Page 14 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 09, 20:31
by RobertasRR
jei ne logo Ferrari, pagalvočiau kad koks britas, todėl ir kilo mintis paklausti

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 10, 17:26
by Gedas
RobertasRR wrote:jei ne logo Ferrari, pagalvočiau kad koks britas, todėl ir kilo mintis paklausti
Ačiū, kad paklausei :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 17, 14:02
by Gedas
Lamborghini Miura Jota SVJ / 1972 / Kyosho

Miura buvo pirmasis tikras Lamborghini superkaras. Bėgant gamybos metams vis buvo patobulinimas, tačiau keliems išskirtiniams klientams buvo pagamintos unikalios versijos. Taip radosi Jota, SVR, SVJ modeliai. Konkrečiai SVJ versija technine dalimi nelabai skyrėsi nuo standartinės P400 SV. Didžiausi skirtumai matyti išorėje - papildomi aptakai, lengvintas kėbulas perforuotomis detalėmis ir pan.
Pas mane pateko vėlesniosios pilnai funkcinių Kyosho gamybos modelis. Modelis detalus, bet lyginant su turimais F40, Countach ar 512, būtent šiam trūksta tikslumo uždarant kapotą. Paskaitinėjau apžvalgas, ne pas mane vieną taip. Žinant, kad dabar Kyosho labiau orientuojasi į uždaro tipo modelius, tai neverta labai dėl apgailestauti.
Šiaip labai džiaugiuosi, kad pavyko surinkti legendinę seriją - Miura, Countach, Diablo ir Murcielago. Tiesa, Aventador kol kas atstoja Veneno :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 18, 15:04
by Henris
Miura nuostabi :twisted:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 18, 22:50
by Azzunix
Netikėtai gerai sidabrinė spalva atskleidžia Miuros grožį (t)
o kokie spalvų variantai buvo?

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 18, 23:13
by RobertasRR
Miura :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 19, 12:00
by Gedas
Azzunix wrote:Netikėtai gerai sidabrinė spalva atskleidžia Miuros grožį (t)
o kokie spalvų variantai buvo?
Nebuvo variantų. Iš antrų rankų pirkau. Būna dar toks purpurinis su paauksavimais: http://www.carmodel.com/kyosho/08315pg/ ... 1972/66682
Bet nežinau, man gal sidabrinis gražesnis :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 20, 14:37
by Paulius43
Grazuolis, kazkaip man mielesne "svari" originali Miura, bet modelis geras ir pasportintas ir sidabrinis (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 25, 13:42
by Gedas
Paulius43 wrote:Grazuolis, kazkaip man mielesne "svari" originali Miura, bet modelis geras ir pasportintas ir sidabrinis (t)
Džiaugiuosi, kad patiko Miura ne man vienam :) Mano visi Lambo pasportinti, išskyrus Murcielago. Realiai visokie patinka.
***
Praėjo nemažai metų, kol įvykdžiau sau duotą pažadą perfotografuoti F40. Visai smagiai pravėdinau tokiame šaltuke vieną iš savo mėgstamiausių modelių.

Ferrari F40 Light Weight Kyosho

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 25, 14:47
by Henris
OSOM !

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 25, 21:18
by gintarinis
Afigienas F40 !

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 25, 22:05
by RobertasRR
f40 kosmosas :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 25, 23:16
by Gytis
Modelis žiaurus, tik aš nerizikuočiau taip tokio modelio engti. Šaltis modeliams daug pavojingesnis už vandenį! :idea:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 26, 00:08
by CitroFriend
Fainas juodas. Nėr subraižymų?

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Feb 26, 09:17
by Gedas
Dėkui už komentarus. Neužtrukau aš tame šaltyje, tai iki galo tikrai niekas negalėjo peršalti. Plius saulė, prie namo ir pajūry šiaip šilčiau. Defektų lyg neturi. Gal šiek tiek padulkėjęs, bet pavaliau prieš fotosesiją.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Mar 17, 18:47
by Gedas
Ferrari Testarossa Koenig Bi-Turbo / 1985 / GT Spirit

1985-ųjų Frankfurto parodoje buvo pademonstruotas tikras tų laikų monstras - Koenig perdaryta Ferrari Testarossa. Pagrindinis akcentas - V12 varikliui sumontuoti du turbokompresoriai, našesnės aušinimo ir išmetimo sistemos. Viso to rezultatas - variklio galia padidinta nuo 390 iki 710 AG, iš vietos iki 100 km/h pagreitėjimas sutrumpėjo iki 3,8 sek., o maksimalus greitis padidėjo iki 340 km/h. Vėliau pasirodę gamykliniai Porsche 959 ar Ferrari F40 negalėjo pasigirti tokiu maksimaliu greičiu. Dizaineris Vittorio Strosek automobilį lyginant su standartiniu praplatino 17 cm ir tai leido užmauti 225/50 VR 16 padangas priekyje ir 345/35 VR 15 volus gale (ratlankiai BBS).
Tai pirmas GT Spirit modelis kolekcijoje. Ir pirmasis, kurio ratai net nesisuka aplink ašį... Bendras detalumas puikus. Jaučiasi modelio svoris.
Šiek tiek juokinga, kad kolekcijoje neturiu originalios testarossos, bet jau tris išvestines - F512 M, Mythos ir šis Koenig. Gailiuosi, kad savo laiku neįsigijau, nes dabar Kyosho leidimų kainos jau darosi nejuokingos. Bet gal laimė nusišypsos kokiame aukcione.

Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Mar 17, 20:33
by skoonkaz
Testarossa... ech, seilė varva :) super modelis (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Mar 17, 23:14
by CitroFriend
Tai visumoj nepatenkintas resino subtilybėm?

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Mar 18, 00:09
by Gytis
Labai gražus modelis. Man Testarossa pats pats tikriausias Ferrari-s. Aš visai apsidžiaugiau, sužinojęs, kad jų išleista virš 10000! Pasitaupius dar galima rasti už pakankamai padorią kainą. O čia dar Koenig! Šis pirmasis, pas mane trys vėlesni modeliai ant Testarossa bazės, o dabar dar ir Colanni darbą parsivežiau. O ir 512 kad turi gerai, Testarossa manau lengviau gauti. O blogiausiu atveju ir Burrago laikinai galėsi į kompaniją pastatyti. 18-am mastely ne tokie jau jie ir blogi. Pažinti eina. Aš kažkada senai, prieš 22 metus turėjau, tada kosmosas buvo, bet brangiai pardaviau, o prieš kokius 15 metų Kit pirkau, pats susidėjau, turiu pasakyt, patiko! Turiu kokius 7 Ferarius ir Lambus Burrago dar ir dabar 18-am mastely. 8-)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2018 Mar 18, 11:24
by Gedas
skoonkaz wrote:Testarossa... ech, seilė varva :) super modelis (t)
Ačiū! Vis labiau ir man jis patinka. Kiek dvejojau užsisakydamas.
CitroFriend wrote:Tai visumoj nepatenkintas resino subtilybėm?
Ką jie sutaupė darydami nesisukančius ratus - net įdomu. Matosi ir taupymas ant dėžutės spaudos. Bet jei jie gamins tokio detalumo ir kainos nišinius modelius, bus puiku.
Gytis wrote:O blogiausiu atveju ir Burrago laikinai galėsi į kompaniją pastatyti. 18-am mastely ne tokie jau jie ir blogi. Pažinti eina.
Ačiū už vitaminą C :D

Testarosinių giminės suvažiavimas:
Image