Page 18 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jan 22, 12:39
by Gedas
Gedas wrote:
sharrasitto wrote:Pamaciau ji ir galvoju ar man reiketu tokio savo kolekcijoje 1:43 masteliu :roll: Stovi ant tos plonos linijos tarp taip ir ne :D
bb prie Brabus ir AMG tikrai tiktų :rx
Dar su mersų širdimis labai norėčiau Sauber C9,
Image

Isdera Commendatore 112i,
Image

ir visai nenorėčiau Isdera Autobahnkurier 116i :D
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jan 22, 14:10
by sharrasitto
Gedas wrote:
sharrasitto wrote:Pamaciau ji ir galvoju ar man reiketu tokio savo kolekcijoje 1:43 masteliu :roll: Stovi ant tos plonos linijos tarp taip ir ne :D
bb prie Brabus ir AMG tikrai tiktų :rx
Oh tu velniava, dar modelissimo kaip tik nuolaida jam :twisted: :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jan 26, 16:38
by Paulius43
Gerulis CW! As Sparko 1/43 turiu, vienas is megstamiausiu tu laiku superkaru. Beje filmas irgi geras, kazkada buvau atsisiuntes, vokiskai ziurejau tai nelabai ka. Bet idomus, nes ziauriai daug egzotiniu auto per visa filma (apart nuostabiu vaizdeliu su siuo CW311).

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jan 30, 09:25
by Gedas
Paulius43 wrote:Beje filmas irgi geras, kazkada buvau atsisiuntes, vokiskai ziurejau tai nelabai ka. Bet idomus, nes ziauriai daug egzotiniu auto per visa filma (apart nuostabiu vaizdeliu su siuo CW311).
Reikia susirasti titrus angliškus. Gaila, kad youtube jo nėra. Matyt vis teisės saugomos.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Feb 10, 15:12
by Gedas
Chrysler ME Four-Twelve 2004 Motor Max

Vienu įdomesnių neilgai gyvavusio bendro Daimler Chrysler koncerno vaisiumi buvo tapęs galu varomas Chrysler superautomobilis su Mercedes 6.0 12V varikliu viduryje ir galiniais varančiais ratais. Jo pavadinime visai tai ir užfiksuota (Mid-Engine, Four turbochargers, Twelve-cylinder). Jį kūrė SRT komanda, atsakinga už Dodge Viper ir kitus amerikietiškojo padalinio sportinius automobilius. Automobilis buvo veikiantis, pagaminti du prototipai - parodinis pilkas ir testinis juodas. 850 AG variklis leido pasiekti teorinį 399 km/h greitį, pagreitėjimas nuo 0 iki 97 km/h tesiekė 2,9 sek.
Pats Motor Max modelis yra labai biudžetinis, daug nekritikuosiu, bet labai reikalingas į kompaniją su turimais Cadillac Cien ir Saleen S7. Visi trys gerai iliustruoja didžiausių JAV koncernų (Chrysler, General Motors ir Ford) galimybes superautomobilių klasėje pirmame trečiojo tūkstantmečio dešimtmetyje. Tiesa, Saleen kaip ir nepriklausomas, bet tokia jo dalia :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
***
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Feb 14, 23:18
by Paulius43
Turiu Norevo 1/43. Ir siai dienai kazkaip akis nepripranta prie keisto dizaino, mano nuomone nelabai pavykes.. Zinoma, technines galimybes ispudingos!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Feb 15, 15:34
by Gedas
Paulius43 wrote:Turiu Norevo 1/43. Ir siai dienai kazkaip akis nepripranta prie keisto dizaino, mano nuomone nelabai pavykes.. Zinoma, technines galimybes ispudingos!
Aš irgi turėjau 1/43 Norev. Dizainas tikrai nelabai įspūdingas. Dar ta niūri pilka spalva :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Feb 25, 09:25
by Gedas
Šiek tiek teminių foto: paršai ir buliai.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Feb 25, 13:37
by paniures_
Oj kiek pavokt norėčiau (: lambo.. liuks!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Feb 25, 17:43
by laurisliux
918 WP (t)
Miura (t) (t)
Carrera GT (t) (t) (t)
Countach (t) (t) (t) (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 03, 15:05
by Gedas
Ačiū!

Savaitgalį dulkių valymo metas, tai vabalų eilė atėjo:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 03, 19:06
by laurisliux
Bugatti automobilių stilistika metai iš metų nesikeičia...
Nors Divo tikrai labai gerai atrodo.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 09, 17:34
by Gedas
Ferrari 288 GTO 1984 Hot Wheels

Ferrari 280 GTO buvo sukurtas lenktyniauti žiedinėse Group B lenktynėse, tačiau į trasas neišvažiavo. Dalyvauti Group B reikėjo pagaminti 200 vienetų homologacinių automobilių. Visi 272 pagaminti egzemplioriai buvo keliams skirti automobiliai, nei vienas lenktyninis. Pavadinimo raidės GTO reikškia Gran Turismo, Omologata.
Pininfarina studijoje sukurtas 288 GTO yra laikomas vienu iš gražiausių visų laikų Ferrari. Tiesa, pirmąsias dizaino užuominas buvo galima pamatyti labiau žemiškame 308 GTB modelyje, kuris debiutavo 1977-aisiais. O, kad būtų taupomi kūrimo kaštai GTO pradėta konstruoti ant 308, 328 modelių bazės, tačiau ne daug kas bendro sieja GTO su jo pirmaisiais donorais. Savo laiku tai buvo greičiausias serijiniu būdu gaminamas automobilis, pasiekiantis 304 km/h greitį. Variklis - 2,8 litro su dviem turbokompresoriais, 400 AG. Svoris - 1160 kg.
Tai tikriausiai pats brangiausias šiuo metu ne Elite serijos Hot Wheels modelis, normalu už jį sumokėti kaip už kokį naują Norev. Elite serijos arba Looksmart leidimai kainuoja apie 300 eurų, tad pasirinkau 4-5 kartus pigesnę alternatyvą. Laimei Elite ir ne Elite versijos dalinasi tuo pačio moldu, skiriasi tik užbaigimu. Tad kaip ir daugelis kitų, prikišau savo nagus, kad bent atsirastų juodos moldingų juostos, priekinio stiklo patamsinimo juosta ir kiti niekučiai, kurie iškart pagyvina modelį. Labai neteiskit už tai, nesu patyręs tuose reikaluose.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 09, 19:48
by gintarinis
oho koks gražus šitas Ferraris (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 09, 22:04
by skoonkaz
Yra keli Ferrari modeliai kurių noriu, bet įkandami nebent Burago ar hot wheels kaip jų kokybė? Nes iš nuotraukų tikrai gražiai atrodo.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 09, 22:15
by Gedas
skoonkaz wrote:Yra keli Ferrari modeliai kurių noriu, bet įkandami nebent Burago ar hot wheels kaip jų kokybė? Nes iš nuotraukų tikrai gražiai atrodo.
Bburago ir Polistil (1/16) už kepsnio kainą galima nupirkti, na bet niekada nekilo ranka tokį pasistatyti į lentyną. Įperkamiausias padorus variantas yra maniškis Hot Wheels. Jei yra kelis šimtai eurų tam reikalui ir reikia būtinai funkcinio lieka tik Hot Wheels Elite, o puikių resininių yra iš BBR ir Looksmart.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 10, 09:49
by Gedas
BMW Turbo X1 E25 1972 Schuco Pro.R

BMW prototipas sukurtas Miuncheno 1972 metų Olimpinėms žaidynėms. Važiuoklė ir variklis buvo paimti iš BMW 2002 modelio, tik variklis įmontuotas viduryje, egzotikos pridėjo ir pakeliamos į viršų durys. Prototipas demonstravo tuomet nematytą naujovę - pastebėjus kliūtį radaro pagrindu aktyvuojamus stabdžius. Automobilio priekyje ir gale yra minkštos smūgį absorbuojamos zonos pripildytos kažkokių putų. Iš viso pagaminti du prototipai, tačiau dizaino elementai vėliau panaudoti tokiuose modeliuose kaip M1, 8 serija, Z1 ir 2008-ųjų M1 Hommage.
Ilgai dvejojau, ar reikia man tokio modelio kolekcijoje, nes jis su keturių cilindrų varikliu, nors ir turbo, kaip ir lėtesnis už kitus to laikmečio V8 ar V12 superautomobilius. Vis dėlto tai vienas iš pirmesnių BMW bandymų superautomobilių klasėje ir gerai dera su turimais M1 bei Nazca. Schuco Pro.R modelis lyg ir tikslus, tačiau jei pirkti už visą neakcijinę kainą, tikrai erzintų „bambaliniai“ stiklai, bei tai, kad modelis stovi tik ant trijų ratų - vienas šiek tiek pakibęs ore. Manau, tai pataisoma, bet vis tiek su kokybės kontrole kažkas matyt iki galo neįvyksta. Gal dėl to ir patapo jie akcijiniais.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 10, 10:00
by laurisliux
Bburago ir Polistil (1/16) už kepsnio kainą galima nupirkti, na bet niekada nekilo ranka tokį pasistatyti į lentyną.
Hot Wheels šį GTO molda patys negamino, kaip ir dar kelis kitus, jie nupirko šį molda iš Bburago. Šis modelis yra tik šiek tiek paturbintas minėtosios kompanijos modelis, padangos pirmas ir paskutinis rimtas skirtumas tarp šių klonų.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 10, 10:08
by Gedas
laurisliux wrote:
Bburago ir Polistil (1/16) už kepsnio kainą galima nupirkti, na bet niekada nekilo ranka tokį pasistatyti į lentyną.
Hot Wheels šį GTO molda patys negamino, kaip ir dar kelis kitus, jie nupirko šį molda iš Bburago. Šis modelis yra tik šiek tiek paturbintas minėtosios kompanijos modelis, padangos pirmas ir paskutinis rimtas skirtumas tarp šių klonų.
Geras, nežinojau to. Ne tik ratai skiriasi, bet matyt verta dėl tų ratų investuoti daugiau, čia daugiau chebra aiškinasi, kas ir kaip: https://www.diecastsociety.com/forums/v ... =35&t=2134
Na ir šiaip, gal dėl geresnio nudažymo, bet skirtumas yra kėbule - aštresnės linijos gaunasi. Gal dėl to iš pirmo karto ir nepamatytum, kad tiek daug bendro yra tarp Bburago ir Hot Wheels.

Ką gi pirmas pusiau Bburago pas mane kolekcijoje. Nepavyko be jų apsieiti :lol:

Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 12, 12:02
by Gedas
Ferrarių grupinė.