Page 20 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 25, 21:20
by Gedas
Ruf CTR 1987 GT Spirit

Ruf CTR buvo konstruojami nuo 1987 iki 1996 metų Porsche 911 Carrera 3.2 pagrindu. 29 buvo pagaminti nuo nulio, kiti 20-30 vnt. gimė kaip klientų automobilių konversijos. Ruf variklio darbo tūrį padidino iki 3,4 litro, o du sumontuoti turbokompresoriai galią kilstelėjo iki 469 AG. Pasak Ruf, čia minimalus rodiklis, realiai variklis dirba >500 AG režimu. Taip pat sumontuoti saugos lankai, aliuminiu išlengvintas kėbulas (svoris vos 1 150 kg), perdaryta pakaba ir stabdžiai, naujai sukurta transmisija ir buferiai bei atliktos kitos modifikacijos, padedančios išvystyti didesnį nei 340 km/h greitį.
Geltonosios paukštės pravardę gavęs kupė savo laiku buvo ne tik greitesnis už Ferrari F40, Lamborghini Diablo ar Porsche 959, bet ir po 17 metų Autocar žurnalo surengtame superautomobilių greičio bandymų palyginime nenusileido tokioms naujoms legendoms kaip Porsche Carrera GT, Ferrari Enzo ir Mercedes-Benz SLR McLaren. 1987-aisiais Ruf CTR kainavo $223 000. Palyginimui Ferrari F40 – $400 000, Lamborghini Diablo – $239 000, Porsche 959 – $225 000. Įdomu, kad praėjus 30 metų 2017-aisiais Ruf pagamino visiškai naują modernų CTR su anglies pluošto kėbulu, LED žibintais, tačiau vizualiai beveik identišką.
Asmeniškai man tai tikriausiai pats įspūdingiausias 911 iš senųjų modelių, bet dar smagiau, kad jis kolekcijoje yra „pelnytai“, nes tai savo laiku buvo realiai greičiausias nuperkamas automobilis.
GT Spirit modelis kaip ir visi jų darbai yra panašiame aukštame lygyje. Labai graži spalva, gražūs (nesisukantys :duel )ratai, mielos visos smulkmenos.
Noriu dar sumedžioti 935, bet vis dar neapsisprendžiu kurią versiją, nes jų baisiai daug :geek:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 25, 21:42
by gintarinis
Nesveikas Porsche ! Vysnines spalvos Kaune daznai tenka matyt , geeeris

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 25, 23:25
by Kasparas
Kad sukasi tie ratai :) tik kad kaip ir otto jie yra č
„prikepę“ ir reik prajudint :) o modelis super. Baltas pavydas

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 26, 01:03
by laurisliux
Kill'inat su atnaujinimais pastaruoju metu kolega! Gražus Centenario ir dabar kitas gražuolis Porsche. #Respect

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 27, 08:10
by Gedas
Paulius43 wrote:Paskutiniu metu daug sekso sitoj temoj!! :rx :rx :vrs
(shake) pavasaris :oops:
gintarinis wrote:Nesveikas Porsche ! Vysnines spalvos Kaune daznai tenka matyt , geeeris
(shake) ta prasme su Ruf apdaila? Būtų įdomu pamatyti foto. Aš tik žinau vyšninį 993 Turbo
Kasparas wrote:Kad sukasi tie ratai :) tik kad kaip ir otto jie yra č
„prikepę“ ir reik prajudint :) o modelis super. Baltas pavydas
(shake) žiauriai bijau nulaužti. Na reikės pabandyti su kuriuo nors prasukti, bet iš esmės mankštinti kaip klientas nieko nenoriu :)
laurisliux wrote:Kill'inat su atnaujinimais pastaruoju metu kolega! Gražus Centenario ir dabar kitas gražuolis Porsche. #Respect
(shake) greit gėris baigsis, dar vienas liko naujesnis ir keli senoliai :)

---
Senasis „legendinis“ video iš Niurburgringo

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 27, 10:47
by Kasparas
Gedas wrote:
Kasparas wrote:Kad sukasi tie ratai :) tik kad kaip ir otto jie yra č
„prikepę“ ir reik prajudint :) o modelis super. Baltas pavydas
(shake) žiauriai bijau nulaužti. Na reikės pabandyti su kuriuo nors prasukti, bet iš esmės mankštinti kaip klientas nieko nenoriu :)
Nieko ten nenulauši :) Nėra ko bijot :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 27, 11:47
by CitroFriend
Jėgiškas (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 27, 12:11
by Gedas
CitroFriend wrote:Jėgiškas (t)
(shake) kažkaip pradedu abejoti, ar ką nors mieliau širdžiai šiemet pavyks gauti į kolekciją :geek:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 May 28, 12:44
by CitroFriend
Jei ne šiemet, tai kitąmet :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jun 09, 17:39
by Gedas
Mercedes-Benz Sauber C9 #63 24h Le Mans 1989 Norev

Mercedes-Benz Sauber C9 buvo Group C greičiausias lenktyninis bolidas 1989-ųjų Le Mano 24H lenktynėse. Vienas iš pergalės kalvių buvo garsusis Jean-Louis Schlesser.
Daugelis Mercedes superautomobilių gimė mažesniuose kitų firmų garažuose (Sauber, bb, McLaren). Šiuo atveju patikimumu pagarsėjusi Sauber lengva konstrukcija tesvėrė vos 905 kg, o daugiau nei 830 AG 5.0 V8 twinturbo Mercedes motoras leisdavo pasiekti 400 km/h greitį. Dėl tokių greičių nuo 1990 m. Mulsanne tiesiojoje buvo įrengti chicane’ai.
Biudžetinis nefunkcinis metalinis Norev toli gražu nėra svajonių modelis, tačiau jei ne uždaras automobilio galas, kuriame juoda plokštuma „paslėpė“ atvirus agregatus, būtų visai ok. Patiko optika, smulkmeniškos dekolės, gražūs ratai su stabdžių suportais. Ne penkiskart ir daugiau brangesnis Exoto, bet mersų spraga kolekcijoje užlopyta.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jun 13, 10:28
by gintarinis
visus norėčiau pavairuot :D O nereiktų į kolekciją ir Mercedes-Benz 300SL Gullwing ?

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jun 13, 11:26
by Gedas
gintarinis wrote:visus norėčiau pavairuot :D O nereiktų į kolekciją ir Mercedes-Benz 300SL Gullwing ?
Ne, neplanuoju. Jei prasidėsiu ir su front-engine superkarais, tikrai galo nebus :) Turiu, berods, tik tris išimtis kolekcijoje. Viena iš jų – foto matomas SLR Stirling Moss :)

Bet dėl 300 SLR Uhlenhaut gal būtų ir verta padaryti grieką :D
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jun 18, 01:24
by laurisliux
Bet dėl 300 SLR Uhlenhaut gal būtų ir verta padaryti grieką :D


CMC? Ouch.... per piniginę žala rimta gali būti padaryta, o Maisto - nekažkas. :/ Ir lyg ir viskas, pasirinkimas nedidelis šio modelio..

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Jun 21, 12:07
by Gedas
Laikinai gal ir Maisto pasistatysiu. Ir gal net ne vieną 300 SLR versiją :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Aug 23, 22:34
by Gedas
Ferari Mythos 1989 Guiloy

Pasitaikius progai Revell leidimą iškeičiau į ispanišką Guiloy. Skirtumai gal ir nedideli, bet vis dėlto matomi. Pirmiausia tai ratlankiai padaryti kryptiniai kaip ir priklauso. Detalesni žibintai, salonas, kokybiškesnis nudažymas, dekolės. Na praktiškai viskas. Apie patį modelį pakartosiu, kad tai Testarossa pagrindu 1989 metais Pininfarina sukurtas konceptas, kurio vėliau užsigeidė Brunėjaus sultonas ir yra žinoma, kad jis tokius turi du – raudoną ir melsvą. Trečia raudona originali versija saugoma Pininfarina būstinėje.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Aug 23, 22:42
by Gedas
Ferrari Enzo 2002 Hot Wheels

Legendinėje Ferrari serijoje Enzo yra F50 įpėdinis ir LaFerrari pirmtakas. Lankydamasis Ferrari muziejuje Maranello tikriausiai pirmą kartą jį pamačiau gyvai ir gyvai jis atrodo daug gražiau... Tiesą, sakant ten negražių dalykų ir nebuvo. Enzo buvo išleistas 400 vnt. tiražu bei tradiciškai panaudota daugybė Formulės 1 technologijų. Prieš automobiliui debiutuojant Paryžiaus autosalone, jis buvo nuskraidintas iš Italijos į JAV ir „suvaidino“ Čarlio angeluose, kur jį vairavo Demi Moore. Po filmavimo automobilis buvo tiesiai išgabentas į parodą Prancūzijoje.
Kažkada sakiau, kad kolekcijoje Ferrari Enzo neturėsiu, nes... negražus. Apsigalvojau. Tik su pirkiniu nepavyko, nes pardavėjas Vokietijoje aiškino, kad čia Hot Wheels Elite modelis, o atėjo paprastas. Iš dalies pats kaltas iki galo neišsinagrinėjęs nuotraukų. Po barnių ir kompensacijų, nutariau pasilikti jį ir galbūt kokį žiemos vakarą padirbėti prie jo. Didžioji paprasto HW leidimo bėda yra aušinimo angos priekiniuose sparnuose - tiksliau jų vietą atstoja lipdukas... Baisu. Na ir žinoma trūksta smulkios detalizacijos, ypač salone. Skirtumas gerai matosi, kai sugretinu šį Enzo su turimu FXX iš Elite serijos.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Aug 23, 22:59
by Gedas
Ferrari 512S #27 24h Daytona 1970 CMR

Ferrari 512S (vėliau dalis konvertuoti ir pervadinti į 512M) buvo lenktyniniai modeliai, artimi Ferrari P prototipams, kurių pagrindiniai varžovai buvo nenugalimieji Porsche 917. Būtent tuo metu po verslo kovų su Ford, Enzo Ferrari pardavė pusę savo kompanijos Fiat. Lentynėse su pagrindiniais Porsche 917 vairavusiais konkurentais sekėsi sunkiai, nes buvo vėluojama su automobilio kūrimu apie pusmetį ir tik 1970-ųjų pabaigoje laimėtos pirmos svarbios varžybos Sebringo 12 valandų lenktynėse.
Į kolekciją priėmiau Jacky Ickxas ir Peteris Schetty vairuotą 512S Daytona 24 valandų lenktynėse, kuris lenktynių, deja, nebaigė. Nors tose pačiose lenktynėse Ickxas buvo ir kito 512S trečiasis vairuotojas ir tas automobilis finišavo trečias iš paskos dviems Porsche 917.
CMR darbas tikras puikus ir dar kaip už akcijinę gerą kainą (ačiū Arūnui :ugeek:). Plius gavau ir Jacky Ickx autobiografinį albumą su puikiomis nuotraukomis vokiečių kalba. Modeliui gal tik pernelyg daug uždengtas galas, pro kurį turėtų matytis daugiau varikio skyriaus, bet visa kita atkartota puikiai, vaizdas atrodo kokybiškai.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Aug 26, 18:05
by Paulius43
Na niekad nenusibosta ziuret i Mythos :oops:
Net nebuciau pagalvojes, kad Guiloy galetu buti tikslesnis uz Revell :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Aug 26, 22:10
by Gedas
Paulius43 wrote:Na niekad nenusibosta ziuret i Mythos :oops:
Net nebuciau pagalvojes, kad Guiloy galetu buti tikslesnis uz Revell :D
Aš net nežinojau, kad apskritai yra Guiloy leidimas. Tada paskaičiau atsiliepimus ir supratau, kad reikia kažką daryti, nes vis tiek juokingai kainuoja.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2019 Sep 20, 17:21
by CitroFriend
Kažką tas Mythos turi. Gaila nėra rimtesnio leidimo...