti kokybę
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Devilbullet
- Posts: 812
- Joined: 2011 Mar 11, 16:34
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: Lamborghini / Ferrari / Sports Cars / Super Cars / Famous Cars / Exlusive Cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Grožybės ant persiško kilimo sutūpę
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Nebent persiško katino spalvosDevilbullet wrote:Grožybės ant persiško kilimo sutūpę
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Azzunix
- Posts: 1504
- Joined: 2014 Jan 24, 12:08
- Masteli: 1:43
- Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
- Location: Kaunas
Re: Supersportskarai 1:18
Visai neblogi metai buvo
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Suskaičiavau, kad patys skaitlingiausi. Ir, žinoma, prie to labai prisidėjo forumasAzzunix wrote:Visai neblogi metai buvo
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- CitroFriend
- Posts: 1075
- Joined: 2011 Mar 01, 14:25
- Kolekcionuoju: Frogs & Sushi.
- Location: Vilnius
Re: Supersportskarai 1:18
Rimti metai
O manęs pežukas šis kažkaip netraukia. Ar vertėtų išmėginti?
O manęs pežukas šis kažkaip netraukia. Ar vertėtų išmėginti?
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Must have pas tave turėtų būti. Žiauriai gerai jis atrodo youtube vaizdelyje iš Goodwoodo, kai šalia esantys superkarai atrodo tokie nuvalkioti. Man net pagailo KoenigseggoCitroFriend wrote:Rimti metai
O manęs pežukas šis kažkaip netraukia. Ar vertėtų išmėginti?
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
- Gedas
- rinkimų nugalėtojas
- Posts: 2305
- Joined: 2011 Mar 01, 17:24
- Masteli: 1:18
- Kolekcionuoju: Super Sport
- Location: Klaipėda
Re: Supersportskarai 1:18
Ford GT40 mkIV / Shelby Collectibles
1967 metų Le Mane pergalę šventė ketvirtoji legendinės GT40 karta. Tikriausiai pati neišvaizdžiausia iš visų, bet įdomi tuo, kad tik ketvirtosios kartos modelis buvo „nuo iki“ gaminamas JAV (pirmos trys kartos – Anglijoje). Paskutinį kartą amerikietiškam auto europinėse varžybose pavyko triumfuoti dar tarpukaryje, 1921 m. Prancūzijos GP su Duesenberg. Tai vienintelis iki šiol grynai amerikietiškas auto triumfavęs Le Mano 24 val. lenktynėse. Su 7,0 litrų V8 GT40 mk4 buvo net 270 kg sunkesnis už pagrindinį konkurentą Ferrari 330 P4, dėl to Dan Gurney buvo net sugalvojęs savitą stabdymo sistemą, kad kiek įmanoma tausotų stabdžius. Nepaisant svorio, 5,8 km Mulsanne tiesiojoje aerodinamiškasis GT40 mk4 sugebėdavo pasiekti net 341 km/h greitį.
Shelby Collectibles leidimas nėra tobulas, bet ir ne blogas. Didžiausias fail'as - neatkartotas stogo burbulas virš vairuotojo. Bet čia niekis, nes su mk2 karta Shelby Collectibles buvo sugebėję dešiniavairį modelį paversti kairiavairiu, kokius gamina nebent replikistai. Visa kita mk4 tikrai šauniai atrodo - daug smulkių, malonių detalių atkartota. Labai geras kokybės ir kainos santykis.
1967 metų Le Mane pergalę šventė ketvirtoji legendinės GT40 karta. Tikriausiai pati neišvaizdžiausia iš visų, bet įdomi tuo, kad tik ketvirtosios kartos modelis buvo „nuo iki“ gaminamas JAV (pirmos trys kartos – Anglijoje). Paskutinį kartą amerikietiškam auto europinėse varžybose pavyko triumfuoti dar tarpukaryje, 1921 m. Prancūzijos GP su Duesenberg. Tai vienintelis iki šiol grynai amerikietiškas auto triumfavęs Le Mano 24 val. lenktynėse. Su 7,0 litrų V8 GT40 mk4 buvo net 270 kg sunkesnis už pagrindinį konkurentą Ferrari 330 P4, dėl to Dan Gurney buvo net sugalvojęs savitą stabdymo sistemą, kad kiek įmanoma tausotų stabdžius. Nepaisant svorio, 5,8 km Mulsanne tiesiojoje aerodinamiškasis GT40 mk4 sugebėdavo pasiekti net 341 km/h greitį.
Shelby Collectibles leidimas nėra tobulas, bet ir ne blogas. Didžiausias fail'as - neatkartotas stogo burbulas virš vairuotojo. Bet čia niekis, nes su mk2 karta Shelby Collectibles buvo sugebėję dešiniavairį modelį paversti kairiavairiu, kokius gamina nebent replikistai. Visa kita mk4 tikrai šauniai atrodo - daug smulkių, malonių detalių atkartota. Labai geras kokybės ir kainos santykis.
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)