Page 12 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Jun 06, 21:11
by Azzunix
Ogo čia tai ištraukei (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Jun 08, 19:19
by Paulius43
Gerulis C112, man labai patiko savo laiku (kai buvo pristatytas, pamenu kaip sele varvejo vartant Ratu zurnala)...

Modelio nudazymas tai fantazija. Laukiu nesulaukiu kada kas isleis normalu 1/43 (siai dienai isleistas tik kit formoj vienas nelabai tikslus ir praktiskai neimanoma jo surast).

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Jun 13, 10:42
by sharrasitto
geras conceptas! :o

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 15, 12:43
by Gedas
Porsche 959 / 1987 / Minichamps

Visiems gerai žinomas legendinis Porsche, greičiausias savo laikmečio serijinis automobilis, kuriame buvo išbandyta daug technologinių naujovių.
Susigundžiau geru CK parduotuvės pasiūlymu ir nenusivyliau - nors modelis uždaro tipo, neatrodo padarytas pigiai, proporcijos geros. Viskas tvarkoje. Labai norėjau balto su baltais ratlankiais - man toks gražiausias, neatrodo sunkiai kaip kitų spalvų.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 15, 12:59
by skoonkaz
Um... Porsche, patinka man tie seni "poršai" :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 22, 11:20
by Paulius43
(t) (t) mano 1/43 irgi baltas :lol: reikia susiimt ir nufotografuot pastaruju 3 metu naujienas turbut...

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 22, 12:25
by Azzunix
Paulius43 wrote:(t) (t) mano 1/43 irgi baltas :lol: reikia susiimt ir nufotografuot pastaruju 3 metu naujienas turbut...
Reiktų reiktų :) žodis ne žvirblis :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 22, 13:19
by Gedas
Paulius43 wrote:(t) (t) mano 1/43 irgi baltas :lol: reikia susiimt ir nufotografuot pastaruju 3 metu naujienas turbut...
1:43 turėjau sidabrinį Minichamps. Tai tikriausiai antra spalva, kuri patiko :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 22, 13:44
by Gedas
Honda NSX JGTC 2003 Raybrig #100 / Autoart

Honda NSX be abejonės vienas iš gerbiamiausių japoniškų sportinių automobilių ir tai rodo vis kylančios jų kainos. Vis dėlto standartinis modelis mano kolekcijoje atrodytų kiek per lėtas lyginant su greičiausiais italais ar vokiečiais. Laimei visą šitą lėtumo bėdą išsprendžia lenktyninė versija, važiavusi Japonijos čempionatuose. Jis nuo lyginant su standartine turi vos ne dvigubai galingesnį variklį, generuojantį apie 500 AG.
Modelis vėlgi uždaro tipo, bet labai detalus. Daug jo detalių patinka. Kietai atrodo tie melsvi priekinių žibintų gaubtai, ortakiai ir sparneliai.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 22, 20:34
by Henris
NSX tikrai jeginis :vrs

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 23, 08:05
by Gerb.Zigmas
Piktas (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 23, 19:33
by ypatingas
Didelis pelekas (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Oct 23, 19:48
by Gedas
Ačiū! Keli vaizdeliai iš Youtube:


Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 02, 15:01
by Gedas
Venturi 400 Trophy / 1992 / Ottomobile

Beveik pora dešimtmečių gyvavusi Venturi gamintoja iš superkarais nelabai galinčios pasigirti Prancūzijos buvo matoma tiek automobilių parodose, tiek lenktynių trasose. Nedidelė kompanija buvo įžengusi net į Forumulę-1 (1992-aisiais pelnė 1 įskaitinį tašką). Le Mane sekėsi visai neprastai - pasiektos pergalės atskirose įskaitose.
1992-aisiais buvo pagaminti 73 identiški 400 Trophy automobiliai, kuriais buvo lenktyniaujama tik jiems skirtoje lenktynių serijoje. Lengvutis kevlaro kėbulas leido svorį sumažinti iki 1020 kg, o 3 litrų twin-turbo variklis išvystė nekuklius 407 AG, stabdžiai - tų laikų naujovė - pagaminti iš karbono. Galios ir svorio santykis gavosi tiesiog puikus (mano kolekcijoje ne tiek ir daug modelių turinčių geresnį, ypač iš to laikmečio). Dešimt 400 Trophy modelių vėliau gamyklos buvo perdaryti į tinkamus keliams ir pervadinti 400 GT.
Venturi modeliu papildyti kolekciją norėjau seniai, nors tuo pačiu laukiu kada nors išleidžiant greičiausias 600 SLM ar 600 LM versijas. Deja, su 400 Trophy pirkimu baigėsi gana liūdnai - pardavėjas iš Britanijos labai prastai supakavo modelį ir jis atkeliavo dalimis. Skaudžiausia žiūrėti į galinį spoilerį. Juokas pro ašaras - pamačiau iš kokios medžiagos gaminami Ottomobiliai :D Vis dėlto modelis patiko, labai gyvai atrodo. Įsivaizdavau, kad Otto produkcija lengva, bet pasirodo klydau - modelis gana sunkus.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 02, 15:27
by Gedas

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 15, 15:15
by sharrasitto
Kiek daug nuostabiu egzemplioriu! :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 17, 09:33
by Gedas
Ačiū!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 19, 15:38
by Gedas
Porsche 910 in Standox Crystal Rainbow / 1967 / Exoto Motorbox

Nedidelių gabaritų (4113x1680x980) Porsche 910 buvo 906-ojo modelio įpėdinis. Dėl F1 tipo ratų su viena centrine veržle automobilio nebebuvo galima eksploatuoti keliuose. Nors Le Mano 24 val. lenktynėse šis Porsche nepakonkuravo su Ford GT40 ar Ferrari P serijos prototipais (liko šeštas), vis dėlto atsigriebė nugalėję Niurburgringo 1000 km. Buvo naudojami 2,0 litrų 6 cil. 200 AG arba 2,2 litro 8 cil. 270 AG varikliai.
Exoto modelis mano lentynoje taip pat išsiskiria mažais gabaritais ir tikriausiai detaliausias modelis iš turimų. Keliskart gyvai apžiūrėjęs modelį, nuotraukose dar pastebėjau smulkmenų, kurias buvau praleidęs. Spalva Blue mėlyna išgalvota, bet, pasak Exoto, turėtų labai spindėti saulėje visomis vaivorykštės spalvomis. Kadangi pajūry lyja jau trečias ar ketvirtas mėnuo, turbūt teks laukti pavasario, kad įsitikinčiau :lol:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 19, 16:14
by Henris
Jėginis :vrs
Pavasarį reikės užsukti peržiūrėt kaip spindi :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 19, 21:40
by Gedas
Henris wrote:Jėginis :vrs
Pavasarį reikės užsukti peržiūrėt kaip spindi :D
Būtinai. Per žiemą reikia susitvarkyti ekspoziją, kuri dabar dėl vietos trūkumo panaši į sandėlį :cry: