Page 5 of 35

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Jan 22, 19:26
by Azzunix
Chaparral'ai visi faini o šis net labai (t) Geras modelis

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Jan 22, 20:20
by Devilbullet
Geras!!! Norėčiau būtent šį modelį pamatyti realiai. Toks vaizdas, kad ratai kaip tikro auto. Super atrodo. Speju tas "vėjelis"skirtas, kad nukreipti srovę vėjo kuri "nuneštų" karštį nuo virš variklio esančių angų :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Jan 22, 21:07
by arvydas
Henris wrote:
arvydas wrote:Geras. Tik nesuprantu kam tas ortakis ant priekinio kapoto. Ar kas ten tokio?
Čia vejelis, vairuotojui apipūsti :lol:
Modelis (t)
:D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Jan 22, 23:14
by Gedas
Ačiū!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 20:08
by Gedas
Bugatti 18/3 Chiron [AutoArt]

1999-ųjų prototipas, stumiamas 555 AG 6.3 L W18 motoro, pavadintas lenktynininko Louis Chiron garbei. Važiuoklė ir visų ratų pavara perimta iš Lamborghini Diablo VT. Deja, serijinės gamybos 18 cilindrų (trimis eilėmis po šešis) motoras nepasiekė (geriau visuomenei žinomas Veyron gamintas su 16 cilindrų varikliu - keturiomis eilėmis po keturis). Chiron man asmeniškai pats gražiausias moderniųjų laikų Bugatti, o tas jo Veyron aptemdymas ir nurašymas į istoriją dar jį dar įdomesniu. Įdomi naujiena - Veyron įpėdinis, visiškai naujas modelis turėtų vadintis Chiron; tad bus painiavos, kurią tikriausiai išspręs skaitmenys prieš pavadinimą.
AutoArt modelis pas mane pateko neidealus. Teko pameistrauti - kas norės, pamatys trūkumus. Labai neteiskit už tokios būklės eksponatą. Asmeniškai pliusų matau daugiau - fantastiškai žėrinti spalva, ratams ir stabdžiams 10 iš 10 balų, salonas taip pat gražus. Džiaugiuosi pasipildęs kolekciją šiuo daiktu, kurio prekyboje jau seniai nebėra.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 21:35
by RobertasRR
Bugatti 18/3 Chiron (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 21:40
by arvydas
Puikus modelis, ir trūkumų bent jau aš nematau. (t)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 22:56
by CitroFriend
Raseiniškis? :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 23:03
by Gedas
CitroFriend wrote:Raseiniškis? :)
Ne :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 23:46
by CitroFriend
Užmiršau. Bet antru manau pataikysiu. Kaišiadorys! :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 23:51
by Gedas
CitroFriend wrote:Užmiršau. Bet antru manau pataikysiu. Kaišiadorys! :D
Taip :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 07, 23:58
by Paulius43
Gerulis, toki 1/43 turiu jau daug metu..

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 08, 19:23
by Gedas
Ačiū, kam patiko :)

Šitas irgi turėtų būti ne jaunas. Net įdomu, kurių metų gamybos

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 08, 20:20
by CitroFriend
2003 :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Feb 08, 21:43
by Gedas
CitroFriend wrote:2003 :)
Čia radau, kad 2005: http://www.scale18.com/cgi-bin/page/ite ... iron_blue_

Nereali svetainė. Einu tikrinti kitų :)

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Mar 05, 17:00
by Gedas
BMW M1 1978 Norev

Nesu didelis šio BMW fanas, nors kaip kolekcinis eksponatas jis įdomus - pirmasis ir ilgą laiką vienintelis serijinis markės automobilis su varikliu už vairuotojo; prie jo kūrimo prisidėję Lamborghini; neįprastai atrodo du BMW markės ženkliukai gale; žinoma, jis retas ir dabar už juos aukcionuose paklojamos įspūdingos sumos. Bet ilgą laiką modelio įsigyjimą atidėliojau, kol nenugirdau Petrolicious filmuke fakto, kad aštunto-devinto dešimtmečio sandūroje, tai buvo pats greičiausias automobilis, kokį galėjai nusipirkti salone.
Pasirinkau baltos spalvos Norev modelį, nes raudoną turi Henris :D Ir dar dėl kelių priežasčių. Pirkiniu vienareikšmiškai patenkintas. Tokios kokybės modelis vertas didesnių pinigų. Ypač tiksliai suleistos visos atsidarančios detalės. Puiki optika. Norev tikrai pasistengė.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Mar 05, 20:12
by RobertasRR
pirmas BMW M :rx
o ar ne kūrimo pagrindinį priežastis ralio B grupė?

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Mar 05, 23:59
by Gedas
RobertasRR wrote:o ar ne kūrimo pagrindinį priežastis ralio B grupė?
Group 4 reikėdavo pagaminti 400 homologacinių auto. Tai BMW įvykdė nuo 1978 iki 1981 m. pagamindama 453 vnt. Kad pagamintų reikiamą kiekį auto, BMW organizavo BMW M1 Procar seriją (1979 m. ją laimėjo N.Lauda, o 1980 m. - N. Piquet). Group B prasidėjo jau baigus gamybą, 1982 m. Kaip suprantu, BMW M1 spėjo sudalyvauti ir Group 4 ir Group B lenktynėse, bet gal kas kitas turi laiko išsamesnei info pateikti :)

P.S. Modelių kolekcionavimas verčia vis daugiau domėtis auto istorija. Gal tai nėra labai blogai :? :D

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Mar 06, 02:04
by Gytis
RobertasRR wrote:pirmas BMW M :rx
o ar ne kūrimo pagrindinį priežastis ralio B grupė?
Na kad M1 ne ralliui skirtas, tai 100%. Koncepcija visai ne ta. Tai tikras GT automobilis!

Re: Supersportskarai 1:18

Posted: 2016 Mar 06, 11:54
by Gedas
Gytis wrote:
RobertasRR wrote:pirmas BMW M :rx
o ar ne kūrimo pagrindinį priežastis ralio B grupė?
Na kad M1 ne ralliui skirtas, tai 100%. Koncepcija visai ne ta. Tai tikras GT automobilis!
Iki Audi Quattro geriausi žiediniai ir ralio automobiliai ne taip ir skyrėsi - RWD ir variklis viduryje buvo normali praktika (ralio čempionų Alpine A110 ir Lancia Stratos koncepcija labai artima BMW M1). Otto yra išleidęs M1 B group - http://otto-models.com/en/ot126/125-bmw-m1-grp-b.html Ar ne ralio automobilis? :D