Page 25 of 35
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 13, 18:41
by Gedas
Dėkui. Spalva saulėje žėri nuostabiai. 80-ieji buvo tikrai jėgiški
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 13, 18:51
by Gedas
Pagani Huayra 2015 FrontiArt AvanStyle
Įmantrų antrojo Pagani modelio pavadinimą Huayra reikia tarti gana lietuviškai – Vaira. Mercedes-AMG variklius turinti Huayra pakeitė hiperpasaulyje įsitvirtinusią Zonda. Nors Pagani automobiliai pirmiausia vertinami kaip meno kūriniai, techninės specifikacijos taip pat pateisina milijonines kainas. Su 730 AG 6.0 litrų V12 motoru Huayra gali pasiekti 383 km/h greitį. 2012-2018 metais buvo išleista 100 vienetų Huayra, tačiau kartu su riboto leidimo ir Roadster versijomis šis skaičius yra daugiau nei dukart didesnis. Tokiam mažam gamintojui tai yra gana įspūdingi skaičiai, žinant, kokia didelė konkurencija yra šiame segmente.
Tai pirmas Pagani modelis mano kuklioje kolekcijoje, nors jį aukcionuose medžiojau gal pusę metų. Džiaugiuosi ryškia geltona spalva ir nedideliu 150 vnt. tiražu (7/150). Modelis tikrai gražiai padarytas, puikiai atrodo karbono detalės, tačiau yra gąsdinančiai lengvutis. Gal net pats lengviausias kolekcijoje. Kažkur radau, kad pagamintas iš dervos, tačiau labiau primena kompozitą. Tiesa, reikia atskirai paminėti labai puošnią dėžutę su minivitrina.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 15, 22:50
by Gedas
Vector M12 1995 BoS
M12 yra vienas iš retesnių amerikietiškų superautomobilių pasaulyje, nes nuo 1995 iki 1999 metų buvo pagaminta vos 17 vienetų. W8 įpėdinis buvo gaminamas Floridoje markę perėmus Indonezijos kompanijai Megatech. Nepaisant panašumo su pirmtaku, jį galima vadinti Lamborghini Diablo klonu, nes variklis ir daugelis komponentų buvo itališki. Pirmiausia – 500 AG 5,7 litro V12, kuris pasirinktas dėl pigumo. Deja, be V8 biturbo motoro automobilis nebepasižymėjo tokiais įspūdingais parametrais. Maksimalus automobilio greitis tesiekė 304 km/h. Palyginimui W8 prototipai ant druskos ežero buvo pasiekę 389 km/h greitį. M12 gamyba baigėsi, kai Vector nebeišgalėjo sumokėti Lamborghini už variklius. Italai už skolas buvo paėmę W8 modelį, tačiau kompanijos vadovai laimėjo bylą prieš Lamborghini ir atsiėmė W8. Vienas M12 buvo parengtas lenktynėms, tačiau dėl gedimų nieko ypatingo nepasiekė ir dar vėliau buvo panaudotas M12 įpėdinio prototipo kūrimui. Chevrolet motorą jau turėjęs SRV8 serijinės gamybos nepasiekė.
BoS yra išleidę jau dvi Vector M12 spalvas - raudoną ir bronzinę. Pasitaikiusi raudona man gerai dera su turimu Ricko W8. BoS derviniai darbai, kaip visada, tikrai puikūs: gražiai išbaigti ir nudažyti.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 17, 21:44
by Paulius43
Geru padave sitoj temoj
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 18, 06:24
by Gedas
Paulius43 wrote:Geru padave sitoj temoj
Dėkui! Dar keli liko
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 18, 12:58
by ypatingas
gal koks žalias bus ? Vėliava gautųsi
o šiaip tai modeliai
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 18, 13:15
by Gedas
Norėčiau gražaus žalio modelio, nes jų labai mažai pas mane
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 20, 22:38
by laurisliux
Gedas wrote:Norėčiau gražaus žalio modelio, nes jų labai mažai pas mane
*cough* *cough* Regera
*cough* Avanstyle
*cough* *cough* Green Carbon
*cough*
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 20, 23:29
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Jun 30, 22:12
by RobertasRR
bombos
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 02, 21:27
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 03, 18:24
by Paulius43
Geras klasikinis protas.. Gaila, kad priekine zvaigzde keliasi i dausas, bet siaip geras modelis. Gal turi palyginamuju nuotrauku kartu su Guiloy?
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 04, 08:11
by Gedas
Paulius43 wrote:Geras klasikinis protas.. Gaila, kad priekine zvaigzde keliasi i dausas, bet siaip geras modelis. Gal turi palyginamuju nuotrauku kartu su Guiloy?
Vien dėl to verta kelti nuotraukas į internetą. Nepastebėjau žvaigždės dausose
Reikės pakartoti fotosesiją
Turiu palyginimo su Guiloy nuotraukų. Prie progos įkelsiu.
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 05, 14:19
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 07, 16:37
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 25, 13:51
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 25, 15:18
by Paulius43
Klausimas: ar UT 911GT1 buvo gatvinis (su 2 sedynem), ar toks kaip AA striptizinis racer'is?
Kiausas geras
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 25, 16:14
by Gedas
Paulius43 wrote:Klausimas: ar UT 911GT1 buvo gatvinis (su 2 sedynem), ar toks kaip AA striptizinis racer'is?
UT buvo dvisėdynis
viewtopic.php?p=17172#p17172
Paulius43 wrote: Kiausas geras
Ačiū
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 26, 13:49
by Gedas
Re: Supersportskarai 1:18
Posted: 2020 Aug 27, 23:25
by RobertasRR
Gedas wrote:Ferrari 512 BBi Turbo Koenig Specials 1983 GT Spirit
Atrodytų tik visiški bepročiai galėtų tiuninguoti ir taip vienus iš greičiausių automobilių pasaulyje Ferrari, bet Koenig Specials tokie ir buvo – praeito amžiaus pabaigos autobepročiai. Jų darbus puristai vadino visiška beskonybe, Ferrari duodavo į teismus už jų automobilių „išniekinimus“, bet Koenig tai nesustabdė.
Šis 512 BBi Turbo buvo vienas iš ikoniškiausių darbų. V12 varikliui sumontuoti du turbokompresoriai l, leidę pasiekti apie 635 AG. Nepasaint didelių modifikacijų visi patobulinimai buvo aprobuoti TÜV saugumo ekspertų.
Tai trečiasis Ferrari Koenig modelis mano kolekcijoje. GT Spirit leidimas gerąja prasme nenustebino. Sunkus, gražiai nudažytas, dervinis modelis.
Bendrą nuotrauką "išniekintų" Ferrari
fakto kad davė į teismus Koenig kažkaip nebuvau girdėjęs