Page 13 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2017 Nov 23, 15:17
by Paulius43
Nors nesu fantasy modeliu megejas, sitas melynparshis gerai ziurisi! :vrs

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 01, 20:23
by Gedas
Tradicinė nuotraukėlė su praėjusių metų papildymais

Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 01, 22:54
by Henris
Solidžiai atrodo (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 02, 00:28
by RobertasRR
sezonas (t)
pastebiu 1 in 1 mėnesį

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 02, 09:16
by Gedas
Ačiū. Šiemet tikrai kažkaip sutapo, kad per mėnesį po papildymą. Bus sunku šiemet palaikyti tokį tempą. Ir su spalvomis reikės labiau stengtis - dabar tik balta, raudona ir mėlyna :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 05, 00:47
by Gytis
Bet metų modelio rinkimams aš tikrai būčiau kitą modelį įdėjęs!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 05, 11:05
by Gedas
Gytis wrote:Bet metų modelio rinkimams aš tikrai būčiau kitą modelį įdėjęs!
P910 man atrodė vertingiausias papildymas, nors ir seno leidimo. Metų top3 ar top5 lengviau būtų išrinkti :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 31, 20:43
by Gedas
Šiek tiek neturėjau ką veikti, tai paskaičiavau.
Šiuo metu mano kolekcija (jei būtų 1:1 mastelyje) bendrai pasiekia 26521 AG, 26553 Nm ir turėtų sverti apie 58 tonas. 17 automobilių gali pasiekti didesnį nei 350 km/h greitį. 9 automobiliai 100 km/h greitį iš vietos turėtų pasiekti mažiau nei per 3 sek. Vedant vidurkius gaunasi 556 AG, 670 Nm, 3,9 sek., 330 km/h ir 1230 kg. Idealiai tokio nėra kolekcijoje, bet pakryžminus Porsche 911 GT1 su Lamborghini Murcielago gautųsi toks vaikas :lol:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Jan 31, 23:11
by Azzunix
Pilnatis veikia? Prasmingi skaičiavimai :lol:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 01, 07:31
by Gedas
Azzunix wrote:Pilnatis veikia? Prasmingi skaičiavimai :lol:
Šaip skaičiuoju tik per pilnatį gyvenime :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 01, 13:06
by Gerb.Zigmas
Įdomūs skaičiavimai (t)

trūksta tik vidurinių kuro sanaudų :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 02, 07:32
by Gedas
Gerb.Zigmas wrote:Įdomūs skaičiavimai (t)

trūksta tik vidurinių kuro sanaudų :D
Veyron kuro bakas važiuojant visu greičiu ištuštėja per 12 minučių. Tikriausiai su visais taip būtų :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 03, 13:50
by Gedas
Ferrari 250 LM, 12 Hours Of Sebring 1965 #29 / Hot Wheels Elite

Pernai nesugebėjau kolekcijos papildyti nei vienu ferrariu, tad šiais metais taisau padėtį.
1963-iųjų Paryžiaus parodoje Ferrari pristatė savo pirmąjį uždaro kėbulo automobilį su varikliu viduryje. Kaip sufleruoja raidės 250 LM pavadinime pagrindinis tikslas buvo 24 val. Le Mano lenktynės. Norėdami gauti homologaciją ir išvengti varžymosi galingiausioje prototipų klasėje, Ferrari teigė, kad 250 LM tėra tik 250 GT SWB modifikacija. Vis dėlto FIA šios kalbos neįtikino (kas buvo akivaizdu), kaip ir vylimasis, kad italai pagamins reikalingus 100 vienetų (vėliau italai pagamino tik 32 vnt). Tačiau prototipo statusą turėjęs modelis buvo populiarus privačiose komandose ir viena tokių 1965 metų Le Mano lenktynėse nušluostė nosį gamyklinį rėmimą turėjusiems Ford ir Ferrari prototipams. Apskritai 1964 m. Ferrari 250 LM pelnė 10 pergalių 35-iose dalyvautose varžybose.
Pas mane patekęs modelis negali pasigirti pergalėmis. 1965 metų 12 val. Sebringo lenktynėse pelnė tik 11 vietą, o jas laimėjo Chapparal 2. Antri liko Ford GT40, treti - kitas Ferrari 250 LM ekipažas. Vis dėlto Mecom Racing Team komandos mėlynasis Ferrari, vairuojamas Hansgen ir Donohue, įdomus savo raudonais mini švyturėliais (vis dar neišsiaiškinu, kam jie buvo skirti) ir dengtais priekiniais žibintais.
Hot Wheels Elite serijos modelis pas mane pirmas. Modelyje nustebino kiek labai trapių akcentų yra pridėta - metaliniai sparneliai, gaubteliai, grotelės, kokių nebūna įprastoje Hot Wheels versijoje. Kaip ir pastorintų minkštų galinių padangų ar detalesnio salono.
Septinto dešimtmečio modelių tikrai norėtųsi daugiau. Tikiuosi, kad bus galimybių rasti ir įsigyti artimiausiu metu.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 03, 14:00
by Gedas
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 03, 18:07
by Gerb.Zigmas
Geras! (t) įdomus modelis

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 03, 20:08
by Gedas
Gerb.Zigmas wrote:Geras! (t) įdomus modelis
Ačiū.

Labai linksma pastebėti, kad kalendorius rodo viduržiemį, o lauke žolė žalia :lol:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 04, 22:31
by Henris
Gerai metai prasidejo (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 04, 23:17
by Gedas
Henris wrote:Gerai metai prasidejo (t)
Ačiū. Šiek tiek apmaudu, kad dar vasarą tokį patį turėjau gauti, bet prancūzas kažkokių nesąmonių adresuose prirašė, kad siunta visiškai paklydo. Su belgu geriau pasisekė :)
Kaip bebūtų, už tai, kad laisvai ir nebrangiai galima pirkti, siųstis modelius – myliu eurą ir Europos Sąjungą :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 07, 20:59
by RobertasRR
modelis (t)
klausimas, o kodėl ferrari dešiniaivairis buvo pagamintas?

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 08, 14:06
by Gedas
RobertasRR wrote:modelis (t)
klausimas, o kodėl ferrari dešiniaivairis buvo pagamintas?
Dėl Le Mano varžybų. Ford GT40 irgi dešiniavairiai. Kaip suprantu, toks reglamentas. Reikėtų daugiau paskaitinėti :roll:

Update. Griežto reglamento lyg nėra, bet paaiškinimai yra keli - tai, kad daugely trasų varžybos vyksta palei laikrodžio rodyklę ir vairuotojas sėdėdamas geriau jaučia vidinį posūkį, be to berods Le Mano pitstopuose patogiau vairuotojui išlipti iš dešinės.