Page 33 of 35
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Sep 01, 21:23
by RobertasRR
švedukai
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Sep 27, 13:02
by Gedas
Ferrari 288 GTO Evoluzione #00 1986 Looksmart
Ferrari 288 GTO Evoluzione buvo kuriamas net ne žiedinėms, o ralio B grupės lenktynėms. Vis dėlto projektas buvo sustabdytas, tačiau likę šeši prototipai įėjo į istoriją kaip tarpinis modelis tarp 288 GTO ir F40, o jau pastarasis dalyvavo daugelyje žiedinių lenktynių. 940 kg svėręs Evoluzione iki 100 km/h greitėjo per mažiau nei 3 sek., o maksimalus greitis siekė 363 km/h. Tai gerokai daugiau nei pasiekdavo vėliau pasirodę gatviniai F40, Porsche 959 ar Bugatti EB110.
Mano Looksmart leidimo modeliuko #00 prototipas yra viešai demonstruojamas Enzo Ferrari muziejuje Modenoje (nemaišyti su Ferrari muziejumi Fiorano). Deja, kai pats lankiausi šiuose muziejuose, vietoj jo buvo eksponuojamas kitas automobilis. Matyt, eksponatai muziejuose rotuojami su esančiais sandėliuose.
Tai antras Looksmart darbas mano kolekcijoje ir jis tikrai geresnis už turimą Lamborghini Zagato. Man kiek kliūna tik šiek tiek per maži ratlankiai, nors nematavau, ar tikrai neatitinka originalo. Prieš gerus trisdešimt metų Evoluzione buvo išleidę Jouef Evolution – metalinį, atsidarantį, bet jis labai paseno moraliai. Būtų nesąžininga net lyginti su Looksmart. Paturėjęs jį tam tikrą laiką, iškeičiau nesulaukęs Looksmart pamainos.
Su F40 LM
Su F40 LM ir 288 GTO
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Sep 28, 19:58
by RobertasRR
Evoluzione
kosmosas
ir visa trijulė
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Oct 01, 09:42
by Gedas
RobertasRR wrote: ↑2022 Sep 28, 19:58
Evoluzione
kosmosas
ir visa trijulė
Dėkui! Mano akimis, tai viena geriausių visų laikų Ferrari evoliucijų
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Oct 01, 10:17
by Gedas
McLaren F1 GTR Gulf Team Davidoff #39 24h Le Mans 1997 Minichamps
Reikia būti labai geru genealogu, kad susigaudytumei „McLaren F1 GTR“ virsmų istorijoje. Nes daugelis iš „McLaren F1“ tiek daug kartų keitė rūbą, kad labai lengva suklysti pasakojant jo istoriją. Į mano modeliukų kolekciją pateko šasi numeriu #25R. Automobilis buvo pagamintas „Gulf Team Davidoff“ komandai dalyvauti FIA GT organizuojamose lenktynėse 1997 metais. Deja, 1997 metų 24 valandų lenktynių nebaigė – startiniu numeriu #39 pažymėtas automobilis užsidegė. 1999 metais jis buvo parduotas japonams „Hitotsuyama Racing“ ir 1999 metų „Le Mans Fuji 1000 km“ lenktynių ten taip pat nebaigė. Nuo 2000 iki 2003 metų dalyvavo JGTC čempionate. Po metų pertraukos, 2005 metais, veteranas buvo mobilizuotas dar dviem startams JGTC čempionate Fuji.
Ilgauodegiai „McLaren F1 GTR“ radosi 1997-aisiais pasikeitus techniniam automobilių reglamentui. Ilgesnis kėbulas leido sukurti didesnę prispaudžiamąją jėgą. Išdidintos arkos talpino maksimaliai leidžiamus plačius ratus. Nors BMW variklio darbo tūris dėl ilgaamžiškumo buvo 0,1 litru sumažintas iki 6.0 litrų, tačiau dėl efektyvesnės oro padavimo sistemos, maksimali generuojama galia nepakito (apie 600 AG/441 kw). Standartinė pavarų dėžė buvo pakeista į 6 laipsnių sekvencinę.
Kol į rankas nepaėmiau klasikiniu metal diecast būdu pagaminto modeliuko, nemaniau, kad žydra spalva buvo nudažytas su metallic dažais. Hobis vėl moko autoistorijos. Nors pats modeliukas neprilygsta savo detalumu TSM ar „AUTOart“ darbams, tačiau kainos ir kokybės santykis pagal šiandienines kainas tikrai yra puikus. Man labai norėjosi surasti turimam trumpauodegiui 1995 metų Le Mano nugalėtojui draugiją ir šis #39 jam labai tinka. Be to, juos sieja bendras rėmėjas – įžymioji „Tokyo Ueno Clinic“.
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Oct 01, 13:55
by Henris
Nais. Turbūt vienas gražiausių liverių
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Oct 01, 17:21
by RobertasRR
džiaugsiuosi kad neprasidedu su racing liveries'iais
papildymas
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 08, 14:12
by Gedas
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 08, 14:33
by Gedas
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 08, 21:44
by Gedas
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 09, 11:10
by Gedas
Porsche 911 996 GT1 Evo Straßenversion 1997 UT models
996 GT1 Evo buvo tarpinis modelis GT1 trilogijoje. Iš principo tai tebuvo lengvas 993 GT1 feisliftas. Le Mans GT1 taisyklės reikalavo, kad dalyvių automobiliai turėtų bent 25 pagamintus analogus bendrojo naudojimo keliams. Porsche pagamino du keliams skirtus prototipus. Pirmasis buvo skirtas Vokietijos Federacijos Transporto ministerijai testams, kuriuos jis praėjo. Antrasis prototipas pateko į Bahreine esančią Khalid Abdul Rahim privačią kolekciją. Šie du automobiliai turėjo 993 stiliaus priekinius žibintus.
Serijinis 911 GT1 Straßenversion buvo gaminamas 1997 metais ir jau turėjo 996 stiliaus priekinius žibintus. Buvo pagaminta apie 20 automobilių, iš kurių dauguma buvo nudažyti Arctic Silver arba Fern White spalvomis, tačiau trys automobiliai gavo išskirtinį dažymą: Polar Silver, Indian Red ir Pastel Yellow.
Anksčiau turėtą UT models sidabrinį modeliuką buvau pardavęs, kai įsigijau baltos spalvos AUTOart 996 lenktyninį leidimą, tačiau visada šiek tiek gailėjausi, nes UT models vieninteliai išleido GT1 su gatviniu salonu. Po kelerius metus sekusių paieškų į kolekciją pavyko grąžinti pastelinės geltonos modeliuką. Iš išorės UT models ir AUTOart leidimai atrodo gana panašiais, kol nepradedi gilintis į detales. AUTOart atkartojo net pačias smulkiausias, tačiau net ir po daugiau nei 20 meų UT models vis dar atrodo puikiai šalia geriausių diecastų.
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 09, 11:56
by Gedas
Ferrari F512 M 1994 Hot Wheels
Anskčiau buvau rašęs, kad Ferrari Testarossa buvo gaminamas net 13 metų (nuo 1984 iki 1996). Tiesa, paskutinius šešerius metus paklausą padėjo palaikyti du feisliftai, kurių metų buvo keičiamas visas automobilio pavadinimas - 512 TR (1991-1994) ir F512 M (1994-1996). Iš viso per tris kartas buvo pagaminta beveik 10.000 modelių ir nepaisant egzotiškos išvaizdos ir didelės kainos, tai visų laikų vienas iš geriausiai parduotų Ferrari modelių. Tiesa, prie šio tiražo F512 M prisidėjo tik 501 egzemplioriumi. F512 M lyginant su konkurentais akivaizdžiai rodė savo amžių - net ir dabar kažkaip nedera automobiliui galiniai dvigubi žibintai ar įpėdinio Maranello tipo priekiniai, pakeitę pakeliamus, nors tame pačiame Maranello jie įkomponuoti idealiai. Bet kaip eksponatas man jis įdomus - geras pavyzdys per ilgai gamyboje užsibuvusio automobilio, kurio dizaino geriau būtų nepritempinėję iki tų laikų madų.
Tai dar vienas comeback'as 1:18 garaže – Ferrari F512 M Hot Wheels yra grąžinimas į pagrindinę 1:18 kolekciją, tik šįkart pakeitus anksčiau turėtą juodą modeliuką į klasikinį raudoną. Fantastika, kad prieš 20 metų gamintą modeliuką išpakavau pirmasis – nulupau visas apsaugines juosteles ir jos bėgant metams nepadarė jokios žalos modelio dažams. Šis modelis nėra labai ypatingai detalus – tai bazinė Hot Wheels serija, tačiau nei geresnio nei blogesnio niekas nėra išleidęs F512 M 1:18 mastelyje, todėl jis vis dar nenuvertėja kaip kiti pigesni diecastai. Jei Hot Wheels būtų ryžęsi išleisti šios paskutinės Testarossa modifikacijos Elite versiją, ji turėtų labiau detalizuotą saloną, variklio skyrių, ne tokias grubias „žiemines“ padangas.
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 09, 12:36
by Gedas
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 09, 16:33
by Gedas
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 10, 09:11
by Gedas
Lamborghini Diablo SE Jota Viola SE30 1994 AUTOart
Lamborghini pristatė Diablo SE30 modelį kaip riboto 150 vienetų leidimo modelį, iš kurių kiekvienas turėjo lentelę su serijiniu numeriu. Vis dėlto ribotoje serijoje gimė dar labiau išskirtinė serija – Diablo SE su Jota patobulinimais. Iš viso 28 automobiliai gavo šiuos patobulinimus (12 iš jų pačioje gamykloje). Vienas iš matomiausių patobulinimų - ant stogo sumontuotos didelės dvigubos oro paėmimo angos, kurios vėliau buvo ir Diablo SV modeliuose. Taip pat naujas variklio dangtis, pakeisti kiti variklio viduriai, perprogramuotas ECU ir kiti patobulinimai variklio galią padidino iki 600 AG. Taip sportiniame automobilyje radosi lenktyninis variklis. Tai nebuvo tik kalbos, nes, pavyzdžiui, vienas Jota klientas paprašė grąžinti variklio programą į standartinę SE30 būseną, nes jam nepatiko nervingas Jota veikimas.
Šis kompozitinis AUTOart darbas buvo labai laukiamas kolekcionierių (ypač kultinės Viola spalvos) ir praktiškai be jokių akcijų buvo iššluotas iš visų populiarių pardavimo vietų. Pas mane patekęs modelis nėra idealiai surinktas - yra klijų pertekliaus ir į dėžutę buvo supakuotas nenuvalytas ir šiek tiek dulkinas. Galbūt tai užsitęsusio karantino pasekmė Kinijoje, o galbūt naujokai buvo pasodinti prie šio modelio, nes būtent Jota modelio kokybes kontrole skundėsi beveik visi kolekcionieriai. Nepaisant šių trūkumų, tai tikriausiai buvo vienas iš geidžiamiausių 2022-ųjų metų AUTOart darbas, kurį džiaugiuosi priglaudęs į savo kolekciją. Galbūt ateityje pavyks sumedžioti ir labiau civilinę Diablo SE versiją.
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 10, 20:54
by RobertasRR
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 11, 16:32
by Paulius43
Tamsta uzvertet tema su kalnu idomiu naujienu!!
Grazu paziuret tiesiog, ir prisimint savo 1/43
Ypac noretusi C112, tikiuosi, kad kas nors isleis normalu modernu modeli (iki siol tik 2 ranku darbo yra TopModel43 kit'as ir BanSeng, ir abu tokie keisti bei praktiskai nerandami..).
O Schumacherinis EB110SS tai kosTmosas
Maniskis yra 1/43 Minichampso leidimo, bet laukiu TSMo.. turbut ir geltona isleis kazkada nors uzsakiau sidabrini. Sidabrini teko gyvai matyti muziejuj, jis toks nerealiai mazas!
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 11, 21:32
by Gedas
Pas Tamstą nerealus youtube archyvas! Ir dabar užsimaniau visų tų aksesuarų
Italai tikrai moka daryti visus tuos vyriškus žaisliukus
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 31, 09:27
by Gedas
Re: Supersportkarai 1:18
Posted: 2022 Dec 31, 10:02
by Gedas
Ferrari F40 Dolce LBWK 1994 (2013) GT Spirit
Vienetinis Kato Wataru kūrinys, dėl kurio savo laiku automobilių puristai tikrai ėjo iš proto – kaip taip galima elgtis su Jos Šventenybe Ferrari F40, bet japonams šiuo klausimu tikriausiai nėra nieko neliečiamo. Liberty Walk itališką klasiką aprūpino Enkei ratais, galingesniais Brembo stabdžiais, Roberuta orine pakaba, vienetiniais galiniu spoileriu, galinis difuzoriumi, priekine „lūpa“, lengvai pertvarkė interjerą ir nudažė balto perlo metallic dažais. Užsimiršus, kad automobilį detalizavo ne italai, jis dabar primena gamyklos aprobuotą F40 LM versiją. Kita vertus – tikriausiai nepadaryta nieko tokio, ko nebūtų galima išimti ir automobiliui atkurti standartinę išvaizdą ir techninius parametrus.
Šis GT Spirit modeliukas susilaukė susidomėjimo vos tik paskelbus apie jo pasirodymą. Daug nesvarstęs pateikiau išankstinį užsakymą ir tikrai nesuklydau. Pasirodžius pirmiesiems teigiamiems atsiliepimams iš kolekcininkų, per kelias dienas už reguliarias kainas šio modeliuko neliko prekybos vietose. Ne tik dėl to, kad tai dar vienas F40 leidimas, kuris reikalingas tiuningo ir Ferrari rinkikams. Maloniai nustebino modeliuko pagaminimo kokybė – ji yra labai arti kelis kartus brangesnių BBR leidimų. Labai įdomu, kiek produktyvūs ir kiek negobšūs bus GT Spirit kitais metais. Jei taip ir toliau jiems seksis, jų modeliukų apžvalgų ir nuotraukų tikrai daugės bent jau šitoje temoje.