Page 28 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Jan 10, 13:23
by RobertasRR
abu modeliai lauke (t) ( kada nors 1:43 :D gal bus lentynoj ir pas mane )

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Jan 10, 14:55
by Paulius43
Kam tas F40, kai turi 112i :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Jan 11, 02:03
by Gytis
Paulius43 wrote:Kam tas F40, kai turi 112i :twisted: :twisted: :twisted:
Na šį kart Paulius labai teisus! 112 geresnis beveik 3 kartus... ;)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 13, 20:36
by Gedas
Gumpert Apollo S 2005 AUTOart Signature

Vienas iš įdomesnių prieš du dešimtmečius atsiradusių vokiškų superkarų buvo šis Gumpert Apollo. Ne itin išvaizdus, tačiau egzotiškumo jam prideda kiro sparnų durys. Žinoma, pasirodė labai greitas trasoje – pasiekė savo laiku Apollo įspūdingą 7:11.57 rato įveikimo laiką Niurburgringe. Dalyvavo ir oficialiose lenktynėse, nors pagrindinis projekto tikslas – gatviniai automobiliai. Apollo tėvas buvo Audi-VW dilerių tinklą Kinijoje trejus metus kūręs Rolandas Gumpertas, gavęs ir tam tikro lygio Audi palaikymą. Dėl to automobilyje pagrindiniai komponentai, tarp jų ir gerai žinomas 4,2 V8 su dviem turbokompresoriais, buvo Audi gamintojo.
Šį Autoart modelį medžiojau jau seniai, bet ne per daug intensyviai. Vieną žiemos vakarą pasiūlyta gana kukli aukcione suma laimėjo ir štai modelis pas mane. Juodos versijos pigiausios, bet, kaip juokauju, neišvaizdžioms mašinoms juoda tinka. Modelis siaubingai detalus, gal net per detalus tokiam mažai žinomam automobiliui.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 13, 20:54
by RobertasRR
Gedas wrote:Gumpert Apollo S 2005 AUTOart Signature

Vienas iš įdomesnių prieš du dešimtmečius atsiradusių vokiškų superkarų buvo šis Gumpert Apollo. Ne itin išvaizdus, tačiau egzotiškumo jam prideda kiro sparnų durys. Žinoma, pasirodė labai greitas trasoje – pasiekė savo laiku Apollo įspūdingą 7:11.57 rato įveikimo laiką Niurburgringe. Dalyvavo ir oficialiose lenktynėse, nors pagrindinis projekto tikslas – gatviniai automobiliai. Apollo tėvas buvo Audi-VW dilerių tinklą Kinijoje trejus metus kūręs Rolandas Gumpertas, gavęs ir tam tikro lygio Audi palaikymą. Dėl to automobilyje pagrindiniai komponentai, tarp jų ir gerai žinomas 4,2 V8 su dviem turbokompresoriais, buvo Audi gamintojo.
Šį Autoart modelį medžiojau jau seniai, bet ne per daug intensyviai. Vieną žiemos vakarą pasiūlyta gana kukli aukcione suma laimėjo ir štai modelis pas mane. Juodos versijos pigiausios, bet, kaip juokauju, neišvaizdžioms mašinoms juoda tinka. Modelis siaubingai detalus, gal net per detalus tokiam mažai žinomam automobiliui.
bomba :rx
patiko "<<< bet kaip juokauju, neišvaizdžioms mašinoms juoda tinka >>>"
pats dabar labai vengiu juodu modeliu kolekcijoj, nebent paklius kokia "bomba" už pigiai :lol:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 14, 19:25
by Gytis
Galim skelbti 2021 metų modelio konkursą, matau vieną realiausių modelių titului nukauti! Senai tokio forume nebuvo, nemanau, kad artimiausiu metu ir beatsiras.

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 14, 22:28
by Azzunix
Tikrai gaila, kad juodas. Su tokiu detalumu ir ne juodumu būtų top'as :!:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 15, 10:56
by gintarinis
Toki daikta galima statyt i kolekcijos priekines gretas, zveris :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 15, 21:51
by Henris
juodas velnias :twisted:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 16, 17:00
by paniures_
Jėgelė (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Mar 17, 01:09
by Paulius43
Kaip masina tai Apollo man niekad nepatiko, bet modelis tai superinis!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 May 06, 15:58
by Gedas
Mazda 787b #55 Le Mans 1991 AUTOart Signature

Dėl savo išskirtinių spalvų liverio (Renown – japoniškas drabužių tinklas), ši Mazda labai lengvai atpažįstama tarp automobilių fanatikų. Pirmas japoniškas automobilis laimėjęs Le Mane. Pirmas tai padaręs rotoriniu varikliu, dėl kurio Mazda nebuvo pati greičiausia, tačiau stebino patvarumu lenktynėse. O taip keista girdėti žodžius „patvarumas“ ir „rotorius“, kai kalba eina apie gatvinius automobilius su rotoriniais varikliais. Tad modelis dėl šių niuansų yra tikrai įdomybinis ir man tokie labai patinka.
Prisipažinsiu, kad trumpam buvau įsigijęs ir pernai pasirodžiusį CMR leidimo modelį. Nieko apie jį blogo negaliu pasakyti – už maždaug 50-60 eurų kainą jis puikiai atrodo, tačiau kaip dažnai nutinka, netrukus pavyko gerai uždalyvauti aukcione ir nugriebti keliskart brangesnį AUTOart. Per daug gerai lentynoje Mazda 787b atrodo, o žinant, kaip skamba realybėje, tai vienas iš kolekcijos perliukų, kuriuo labai didžiuojuosi.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Vieną vakarą nuotraukose 787b užfiksavau su kitu JDM atstovu Honda NSX JGTC ir japonų mafijos figūrėlėmis iš kažkokio Anime reikalo.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 May 06, 23:12
by RobertasRR
bomba "rotorius" :rx

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 May 07, 12:00
by Gytis
RobertasRR wrote:bomba "rotorius" :rx
Sprogo lenktynėse? :? :cry:

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 May 07, 22:15
by RobertasRR
Gytis wrote:
RobertasRR wrote:bomba "rotorius" :rx
Sprogo lenktynėse? :? :cry:
gal bomba reikėjo kabutėse rašyt.
o lenktynes LeMano juk laimėjo mazda

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 May 09, 14:20
by Paulius43
As visad uz kokybe, o jei dar uz gera kaina tai isvis 12 balu!
Modelis liuks!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 May 10, 22:54
by Gedas
Paulius43 wrote:As visad uz kokybe, o jei dar uz gera kaina tai isvis 12 balu!
Modelis liuks!
Ačiū. Kaina buvo krikščioniška. Kai norisi, tai tiesiog imu ir džiaugiuosi, kad smagiai leidžiu pinigus :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Aug 01, 21:02
by Gedas
Jaguar XJ13 1967 AUTOart

Tikrasis Jaguar XJ13 išgyveno sunkų gyvenimą, nes egzistuoja vienetinio egzemplioriaus pavidalu - dar įdomiau, kartą buvo visiškai sunaikintas ir vėl po to dar kartelį atkurtas. Mūsų kolega Henris pametėjo nerealų faktą, kurį tikrai ne visi žino. Jaguar XJ 13 ilgą laiką prilaikė Millbrook Proving Ground trasos rato greičio rekordą. Ir tik gūdžiais 1999 metais rekordą pamušė McLaren F1. Vidutinis rato greitis 314.3 km/h, didžiausias 323.2 km/h.
Reta varlė jis yra ir 1:18 pasaulyje, nes vis dar yra labai medžiojamas dėl aukštesnio nei įprasto AUTOart modeliui detalumo. Kai jau atrodė, kad pagaliau turėsiu tokį egzempliorių savo kolekcijoje, pardavėjas parašė, kad šį modelį išsiuntė kitam pirkėjui, o man pareina kažkoks Porsche. Laimei visi trys žmonės buvo super sąžiningi ir išsiuntėm siuntas, kam jos priklausė. Įvyko laiminga pabaiga. Esu labai žiauriai laimingas dėl šio unikorno – ir paėmus įrankas greit supranti, kodėl XJ 13 tokie vertinami, nors popkultūroje apie juos beveik nieko negirdėti.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Aug 01, 23:40
by RobertasRR
įdomus Jagas :rx
ir dar įdomesnė įsigijimo istorija

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2021 Aug 02, 00:19
by Gytis
Jagas 18-ame mastely fantastinis, aišku labai džiaugiuosi, kad AutoArt-as išleido jį ir 43-iam. Apie skirtumus nepasakosiu, bet…