Ferrari 288 GTO 1984 Hot Wheels
Ferrari 280 GTO buvo sukurtas lenktyniauti žiedinėse Group B lenktynėse, tačiau į trasas neišvažiavo. Dalyvauti Group B reikėjo pagaminti 200 vienetų homologacinių automobilių. Visi 272 pagaminti egzemplioriai buvo keliams skirti automobiliai, nei vienas lenktyninis. Pavadinimo raidės GTO reikškia Gran Turismo, Omologata.
Pininfarina studijoje sukurtas 288 GTO yra laikomas vienu iš gražiausių visų laikų Ferrari. Tiesa, pirmąsias dizaino užuominas buvo galima pamatyti labiau žemiškame 308 GTB modelyje, kuris debiutavo 1977-aisiais. O, kad būtų taupomi kūrimo kaštai GTO pradėta konstruoti ant 308, 328 modelių bazės, tačiau ne daug kas bendro sieja GTO su jo pirmaisiais donorais. Savo laiku tai buvo greičiausias serijiniu būdu gaminamas automobilis, pasiekiantis 304 km/h greitį. Variklis - 2,8 litro su dviem turbokompresoriais, 400 AG. Svoris - 1160 kg.
Tai tikriausiai pats brangiausias šiuo metu ne Elite serijos Hot Wheels modelis, normalu už jį sumokėti kaip už kokį naują Norev. Elite serijos arba Looksmart leidimai kainuoja apie 300 eurų, tad pasirinkau 4-5 kartus pigesnę alternatyvą. Laimei Elite ir ne Elite versijos dalinasi tuo pačio moldu, skiriasi tik užbaigimu. Tad kaip ir daugelis kitų, prikišau savo nagus, kad bent atsirastų juodos moldingų juostos, priekinio stiklo patamsinimo juosta ir kiti niekučiai, kurie iškart pagyvina modelį. Labai neteiskit už tai, nesu patyręs tuose reikaluose.
***