Page 19 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 17, 18:04
by Gedas
Ford ir semi-ford :vrs

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 18, 12:40
by laurisliux
250 LM ir FXX, gražuoliai. Reikėtų ir man šių dviejų, nebūtinai tokios pat spalvos FXX, na o mėlynas lenktyninis Ferrari tai - Wow.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 18, 14:53
by Gedas
laurisliux wrote:mėlynas lenktyninis Ferrari tai - Wow.
Ačiū. Vis neišsiaiškinu, kokiu tikslu du švyturėliai ant stogo sudėti. Kam jie lenktynėse? Ką nors signalizuoti, kai kokių racijų nebūdavo? :?:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 20, 00:53
by laurisliux
Geras klausimas, aš ir pats turiu vieną Ferrarį su tokiais dalykais ant stogo, tad kad ir kokią idėją Ferrari vystė ji nelebai pasiteisino ir buvo jos atsisakyta :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 21, 00:29
by Azzunix
Viskas žymiai paprasčiau, skaitom
Image

Dar kiek žinau būdavo įvairių indikaciniu lempučiu, kad pitai žinotu tik jiems vieniems aiškų signalą jei ta lemputė veikia. Tiesiog naudojo kaip komunikacijos priemonę.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 21, 14:04
by Gedas
Ačiū!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 30, 19:48
by Gedas
Auto Union Typ C Stromlinie Racing Car #31 1937 Revell

Auto Union buvo suformuota 1932 metais sujungiant DKW, Horch, Audi ir Wanderer. Nors buvo ir toliau gaminami skirtingų markių automobiliai, buvo pradėtas centralizuotas technologinis vystymas. Auto Union vadovas Klausas von Oertzenas labai norėjo, kad kad būtų įprasmintas projektu naujai sukurtas autopramonės darinys ir jau 1933 metais Berlyno parodoje Adolfas Hitleris paskelbė apie valstybės remiamą automobilių sporto programą kuriant "didelių greičių Vokietijos automobilių pramonę". Taigi po to sekę Auto Union ir Mercedes-Benz lenktyniniai projektai turėjo ir didelį propagandinį nacių režimo atspalvį ir gavo režimo biudžeto pinigų.
Auto Union Grand Prix Typ A, B, C ir D lenktyninius automobilius kūrė nuo 1934 iki 1939 metų. Jie ypatingai dominavo 1936 metais. Nors automobiliai buvo sunkiai valdomi, jie buvo labai galingi tiems laikams (iki 560 AG), ratai prasisukdavo esant ir 160 km/h greičiui.
Dėl aptakaus kėbulo Auto Union Typ C Stromlinie buvo tikra sensacija, nors buvo pagaminti tik 2 vnt. Dizaineriai net ir po karo vis sėmėsi įkvepimo serijiniams automobiliams iš šio modelio, kurio V16 variklis buvo pastiprintas Roots kompresoriumi. Automobilio forma buvo sukurta greičiausiai to meto lenktynių trasai prie Berlyno, pavadinimu Avus, kurioje buvo pasiekiamas 400 km/h greitis. Berndas Rosemeyeris šiuo bolidu, kurio dizainą tobulino Ferdinandas Porsche, greičio rekordo autobane siekimo metu pasiekė 432 km/h. Vis dėlto 1938-aisiais nepaisydamas perspėjimo apie prastas oro sąlygas, gerindamas šį rekordą žuvo - dėl vėjo gūsio automobilis tapo nevaldomas.
Man kolekcijoje Stromlinie buvo reikalingas dėl to, kad gerai dera su Audi perdirbiniais Avus quattro 1991 ir Supersportwagen Rosemeyer 2000. Dar įdomu tai, kad Auto Union maždaug ketvirčiu amžiaus anksčiau pradėjo naudoti variklio už vairuotojo komponuotę, prie kurios masiškai inžinieriai sugrįžo tik 1960-aisiais.
Revell modelis nėra kažkuo ypatingas, bet pats modelis vertinamas dėl savo istorinės prasmės. Man jis labiausiai iš visų Auto Union darbų primena šiuolaikinius superautomobilius. Dėl to ir priėmiau jį, o ne kitus, nedengtus ratus turinčius modelius.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

---
Ferdinandas Porsche ir Berndas Rosemeyeris, 1937 m.
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 30, 23:41
by CitroFriend
Spydas Reiseris.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 31, 03:04
by Gytis
Bet žiūrėk, dabar jau į kolekciją būtinai reikia ir ne dengtais ratais modelio! ;)
Nors šitas ir fantastiškai žiūrisi, sakyčiau net gi kiek kitaip nei 1:43.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 31, 09:33
by Gedas
Kitų senolių daug nereikia, nes jie labiau F1 tema :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 31, 12:09
by Gedas
Hennessey Venom GT Spyder 2012 AutoArt Signature

1991 metais Teksase įkurta tiuningo kompanija Hennessey pasaulio dėmesį pradėjo traukti pristatydama vieną už kitą greitesnes Dodge Viper modifikacijas, pasiekiančias 350 km/h greitį. 2013-aisiais Hennessey vardas spaudoje nuskambėjo labai garsiai, nes pasipylė nauji gatvėse legalių automobilių pasaulio rekordai su Lotus Exige bazėje sukurtu nauju hiperautomobiliu, kurio dviems turbokompresoriais pastiprintas GM V8 išvystė daugiau nei 1200 AG.
2013-01-21 brutalus Bugatti Veyron ir Koenigsegg konkurentas nustatė naują nuo 0 iki 300 km/h Gineso rekordą - 13,63 sek. Taip pat nors ir neoficialiai, bet nuo 0 iki 200 mylių per val. (322 km/h) kategorijoje buvo aplenktas Koenigsegg Agera R rekordas - net 3 sekundėmis, nuo 17,68 sek. iki 14,51 sek. Po metų, 2014-02-14 buvo pasiektas 435,31 km/h maksimalaus greičio rekordas labai trumpoje 3,7 km distancijoje. Vis dėlto jis į Gineso rekordų knygą nepateko, nes bandymas buvo atliktas tik į vieną pusę ir buvo pagaminti tik 13-ika Venom GT automobilių, o rekordų knyga reikalauja 30-ies, kad būtų galima skelbtis greičiausiu serijiniu automobiliu pasaulyje.
Turbūt žymiausias Venom GT savininkas buvo Aerosmith lyderis Stevenas Tyleris. Būtent jis pageidavo pagaminti Spyder versiją, kai dar planuose gamintojai jos neturėjo. Vėliau 2017-01-20 jo automobilis buvo parduotas aukcione už $800.000.
Modelį pirkau naudotą, gal norėčiau jo ryškesnės spalvos, bet yra kaip yra. Detalumas tikrai fantastiško lygio. Kolekcijoje jis gera dera su turimu Lotus Elise GT1 1997, kuris rodo, kad į lengvutį Elise/Exige kėbulą sugrūsti V8 variklį ne tokia ir bloga idėja.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 31, 17:22
by laurisliux
Hats of to you, Sir!

Puikus modelis. Baltas pavydas. Variklio skyrius! 8-)

Dabar kokio Koenigsegg'o reikėtų :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 31, 20:24
by gintarinis
Gedai, tavo tema labai idomi ir del modeliu, ir del ju aprasymu. Jeeeeega ! (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Mar 31, 21:24
by Gedas
Ačiū. Patinka pasiknaisioti kokių įdomesnių faktų internete ir tiek :oops:
Koenigsegg kada nors bus, nors anų pigiai ir gerai nebūna, tai vis dar nepribręstu pirkiniui :!:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Apr 03, 09:03
by Gedas
Mano lenktynininkai :vrs

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Apr 24, 13:19
by Gedas
BMW M1 Hommage 2008 Norev

BMW yra išleidusi ne vieną Hommage serijos koncepcinį modelį, kuriuo atgaivina kokį nors legendinį modelį. M1 Hommage į šiuos laikus perkėlė bent dviejų BMW superautomobilių genus, tai 1972-ųjų X1 Turbo ir 1978-ųjų M1. Gaila, bet vėliau pasirodęs serijinis i8 pernelyg nutolo nuo M1 Hommage koncepcijos, kad būtų galima laikyti tikru įpėdiniu, nors galinės dalies dizaine galima rasti daug panašumų. BMW nesiryžo tiesmukai paleisti į gamybą M1 Hommage įmontavę į jį kokį nors savo galingiausią variklį. Taip jie kažkada pasielgė su retro stiliaus Z8, kuriam motorą paskolino M5 ir gavosi kolekcininkų dabar graibstoma retenybė. Bavarai apskritai nepaskelbė, koks variklis gali būti sumontuotas modelyje, kaip ir jokių salono nuotraukų, kuris yra juodai užtamsintas. Tad tai vienintelis modelis mano kolekcijoje, kuris neturi variklio ir neaišku kokiu greičiu galėtų važiuoti jo 1:1 klonas. Panašiai buvo su Audi Avus, tačiau šie bent jau buvo sukūrę medinį variklio maketą, kuris vėliau materializavosi į normalų motorą.
Norev darbas šaunus, nors standartinė 120€ kaina, mano galva, persmarkiai išpūsta lyginant su kitais jų modeliais, kurie turi atsidarančių dalių ir saloną. Gerai, kad ešopai pradėjo juos akcijuoti, nes dabar kolekcijoje pavyko užbaigti M1 trilogiją. Ateityje galbūt dar norėčiau lenktyninio M1 su gražesniu liveriu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Apr 29, 13:48
by laurisliux
Nors koncepcinių modelių kaip ir nerenku, bet va tokio ir aš ir pats norėčiau. (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Apr 29, 18:44
by Gedas
Tikriausiai jei nebūtų dviejų senolių, nebūtų daug prasmės turėti ir jaunėlį :mrgreen:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Apr 29, 20:16
by Paulius43
Paskutiniu metu daug sekso sitoj temoj!! :rx :rx :vrs

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 19, 20:22
by Gedas
Lamborghini Centenario 2016 GT Spirit - Kyosho

20 vnt. kupė ir 20 vnt. rodsterių Centenario atsirado iš „žemiškesnio“ Aventador SV modelio. Šį pasipinigavimo receptą Lamborghini jau ne kartą išbandė - Reventon, Sesto Elemento, Veneno buvo sukurti panaudojant prieinamesnių modelių pagrindu, sukuriant išskirtinius kėbulus ir šiek tiek patiuninguojant variklio galios rodiklius. Centenario kaina buvo apie 1,75 mln. eurų, kai jo donoro Aventador SV - triskart mažesnė 600.000€. „Šiek tiek“ permokėjus gaunama 20 AG galingesnis variklis (770 AG), pirmą kartą Lamborghini istorijoje galiniai vairuojami ratai, modernesnė infomedijos sistema su telemetrijos funkcijomis bei didžiausias kompanijos istorijoje sumontuotas galinis difuzorius bei kiti aerodinaminiai elementai, padedantys visaip kaip sukurti ir sureguliuoti prispaudžiamąją jėgą.
Nerandu ar buvo bulius vardu Centenario, bet šis modelis dedikuotas paminėti kompanijos įkūrėjo Ferruccio šimtąsias gimimo metines. Tai jau antras po Cadillac Cien modelis mano kolekcijoje paminėti kokį nors šimtmetį.
Šis GT Spirit gamintas Kyosho kompanijai, bet tai pagal GT Spirit dėžę nėra Kyosho Ousia. Kaina tikrai kandžiojasi pagal GT Spirit standartus, bet dėka Ebay aukciono pavyko perpus sutaupyti.
Vis dar nesuprantu, kodėl gaminami modeliai su nesisukančiais ratais, nes per juos baisiai nepatogu sunkų modelį ištraukti iš lentynos, kai guma gerai sukimba su lentynėle. Langai - „bambaliniai“ ir galėtų būti geriau praleidžiantys šviesą, jei gerai išsireiškiu; nelabai įmanoma per šoninius langus nufotografuoti salono. Visa kita man tinka.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image