Supersportkarai 1:18

Šioje skiltyje galite rodyti tik savo 1:18 mastelio modelius.
User avatar
Azzunix
Posts: 1474
Joined: 2014 Jan 24, 12:08
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: McLaren F1 cars, Peugeot rally cars
Location: Kaunas

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Azzunix »

Žiauriai skani šita mišrainė.. (shake)
Jūs 1:18 rinkikai nervinat mane realiai, žiauriai gundo tiek kaina/kokybė ir man kokį priglaust.. :x
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

Lykan Hypersport 2013 Top Marques

Šis modelis įdomus tuo, kad yra pirmasis superautomobilis iš Artimųjų Rytų. W Motors kompanija įkurta buvo Libane, bet vėliau lyg perkelta į Emyratus. Labai didžiavosi milžiniška 3,4 mln. USD automobilio kaina už kurią į žibintus montavo brangakmenius. Realiai po išskirtiniu dizainu paslėptas Porsche RUF CTR3, kurio agregatai, pasak gamintojo, leidžia Lykan įsibėgėti iki 395 km/h greičio. Įdomu tai, automobilio feisliftas buvo pervadintas į Fenyr SuperSport, nors tai praktiškas tas pats automobilis. Ir taip, tai tas pats automobilis, kuriuo Fast and Furious 7 filme buvo peršokama iš vieno dangoraižio į kitą.
Modelis – dervinis, nefunkcinis, bet labai jau gražios spalvos. Dėl spalvos dukra jį laiko gražiausiu kolekcijoje :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Henris
Posts: 2535
Joined: 2011 Mar 01, 10:47
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: McLaren
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Henris »

Atrodo galingai :vrs Ir spalva (t)
User avatar
gintarinis
Posts: 295
Joined: 2011 Apr 06, 01:41
Kolekcionuoju: Mercedes-Benz
Location: Kaunas

Re: Supersportskarai 1:18

Post by gintarinis »

Spalva 10 balu, paziurejau net ta scena is Fast and Furious, vysninis turetu irgi buti gerulis !
User avatar
RobertasRR
Posts: 1916
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportskarai 1:18

Post by RobertasRR »

įdomus (t) (greiti ir įsiutę, gerai 1 ir 2 dalys)
laurisliux
Posts: 177
Joined: 2017 Apr 08, 17:40

Re: Supersportskarai 1:18

Post by laurisliux »

Įžymusis pastatų niokotojas. :D Pataisykite jei klystu, bet lyg ir pirmas aštuoniolikinis Top Marques modelis forume? Jei - taip, su tuo ir sveikinu (shake)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

Nieko baisaus, jei ir antras ar trečias to gamintojo :lol:
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

Porsche 962C #4 24h LeMans 1988 Norev

Kaip ir jo pirmtakas 956, įpėdinis 962 buvo vienas iš labiausiai dominuojančių autosporto visų laikų automobilių. Per savo ilgą karjerą jis yra laimėjęs tikriausiai visas atitinkamos klasės pasaulio lenktynes. Net ir oficialiai jam baigus karjerą, daugybė komandų toliau tobulino šį bolidą ir toliau laimėdavo įvairiose varžybose. Taip pat daugėjo ir įvairių legalių gatvinių konversijų - Dauer, Koenig, Schuppan jas pavertė vienais greičiausių automobilių, legaliai dalyvaujančių eisme.
Dėl to, kad daugybė komandų juo varžėsi, dabar yra didžiulis pasirinkimas įvairiausių modelių. Iš viso buvo pagaminti 147 vnt. Nors nesu rūkantis, kažkodėl vienus geriausių liverių būtent sukūrė tabakistai. Geltoną Camel jau seniai buvo nusižiūrėjęs, o dar tos akcijos... 1988 m. #4 Camel bolidas Le Mano lenktynių nebaigė, o ilgametį 956/962 dominavimą nutraukė Jaguar XJR-9LM. Norev darbelis paprastas, bet kolekcijos spragoms jie užpildyti tikrai man tinka. Dar patiko ir su Camel vandens dekolėmis pažaisti - jas reikia pačiam užsiklijuoti. Streso būna, bet taip įdomiau.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe 1955 Maisto

Šis superautomobilis gimė kaip asmeninė Mercedes-Benz autosporto vadovo Rudolfo Uhlenhauto užgaida sukryžminti atvirą lenktyninį SLR modelį su keliams skirtu SL. Kad tilptų SLR važiuoklė į Uhlenhauto kupė, teko praplatinti SL kėbulą. Automobilis turėjo dalyvauti Carrera Panamericana, tačiau pagaminus du vienetus po Le Mano tragedijos 1955-ais metais Mercedess apskritai nutraukė savo lenktynių programą. Galėdamas išvystyti 290 km/h greitį 300 SLR Uhlenhaut galėjo vadinti greičiausiu keliams skirtu automobiliu. Sklandė gandai, kad Rudolfas Uhlenhautas sykį iš Miuncheno į Štutgartą suvažinėjo per valandą, nors atstumas tarp miestų yra apie 220 km.
Šiandien įsigyti tokį 1:18 CMC modelį neužtenka ir 600 eurų, o kitos žemiškesnės alternatyvos be šio gana netikėtai neprasto Maisto ir nėra. Gal ne toks prastas Maisto leidimas ir yra priežastis, kodėl vidutinio lygmens gamintojai nesiryžta perleisti šio modelio. Pabus jis pas mane tikriausiai ilgai. Gal kada į kompaniją jam pavyks rasti atvirą CMC 300 SLR versiją. Šios gerokai pigesnės už kupė.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

Ford GT40 mkI Gulf #9 Winner 24h LeMans 1968 Rodriguez/Bianchi 1:18 Solido

Ford GT40 laimėjo ketverias iš eilės Le Mano 24 val. lenktynes, tačiau pirmos kartos Mk1 , kaip be būtų neįprasta, laimėjo ne pirmas dvi varžybas, o paskutines dvi. Taip nutiko po to, kai lenktynių rengėjai nutarė apriboti variklių dabo tūrį ir Mk2 ir Mk4 montuoti 7 litrų V8 lenktynėms nebetiko. Tada Ford iš sandėliuko išsitraukė pirmosios laidos GT40 su 4,9 litrų V8, kurie toliau triuškino varžovus. Šis modelis išgarsino garsųjų Gulf žydrai oranžinį liverį, kuris vėliau buvau atkartotas ant daugelio vėlesnių įvairių markių automobilių.
Nors jau kuris laikas medžiojau Spark modelį, sužinojęs apie Solido planus išleisti GT40, nutariau palaukti ir visai nesigailiu. Šiuo atveju, pigus metalas laimėjo prieš brangią dervą. Už gana juokingus pinigus gauni pusiau funkcinį modelį, kuris visai šauniai žiūrisi. Apskritai prancūzų valdoma kontora gamina vis geriau, o išlaiko labai žemas kainas.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
RobertasRR
Posts: 1916
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportskarai 1:18

Post by RobertasRR »

trys naujienas ir visos :rx
User avatar
gintarinis
Posts: 295
Joined: 2011 Apr 06, 01:41
Kolekcionuoju: Mercedes-Benz
Location: Kaunas

Re: Supersportskarai 1:18

Post by gintarinis »

Nu bet ir grazus tas Mercedesas :vrs (t)
Gytis
Posts: 2791
Joined: 2012 Feb 04, 16:29
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: Viską kas juda
Location: Kaunas

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gytis »

gintarinis wrote:Nu bet ir grazus tas Mercedesas :vrs (t)
O tik Maisto!
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

McLaren M8B Low Wing Koveleski Jerobee #54 1970 GMP

M8 buvo sėkmingas Can-Am lenktyninis automobilis, kurį sukūrė šviežiai iškeptas Le Mano nugalėtojas Bruce'as McLarenas ir jo komanda. Nuo 1968-ųjų per kelerius metus buvo sukurta daug M8 modifikacijų, prie pavadinimo pridedant abėcėlės raidę. Pas mane pateko M8B su žemesnio sparno versija, 1971-aisiais Can-Am su Tony Adamowicz užėmusi penktąją vietą. 7 litrų Chevrolet V8 varikliai generavo apie 600-700 AG, o milžiniški įvairiame aukštyje montuojami galiniai sparnai leisdavo montuoti minkštesnes spyruokles ir didindavo prispaudžiamąją jėgą. Tiesa, vėliau Can-Am serijoje jie buvo užbaninti.
Modelį nupirkau gal už pusę kainos dėl to, kad buvo nusilupusi galinio sparno dekolė, kurią laikinai paslėpiau po balta juosta. GMP modelis labai fainas - geras senas metalas ir smagiom smulkmenomis, kurias nebaisu paliesti.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
skoonkaz
Posts: 242
Joined: 2017 Aug 06, 21:28
Masteli: 1:43
Kolekcionuoju: AUDI
Location: Vilnius

Re: Supersportskarai 1:18

Post by skoonkaz »

Gerai ratai atrodo paskutinėj nuotraukoj, tokie "volai" :)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

skoonkaz wrote:Gerai ratai atrodo paskutinėj nuotraukoj, tokie "volai" :)
Kiek drąsos reikėjo turėti tokius vairuoti gazas dugnas :o
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
laurisliux
Posts: 177
Joined: 2017 Apr 08, 17:40

Re: Supersportskarai 1:18

Post by laurisliux »

Fantastinis modelis, įspūdingi galiniai ratai, didžiulis sparnas ir rampa vartyti varžovus iš vaizdo :)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

Porsche 959 1987 AutoArt

Taigi paturėjęs kelerius metus Minichamps ir užtaikęs ant nerealaus AutoArt deal'o, juo daug nedvejodamas pasinaudojau. Žinoma, ačiū Arūnui 8-)
Su aprašymu pasikartosiu. Tai labai gerai visiems žinomas legendinis Porsche, greičiausias savo laikmečio serijinis automobilis, kuriame buvo išbandyta daug technologinių naujovių. Buvo kuriamas kaip ralio B grupės automobilis, tačiau grupę panaikinus, sėkmingai išbandytas Dakare (1986 metais užimta 1, 2 ir 6 vietos). Žiedinėms LeMans ir IMSA lenktynėms buvo parengtas 961 variantas. Kada nors gal pavyks ir tokį į kolekciją priimti.
Be didelių galvojimų vėl ėmiau baltą. Dabar, jei yra galimybė, vokiškus automobilius dažniausiai renkuosi baltus ir sidabrinius pagal senus Grand Prix papročius. Lyginant su uždaro tipo Minichamps, iškart matyti, kad AutoArt trūksta dešinės pusės veidrodėlio. Minichamps turi abu. Iš gamyklos realiai ėjo ir taip, ir taip. Klaidos nėra.
Nežinau, kodėl CK ir Modelissimo juos paleido taip pigiai. Jokių paintrashų neradau, viskas buvo vietoje. Gal per daug užsisandėliavo modeliai? Nes atkapsčiau, kad jie pagaminti dar 2010 metais. Ir tai nėra blogai - senas geras metalas, nes į dabartinius AA kompozitus daug kas žiūri skeptiškai. Detalumas fantastiškas. Foto neperteikia salono medžiagų faktūros - jas malonu liesti. Kokybės jausmas žiauriai geras žiūrint iš bet kokios pusės. Kolekcijos saldainiukas.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
User avatar
RobertasRR
Posts: 1916
Joined: 2012 Dec 18, 00:29
Kolekcionuoju: auto 1:43 / moto 1:18
Location: Marijampolė
Contact:

Re: Supersportskarai 1:18

Post by RobertasRR »

959 :rx
(kaip tik norėjau klaust kodėl 1 veidrodėlis, kuo skiriasi kur 1 kur 2, žinau kad buvo taip ir taip)
User avatar
Gedas
Posts: 2220
Joined: 2011 Mar 01, 17:24
Masteli: 1:18
Kolekcionuoju: Super Sport
Location: Klaipėda

Re: Supersportskarai 1:18

Post by Gedas »

Mažytė fotosesija su pagrindiniu konkurentu. Porsche 959 (AutoArt) vs Ferrari F40 (Kyosho)

Image
Image
Image
Fast cars present such a perfect marriage of form and function that they should be considered as genuine works of art (David Coulthard)
Post Reply